Zeg maar dat ik altijd vermoeider ben en dus dat ie geen excuus heeftquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
Vast niet. Hij zal wel niet willen. En te moe zijn.
Had ik maar zo'n vriendinquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Hoo even, niet zo snel!
Indien het de bedoeling is dat ik een hoop bier ga inslaan, mag ik natuurlijk wel alleen buitenshuis, maar wel: naar de winkel en weer terug.
Ik mag ook best achter in de tuin alleen hoor!
Het is geen boeman ofzo, hij bedoelt het goed!![]()
True truequote:Op dinsdag 12 april 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
Zoals ik al zei zit er vaak een minderwaardigheidscomplexje onder, en dat is iets wat de meeste mensen dan weer wel begrijpen.
Mja maar hier zeg je eigenlijk niks verklarendsquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat het vooral is omdat je lichaam minder uitgerust is, en dus ook primaire taken zoals je lichaamstemperatuur en gevoel daarvoor op het juiste peil brengen iets minder lukt..
Waar ben jij zo vermoed van dan?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:43 schreef livEliveD het volgende:
Zeg maar dat ik altijd vermoeider ben en dus dat ie geen excuus heeft
Eerst deed ie het voor toen ik wat kleiner was. Nu helpt ie af en toe en ik hem. Verder is ie fan van Micheal Jacksonquote:Op dinsdag 12 april 2005 14:41 schreef Alicey het volgende:
Doet die pastoor mee, of doen jullie het samen, of - Hoe moet ik dat zien?
Ik slaap per definitie iets van 5 uur per nacht. Geen problemen ofzo neequote:Op dinsdag 12 april 2005 15:47 schreef Doffy het volgende:
Waar ben jij zo vermoed van dan?
Te moe zijn, wat doe je met hem?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:32 schreef Doffy het volgende:
[..]
Vast niet. Hij zal wel niet willen. En te moe zijn.
Nouja, ik vind het best verklarend, maar misschien voor de hand liggend inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mja maar hier zeg je eigenlijk niks verklarends![]()
Klinkt allemaal logisch.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:48 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Eerst deed ie het voor toen ik wat kleiner was. Nu helpt ie af en toe en ik hem. Verder is ie fan van Micheal Jackson
Ik zou dat niet durven zeggen tegen mijn man! Ik denk dat je haar gewoon moet slaan. Doet mijn man ook wanneer ik dat soort opmerkingen maak.quote:me vriendin beschuldigd me hier ervan dat ik niet helemaal honderd in me bovenkamer ben
Kijk, dat zijn nog eens normen en waarden!quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Ik zou dat niet durven zeggen tegen mijn man! Ik denk dat je haar gewoon moet slaan. Doet mijn man ook wanneer ik dat soort opmerkingen maak.
En terecht toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt allemaal logisch.
[..]
Ik zou dat niet durven zeggen tegen mijn man! Ik denk dat je haar gewoon moet slaan. Doet mijn man ook wanneer ik dat soort opmerkingen maak.
Nee, hij werkt tenslotte hard en zorgt goed voor je.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En terecht toch?
Jeuh, waar haalt ze het lef vandaan? Zoiets zeg je toch niet over je man?
Ah, jullie spelen doktertje.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:01 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Ik laat hem geneeskunde studeren en voor co-assistentje spelen![]()
Preciesquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, hij werkt tenslotte hard en zorgt goed voor je.
De dokter gaat dan onderzoeken of je echt slaapt d.m.v. het opwekken van bepaalde emoties, of zelfs dat niet?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:04 schreef Doffy het volgende:
[..]
Yep. In de trant van 'Dokter, ik ga nu naar bed![]()
'
![]()
Ik zag trouwens de buurman laatst naar haar kijken dus ik denk dat ik zo’n alles bedekend vloerkleed voor haar ga kopen. Verder heb ik haar net geslagen maar nu krijg ik verwijten naar me hoofd dat ziekenhuizen geld kosten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:52 schreef Alicey het volgende:
Allesquote:Op dinsdag 12 april 2005 15:49 schreef Alicey het volgende:
Welk onderdeel vind je er leuk aan? Zeker het bier halen?
Als je verwijten krijgt zou ik doorslaan, ze heeft het dan kennelijk nog steeds niet geleerd.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik zag trouwens de buurman laatst naar haar kijken dus ik denk dat ik zo’n alles bedekend vloerkleed voor haar ga kopen. Verder heb ik haar net geslagen maar nu krijg ik verwijten naar me hoofd dat ziekenhuizen geld kosten.
De dokter slaapt meestal eerder dan ik, dus onderzoek wordt dan wat lastigquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:06 schreef Alicey het volgende:
De dokter gaat dan onderzoeken of je echt slaapt d.m.v. het opwekken van bepaalde emoties, of zelfs dat niet?
Die dokter is dus gewoon LUI.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:19 schreef Doffy het volgende:
[..]
De dokter slaapt meestal eerder dan ik, dus onderzoek wordt dan wat lastig
Ik zal 't doorgeven. Misschien dat-ie nu WEL naar de meet wil komen, om die vervelende vrouwwezens wat manieren te lerenquote:
Dat zouden dus 2 vliegen in 1 klap zijn!quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:22 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik zal 't doorgeven. Misschien dat-ie nu WEL naar de meet wil komen, om die vervelende vrouwwezens wat manieren te leren
Ik heb direct je familie gebeld en je ouders zeiden dat "dit zwarte schaap nog enigszins gevormd moest worden" dus ik gooi het maar op een puperleeftijdquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:10 schreef Alicey het volgende:
Oh, ik wilde eik zeggen dat ik het bier halen niet voor je doe.
Wat is een puperleeftijd?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:31 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik heb direct je familie gebeld en je ouders zeiden dat "dit zwarte schaap nog enigszins gevormd moest worden" dus ik gooi het maar op een puperleeftijd
Daar kunnen ze hier nog iets van leren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:33 schreef SingleCoil het volgende:
Haha...ik werd vroeger wel eens door mijn partner het ziekenhuis in geslagen maar dan werden de kosten wel van mijn zakgeld ingehouden. Dat is redelijk, immers, ik behoefde verzorging en niet zij.
Heeft dat dan iets te maken met verminderde gevoeligheid voor zintuigelijke prikkels, er vanuit gaan dat het positief georienteerd is?quote:Je lichaamstemperatuur is niet lager als je het koud hebt. Andersom zou zelfs waarschijnlijker zijn maar dat is ook niet zo, je lichaamstemperatuur is constant. "Koud hebben" is een subjectief begrip, zeg maar "de gevoelstemperatuur".
Daar zit wat in, belangrijke taken moet je niet aan een vrouw overlaten.quote:Goedenmiddag. Als wij getrouwd zijn haal ik zelf bier, A. Bier halen is Belangrijk. Wie zijn vrouw bier laat halen is het eigenlijk niet waard.
quote:
Ik ben er al langzaam mee bezig. Krijg je nooit verdachte topic reports?quote:Wanneer ga je de vorming doen? Zou je dat niet de vorige meet al hebben gedaan?
Nee, eigenlijk niet.. Wat hebben topics er mee te maken dan, bereid je je voor met topics ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ben er al langzaam mee bezig. Krijg je nooit verdachte topic reports?
R&P is anders soms best leuk om te lurkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:16 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Nee, je bent hier echt in WFL hoor. Niet in SEX, of zelfs maar R&P.
Indoctrinatie door tekst. Onze broeders hebben daar eeuwen ervaring mee. Wacht maar op het alziend oog boven de piramide. Whehehequote:Op dinsdag 12 april 2005 16:40 schreef Alicey het volgende:
Nee, eigenlijk niet.. Wat hebben topics er mee te maken dan, bereid je je voor met topics ofzo?
Is dat ook waarom ik steeds meer vliegtuigen met chemtrails boven mijn huis zie?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Indoctrinatie door tekst. Onze broeders hebben daar eeuwen ervaring mee. Wacht maar op het alziend oog boven de piramide. Whehehe
We verblijden elkaar hier regelmatig met R&P topics.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:44 schreef Reya het volgende:
[..]
R&P is anders soms best leuk om te lurken
Jah...als je hippie bent, of meisje, of zielig, of zo...homo...je weet wel...zacht in je hoofd...R&P is voor loosers en hun publiek...quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:44 schreef Reya het volgende:
[..]
R&P is anders soms best leuk om te lurken
Iets teveel Enki Bibal gelezen?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:44 schreef livEliveD het volgende:
Wacht maar op het alziend oog boven de piramide. Whehehe
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:50 schreef SingleCoil het volgende:
Jah...als je hippie bent, of meisje, of zielig, of zo...homo...je weet wel...zacht in je hoofd...R&P is voor loosers en hun publiek...
Toch is het knap hoe je in een keer zin hippies, meisjes, homo's en zielige mensen weet aan te vallen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Jah...als je hippie bent, of meisje, of zielig, of zo...homo...je weet wel...zacht in je hoofd...R&P is voor loosers en hun publiek...
Nee truthquote:
Ik weet nog iemand die dat tig jaar terug deedquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
Toch is het knap hoe je in een keer zin hippies, meisjes, homo's en zielige mensen weet aan te vallen.
Ow, dan is Bilal leukerquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:54 schreef livEliveD het volgende:
Nee truth
Ja en je familie bestaat deels uit Reptillians. Sorryquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:48 schreef Alicey het volgende:
Is dat ook waarom ik steeds meer vliegtuigen met chemtrails boven mijn huis zie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |