Ik denk dat ik de stelling meer in een vraag had moeten veranderen :quote:Op woensdag 20 april 2005 00:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in
Ik was bijna desperate om te weten hoe het was... en nu ben ik bijna desperate om single te blijven.
Het kan verkeren
Dan kan je wezenlijk het verschil voelen tussen happy single zijn en unhappy single zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:53 schreef Plato1980 het volgende:
Ik ben bepaald niet gelukkig met mijn nog-singlestatus en zou er graag zo snel mogelijk vanaf geraken. Al was het maar om te weten wat ik niet wil.
Ja je hebt dus wel meegepraat in een eerdere reactie, voor jou kon dat dus niet iig, blij zijn met je "nog" single status. alleen dat betekent nog niet dat NIEMAND het kanquote:Op woensdag 20 april 2005 00:53 schreef Christine het volgende:
Nou, in dat geval kan ik niet meepraten over je stelling
Bovendien ben ik veel te gek op seks
Inderdaad, ben overigens niet doodongelukkig of zo. Zo door het jaar heen valt dat wel mee, alleen op bijzondere momenten vind ik het heel vervelend en daarnaast wil ik inderdaad voelen hoe het is om niet single te zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan kan je wezenlijk het verschil voelen tussen happy single zijn en unhappy single zijn.
Nope, ik was niet blij met mijn "nog" single status. Zo onblij trouwens dat ik op mijn 15e een totaal onaantrekkelijke jongen tot vriendje "nam" om maar te weten hoe het zou zijnquote:Op woensdag 20 april 2005 00:58 schreef Zero2Nine het volgende:
Ja je hebt dus wel meegepraat in een eerdere reactie, voor jou kon dat dus niet iig, blij zijn met je "nog" single status. alleen dat betekent nog niet dat NIEMAND het kan![]()
Ja daarom zette ik dat ook bij mijn stelling, ik weet dat singles en ook "nog"singles prachtige levens kunnen hebben, alleen op dat punt kan je denk ik nooi echt gelukkig zijn als "nog" single.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, ben overigens niet doodongelukkig of zo. Zo door het jaar heen valt dat wel mee, alleen op bijzondere momenten vind ik het heel vervelend en daarnaast wil ik inderdaad voelen hoe het is om niet single te zijn.
Nee ik weet het ook niet, zoals ik al zei misschien een streng gelovig iemand? als je "het" nooit mag doen, dan kan je beter geen relatie aangaan en single blijven (maarja dat is geen garantie dat je er van binnen gelukkig mee bent natuurlijk).quote:Op woensdag 20 april 2005 01:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Nope, ik was niet blij met mijn "nog" single status. Zo onblij trouwens dat ik op mijn 15e een totaal onaantrekkelijke jongen tot vriendje "nam" om maar te weten hoe het zou zijn
Ik heb geen idee wie er wel blij mee zouden zijn... maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
Een prachtig leven is ook weer wat overdreven. Ten minste in materieel opzicht heb ik het goed, ik studeer wat ik wil en heb daar echt plezier in, maar toch is er dat gemis. Soms komt dat meer naar voren dan anders en soms heb ik enigzins depressieve periodes daardoor. Vorig jaar augustus bijvoorbeeld, maar sindsdien gaat het heel wat beter. Al zijn er nog wel avonden bij dat ik het er moeilijk mee heb, maar in principe kan ik er vooralsnog goed mee leven. Maar levenslang single zie ik toch niet zitten.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja daarom zette ik dat ook bij mijn stelling, ik weet dat singles en ook "nog"singles prachtige levens kunnen hebben, alleen op dat punt kan je denk ik nooi echt gelukkig zijn als "nog" single.
Ja dat is waar, maar ik geloof zelf dat als je op die manier denkt dat het ook nooit geaat lukken om het te veranderen, omdat je het in het laatste geval toch tot een soort onbereikbaar levensdoel opwerpt.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja daarom zette ik dat ook bij mijn stelling, ik weet dat singles en ook "nog"singles prachtige levens kunnen hebben, alleen op dat punt kan je denk ik nooi echt gelukkig zijn als "nog" single.
Daar heb ik het geloof al lang in verloren, maar daar zal ik morgen dieper op ingaan indien gewenst.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik geloof wel in de potje dekseltje theorie stiekem.
Ja het is nu te laat geworden. Maar ik vind het wel een hele mooie theorie, laat ik het dan zo zeggen : ik zou op zijn minst willen dat ie waar isquote:Op woensdag 20 april 2005 01:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik het geloof al lang in verloren, maar daar zal ik morgen dieper op ingaan indien gewenst.
Ik ben er wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar heb ik het geloof al lang in verloren, maar daar zal ik morgen dieper op ingaan indien gewenst.
Op ieder potje past een dekselquote:Op woensdag 20 april 2005 01:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja het is nu te laat geworden. Maar ik vind het wel een hele mooie theorie, laat ik het dan zo zeggen : ik zou op zijn minst willen dat ie waar is![]()
Trustequote:Op woensdag 20 april 2005 01:14 schreef Zero2Nine het volgende:
Welterusten mensen
Wat jij omschrijft ben ik ook aan het doen momenteel. Functies kiezen waarbij je wel sociaal moét zijn zoals verkoper, telefonische ondersteuning en nu doe ik ook helpdesk (ook op een terrein dat ik niet zo goed ken: boekhouding en de autowereld)quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:30 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij is het probleem ook dat mensen er een enorm probleem van maken dat in hun hoofd blijft rondspoken. Uit ervaring weet ik dat dat niet helpt.
En niet alleen in relaties, ook met andere dingen. Ikzelf ben begonnen om mezelf rigoreus te veranderen, sociaal gezien dan. Vroeger had ik bv een enorme hekel aan presenteren, voor een klas staan. Gaf mij maar een monitor en ik dook erachter weg. Bij mijn werk ben ik stapje voor stapje mezelf in het diepe aan het gooien:
- 3 jaar lang juist helpdesk gespeeld. Op een terrein dat ik niet kende (banktermen en processen tot hoog niveau) moest ik duitse gebruikers van een systeem helpen
- nu ben ik docent geworden, voor bedrijven.
Nu moet ik dus wel mezelf kunnen presenteren, noodgedwongen mezelf opgelegd. En het gaat me steeds beter af. Koudwatervrees kun je afleren ook met flirten denk ik.
en wat wil je bereiken met een paar relaties te verzinnen ?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
BTW: heb je de waarheid verteld, of heb je een paar relaties verzonnen?
Ik vind alleen slapen heerlijk, niemand naast je die snurkt of precies zo op of naast je gaat liggen dat een ledemaat langzaam afsterft. Je hebt ook het hele bed voor jezelf en het hele deken, bovendien zou zoiets tegen mijn bindingsangst ingaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:27 schreef Christine het volgende:
Ik ga ook slapen nu, maar aangezien dit geen SC topic is, zal ik eindigen met een stelling
Als single is het niet leuk om te slapen, omdat je dan alleen in je bed moet kruipen
Ik denk dat het op zere hoogte wel waar is. Iemand die nog nooit een relatie heeft gehad kan er een hele lange tijd vrede mee hebben, maar eens heb je toch zoiets van het wordt wel tijd.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:21 schreef Zero2Nine het volgende:
singles die "nog" single zijn, kunnen niet op dezelfde manier "happy single" zijn als de "weer" singles.
Ik ben ook tevreden met mijn leven nu, op het punt van een relatie na dan (ok ik heb het ook wel een beetje met vriendschappen). Maar wat jij omschrijft Plato heeft denk ik iedere "nog" single weleens. Tenminste hoor het wel vaker iig. Bij mij gaat het ook nu beter dan bijvoorbeeld februari.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een prachtig leven is ook weer wat overdreven. Ten minste in materieel opzicht heb ik het goed, ik studeer wat ik wil en heb daar echt plezier in, maar toch is er dat gemis. Soms komt dat meer naar voren dan anders en soms heb ik enigzins depressieve periodes daardoor. Vorig jaar augustus bijvoorbeeld, maar sindsdien gaat het heel wat beter. Al zijn er nog wel avonden bij dat ik het er moeilijk mee heb, maar in principe kan ik er vooralsnog goed mee leven. Maar levenslang single zie ik toch niet zitten.
Ik wil net zeggen als je dekseltje aan de andere kant van de wereld ligt heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:08 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja het is nu te laat geworden. Maar ik vind het wel een hele mooie theorie, laat ik het dan zo zeggen : ik zou op zijn minst willen dat ie waar is![]()
O ja, datte . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 01:27 schreef Christine het volgende:
Als single is het niet leuk om te slapen, omdat je dan alleen in je bed moet kruipen
Ik weet alleen maar hoe het is om alleen te slapen, met uitzondering keer een nichtje wat bleef slapen. Ik kan dan echt niet goed slapen als ik niet alleen bent. Dat wordt dus nog wat.quote:Op woensdag 20 april 2005 01:27 schreef Christine het volgende:
Het is ook niet altijd de bedoeling dat je gaat slapen, het is meer 'slapen' bij iemandquote:Op woensdag 20 april 2005 08:18 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik weet alleen maar hoe het is om alleen te slapen, met uitzondering keer een nichtje wat bleef slapen. Ik kan dan echt niet goed slapen als ik niet alleen bent. Dat wordt dus nog wat.
dat ligt er denk ik aan of je een relatie gewend bent. Die paar keer dat ik naast iemandquote:Op woensdag 20 april 2005 01:27 schreef Christine het volgende:
Ja tussen slapen en slapen zit een groot verschil, maar je kan ook eerst 'slapen' en dan alsnog slapen.quote:Op woensdag 20 april 2005 08:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd de bedoeling dat je gaat slapen, het is meer 'slapen' bij iemand
althans zo'n geil figuur ben ik![]()
Het kan ook andersom, dat is verrassender. Ik heb een rare biologische klok die 's nachts zegt ' ik wil nu neuken'quote:Op woensdag 20 april 2005 08:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja tussen slapen en slapen zit een groot verschil, maar je kan ook eerst 'slapen' en dan alsnog slapen.
quote:
Oh maar dat mag dan wel raar zijn, maar het is zeker verassend. Zou het niet erg vindenquote:Op woensdag 20 april 2005 09:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Het kan ook andersom, dat is verrassender. Ik heb een rare biologische klok die 's nachts zegt ' ik wil nu neuken'
Ik zeg altijd : 'throw away yesterday, today is a brand new day' dus ik vind het prima alleen wakker te worden. Als ze maar wel haar tyfuszooi ook opruimt en meeneemt als ze weggaat inclusief haren....quote:Op woensdag 20 april 2005 09:04 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Wat ben je toch ook een dondersteen!
Alleen slapen/ontwaken vind ik niet zo'n probleem. Zolang het af en toe maar wordt afgewisseld met samen slapen/ontwaken.
Ja maar je loopt ook al tegen de 40 aan. Daar zit het verschil met mij.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:07 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh nee, als ik slaap moet je me met rust laten. OOK voor sappige blowjobs en wat dies meer zij. Dat doet ze maar als we wakker zijn![]()
Vroeger mocht je mij voor een stuk pizza wel wakker maken, nu zet je het maar in de koelkast.
Mijn slaap is heilig
Neuk haar bewusteloos?quote:Op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh jee, ik bedenk me ineens dat ik een enorm probleem ga krijgen. Ik schijn namelijk ontzettend te snurken. Hoe moet dat arme kind naast me nu een oog dicht gaan doen? En ik heb maar een 1 persoonsbed, dus een one night stand in mijn flat zal er ook wel niet van komen.
Wat nou bed? Vloer, keukentafel en ga zo maar door.quote:Op woensdag 20 april 2005 09:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh jee, ik bedenk me ineens dat ik een enorm probleem ga krijgen. Ik schijn namelijk ontzettend te snurken. Hoe moet dat arme kind naast me nu een oog dicht gaan doen? En ik heb maar een 1 persoonsbed, dus een one night stand in mijn flat zal er ook wel niet van komen.
Onze expertquote:Op woensdag 20 april 2005 09:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Wat nou bed? Vloer, keukentafel en ga zo maar door.
Nou dat is teveel eer voor mij, maar je kan toch wel wat bedenken. En trouwens een eenpersoonsbed kan goed hoor. Je ligt toch grotendeels op elkaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |