Ik vind het ook een enorme dooddoener voor een gesprek om overal over na te denken voordat je wat zegt. Dat is voor mij een van de grootste redenen geweest om er wat aan te willen doen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:34 schreef melismay het volgende:
Ik denk dat dat nadenken inderdaad veel met (zelf)vertrouwen te maken heeft. En ook ik ben dan idd te verlegen en te onzeker, wat veel nadenken tot gevolg heeft. Ook wat gezegd werd over het in je hoofd halen van doemscenario's komt me erg bekend voor....
Tja maarja soms heb ik dat ook , maarja als het dan fout gaat kan het alleen maar meevallen ipv dat je er onwijs je hoop op hebt gevestigd.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:34 schreef melismay het volgende:
Ik denk dat dat nadenken inderdaad veel met (zelf)vertrouwen te maken heeft. En ook ik ben dan idd te verlegen en te onzeker, wat veel nadenken tot gevolg heeft. Ook wat gezegd werd over het in je hoofd halen van doemscenario's komt me erg bekend voor....
Meer zoals ik net dus omschreef. Te veel nadenken voor je wat zegt bv om maar niet af te gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:36 schreef Rene_H het volgende:
meer specifieker graag... over welke dingen nadenken.... ?? relatie, geloof, uiterlijk, verstand, wereldsezaken e.d.haha....
maar in het algemeen hoe een single toch niet meer te denken als ieder ander die wel een relatie hebben :S zie het verband nie![]()
Wat jij hebt heb ik dus ook de meeste tijd gelukkig alleen dan mannelijk gezien. Alleen dat duurde wel eventjes. Soms baal ik wel single te zijn, vooral als je alleen in bed ligt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit klinkt misschien arrogant naar de mensen met wat minder zelfvertrouwen toe, maar ik voel me prima over mezelf. Ik vind mezelf een leuke jonge vrouw, en ben gewoon blij met wie ik ben. En ik weet ook steeds beter van mezelf wat ik wel en niet wil, en daarom vind ik het ook steeds minder een issue om single te zijn, denk ik. Dat ik zo langzamerhand aan een beetje rustig rondkijk op zoek naar iemand die ik leuk vind, in plaats van me er druk om te maken. Ik denk na over single zijn, maar op mij heeft het een positief effect, en heb ook niet het gevoel dat ik teveel nadenk.
Dat heeft echter niks met te veel nadenken te maken. Ik denk namelijk heel veel na, of beter gezegd: ik denk te veel na. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen zelfvertrouwen heb of niet tevreden ben met mezelf. Integendeel, ik ben tevreden met de Plato die ik ben.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit klinkt misschien arrogant naar de mensen met wat minder zelfvertrouwen toe, maar ik voel me prima over mezelf.
Maar BB, soms moet je dingen ook gewoon op z'n beloop laten. Toen ik verliefd werd op mijn ex-vriend had ik alles tegen me, er waren honderd logische redenen om niet verliefd op hem te worden, en toch heb ik me mee laten drijven met hoe dingen gingen. En ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Logisch nadenken is zeker niet alles.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja vooral het logisch nadenken over dit soort dingen is vaak een beetje een dooddoener .. gewoon voor het simpele feit dat emoties enzo niet logisch zijn ... naja
Helemaal eens Plato, al is het bij mij niet zozeer contacten aangaan, als wel contacten aangaan die in een relatie eindigen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft echter niks met te veel nadenken te maken. Ik denk namelijk heel veel na, of beter gezegd: ik denk te veel na. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen zelfvertrouwen heb of niet tevreden ben met mezelf. Integendeel, ik ben tevreden met de Plato die ik ben.
Natuurlijk zouden er dingen anders kunnen en dan bedoel ik voornamelijk dat ik graag makkelijker contacten aan zou gaan. Maar zo zal iedereen wel wat hebben dat hij/zij graag anders zou zien, maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van een gebrek aan zelfvertrouwen.
Ik zei dat omdat ik het gewoon stom vond klinken om keihard te roepen "IK VOEL ME FANTAAAAASTISCH EN ZELFVERZEKERD" terwijl ik weet dat er andere mensen zijn (waar jij dan niet onder valt) die eerder wel aangaven niet altijd even veel zelfvertrouwen te hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heeft echter niks met te veel nadenken te maken. Ik denk namelijk heel veel na, of beter gezegd: ik denk te veel na. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen zelfvertrouwen heb of niet tevreden ben met mezelf. Integendeel, ik ben tevreden met de Plato die ik ben.
Natuurlijk zouden er dingen anders kunnen en dan bedoel ik voornamelijk dat ik graag makkelijker contacten aan zou gaan. Maar zo zal iedereen wel wat hebben dat hij/zij graag anders zou zien, maar dat wil niet zeggen dat er sprake is van een gebrek aan zelfvertrouwen.
Ik vind mijn leven ook prima zo. Ik doe een leuke opleiding enzo. Ik heb verder een leuke gezellige vrienden groep. Meestal vermaak ik me primaquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dit klinkt misschien arrogant naar de mensen met wat minder zelfvertrouwen toe, maar ik voel me prima over mezelf. Ik vind mezelf een leuke jonge vrouw, en ben gewoon blij met wie ik ben. En ik weet ook steeds beter van mezelf wat ik wel en niet wil, en daarom vind ik het ook steeds minder een issue om single te zijn, denk ik. Dat ik zo langzamerhand aan een beetje rustig rondkijk op zoek naar iemand die ik leuk vind, in plaats van me er druk om te maken. Ik denk na over single zijn, maar op mij heeft het een positief effect, en heb ook niet het gevoel dat ik teveel nadenk.
Moet ik helaas ja op antwoorden . . .quote:Stelling: (De hier postende) Singles denken te veel/diep na over dingen
Om je happy te voelen hoef je toch niet bomvol zelf verzekerdheid te zitten .. een goede dosis zelfkennis is ook wel handig enzoquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik zei dat omdat ik het gewoon stom vond klinken om keihard te roepen "IK VOEL ME FANTAAAAASTISCH EN ZELFVERZEKERD" terwijl ik weet dat er andere mensen zijn (waar jij dan niet onder valt) die eerder wel aangaven niet altijd even veel zelfvertrouwen te hebben.
Bij mij hangt dat met elkaar samen, maar contacten aangaan die uitmonden in een relatie zijn inderdaad nog moeilijker, dat lukt gewoon niet (althans tot op hedenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:50 schreef ioko het volgende:
[..]
Helemaal eens Plato, al is het bij mij niet zozeer contacten aangaan, als wel contacten aangaan die in een relatie eindigen.
Dat idee heb ik ook wel. Verlegenheid gaat na verloop van tijd wel weg, maar dat terughoudende zal toch blijven ben ik bang en dat is soms zo lastig.quote:Same here. Wat betreft 'verlegen en terughoudend'... dat is iets waar ik denk ik nooit meer van afkom.
Ik denk dat denken en doen wel met elkaar te maken hebben. Je ontkomt er in bepaalde situaties niet aan om dat niet samen te doen. Een gesprek moet eigenlijk van zichzelf goed gaan en daar moet je niet bij nadenken. Dat is ook niet echt een probleem bij mij. Ik ben daarin een echte kletskous, maar mits ik degene wat beter ken.quote:Ik ben zelf iemand die heel erg vaak over dingen nadenkt, en eerlijk is eerlijk. erg ver kom je er niet mee. Ik ben bezig om gewoon eens wat meer te doen ipv na te denken. In elk geval op sociaal vlak (zoals CvB al aangaf bv) om bijvoorbeeld een gesprek goed gaande te houden.
Ja daar heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:34 schreef melismay het volgende:
Hoe voelt dat om altijd 21 geweest te zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben bijna 21 en op een relatie jaren geleden dat altijd geweest,
Ik ben niet zo'n drijver .. dat vind ik eng. En dat is serieus (iedereen ziet dat als gezeur maar het is gewoon de waarheid) ik hou er niet van als dingen me tegenstaan en ik hou er ook niet van als de controle uit mn handen is. (Dat zorgt ook wel een beetje voor mijn instelling, als je jezelf het kutst vind kan niemand je kwetsen door je kut te vinden want dat doe je zelf toch al)quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar BB, soms moet je dingen ook gewoon op z'n beloop laten. Toen ik verliefd werd op mijn ex-vriend had ik alles tegen me, er waren honderd logische redenen om niet verliefd op hem te worden, en toch heb ik me mee laten drijven met hoe dingen gingen. En ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Logisch nadenken is zeker niet alles.
Haha heel goed.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe voelt dat om altijd 21 geweest te zijn?
Oei, gewaagde stelling. Als ik iéts aantrekkelijk vind bij een vrouw dan is dat wel zelfverzekerdheid. Zelfkennis handig, maar zelfverzekerdheid is toch wel 1 van de belangrijkste dingenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Om je happy te voelen hoef je toch niet bomvol zelf verzekerdheid te zitten .. een goede dosis zelfkennis is ook wel handig enzo
Wat ik op dit moment zie als mijn zelfkennis op dit gebied is dat ik weet dat het voor mij het fijnste is om niet als een kip zonder kop op zoek te gaan, maar juist de keuze te kunnen maken om níet iets te gaan drinken met een jongen als ik dat niet zie zitten. Bedoelde je zoiets ?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Om je happy te voelen hoef je toch niet bomvol zelf verzekerdheid te zitten .. een goede dosis zelfkennis is ook wel handig enzo
Zelfkennis is wel van belang, maar zelfverzekerdheid vind ik niet noodzakelijk. Sowieso is dat een relatief begrip, want iedereen is tot op zekere hoogte onzeker. Bovendien hangt dat af van het gebied. Op bepaalde punten ben ik uiterst zeker van mezelf, maar op andere punten is er wel een zekere onzekerheid.quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Oei, gewaagde stelling. Als ik iéts aantrekkelijk vind bij een vrouw dan is dat wel zelfverzekerdheid. Zelfkennis handig, maar zelfverzekerdheid is toch wel 1 van de belangrijkste dingen![]()
Klopt, als ik mijn zelfverzekerde buien heb dan merk je dat mensen anders tegen je aan kijken, maar zeker ook dat je zelf de wereld anders ziet.... En ik moet bekennen, that world looks better. Kon ik me nu maar altijd zo voelenquote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef Thisbe het volgende:
Zelfverzekerd zijn straal je ook uit, en daar trek je meer mensen mee aan dan als je een beetje rond aan het sluipen bent!
Ik had je ook wel gekust als je een broek aan had gehad hoor..quote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef Thisbe het volgende:
offtopic: Rokjes doen het altijd goed! Heb net een leuke knul gekust pontificaal vóór de faculteit![]()
Daar geloof ik niets van, wat is dan de reden dat je niet op vrouwen afstapt? Voor mezelf weet ik het wel, en jij? Je zegt nota bene zelf dat je zat meisjes op je opleiding tegenkomt, dan zou het toch heel makkelijk moeten zijn?quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leukequote:Op dinsdag 19 april 2005 16:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je er zo over blijft piekeren niet.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een kleine analyse waarom het bij mij niet lukt. Ik hou totaal niet van clubs, kroegen en disco's. Vrouwen op die plekken aanspreken gaat dus niet lukken want ik kom er nooit. Daarnaast heb ik een erg klein sociaal kringetje en kom ik bijna nooit nieuwe vrouwen tegen. Afgezien van flitsdaten dan.
Hou je dus over, aanspreken op straat, in de supermarkt, in de winkel etc. etc. Probleem bij die situaties is echter het volgende:
A. Het moment is vaak vluchtig, de dame in kwestie is vaak snel weer weg.
B. Ik zie geen aanleiding of excuus om haar "zomaar" aan te spreken.
C. De dingen die je wel kunt zeggen vind ik dermate brutaal en direct dat ik ze niet durf!
Neem nou de drie minuten email techniek van DYD. Denk je nou echt dat de meeste vrouwen zomaar hun email en telefoonnummer geven omdat je toevallig heel eventjes met ze gepraat hebt??
Maar ja, daar gaan we weer, ik moet er eigenlijk niet over nadenken maar het DOEN!! Tja....., zou ik het ooit leren??
Het ergste wat je kunt gebeuren is dat d'r vriend er net aankomt en ziet dat je zijn meid staat te versierenquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
C. De dingen die je wel kunt zeggen vind ik dermate brutaal en direct dat ik ze niet durf!
Gewoon schijt aan alles hebben en denken aan haar, ipv wat z e van je zal vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, in zekere zin durf ik wel te leven, ik stap glimlachend vanaf 3600 meter hoogte uit een goed werkend vliegtuig.![]()
Ik wou dat op een vrouw afstappen net zo makkelijk was![]()
moeten we nog raden wiequote:Op dinsdag 19 april 2005 17:46 schreef Thisbe het volgende:
Zelfverzekerd zijn straal je ook uit, en daar trek je meer mensen mee aan dan als je een beetje rond aan het sluipen bent!
offtopic: Rokjes doen het altijd goed! Heb net een leuke knul gekust pontificaal vóór de faculteit![]()
Van een niet werkende parachute ga je over het algemeen wel doodquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:39 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nou ja, in zekere zin durf ik wel te leven, ik stap glimlachend vanaf 3600 meter hoogte uit een goed werkend vliegtuig.![]()
Ik wou dat op een vrouw afstappen net zo makkelijk was![]()
van ruzie met een jaloerse vriend die toevallig kan boksen kan je ook flink doodgaan hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 18:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van een niet werkende parachute ga je over het algemeen wel dood
Schtoppel, je bent 36, verlangt als geen ander naar een relatie met een leuke vrouw. Als je nu niks onderneemt kan je het in een volgend leven nog eens proberen, maar ik geloof niet dat je dat wil.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Even een kleine analyse waarom het bij mij niet lukt. Ik hou totaal niet van clubs, kroegen en disco's. Vrouwen op die plekken aanspreken gaat dus niet lukken want ik kom er nooit. Daarnaast heb ik een erg klein sociaal kringetje en kom ik bijna nooit nieuwe vrouwen tegen. Afgezien van flitsdaten dan.
Hou je dus over, aanspreken op straat, in de supermarkt, in de winkel etc. etc. Probleem bij die situaties is echter het volgende:
Neem nou de drie minuten email techniek van DYD. Denk je nou echt dat de meeste vrouwen zomaar hun email en telefoonnummer geven omdat je toevallig heel eventjes met ze gepraat hebt??
Maar ja, daar gaan we weer, ik moet er eigenlijk niet over nadenken maar het DOEN!! Tja....., zou ik het ooit leren??
Waarom niet op internet eens rondkijken?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Leuke
Hebben die twee zaken niet met elkaar te maken? Als je jezelf goed kent weet je je sterke en zwakke punten. En aangezien ieder mens wel sterke punten heeft zou je automatisch meer zelfvertrouwen hebben.
Je hoeft dus niet bomvol zelfvertrouwen te zitten, maar je zult er toch wel iets van moeten hebben.
Doe ik al, ik sta op een datingsite.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom niet op internet eens rondkijken?
Hoe zie jij jezelf?quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]mijn sterke punten liggen niet op emontioneel/sociaal vlak , dus daarvan moet ik het niet hebben
een saaie lelijke zeurdert die enigsinds weet hoe een cel van binnen werktquote:
Je zou het grammaticaal niet redden op een alfastudie. Ik blijf het zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
een saaie lelijke zeurdert die enigsinds weet hoe een cel van binnen werkt![]()
ach zeurderdquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Je zou het grammaticaal niet redden op een alfastudie. Ik blijf het zeggen.
ach joh, maar 2 spelfouten in 1 zinquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat schept al weer enigzins hoop.quote:
Alfa studies zijn ook voor mietjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:02 schreef nozem het volgende:
[..]
Goeie openingszin: 'Zeg schatje, zal ik jou eens vertellen hoe die eicellen van jou er van binnenuit uitzien?'quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
een saaie lelijke zeurdert die enigsinds weet hoe een cel van binnen werkt![]()
Hee niet snel een spelfout verbeteren hequote:Op dinsdag 19 april 2005 19:08 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle schrijft iets bij op zn zwakke punten lijstje
Het meisje met de eierstokjesquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie openingszin: 'Zeg schatje, zal ik jou eens vertellen hoe die eicellen van jou er van binnenuit uitzien?'
Maar goed positief zelfbeeld hoor
Denken singles / mensen die in dit topic posten teveel na over dingen?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja ontopic maar weer. Waar waren we gebleven?
als iemand wacht op een witte prins op een knap paard ben ik dr man !quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie openingszin: 'Zeg schatje, zal ik jou eens vertellen hoe die eicellen van jou er van binnenuit uitzien?'
Bij deel 22 alweer....quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja ontopic maar weer. Waar waren we gebleven?
In dit topic jazeker ... daarbuiten weet ik het nietquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denken singles / mensen die in dit topic posten teveel na over dingen?
En deze:
De eerste stelling heb ik al beantwoord in het vorige deel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En deze:
Misschien wel ja...quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik barst ook niet in iedere situatie van het zelfvertrouwen, dat staat me geenszins in de weg om toch redelijk happy te zijn. Al heb ik ook regelmatig mijn dipjes, maar dat lijkt me een karaktertrek die ik al heel mijn leven heb.quote:En deze:
tja dat is natuulijk uit te bouwenquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verlegenheid gaat inderdaad wel over na een tijdje (als je iemand wat langer kent). Dat terughoudende is wel een behoorlijk beperkende factor; aan de andere kant creëer je wel weer een stukje 'eigen veiligheid'. Het is uiteindelijk een soort van faalangst, waar ik tot op heden nog steeds geen oplossing voor heb kunnen vinden (heb wel een vermoeden wat de uiteindelijke oorzaak is).quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dat idee heb ik ook wel. Verlegenheid gaat na verloop van tijd wel weg, maar dat terughoudende zal toch blijven ben ik bang en dat is soms zo lastig.
Je vergeet er eentje bij negatief:quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja dat is natuulijk uit te bouwenpositieve kanten
- ben niet snel jaloers
- ben altijd behulpzaam
- ben bijna nooit kwaad of boos
- kan perfect anderen voor mij laten gaan
- kan redelijk goed en snel dingen bevatten
- kan goed luisterennegatieve kanten
- ik zie dr niet uit
- ik praat per definitie te veel en te hard
- zeg verkeerde dingen op juiste en foute momenten
- ik ben nogal standvastig in discussies
- ik kan niet spellen
- ik ben lui
- en ik zeur
Die terughoudendheid is zeker voor eigen veiligheid. Bijvoorbeeld: ik wil best wel weer daten, maar als ik dan te horen krijgt dat iemand wel met mij wil afspreken (gebeurt de laatste tijd niet veel) ga ik twijfelen of ik het wel moet doen. Probeer het ook altijd voor mezelf uit te schuiven, zodat ik er over na kan denken.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:23 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Verlegenheid gaat inderdaad wel over na een tijdje (als je iemand wat langer kent). Dat terughoudende is wel een behoorlijk beperkende factor; aan de andere kant creëer je wel weer een stukje 'eigen veiligheid'. Het is uiteindelijk een soort van faalangst, waar ik tot op heden nog steeds geen oplossing voor heb kunnen vinden (heb wel een vermoeden wat de uiteindelijke oorzaak is).
Ik zou zeggen, werk aan je negatieve punten (ik zie er zo al 2 of 3 die je makkelijk kan veranderen) en versterk je positieve punten want daar kun je best ver mee komen als ik je lijstje zo ziequote:Op dinsdag 19 april 2005 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja dat is natuulijk uit te bouwenpositieve kanten
- ben niet snel jaloers
- ben altijd behulpzaam
- ben bijna nooit kwaad of boos
- kan perfect anderen voor mij laten gaan
- kan redelijk goed en snel dingen bevatten
- kan goed luisterennegatieve kanten
- ik zie dr niet uit
- ik kan niet spellen
- ik ben lui
- en ik zeur
- ik ben irritantpositief en negatief
- Ik ben nogal onverschillig
Hey, da's mijn ondertitelquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:24 schreef Sabrina1981 het volgende:
Je bent irritant.
Dat je er over nadenkt is niet meer dan logisch. Echter, waar leg je de grens of je bepaalt of je er op ingaat of niet. De één kan dat binnen een paar tellen, de ander heeft er (veel) meer tijd voor nodig. Van mezelf weet ik dat ik ook in het algemeen teveel zaken voor me uit zit te schuiven.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
Die terughoudendheid is zeker voor eigen veiligheid. Bijvoorbeeld: ik wil best wel weer daten, maar als ik dan te horen krijgt dat iemand wel met mij wil afspreken (gebeurt de laatste tijd niet veel) ga ik twijfelen of ik het wel moet doen. Probeer het ook altijd voor mezelf uit te schuiven, zodat ik er over na kan denken.
Je slaat de spijker op zijn kop. Ik kan dat niet binnen een paar tellen beslissen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:38 schreef MSXUser het volgende:
Dat je er over nadenkt is niet meer dan logisch. Echter, waar leg je de grens of je bepaalt of je er op ingaat of niet. De één kan dat binnen een paar tellen, de ander heeft er (veel) meer tijd voor nodig. Van mezelf weet ik dat ik ook in het algemeen teveel zaken voor me uit zit te schuiven.
Het begin is er in ieder gevalquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:52 schreef Tranceptor het volgende:
Nooit juichen voor de buit binnen is, lol.
Wel BB, een hoop dingen hierboven gelden ook voor mij! Ik praat te hard als ik zacht zou moeten praten, en andersom. Ik zeg botte dingen op het verkeerde moment. In discussie's heb ik altijd gelijk, ik ben lui, ik zeur en ben irritant. Ik kan wel ietsjes beter spellen dan jij jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
tja dat is natuulijk uit te bouwennegatieve kanten
- ik zie dr niet uit
- ik kan niet spellen
- ik ben lui
- en ik zeur
- ik ben irritant
Ik heb ook iemand in mijn MSN die regelmatig zegt dat ze me echt grappig vindt... over zien heeft ze het nooit gehad... misschien moet ik dat maar eens opperen danquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
Op dit moment ben ik Tha Man. Heb net met een meisje zitten chatten en ze zegt op een gegeven moment: je bent de grappigste van alle mannen waar ik mee chat, als verrassing mag je me ooit zien.
THANK YOU DAVID!!
![]()
![]()
en dan zit je hier te typenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook iemand in mijn MSN die regelmatig zegt dat ze me echt grappig vindt... over zien heeft ze het nooit gehad... misschien moet ik dat maar eens opperen dan
Ik heb me trouwens vorig jaar uit nieuwsgierigheid eens ingeschreven op een datingsite... dacht dat ik dat profiel verwijderd had, maar blijkbaar niet... had gisterenavond ineens een e-mailbevestiging dat iemand gereageerd had op mijn profiel... ze vroeg zelfs mijn MSN![]()
Ik heb mijn MSn gisterenavond al gegeven... ze moet me alleen nog toevoegenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
en dan zit je hier te typen
geef je msn en doe er wat mee
Vandaag niet! Het mag ook niet meer van de nieuwe Paus, seks voor het huwelijkquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:03 schreef Tranceptor het volgende:
Hey Thisbe, je bent mijn type wel, neuken?
Alsof er ooit een paus geweest is van wie het wel mocht.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:17 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Vandaag niet! Het mag ook niet meer van de nieuwe Paus, seks voor het huwelijk
Misschien zijn we allemaal onbewust wel kardinalen in spe of zo die zonder het te beseffen hun kuisheidsgelofte inlossenquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alsof er ooit een paus geweest is van wie het wel mocht.
Vrije vertaling Papum:quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:17 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Vandaag niet! Het mag ook niet meer van de nieuwe Paus, seks voor het huwelijk
Moeten we nu ook allemaal in soutane achter de computer gaan zitten als we in deze topicreeks posten?quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:21 schreef DaMart het volgende:
Misschien zijn we allemaal onbewust wel kardinalen in spe of zo die zonder het te beseffen hun kuisheidsgelofte inlossen
Het wel en wee van pathetische zieligerdsquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:37 schreef Metro2005 het volgende:
Misschien kunnen we al deze topics in een grote bundel samenvatten en verkopen
zoiets jaquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het wel en wee van pathetische zieligerds![]()
Jawel hoor, van JP1 mocht dat en mede daarom is hij vermoord!quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Alsof er ooit een paus geweest is van wie het wel mocht.
Ik zei ook niet dat ik daarom single benquote:Op dinsdag 19 april 2005 20:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, BB, als te hard praten mijn liefdesleven zou hebben geaffecteerd dan kon ik me nu ook aanmelden bij een nonnenklooster..
Niks mis met Nederlands maar Frans vind ik ook enorm mooi en ben ook langzaam aan bezig die taal beter te beheersen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Frans is gezeik. Mensen zien gewoon niet in wat voor een prachtige taal het Nederlands is.
Parijs is prachtig. Sartre is prachtig. Brel is prachtig. Frans is prachtig.quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:53 schreef Metro2005 het volgende:
Vinden vrouwen Frans nou een mooie taal?
(Langue de l'amour)
Dit is wel heel erg offtopic, maar kan 't toch niet laten te reagerenquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niks mis met Nederlands maar Frans vind ik ook enorm mooi en ben ook langzaam aan bezig die taal beter te beheersen.
Vroeg alleen wat de dames ervan vonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |