Leuk is dat zo'n logeerbedje, vooral als het uitmaakt waar je ligt....quote:Op woensdag 20 april 2005 09:20 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik nou de enige single met een inklapbaar logeerbedje ??![]()
![]()
Wat is het probleem? Ik slaap nog steeds in een 1 persoonsbedquote:Op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh jee, ik bedenk me ineens dat ik een enorm probleem ga krijgen. Ik schijn namelijk ontzettend te snurken. Hoe moet dat arme kind naast me nu een oog dicht gaan doen? En ik heb maar een 1 persoonsbed, dus een one night stand in mijn flat zal er ook wel niet van komen.
Ik heb een tweepersoons slaapbankquote:Op woensdag 20 april 2005 09:20 schreef ThunderChild het volgende:
Ben ik nou de enige single met een inklapbaar logeerbedje ??![]()
![]()
Zeg dat nog eens...quote:Op woensdag 20 april 2005 09:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
Leuk hoor, alhoewel ik wel denk dat vijf keer per dag erg snel gaat vervelen, zelfs voor mij.
Mij zou vijf keer per dag ook snel gaan vervelen..quote:Op woensdag 20 april 2005 09:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zeg dat nog eens...![]()
Je spoort niet![]()
Das nieuwigheid.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik hoorde trouwens van een vriend die nu een vriendin van 29 heeft die maagd was. Ze is helemaal door het dolle en doen het soms wel vijf keer per dag! Leuk hoor, alhoewel ik wel denk dat vijf keer per dag erg snel gaat vervelen, zelfs voor mij.
Dat heb ik ook wel eens gehad. Niet tegen haar vertellen, maakt je niet echt leuker heb ik toen gemerktquote:Op woensdag 20 april 2005 09:32 schreef JoeyT het volgende:
Ik vind mezelf zo'n watje nu ik verliefd ben. Soms word ik gewoon letterlijk misselijk van mn eigen geslijm... T levenb is zoveel makkelijker als je nix om de ander geeft...
Nou ja dan mis je toch wat. Sex is leuk 5 keer per dag en vooral in het begin natuurlijk...quote:Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mij zou vijf keer per dag ook snel gaan vervelen..
Zo boeiend is sex toch nou ook weer niet.
Seks is wel boeiendquote:Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hmmm ik vind sex highly overrated. Het is leuk hoor, lekker en soms gewoon nodig. Maar ik heb toch af en toe tijdens de daad het idee.. "nou ja, klaar ben ik nog niet, maar ik ben het wel zat". Het is alleen leuk dat als je met vrienden over meisjes praat en kan zeggen: "Hey, die heb ik geneukt"quote:Op woensdag 20 april 2005 09:35 schreef Tranceptor het volgende:
Nou ja dan mis je toch wat. Sex is leuk 5 keer per dag en vooral in het begin natuurlijk...
Neej dat heb ik niet, maar als ik het doe doe ik het ook goed...quote:Op woensdag 20 april 2005 09:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Hmmm ik vind sex highly overrated. Het is leuk hoor, lekker en soms gewoon nodig. Maar ik heb toch af en toe tijdens de daad het idee.. "nou ja, klaar ben ik nog niet, maar ik ben het wel zat". Het is alleen leuk dat als je met vrienden over meisjes praat en kan zeggen: "Hey, die heb ik geneukt"
huhquote:Op woensdag 20 april 2005 09:33 schreef Frenkie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:38 schreef Frenkie het volgende:
Het is alleen leuk dat als je met vrienden over meisjes praat en kan zeggen: "Hey, die heb ik geneukt"
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 20 april 2005 09:38 schreef Frenkie het volgende:
[..]
". Het is alleen leuk dat als je met vrienden over meisjes praat en kan zeggen: "Hey, die heb ik geneukt"
Niet mee eens. Een gentleman zwijgt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:49 schreef Metro2005 het volgende:
Zal ik er nog maar eens een stelling tegenaan gooien:
Sex met zoveel mogelijk mensen is voor mannen iets om over op te scheppen terwijl dit voor vrouwen eerder in het nadeel werkt (omdat je dan wordt bestempeld als slet)
Zo werkt het helaas wel vaak in de maatschappij. Maar je kan je er natuurlijk ook niets van aantrekken en gewoon je eigen goddelijke gang gaanquote:Op woensdag 20 april 2005 09:49 schreef Metro2005 het volgende:
Sex met zoveel mogelijk mensen is voor mannen iets om over op te scheppen terwijl dit voor vrouwen eerder in het nadeel werkt (omdat je dan wordt bestempeld als slet)
quote:Op woensdag 20 april 2005 09:59 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mogen het er wel 28 zijn dan??
Ach als je denkt dat je een vrouw hebt gevonden die niet half Nederland over zich heen heeft gehad mag je haar voor keuring langssturen. Denk maar niet dat vrouwen zo braaf zijn, mannen hebben de naam en vrouwen komen er mee wegquote:Op woensdag 20 april 2005 09:57 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zie het in de praktijk wel vaak gebeuren en eerlijk is eerlijk, een vrouw die al half nederland heeft gehad hoeft van mij niet maar ik denk dat dit voor vrouwen net zo goed geldt.
Zo'n algemene stelling zijn we als singles niet van gediend.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:49 schreef Metro2005 het volgende:
Zal ik er nog maar eens een stelling tegenaan gooien:
Precies. Ik mag helaas geen tweepersoonsbed in m'n kamer neerzetten (lang ende ingewikkeld verhaal) maar anders had ik dat zeker gedaan. Maar goed, ik ben ook vrij lang, en mijn eenpersoonsbed is gewoon niet lang genoeg.quote:Op woensdag 20 april 2005 08:58 schreef Xortes het volgende:
Ik slaap heerlijk in mn tweepersoonsbedje, eindelijk fatsoenlijk de ruimte! I
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |