Enlighten me?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik weet nog iemand die dat tig jaar terug deed![]()
![]()
Ja wat nou ? Je bent toch meisje ? Ben je dan een looser of een ramptoerist ?quote:
Bepaalde wereldleiders hadden ook altijd moeite met minder bedeelde mensenquote:
Oh, maar da's alleen maar een voordeel. Dan ga ik tot de heersende klasse behoren.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja en je familie bestaat deels uit Reptillians. Sorry![]()
Voor een oermens blijkt dit eenvoudig.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Toch is het knap hoe je in een keer zin hippies, meisjes, homo's en zielige mensen weet aan te vallen.
Nietquote:
Zou SingleCoil de nieuwe wereldleider worden?quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bepaalde wereldleiders hadden ook altijd moeite met minder bedeelde mensenAlhoewel het in dit geval anders is
Ergens wel natuurlijk, maar ook oermens zijn is vast niet makkelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:58 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Voor een oermens blijkt dit eenvoudig.
quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:56 schreef SingleCoil het volgende:
Ja wat nou ? Je bent toch meisje ?
Dus jij vindt homo's, meisjes enzo 'minder bedeeld' ? Klinkt als racisme...quote:Op dinsdag 12 april 2005 16:56 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Bepaalde wereldleiders hadden ook altijd moeite met minder bedeelde mensenAlhoewel het in dit geval anders is
Het is niet op basis van racisme. Het is "gewoon" discriminatie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:01 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dus jij vindt homo's, meisjes enzo 'minder bedeeld' ? Klinkt als racisme...
Helemaal niet, want dan zou ik zeggen 'nee schat, vanavond niet, want ik heb hoofdpijn *mok*'quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:03 schreef SingleCoil het volgende:
Bedoel je daarmee "Nee" ? Dan zeg je het wel als een meisje...![]()
Onjuist. Check je definities.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet op basis van racisme. Het is "gewoon" discriminatie.
Het mooiste hiervan is wel dat interraciale sexuele omgang in bepaalde situaties toch altijd leidt tot raszuiver nageslacht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Onjuist. Check je definities.
Racisme is je eigen 'ras' superieur vinden. Waarbij de hoge raad aangegeven heeft dat 'ras' in deze zin ook vertaald mag worden als ethnische of sociale groep, zich onder meer onderscheidend in geloof, huidskleur, sociale status, geslacht of sexuele geaardheid. Als je homo's en meisjes 'minder bedeeld' noemt dan stel je dus dat je eigen 'ras' - hetero, man - superieur is. En dat is dus racisme.
Ik vind iedereen behalve mezelf minder bedeeld dus we kunnen het of realistisch of arrogant noemenquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:01 schreef SingleCoil het volgende:
Dus jij vindt homo's, meisjes enzo 'minder bedeeld' ? Klinkt als racisme...
quote:
Hmm, ik weet niet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik heb die tweede aflevering niet gezien miss_sly. was het nog wat gister op BNN ?
of op het schoolplein ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:04 schreef miss_sly het volgende:
BTW, ik had er dus weer een vandaag....
Ik was met Misu wandelen, lekker door de bossen langs het water. Ineens zie ik iemand langs de kant van het water zitten. Nou, dat gebeurt wel vaker, en het was lekker weer.... maar toen ik langs liep, bleek dat ie zich zat af te trekken
Waarom doet ie dat niet gewoon op zijn kamer ofzo?
Aangezien ik tegenwoordig zelden op een schoolplein kom, vind ik het primaquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
of op het schoolplein ?
Waarom masturbeer je niet op het schoolplein?
Het kan ook nog zo zijn dat hij een vissen-fetish heeftquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:04 schreef miss_sly het volgende:Ineens zie ik iemand langs de kant van het water zitten. Nou, dat gebeurt wel vaker, en het was lekker weer.... maar toen ik langs liep, bleek dat ie zich zat af te trekken
Ja, nu op het moment even wel. Maar komt wel weer goed, ik ben weer bijna bij mijn positieven.quote:
Is nogal persoonlijk, ik acht het niet geschikt voor de LFC. Het is niet iets wat een lange uitwerking heeft, dus het komt vandaag nog wel goed.quote:
Dan moet ie maar een aquarium kopenquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Het kan ook nog zo zijn dat hij een vissen-fetish heeft
gelukkig dan maar !quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is nogal persoonlijk, ik acht het niet geschikt voor de LFC. Het is niet iets wat een lange uitwerking heeft, dus het komt vandaag nog wel goed.
LOL Weer zo'n smileyquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gelukkig dan maar ! [afbeelding]
Hoop dat het dan snel goed is.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is nogal persoonlijk, ik acht het niet geschikt voor de LFC. Het is niet iets wat een lange uitwerking heeft, dus het komt vandaag nog wel goed.
Vast wel. Jij gaat ook al aan de maffe smileys beginnen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoop dat het dan snel goed is.
[afbeelding]
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |