Doe maar weer duur hoor!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
Als ik het maar wel zilveren spijkers zijn want anders ontsnap ik (zeker als het volle maan is)
Je zult eerst na je begrafenis opnieuw moeten opstaan dan.quote:Maar doe je best: Maak me onsterfelijk. Creëer die volgelingen. Op de komende eeuwen zal ik genadeloos een stempel drukken.
Een slecht idee gezien al mijn schuldeisers.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:25 schreef Alicey het volgende:
Je zult eerst na je begrafenis opnieuw moeten opstaan dan.
Ik kon het ook niet helpen dat me stiefvader een bijtgrage weerwolf was. En dan dat switchen van weerwolf naar mens terwijl er nergens kleren in de buurt zijnquote:
Kansloos topicquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Als je vriendin jou voor het blok zet...
Die dus.
Iets zegt me dat het nep is. Alhoewel je het wel mee moet nemen in je beslissing vind ik. Tis net als stage gaan lopen in het buitenland. Heeft toch impactquote:
Ook daarbij heb ik zo mijn twijfelsquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
Als je vriendin jou voor het blok zet...
Die dus.
Ik mocht na een paar uur in de keuken even achter de pc van mijn cipier vriendquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij een internet verbinding in de keuken?![]()
![]()
![]()
Wel eerst een overlijdensakte laten inschrijven natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Een slecht idee gezien al mijn schuldeisers.
quote:Misschien heb ik het ooit gevraagd hoor (maar het antwoord weet ik dus niet meer) maar waarom heb je het overdag vaak koud als je weinig geslapen hebt?
Heb je ook nog gemasturbeerd op het schoolplein?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:29 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik kon het ook niet helpen dat me stiefvader een bijtgrage weerwolf was. En dan dat switchen van weerwolf naar mens terwijl er nergens kleren in de buurt zijn
Was meer een vraag in het algemeenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:Weet je zeker dat je mij niet verwart met iemand anders? (Of er ligt een verkeerd gewicht op bepaalde woorden..)
Die studie raakt-ie echt wel een keer mee klaar. Ik denk verder niet dat jullie willen proberen kindertjes te maken.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Kansloos topic
maar hij heeft wel gelijk: met eendie geneeskunde studeert, blijft er soms minder tijd voor je relatie over dan je had gewild
Vaak is er sprake van een psychologische situatie die 180 graden gedraaid is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ook daarbij heb ik zo mijn twijfels
Maar ze bestaan, dat weet ik ook wel. Ik kan het alleen zo moeilijk begrijpen. Ik kan uberhaupt niet begrijpen dat iemand zich meer acht dan anderen, of dat nou over mannen en vrouwen gaat, of over blank en zwart, rijk en arm...
Ik mag sowieso dat soort dingen maar 2 keer per jaar doen van het klooster en om te controleren moet dat in bijzijn van de pastoorquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:37 schreef Alicey het volgende:
Heb je ook nog gemasturbeerd op het schoolplein?
Het heeft allemaal impact, maar wanneer je je partner iets niet gunt wat voor hem/haar belangrijk is, denk ik dat een relatie geen goed idee is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:33 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Iets zegt me dat het nep is. Alhoewel je het wel mee moet nemen in je beslissing vind ik. Tis net als stage gaan lopen in het buitenland. Heeft toch impact
Oh, ok. Ik dacht aan mij persoonlijk gericht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Was meer een vraag in het algemeen
Doet die pastoor mee, of doen jullie het samen, of - Hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik mag sowieso dat soort dingen maar 2 keer per jaar doen van het klooster en om te controleren moet dat in bijzijn van de pastoor![]()
* livEliveD kappen nu!
quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:38 schreef Alicey het volgende:
Die studie raakt-ie echt wel een keer mee klaar. Ik denk verder niet dat jullie willen proberen kindertjes te maken.
Hoeveel uur mag jij buiten de keuken?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik mocht na een paar uur in de keuken even achter de pc van mijn cipier vriend
Zoals ik al zei zit er vaak een minderwaardigheidscomplexje onder, en dat is iets wat de meeste mensen dan weer wel begrijpen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:37 schreef livEliveD het volgende:
Mja meer achten lijkt me ook niet goed. Maar verschillen zijn er zeker wel en dus op bepaalde gebieden kun je je zeker wel meer achten
Wie van jullie wordt de papa?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:41 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
We waren net op zoek naar een draagmoeder![]()
Niet overdrijven...uur...minutenquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoeveel uur mag jij buiten de keuken?
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vaak is er sprake van een psychologische situatie die 180 graden gedraaid is.
Mag je ook nog in je eentje buitenshuis, of gaat dat weer te ver?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet overdrijven...uur...minuten
Het is wel bijna genoeg geweest weer, hoorde ik net
![]()
Dat mensen die zich in hun gedrag extreem uiten, dit vaak doen om een extremiteit die in de andere richting wijst te elimineren.quote:
Hoo even, niet zo snel!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mag je ook nog in je eentje buitenshuis, of gaat dat weer te ver?
Hijzelf heeft het natuurlijk veel te druk met belangrijke zaken om dat te kunnen doen, dus logisch.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoo even, niet zo snel!
Indien het de bedoeling is dat ik een hoop bier ga inslaan, mag ik natuurlijk wel alleen buitenshuis, maar wel: naar de winkel en weer terug.
Het is natuurlijk beter voor jezelf ja.quote:Ik mag ook best achter in de tuin alleen hoor!
Het is geen boeman ofzo, hij bedoelt het goed!![]()
![]()
De draagmoeder mag kiezen!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:55 schreef Doffy het volgende:
[..]
Zijn we nog niet uit. Hangt ook mede van de draagmoeder af, denk ik
Precies, hij heeft echt het beste met me voor; het is voor mijn eigen bestwilquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hijzelf heeft het natuurlijk veel te druk met belangrijke zaken om dat te kunnen doen, dus logisch.
[..]
Het is natuurlijk beter voor jezelf ja.
Die smiley ja.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies, hij heeft echt het beste met me voor; het is voor mijn eigen bestwil
[afbeelding]
Zeg maar dat ik altijd vermoeider ben en dus dat ie geen excuus heeftquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
Vast niet. Hij zal wel niet willen. En te moe zijn.
Had ik maar zo'n vriendinquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Hoo even, niet zo snel!
Indien het de bedoeling is dat ik een hoop bier ga inslaan, mag ik natuurlijk wel alleen buitenshuis, maar wel: naar de winkel en weer terug.
Ik mag ook best achter in de tuin alleen hoor!
Het is geen boeman ofzo, hij bedoelt het goed!![]()
True truequote:Op dinsdag 12 april 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
Zoals ik al zei zit er vaak een minderwaardigheidscomplexje onder, en dat is iets wat de meeste mensen dan weer wel begrijpen.
Mja maar hier zeg je eigenlijk niks verklarendsquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat het vooral is omdat je lichaam minder uitgerust is, en dus ook primaire taken zoals je lichaamstemperatuur en gevoel daarvoor op het juiste peil brengen iets minder lukt..
Waar ben jij zo vermoed van dan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:43 schreef livEliveD het volgende:
Zeg maar dat ik altijd vermoeider ben en dus dat ie geen excuus heeft
Eerst deed ie het voor toen ik wat kleiner was. Nu helpt ie af en toe en ik hem. Verder is ie fan van Micheal Jacksonquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Doet die pastoor mee, of doen jullie het samen, of - Hoe moet ik dat zien?
Ik slaap per definitie iets van 5 uur per nacht. Geen problemen ofzo neequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
Waar ben jij zo vermoed van dan?
Te moe zijn, wat doe je met hem?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vast niet. Hij zal wel niet willen. En te moe zijn.
Nouja, ik vind het best verklarend, maar misschien voor de hand liggend inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja maar hier zeg je eigenlijk niks verklarends![]()
Klinkt allemaal logisch.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eerst deed ie het voor toen ik wat kleiner was. Nu helpt ie af en toe en ik hem. Verder is ie fan van Micheal Jackson
Ik zou dat niet durven zeggen tegen mijn man! Ik denk dat je haar gewoon moet slaan. Doet mijn man ook wanneer ik dat soort opmerkingen maak.quote:me vriendin beschuldigd me hier ervan dat ik niet helemaal honderd in me bovenkamer ben
Kijk, dat zijn nog eens normen en waarden!quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Ik zou dat niet durven zeggen tegen mijn man! Ik denk dat je haar gewoon moet slaan. Doet mijn man ook wanneer ik dat soort opmerkingen maak.
En terecht toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt allemaal logisch.
[..]
Ik zou dat niet durven zeggen tegen mijn man! Ik denk dat je haar gewoon moet slaan. Doet mijn man ook wanneer ik dat soort opmerkingen maak.
Nee, hij werkt tenslotte hard en zorgt goed voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En terecht toch?
Jeuh, waar haalt ze het lef vandaan? Zoiets zeg je toch niet over je man?
Ah, jullie spelen doktertje.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:01 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Ik laat hem geneeskunde studeren en voor co-assistentje spelen![]()
Preciesquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, hij werkt tenslotte hard en zorgt goed voor je.
De dokter gaat dan onderzoeken of je echt slaapt d.m.v. het opwekken van bepaalde emoties, of zelfs dat niet?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Yep. In de trant van 'Dokter, ik ga nu naar bed![]()
'
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |