Ik met water, noten en koffie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben de dag begonnen met een Knorr Vie, een bitterkoekje en een dubbele Senseo Regular
o ja, goedemorgen allen !
Wanneer kan ik de publicatie verwachten?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Op basis van zo'n 23 jaar koffie-ervaringonderzoek, neig ik te concluderen dat caffeine-moleculen uniform over de mok verdeeld zijn
We gaan hard he?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en het was niet eens bedoeld als slulitpost
wist niet dat we alweer zover waren
Twisted smileyquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[afbeelding]
en weer een schoon nieuw topic
Veel plezier / succes (*)quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongelui, ik ga naar school. Vandaag is de enige dag dat ik college heb.Semantiek en dramatische werkvormen.
En daar betaal ik dan belasting voorquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag is de enige dag dat ik college heb.
enige dagquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongelui, ik ga naar school. Vandaag is de enige dag dat ik college heb.Semantiek en dramatische werkvormen.
dat is ter bescherming van de Senseo drinkersquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het past er eigenlijk wel, vooral omdat koffie al zo lang niet meer voorkomt in tt's.
Senseo-drinkers zouden vogelvrij verklaard moeten worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is ter bescherming van de Senseo drinkers
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
Senseo-drinkers zouden vogelvrij verklaard moeten worden.
als je tijdens op die knop drukt gaat hij uit en stopt dus eerder. als je na afloop van een normale Senseo-runquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:18 schreef livEliveD het volgende:
Vraag voor de echte die-hard senseo kenners:
Als de koffie gemaakt wordt en je drukt terwijl opnieuw op de knop. Stroomt je koffiemok dan over?
Prijs voor het eerste goede antwoord: Een knuffel
Sorry. Nope. En dat heb ik empirisch getest (ik heb het ook niet over de uitknopquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
als je tijdens op die knop drukt gaat hij uit en stopt dus eerder. als je na afloop van een normale Senseo-runweer op die knop drukt kun je je kopje nog wat extra vullen !
Sorry?quote:
o ja. stom !!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry. Nope. En dat heb ik empirisch getest (ik heb het ook niet over de uitknop)
Jullie hebben ook topic over publiek masturberen op een schoolplein dus dit valt nog meequote:
Senseo drinken is echter een grote zonde. Gelukkig doen jullie het nog niet op het schoolplein, wat zou dat een slecht voorbeeld zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jullie hebben ook topic over publiek masturberen op een schoolplein dus dit valt nog mee
Er is geen evolutie. Alleen degeneratiequote:Op dinsdag 12 april 2005 11:19 schreef het_fokschaap het volgende:
Senseo is ge-evolueerde koffie ! Evolutie met een hoger doel in dit geval !
Heb je dit al gemaild naar Scheele?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er is geen evolutie. Alleen degeneratie
En Senseo is hét bewijs daarvoor!
Tuuwk. En de uber klasse dringt rustig verderquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef Doffy het volgende:
Er is geen evolutie. Alleen degeneratie
En Senseo is hét bewijs daarvoor!
Ik vraag het me af. Laten we 100 mensen Senseo drinken en 100 mensen hun kwak uitwerpen. Kijken waar die kindertjes meer van over hun nek gaanquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
Senseo drinken is echter een grote zonde. Gelukkig doen jullie het nog niet op het schoolplein, wat zou dat een slecht voorbeeld zijn.
Ik denk dat eerste. Dat laatste weten die kindertjes helemaal niets van.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Laten we 100 mensen Senseo drinken en 100 mensen hun kwak uitwerpen. Kijken waar die kindertjes meer van over hun nek gaan![]()
De Wiener Melange van de Jumbo (O'Lacy's) is ook erg lekker. Terwijl ik normaal nooit zoete koffie drink, alleen "black to the bone".quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk. En de uber klasse dringt rustig verder![]()
En op de 7de dag maakte God Senseo en zag dat het goed was
Ik had net Italiaans (12 zakjes per pak van AH). Erg goed te drinken
Suiker en melk mot ik ook niks van hebben. MAar niemand die het antwoord op de vraag weet? En kids weten al heel jong over seks heur. (<5 jaar soms)quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:46 schreef Haushofer het volgende:
Terwijl ik normaal nooit zoete koffie drink, alleen "black to the bone".
Ik zal zelf wel flink achtergelopen hebben dan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Suiker en melk mot ik ook niks van hebben. MAar niemand die het antwoord op de vraag weet? En kids weten al heel jong over seks heur. (<5 jaar soms)
Eeehhhh fill me in voor de zekerheid want me mentale gedeelte slaat op holquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:
Is er hier iemand die niet weet wat bonkjes zijn?
volgens mij weet ik dat nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:
Ja! Hier!quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:
Grote knikkers, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat iedereen die topic aan het lezen is, Haus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:57 schreef Haushofer het volgende:
Wat ist hier stil....zo krijg je zo'n topic nooit vol, natuurlijk
Leuk topic trouwens, Alicey.
Het was een inkoppertje inderdaad.quote:
Jij was zeker ook degene die het van de springplank deed?quote:Doet me denken aan het fenomeen zwembad-plassen: de één doet het in het zwembad zelf, de ander vanaf de springplank.
Og, gij ellendige kwade duivel!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef livEliveD het volgende:
Sorry mods maar ik had ff zin om te zieken
Ga je nu een houten kruis door me hart timmeren?quote:
Nee, ik ga je kruisigen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ga je nu een houten kruis door me hart timmeren?
Hmm, dat topic heb ik maar een stukkie gelezen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
Werkende vrouw afschaffen
Leesvoor voor degenen die het niet weten.
Heb jij een internet verbinding in de keuken?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan nooit zo geloven dat zulke gasten het echt menen, en als ze het wel menen, zitten ze toch niet serieus op mijn input te wachten
Datzelfde figuur opent allerlei van dat soort achterlijke topics, vast een troll.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hmm, dat topic heb ik maar een stukkie gelezen.
Ik kan nooit zo geloven dat zulke gasten het echt menen, en als ze het wel menen, zitten ze toch niet serieus op mijn input te wachten
Als mijn partner mij in de keuken krijgt (Bijv. met touw en ketting) zou ik hele andere ideeen krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij een internet verbinding in de keuken?![]()
![]()
![]()
Doe maar weer duur hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
Als ik het maar wel zilveren spijkers zijn want anders ontsnap ik (zeker als het volle maan is)
Je zult eerst na je begrafenis opnieuw moeten opstaan dan.quote:Maar doe je best: Maak me onsterfelijk. Creëer die volgelingen. Op de komende eeuwen zal ik genadeloos een stempel drukken.
Een slecht idee gezien al mijn schuldeisers.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
Je zult eerst na je begrafenis opnieuw moeten opstaan dan.
Ik kon het ook niet helpen dat me stiefvader een bijtgrage weerwolf was. En dan dat switchen van weerwolf naar mens terwijl er nergens kleren in de buurt zijnquote:
Kansloos topicquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Als je vriendin jou voor het blok zet...
Die dus.
Iets zegt me dat het nep is. Alhoewel je het wel mee moet nemen in je beslissing vind ik. Tis net als stage gaan lopen in het buitenland. Heeft toch impactquote:
Ook daarbij heb ik zo mijn twijfelsquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Als je vriendin jou voor het blok zet...
Die dus.
Ik mocht na een paar uur in de keuken even achter de pc van mijn cipier vriendquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij een internet verbinding in de keuken?![]()
![]()
![]()
Wel eerst een overlijdensakte laten inschrijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een slecht idee gezien al mijn schuldeisers.
quote:Misschien heb ik het ooit gevraagd hoor (maar het antwoord weet ik dus niet meer) maar waarom heb je het overdag vaak koud als je weinig geslapen hebt?
Heb je ook nog gemasturbeerd op het schoolplein?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet helpen dat me stiefvader een bijtgrage weerwolf was. En dan dat switchen van weerwolf naar mens terwijl er nergens kleren in de buurt zijn
Was meer een vraag in het algemeenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:Weet je zeker dat je mij niet verwart met iemand anders? (Of er ligt een verkeerd gewicht op bepaalde woorden..)
Die studie raakt-ie echt wel een keer mee klaar. Ik denk verder niet dat jullie willen proberen kindertjes te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kansloos topic
maar hij heeft wel gelijk: met eendie geneeskunde studeert, blijft er soms minder tijd voor je relatie over dan je had gewild
Vaak is er sprake van een psychologische situatie die 180 graden gedraaid is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook daarbij heb ik zo mijn twijfels
Maar ze bestaan, dat weet ik ook wel. Ik kan het alleen zo moeilijk begrijpen. Ik kan uberhaupt niet begrijpen dat iemand zich meer acht dan anderen, of dat nou over mannen en vrouwen gaat, of over blank en zwart, rijk en arm...
Ik mag sowieso dat soort dingen maar 2 keer per jaar doen van het klooster en om te controleren moet dat in bijzijn van de pastoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:
Heb je ook nog gemasturbeerd op het schoolplein?
Het heeft allemaal impact, maar wanneer je je partner iets niet gunt wat voor hem/haar belangrijk is, denk ik dat een relatie geen goed idee is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het nep is. Alhoewel je het wel mee moet nemen in je beslissing vind ik. Tis net als stage gaan lopen in het buitenland. Heeft toch impact
Oh, ok. Ik dacht aan mij persoonlijk gericht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Was meer een vraag in het algemeen
Doet die pastoor mee, of doen jullie het samen, of - Hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik mag sowieso dat soort dingen maar 2 keer per jaar doen van het klooster en om te controleren moet dat in bijzijn van de pastoor![]()
* livEliveD kappen nu!
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Die studie raakt-ie echt wel een keer mee klaar. Ik denk verder niet dat jullie willen proberen kindertjes te maken.
Hoeveel uur mag jij buiten de keuken?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik mocht na een paar uur in de keuken even achter de pc van mijn cipier vriend
Zoals ik al zei zit er vaak een minderwaardigheidscomplexje onder, en dat is iets wat de meeste mensen dan weer wel begrijpen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:37 schreef livEliveD het volgende:
Mja meer achten lijkt me ook niet goed. Maar verschillen zijn er zeker wel en dus op bepaalde gebieden kun je je zeker wel meer achten
Wie van jullie wordt de papa?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:41 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
We waren net op zoek naar een draagmoeder![]()
Niet overdrijven...uur...minutenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoeveel uur mag jij buiten de keuken?
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vaak is er sprake van een psychologische situatie die 180 graden gedraaid is.
Mag je ook nog in je eentje buitenshuis, of gaat dat weer te ver?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet overdrijven...uur...minuten
Het is wel bijna genoeg geweest weer, hoorde ik net
![]()
Dat mensen die zich in hun gedrag extreem uiten, dit vaak doen om een extremiteit die in de andere richting wijst te elimineren.quote:
Hoo even, niet zo snel!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mag je ook nog in je eentje buitenshuis, of gaat dat weer te ver?
Hijzelf heeft het natuurlijk veel te druk met belangrijke zaken om dat te kunnen doen, dus logisch.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoo even, niet zo snel!
Indien het de bedoeling is dat ik een hoop bier ga inslaan, mag ik natuurlijk wel alleen buitenshuis, maar wel: naar de winkel en weer terug.
Het is natuurlijk beter voor jezelf ja.quote:Ik mag ook best achter in de tuin alleen hoor!
Het is geen boeman ofzo, hij bedoelt het goed!![]()
![]()
De draagmoeder mag kiezen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zijn we nog niet uit. Hangt ook mede van de draagmoeder af, denk ik
Precies, hij heeft echt het beste met me voor; het is voor mijn eigen bestwilquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hijzelf heeft het natuurlijk veel te druk met belangrijke zaken om dat te kunnen doen, dus logisch.
[..]
Het is natuurlijk beter voor jezelf ja.
Die smiley ja.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies, hij heeft echt het beste met me voor; het is voor mijn eigen bestwil
[afbeelding]
Zeg maar dat ik altijd vermoeider ben en dus dat ie geen excuus heeftquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
Vast niet. Hij zal wel niet willen. En te moe zijn.
Had ik maar zo'n vriendinquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Hoo even, niet zo snel!
Indien het de bedoeling is dat ik een hoop bier ga inslaan, mag ik natuurlijk wel alleen buitenshuis, maar wel: naar de winkel en weer terug.
Ik mag ook best achter in de tuin alleen hoor!
Het is geen boeman ofzo, hij bedoelt het goed!![]()
True truequote:Op dinsdag 12 april 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
Zoals ik al zei zit er vaak een minderwaardigheidscomplexje onder, en dat is iets wat de meeste mensen dan weer wel begrijpen.
Mja maar hier zeg je eigenlijk niks verklarendsquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat het vooral is omdat je lichaam minder uitgerust is, en dus ook primaire taken zoals je lichaamstemperatuur en gevoel daarvoor op het juiste peil brengen iets minder lukt..
Waar ben jij zo vermoed van dan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:43 schreef livEliveD het volgende:
Zeg maar dat ik altijd vermoeider ben en dus dat ie geen excuus heeft
Eerst deed ie het voor toen ik wat kleiner was. Nu helpt ie af en toe en ik hem. Verder is ie fan van Micheal Jacksonquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Doet die pastoor mee, of doen jullie het samen, of - Hoe moet ik dat zien?
Ik slaap per definitie iets van 5 uur per nacht. Geen problemen ofzo neequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
Waar ben jij zo vermoed van dan?
Te moe zijn, wat doe je met hem?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vast niet. Hij zal wel niet willen. En te moe zijn.
Nouja, ik vind het best verklarend, maar misschien voor de hand liggend inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja maar hier zeg je eigenlijk niks verklarends![]()
Klinkt allemaal logisch.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eerst deed ie het voor toen ik wat kleiner was. Nu helpt ie af en toe en ik hem. Verder is ie fan van Micheal Jackson
Ik zou dat niet durven zeggen tegen mijn man! Ik denk dat je haar gewoon moet slaan. Doet mijn man ook wanneer ik dat soort opmerkingen maak.quote:me vriendin beschuldigd me hier ervan dat ik niet helemaal honderd in me bovenkamer ben
Kijk, dat zijn nog eens normen en waarden!quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Ik zou dat niet durven zeggen tegen mijn man! Ik denk dat je haar gewoon moet slaan. Doet mijn man ook wanneer ik dat soort opmerkingen maak.
En terecht toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt allemaal logisch.
[..]
Ik zou dat niet durven zeggen tegen mijn man! Ik denk dat je haar gewoon moet slaan. Doet mijn man ook wanneer ik dat soort opmerkingen maak.
Nee, hij werkt tenslotte hard en zorgt goed voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En terecht toch?
Jeuh, waar haalt ze het lef vandaan? Zoiets zeg je toch niet over je man?
Ah, jullie spelen doktertje.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:01 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Ik laat hem geneeskunde studeren en voor co-assistentje spelen![]()
Preciesquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, hij werkt tenslotte hard en zorgt goed voor je.
De dokter gaat dan onderzoeken of je echt slaapt d.m.v. het opwekken van bepaalde emoties, of zelfs dat niet?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Yep. In de trant van 'Dokter, ik ga nu naar bed![]()
'
![]()
Ik zag trouwens de buurman laatst naar haar kijken dus ik denk dat ik zo’n alles bedekend vloerkleed voor haar ga kopen. Verder heb ik haar net geslagen maar nu krijg ik verwijten naar me hoofd dat ziekenhuizen geld kosten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Allesquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
Welk onderdeel vind je er leuk aan? Zeker het bier halen?
Als je verwijten krijgt zou ik doorslaan, ze heeft het dan kennelijk nog steeds niet geleerd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zag trouwens de buurman laatst naar haar kijken dus ik denk dat ik zo’n alles bedekend vloerkleed voor haar ga kopen. Verder heb ik haar net geslagen maar nu krijg ik verwijten naar me hoofd dat ziekenhuizen geld kosten.
De dokter slaapt meestal eerder dan ik, dus onderzoek wordt dan wat lastigquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
De dokter gaat dan onderzoeken of je echt slaapt d.m.v. het opwekken van bepaalde emoties, of zelfs dat niet?
Die dokter is dus gewoon LUI.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:19 schreef Doffy het volgende:
[..]
De dokter slaapt meestal eerder dan ik, dus onderzoek wordt dan wat lastig
Ik zal 't doorgeven. Misschien dat-ie nu WEL naar de meet wil komen, om die vervelende vrouwwezens wat manieren te lerenquote:
Dat zouden dus 2 vliegen in 1 klap zijn!quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zal 't doorgeven. Misschien dat-ie nu WEL naar de meet wil komen, om die vervelende vrouwwezens wat manieren te leren
Ik heb direct je familie gebeld en je ouders zeiden dat "dit zwarte schaap nog enigszins gevormd moest worden" dus ik gooi het maar op een puperleeftijdquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:10 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik wilde eik zeggen dat ik het bier halen niet voor je doe.
Wat is een puperleeftijd?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb direct je familie gebeld en je ouders zeiden dat "dit zwarte schaap nog enigszins gevormd moest worden" dus ik gooi het maar op een puperleeftijd
Daar kunnen ze hier nog iets van leren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:33 schreef SingleCoil het volgende:
Haha...ik werd vroeger wel eens door mijn partner het ziekenhuis in geslagen maar dan werden de kosten wel van mijn zakgeld ingehouden. Dat is redelijk, immers, ik behoefde verzorging en niet zij.
Heeft dat dan iets te maken met verminderde gevoeligheid voor zintuigelijke prikkels, er vanuit gaan dat het positief georienteerd is?quote:Je lichaamstemperatuur is niet lager als je het koud hebt. Andersom zou zelfs waarschijnlijker zijn maar dat is ook niet zo, je lichaamstemperatuur is constant. "Koud hebben" is een subjectief begrip, zeg maar "de gevoelstemperatuur".
Daar zit wat in, belangrijke taken moet je niet aan een vrouw overlaten.quote:Goedenmiddag. Als wij getrouwd zijn haal ik zelf bier, A. Bier halen is Belangrijk. Wie zijn vrouw bier laat halen is het eigenlijk niet waard.
quote:
Ik ben er al langzaam mee bezig. Krijg je nooit verdachte topic reports?quote:Wanneer ga je de vorming doen? Zou je dat niet de vorige meet al hebben gedaan?
Nee, eigenlijk niet.. Wat hebben topics er mee te maken dan, bereid je je voor met topics ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben er al langzaam mee bezig. Krijg je nooit verdachte topic reports?
R&P is anders soms best leuk om te lurkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:16 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Nee, je bent hier echt in WFL hoor. Niet in SEX, of zelfs maar R&P.
Indoctrinatie door tekst. Onze broeders hebben daar eeuwen ervaring mee. Wacht maar op het alziend oog boven de piramide. Whehehequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
Nee, eigenlijk niet.. Wat hebben topics er mee te maken dan, bereid je je voor met topics ofzo?
Is dat ook waarom ik steeds meer vliegtuigen met chemtrails boven mijn huis zie?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Indoctrinatie door tekst. Onze broeders hebben daar eeuwen ervaring mee. Wacht maar op het alziend oog boven de piramide. Whehehe
We verblijden elkaar hier regelmatig met R&P topics.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:44 schreef Reya het volgende:
[..]
R&P is anders soms best leuk om te lurken
Jah...als je hippie bent, of meisje, of zielig, of zo...homo...je weet wel...zacht in je hoofd...R&P is voor loosers en hun publiek...quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:44 schreef Reya het volgende:
[..]
R&P is anders soms best leuk om te lurken
Iets teveel Enki Bibal gelezen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:44 schreef livEliveD het volgende:
Wacht maar op het alziend oog boven de piramide. Whehehe
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:50 schreef SingleCoil het volgende:
Jah...als je hippie bent, of meisje, of zielig, of zo...homo...je weet wel...zacht in je hoofd...R&P is voor loosers en hun publiek...
Toch is het knap hoe je in een keer zin hippies, meisjes, homo's en zielige mensen weet aan te vallen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Jah...als je hippie bent, of meisje, of zielig, of zo...homo...je weet wel...zacht in je hoofd...R&P is voor loosers en hun publiek...
Nee truthquote:
Ik weet nog iemand die dat tig jaar terug deedquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
Toch is het knap hoe je in een keer zin hippies, meisjes, homo's en zielige mensen weet aan te vallen.
Ow, dan is Bilal leukerquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:54 schreef livEliveD het volgende:
Nee truth
Ja en je familie bestaat deels uit Reptillians. Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:48 schreef Alicey het volgende:
Is dat ook waarom ik steeds meer vliegtuigen met chemtrails boven mijn huis zie?
Enlighten me?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet nog iemand die dat tig jaar terug deed![]()
![]()
Ja wat nou ? Je bent toch meisje ? Ben je dan een looser of een ramptoerist ?quote:
Bepaalde wereldleiders hadden ook altijd moeite met minder bedeelde mensenquote:
Oh, maar da's alleen maar een voordeel. Dan ga ik tot de heersende klasse behoren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja en je familie bestaat deels uit Reptillians. Sorry![]()
Voor een oermens blijkt dit eenvoudig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch is het knap hoe je in een keer zin hippies, meisjes, homo's en zielige mensen weet aan te vallen.
Nietquote:
Zou SingleCoil de nieuwe wereldleider worden?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bepaalde wereldleiders hadden ook altijd moeite met minder bedeelde mensenAlhoewel het in dit geval anders is
Ergens wel natuurlijk, maar ook oermens zijn is vast niet makkelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:58 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Voor een oermens blijkt dit eenvoudig.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:56 schreef SingleCoil het volgende:
Ja wat nou ? Je bent toch meisje ?
Dus jij vindt homo's, meisjes enzo 'minder bedeeld' ? Klinkt als racisme...quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bepaalde wereldleiders hadden ook altijd moeite met minder bedeelde mensenAlhoewel het in dit geval anders is
Het is niet op basis van racisme. Het is "gewoon" discriminatie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dus jij vindt homo's, meisjes enzo 'minder bedeeld' ? Klinkt als racisme...
Helemaal niet, want dan zou ik zeggen 'nee schat, vanavond niet, want ik heb hoofdpijn *mok*'quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:03 schreef SingleCoil het volgende:
Bedoel je daarmee "Nee" ? Dan zeg je het wel als een meisje...![]()
Onjuist. Check je definities.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet op basis van racisme. Het is "gewoon" discriminatie.
Het mooiste hiervan is wel dat interraciale sexuele omgang in bepaalde situaties toch altijd leidt tot raszuiver nageslacht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Onjuist. Check je definities.
Racisme is je eigen 'ras' superieur vinden. Waarbij de hoge raad aangegeven heeft dat 'ras' in deze zin ook vertaald mag worden als ethnische of sociale groep, zich onder meer onderscheidend in geloof, huidskleur, sociale status, geslacht of sexuele geaardheid. Als je homo's en meisjes 'minder bedeeld' noemt dan stel je dus dat je eigen 'ras' - hetero, man - superieur is. En dat is dus racisme.
Ik vind iedereen behalve mezelf minder bedeeld dus we kunnen het of realistisch of arrogant noemenquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:01 schreef SingleCoil het volgende:
Dus jij vindt homo's, meisjes enzo 'minder bedeeld' ? Klinkt als racisme...
quote:
Hmm, ik weet niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb die tweede aflevering niet gezien miss_sly. was het nog wat gister op BNN ?
of op het schoolplein ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:04 schreef miss_sly het volgende:
BTW, ik had er dus weer een vandaag....
Ik was met Misu wandelen, lekker door de bossen langs het water. Ineens zie ik iemand langs de kant van het water zitten. Nou, dat gebeurt wel vaker, en het was lekker weer.... maar toen ik langs liep, bleek dat ie zich zat af te trekken
Waarom doet ie dat niet gewoon op zijn kamer ofzo?
Aangezien ik tegenwoordig zelden op een schoolplein kom, vind ik het primaquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
of op het schoolplein ?
Waarom masturbeer je niet op het schoolplein?
Het kan ook nog zo zijn dat hij een vissen-fetish heeftquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:04 schreef miss_sly het volgende:Ineens zie ik iemand langs de kant van het water zitten. Nou, dat gebeurt wel vaker, en het was lekker weer.... maar toen ik langs liep, bleek dat ie zich zat af te trekken
Ja, nu op het moment even wel. Maar komt wel weer goed, ik ben weer bijna bij mijn positieven.quote:
Is nogal persoonlijk, ik acht het niet geschikt voor de LFC. Het is niet iets wat een lange uitwerking heeft, dus het komt vandaag nog wel goed.quote:
Dan moet ie maar een aquarium kopenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Het kan ook nog zo zijn dat hij een vissen-fetish heeft
gelukkig dan maar !quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is nogal persoonlijk, ik acht het niet geschikt voor de LFC. Het is niet iets wat een lange uitwerking heeft, dus het komt vandaag nog wel goed.
LOL Weer zo'n smileyquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gelukkig dan maar ! [afbeelding]
Hoop dat het dan snel goed is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is nogal persoonlijk, ik acht het niet geschikt voor de LFC. Het is niet iets wat een lange uitwerking heeft, dus het komt vandaag nog wel goed.
Vast wel. Jij gaat ook al aan de maffe smileys beginnen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoop dat het dan snel goed is.
[afbeelding]
Neequote:
Jahoor, alles weer prima.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gaat het alweer goed Alicey (wat er ook was)?
Heb ik die ook al aangestoken vorige week?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja. Naar school geweest, was leuk. Daarna bij mijn zusje langs geweest, die zat thuis met keelontsteking.
Het zal ook eens niet.quote:Heb dubbellikkers voor haar gekocht,
Hmmm dat samen een profiel opstellen klinkt ergens toch vreemd.quote:heb haar compje gefixt en heb samen met haar een profiel opgesteld voor een datingsite waar ze lid van is geworden.
Wie weet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:
Heb ik die ook al aangestoken vorige week?![]()
It's a family thing.quote:Het zal ook eens niet.
Ik heb haar geholpen met het opstellen van de tekst, woordkeus e.d. Het is wel echt haar profiel geworden. Ik zie het een beetje als iemand helpen met het schrijven van een sollicitatiebrief - niet iedereen is even goed in het op schrift stellen van dit soort dingen.quote:Hmmm dat samen een profiel opstellen klinkt ergens toch vreemd.
ik hoor van allerlei kanten dat het erg leuk is, maar net als Lost heb ik het nog nooit gezien.quote:
Allemaal aan die ijsjes.quote:
Ah, ok.. Op die manier.. Dat is inderdaad wel waar. Aan de andere kant, is de manier waarop je dingen op schrift stelt niet een onderdeel van je identiteit?quote:Ik heb haar geholpen met het opstellen van de tekst, woordkeus e.d. Het is wel echt haar profiel geworden. Ik zie het een beetje als iemand helpen met het schrijven van een sollicitatiebrief - niet iedereen is even goed in het op schrift stellen van dit soort dingen.
We moeten natuurlijk geen Cyrano-achtige toestanden krijgen.
Klinkt niet eens zo slecht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:37 schreef het_fokschaap het volgende:
net magnetron moussaka van de AH gegeten![]()
Ik zou dat zelf iets te zoet vinden met die ananas, maar het idee is natuurlijk prima.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik maak broodjes in de oven met ananas en kaas.
Dat is wel waar, maar een aantal dingen uit haar profiel maakten een verkeerde indruk. Voorbeeldje: ze begon een stukje met "Het lijkt misschien saai, maar...". Toen zei ik tegen haar dat ze eigenlijk bij voorbaat haar excuses maakt voor wie/hoe ze is en dat dat geen goede verkooptruuc is. Dat soort dingen. Ik heb zelf het idee dat het profiel nu meer over haar zegt dan eerst.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef Alicey het volgende:
Ah, ok.. Op die manier.. Dat is inderdaad wel waar. Aan de andere kant, is de manier waarop je dingen op schrift stelt niet een onderdeel van je identiteit?
Jij bent echt onmenselijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
Ik zou dat zelf iets te zoet vinden met die ananas, maar het idee is natuurlijk prima.
Dat zijn wel van die dingen inderdaad.. Hoewel je wel een stukje over haarzelf nu toch hebt weggehaald.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar een aantal dingen uit haar profiel maakten een verkeerde indruk. Voorbeeldje: ze begon een stukje met "Het lijkt misschien saai, maar...". Toen zei ik tegen haar dat ze eigenlijk bij voorbaat haar excuses maakt voor wie/hoe ze is en dat dat geen goede verkooptruuc is. Dat soort dingen. Ik heb zelf het idee dat het profiel nu meer over haar zegt dan eerst.
kaas hawai broodjesquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik maak broodjes in de oven met ananas en kaas.
Ja, maar ik heb haar nadrukkelijk haar eigen woorden laten gebruiken, heb gewoon wat truucjes toegepast om het allemaal goed over te laten komen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:53 schreef Alicey het volgende:
Of het profiel meer over haar zegt is natuurlijk de vraag.. Jij hebt een bepaald beeld van haar.
Dat is natuurlijk ook zo.. Het is inderdaad niet zo statisch.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb haar nadrukkelijk haar eigen woorden laten gebruiken, heb gewoon wat truucjes toegepast om het allemaal goed over te laten komen.
Maar wat mij betreft is zo'n profiel vooral 'lokaas'. Je weet toch pas hoe iemand is als je gaat chatten, mailen of daten...
Goed idee!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:58 schreef het_fokschaap het volgende:
kaas hawai broodjes
en een dubbellikker als toetje
Ik ben geloof ik echt apart als ik anders ga combineren..quote:
Dat klinkt best goed!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
Voor het kaasbroodje:
broodje kaas, augurk + kruiden
Een wat agressiever schaapje?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:58 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, die heb ik nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Een wat agressiever schaapje?
[afbeelding]
of heb je hem al?
deze kwam ik ook nog tegen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, die heb ik nog niet
bedankt, ik dacht dat ik alle schapen al had gevonden
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow, it's an evil sheep!
Ik ga slapen, jongens. Welterusten allemaal.
en nog een schaaaaaaap !quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
deze kwam ik ook nog tegen.
[afbeelding]
beiden via http://www.alltheweb.com/
Natuurlijk moet dat desperate zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat ook een tv-serie?
Moet het trouwens niet desperate zijn?![]()
Gelukkig hoeft mijn vriend niet alle voetbal te zienquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoor van allerlei kanten dat het erg leuk is, maar net als Lost heb ik het nog nooit gezien.
weinig tijd...en ik moet natuurlijk voetbal kijken en in dit topic posten
Is dat met die knappe tuinman?quote:
Lost begint super maar wordt per aflevering minderquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:34 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoor van allerlei kanten dat het erg leuk is, maar net als Lost heb ik het nog nooit gezien.
weinig tijd...en ik moet natuurlijk voetbal kijken en in dit topic posten
Tsssskquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:57 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig hoeft mijn vriend niet alle voetbal te zien
Ik vind het erg leuk en bovendien is het genieten van het een en ander aan mannelijk schoon![]()
bedoel je nu desperate housewives of voetbal ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:57 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het erg leuk en bovendien is het genieten van het een en ander aan mannelijk schoon![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:57 schreef livEliveD het volgende:
Nou slaap lekker voor degene die gaan slapen![]()
En bedankt voor de afbeeldingen van schapen. Ik zal ze tellen vannacht.
Er zijn ook waterijsjes zonder kleurstoffen. Het leuke daarvan is dat ze allemaal wit zijn, en toch allemaal een (sterke) andere smaak hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nu een gele dubbellikker. Ik wil nog eens een smaaktest doen met die dingen. Het is namelijk mijn impressie dat de verschillende kleuren ook verschillende smaken hebben. Maar er staat in de ingrediënten alleen maar citroensmaakstof...
Je kijkt voetbal?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft mijn vriend niet alle voetbal te zien
Ik heb qu een paar dagen niet gezien volgens mij inderdaad... ? Is er iets?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:54 schreef livEliveD het volgende:
Waar is qu63 trouwens?Iemand een update?
Alsje.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:35 schreef SingleCoil het volgende:
A.! Kijk net in me mail...kadootje ! Bedankt !![]()
![]()
![]()
![]()
Die quote ging eigenlijk over desperate housewivesquote:
quote:
Lijkt me erg leuk als de darts verkeerd terechtkomen en de vulling leeglooptquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tssssk
En dan erover vallen als we topless darten willen zien als man (tv hit in america, echt waar!)
Ik bedoelde dus desperate housewivesquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedoel je nu desperate housewives of voetbal ?
Niet sexyquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wat en wanneer mijn eerste seksuele herinnering is.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Altijd garantie op veel views bij een SEX-topic. Nu al 135, maar geen enkele reactie.
Dat kan, het geldt ongetwijfeld voor meer mensen.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wat en wanneer mijn eerste seksuele herinnering is.
Ben daar geloof ik nooit zo mee bezig geweest.
Ook goedemorgen.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!
Je vroegste seksuele herinnering...
Mijn nieuwe topic voor vandaag.
quote:Op woensdag 13 april 2005 08:43 schreef Reya het volgende:
En over je topic: ik heb geen flauw idee en ik ga er ook niet verder op in
Ja, hàllooooo.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:47 schreef Bensel het volgende:
Spamen jullie deze nou nog eens vol, dan kan ik een TVP plaatsen die wat dichter in het begin ligt
Als je wilt weten waarom ik dat wil weten moet je even klikken op de link in de OP naar het topic naar aanleiding waarvan ik dit topic heb geopend. Volgt u mij nog?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:50 schreef SingleCoil het volgende:
Goedenmorgen! Het is niet zulk mooi weer vandaag...Lupa, waarom wil je dat nu weten ? Ik ga wel even kijken...
We doen ons best, maar je mag even helpen natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 08:47 schreef Bensel het volgende:
Spamen jullie deze nou nog eens vol, dan kan ik een TVP plaatsen die wat dichter in het begin ligt
Meteen al met een topic beginnenquote:Op woensdag 13 april 2005 08:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!
Je vroegste seksuele herinnering...
Mijn nieuwe topic voor vandaag.
Ok, ik wel.. Maar dat gaat nog veel verder.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die quote ging eigenlijk over desperate housewives
Maar ook voetbal kijk ik op zijn tijd wel hoor! Ik ben niet anti-voetbal ofzo, integendeel
Sowieso vind ik het doorgaans niet echt bijzondere mannen..quote:Op woensdag 13 april 2005 08:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus desperate housewives
Ik zie nu pas dat het inderdaad niet zo lekker geformuleerd was
Bij voetbal zit misschien ook wel zo nu en dan wat lekkers, maar tijdens zo'n wedstrijd zien ze er geen van allen echt appetijtelijk uit
Heel precies zou ik het eigenlijk ook niet weten..quote:Op woensdag 13 april 2005 08:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wat en wanneer mijn eerste seksuele herinnering is.
Ben daar geloof ik nooit zo mee bezig geweest.
Ik weet het echt niet meerquote:
voor jou doe ik alles..quote:Op woensdag 13 april 2005 08:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We doen ons best, maar je mag even helpen natuurlijk
Nou, hier en daar zit er best iets bij dat in gewone kleren helemaal niet onaardig isquote:Op woensdag 13 april 2005 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het doorgaans niet echt bijzondere mannen..
quote:
Dat ook inderdaad. Dat iemand zich laat degraderen door dat domme spelletje te spelen is echter ook niet bevorderlijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, hier en daar zit er best iets bij dat in gewone kleren helemaal niet onaardig is
Maar zo'n voetbaltenue vind ik doorgaans niet echt mooi, laat staan sexy. En al dat gespuug in de rondte worden ze ook niet aantrekkelijker van
Zou er een evolutionair doel achter zitten?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:14 schreef Bensel het volgende:
He, ik voetbal niet, en ik spuug niet op de grond (tenminste, niet zo vaak als ik sommige jongens zie doen.. echt.. ik heb me af en toe zo geergerd bij een bushokje aan jongens die allerlei smerige rochels maakten om toch maar door te kunnen gaan met dat kleine beetje speeksel uit te spugen..
auwquote:Op woensdag 13 april 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
Taalpuristen NIET klikken!
telefoon besteld
misschien is het bedoeld om minder wrictie te krijgen met de ondergrond ofzoquote:Op woensdag 13 april 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou er een evolutionair doel achter zitten?
Misschien zijn er bezuinigingen in het spel en gaat het om het irrigeren van het grasveld?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
Als ik zou voetballen zou ik werkelijk heel hard mijn best doen niet te vallen tijdens zo'n wedstrijd. Naarmate de tijd vordert is het volgens mij bijna onmogelijk nog op een plekje te vallen waar geen rochel ligt
Bah, bah, bah.
in elk geval vrij veel..quote:Op woensdag 13 april 2005 09:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Alles is veel hoor...
Anyway, het topic is bijna vol
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |