Opvallend veel Drum 'n Bass fanaten in dit topicquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:24 schreef Sjoewe het volgende:
Aangezien ik van het onderwerp van dit topic de laatste tijd m'n hoofd vol heb zitten, wil ik graag meelezen en mee posten. Dus maar een bescheiden beginnetje maken.
Mwa, ik mis Tranceptor toch wel sinds hij minder post.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Opvallend veel Drum 'n Bass fanaten in dit topic![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:16 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee of mensen het handig vinden, maar ik heb de tekst van de OP online gezet.
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Staat er .
Maar de OP blijft wel in zijn geheel staan, he? Niet enkel een linkje, dus.![]()
Begin in een baan waar dat niet zo nodig is. Als je je daar goed bij voelt kun je altijd langzaam uitbouwen naar werk waar je steeds wat meer 'socialer' moet zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:39 schreef QyRoZ het volgende:
@Pheno:
Ik had gesollicteerd voor een soort helpdeskfunctie, omdat ik juist niet erg sociaal ben, ik wilde dat graag uitbouwen. Maar helaas ben ik juist op dat argument afgewezen..
De maatschappij gunt mensen met een achterstand geen 2e kans.
Zo sociaal word je niet van een helpdeskfunctie. Tenminste, ik doe het nu al jaren en ben op sociaal vlak nog geen stap verder. Enige wat ik wil is het probleem zo snel mogelijk oplossen en tijd om over koetjes en kalfjes te praten heb ik dan echt niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:39 schreef QyRoZ het volgende:
@Pheno:
Ik had gesollicteerd voor een soort helpdeskfunctie, omdat ik juist niet erg sociaal ben, ik wilde dat graag uitbouwen. Maar helaas ben ik juist op dat argument afgewezen..
Inderdaad, je krijgt er juist alleen maar een hekel aan mensen van op den duur.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:45 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Zo sociaal word je niet van een helpdeskfunctie.
Ik ben bang dat ik juist steeds minder sociaal ga worden in de functies waar ik me nu op ga richten.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begin in een baan waar dat niet zo nodig is. Als je je daar goed bij voelt kun je altijd langzaam uitbouwen naar werk waar je steeds wat meer 'socialer' moet zijn.
Merk het zelf ook, dat ik eigenlijk te bang ben om weer uit te gaan. Ben ook gigantisch terughoudender geworden, zodanig dat ik 'by default' alles al afwimpel . . .quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
Die terughoudendheid is zeker voor eigen veiligheid. Bijvoorbeeld: ik wil best wel weer daten, maar als ik dan te horen krijgt dat iemand wel met mij wil afspreken (gebeurt de laatste tijd niet veel) ga ik twijfelen of ik het wel moet doen. Probeer het ook altijd voor mezelf uit te schuiven, zodat ik er over na kan denken.
Even een kleine toevoeging:
Ik schuif het niet voor me uit omdat ik de betreffende jongen niet beter wil leren kennen, maar meer omdat ik bang ben om op me bek te gaan.
Dan zullen wel reacties komen dat je zo nooit niemand tegen komt. Dat kan heel goed kloppen, maar als je alleen maar op je bek gaat pas je de volgende keer wel uit. Het zou misschien wel anders kunnen zijn als ik wel een keer een date had gehad wat leuker af zou zijn gelopen.
Een oud collega van me zei altijd: "Frans is geen taal, het is een spraakgebrek". Wijze woorden als je het mij vraagt . . .quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Frans is gezeik. Mensen zien gewoon niet in wat voor een prachtige taal het Nederlands is.
Ik had datzekfde bij een call-centre, bij een test vond ie me lang niet slecht (ik ben vast de enige tegen wie dat gezegd isquote:Op dinsdag 19 april 2005 23:39 schreef QyRoZ het volgende:
@Pheno:
Het was voor mij vooral bedoeld als baan (enige kans) waarbij ik in mn huidige woonplaats kon wonen, met behoud van vrienden en social life. Nu moet ik naar een andere plaats, ik gok Amersfoort, waar ik niemand ken. Maar waar ik wel meer kans maak op een relatie. Wil ik dat? Nee! Ik wil hier blijven! Dan maar geen relatie.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Mijn zusje kon wel bij zo'n call-centre werken maar vond dit zo'n k*tbaan dat ze 't niet lang heeft uitgehouden, toen vond ik 't niet zo erg meer dat ik niet werd aangenomen. was ook maar als bijbaantje bedoeld.
Niet zeuren man. Ik zit straks misschien wel in Denemarken. Dat is pas afgelegen zonder vrienden en relatiequote:Op woensdag 20 april 2005 00:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het was voor mij vooral bedoeld als baan (enige kans) waarbij ik in mn huidige woonplaats kon wonen, met behoud van vrienden en social life. Nu moet ik naar een andere plaats, ik gok Amersfoort, waar ik niemand ken. Maar waar ik wel meer kans maak op een relatie. Wil ik dat? Nee! Ik wil hier blijven! Dan maar geen relatie..
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:11 schreef Christine het volgende:
Hoi
Zijn hier nu ook happy singles eigenlijk?
quote:Op woensdag 20 april 2005 00:11 schreef Christine het volgende:
Hoi
Wat zijn nou happy singles? imo niet hetzelfde als singles met een opgewekt humeur dan ben ik nu zelf ook "happy single".quote:Op woensdag 20 april 2005 00:11 schreef Christine het volgende:
Hoi
Naja, singles die tevreden zijn met hun "status" als singlequote:Op woensdag 20 april 2005 00:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Wat zijn nou happy singles? imo niet hetzelfde als singles met een opgewekt humeur dan ben ik nu zelf ook "happy single".
Ja, dat is het precies!quote:Op woensdag 20 april 2005 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben uitermate happy single, maar ik mis (begin) soms toch wel het heerlijke "knuffelen op de bank en even niks te hoeven zeggen" gevoel van een relatie.
Ik heb geweldige vrienden en doe genoeg buiten de deur, maar samen is toch leuker dan alleen vind ik.
mmm dan wil ik er een stelling tegenaan gooien :quote:Op woensdag 20 april 2005 00:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja, singles die tevreden zijn met hun "status" als single
Gigantisch offtopic, maar geweldige ondertitelquote:Op woensdag 20 april 2005 00:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja, singles die tevreden zijn met hun "status" als single
truste collegaquote:
Scheelt weer dat ik een vriend heb bij wie ik dat zo voelquote:Op woensdag 20 april 2005 00:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat is het precies!
Het gevoel dat je bij iemand helemaal op je gemak bent, je niks moet. Dat is niet leuk als je niemand hebt, maar verder is de vrijheid heerlijk
LOL dank je...quote:Op woensdag 20 april 2005 00:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gigantisch offtopic, maar geweldige ondertitel![]()
Nee, maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:31 schreef M_Schtoppel het volgende:
En vooral NIET behoeftig en wanhopig overkomen.
Ik heb juist meer dan als ik met een vriendin van me op de bank een film lig te kijken en er een beetje wederzijds geknuft wordt, dat ik na afloop me juist weemoedig voel dat het puur vriendschappelijk is, al zou ik nooit een relatie met diegene willen/kunnen hebben.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Scheelt weer dat ik een vriend heb bij wie ik dat zo voel
Het enige wat ik verder mis van het single bestaan is knuffelen... maar ook daar heb ik vrienden voor
Naja, toen ik nog geen ervaring had, wilde ik graag weten hoe het was. Ik ben nu minder naief "happy single" dan vroeger. Toen wilde ik per sé een relatie... en nu niet meer. Dus ik ben het niet met je stelling eensquote:Op woensdag 20 april 2005 00:21 schreef Zero2Nine het volgende:
singles die "nog" single zijn, kunnen niet op dezelfde manier "happy single" zijn als de "weer" singles.
Kan je het verschil qua gevoel uitleggen?quote:Op woensdag 20 april 2005 00:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja, toen ik nog geen ervaring had, wilde ik graag weten hoe het was. Ik ben nu minder naief "happy single" dan vroeger. Toen wilde ik per sé een relatie... en nu niet meer. Dus ik ben het niet met je stelling eens
Naja, vroeger wilde ik het graag meemaken hoe een relatie is... en nu ben ik wel blij met mijn status als vrijgezel en geniet ik er veel meer van, omdat ik weet hoe het in een relatie kan zijnquote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je het verschil qua gevoel uitleggen?
Als je 'nog single' bent ben je nieuwsgierig naar hoe het zal zijn. Als je 'weer single' bent zul je een relatie misschien wel missen, maar je weet al wel hoe het is.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik het zelf eerst ervaren, want jullie proberen het wel maar uitleggen is denk ik te moeilijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je 'nog single' bent ben je nieuwsgierig naar hoe het zal zijn. Als je 'weer single' bent zul je een relatie misschien wel missen, maar je weet al wel hoe het is.
Merken dat er iemand is die van je houd, om je geeft en voor je door het vuur gaat, is een gevoel dat met geen pen te beschrijven is, het geeft je een soort enorme rust in je hoofd.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef Beach het volgende:
[..]
offt : het stukje "Favorites" in dat superdudes profiel :quote:Op woensdag 20 april 2005 00:33 schreef Beach het volgende:
[..]
ja maar dan ben je dus voor je eerste relatie dus niet gelukkig geweest met je single status toch? terwijl je nu misschien net zo single bent maar wel happy bent ermee.quote:Op woensdag 20 april 2005 00:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja, vroeger wilde ik het graag meemaken hoe een relatie is... en nu ben ik wel blij met mijn status als vrijgezel en geniet ik er veel meer van, omdat ik weet hoe het in een relatie kan zijn
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 20 april 2005 00:43 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ja maar dan ben je dus voor je eerste relatie dus niet gelukkig geweest met je single status toch? terwijl je nu misschien net zo single bent maar wel happy bent ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |