Ik met water, noten en koffie.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:35 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik ben de dag begonnen met een Knorr Vie, een bitterkoekje en een dubbele Senseo Regular
o ja, goedemorgen allen !
Wanneer kan ik de publicatie verwachten?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Op basis van zo'n 23 jaar koffie-ervaringonderzoek, neig ik te concluderen dat caffeine-moleculen uniform over de mok verdeeld zijn
We gaan hard he?quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en het was niet eens bedoeld als slulitpost
wist niet dat we alweer zover waren
Twisted smileyquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[afbeelding]
en weer een schoon nieuw topic
Veel plezier / succes (*)quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongelui, ik ga naar school. Vandaag is de enige dag dat ik college heb.Semantiek en dramatische werkvormen.
En daar betaal ik dan belasting voorquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vandaag is de enige dag dat ik college heb.
enige dagquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongelui, ik ga naar school. Vandaag is de enige dag dat ik college heb.Semantiek en dramatische werkvormen.
dat is ter bescherming van de Senseo drinkersquote:Op dinsdag 12 april 2005 10:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het past er eigenlijk wel, vooral omdat koffie al zo lang niet meer voorkomt in tt's.
Senseo-drinkers zouden vogelvrij verklaard moeten worden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat is ter bescherming van de Senseo drinkers
quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:58 schreef Alicey het volgende:
Senseo-drinkers zouden vogelvrij verklaard moeten worden.
als je tijdens op die knop drukt gaat hij uit en stopt dus eerder. als je na afloop van een normale Senseo-runquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:18 schreef livEliveD het volgende:
Vraag voor de echte die-hard senseo kenners:
Als de koffie gemaakt wordt en je drukt terwijl opnieuw op de knop. Stroomt je koffiemok dan over?
Prijs voor het eerste goede antwoord: Een knuffel
Sorry. Nope. En dat heb ik empirisch getest (ik heb het ook niet over de uitknopquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:21 schreef het_fokschaap het volgende:
als je tijdens op die knop drukt gaat hij uit en stopt dus eerder. als je na afloop van een normale Senseo-runweer op die knop drukt kun je je kopje nog wat extra vullen !
Sorry?quote:
o ja. stom !!!quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Sorry. Nope. En dat heb ik empirisch getest (ik heb het ook niet over de uitknop)
Jullie hebben ook topic over publiek masturberen op een schoolplein dus dit valt nog meequote:
Senseo drinken is echter een grote zonde. Gelukkig doen jullie het nog niet op het schoolplein, wat zou dat een slecht voorbeeld zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:28 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Jullie hebben ook topic over publiek masturberen op een schoolplein dus dit valt nog mee
Er is geen evolutie. Alleen degeneratiequote:Op dinsdag 12 april 2005 11:19 schreef het_fokschaap het volgende:
Senseo is ge-evolueerde koffie ! Evolutie met een hoger doel in dit geval !
Heb je dit al gemaild naar Scheele?quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er is geen evolutie. Alleen degeneratie
En Senseo is hét bewijs daarvoor!
Tuuwk. En de uber klasse dringt rustig verderquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef Doffy het volgende:
Er is geen evolutie. Alleen degeneratie
En Senseo is hét bewijs daarvoor!
Ik vraag het me af. Laten we 100 mensen Senseo drinken en 100 mensen hun kwak uitwerpen. Kijken waar die kindertjes meer van over hun nek gaanquote:Op dinsdag 12 april 2005 11:30 schreef Alicey het volgende:
Senseo drinken is echter een grote zonde. Gelukkig doen jullie het nog niet op het schoolplein, wat zou dat een slecht voorbeeld zijn.
Ik denk dat eerste. Dat laatste weten die kindertjes helemaal niets van.quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Laten we 100 mensen Senseo drinken en 100 mensen hun kwak uitwerpen. Kijken waar die kindertjes meer van over hun nek gaan![]()
De Wiener Melange van de Jumbo (O'Lacy's) is ook erg lekker. Terwijl ik normaal nooit zoete koffie drink, alleen "black to the bone".quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:36 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tuuwk. En de uber klasse dringt rustig verder![]()
En op de 7de dag maakte God Senseo en zag dat het goed was
Ik had net Italiaans (12 zakjes per pak van AH). Erg goed te drinken
Suiker en melk mot ik ook niks van hebben. MAar niemand die het antwoord op de vraag weet? En kids weten al heel jong over seks heur. (<5 jaar soms)quote:Op dinsdag 12 april 2005 11:46 schreef Haushofer het volgende:
Terwijl ik normaal nooit zoete koffie drink, alleen "black to the bone".
Ik zal zelf wel flink achtergelopen hebben dan.quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Suiker en melk mot ik ook niks van hebben. MAar niemand die het antwoord op de vraag weet? En kids weten al heel jong over seks heur. (<5 jaar soms)
Eeehhhh fill me in voor de zekerheid want me mentale gedeelte slaat op holquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:
Is er hier iemand die niet weet wat bonkjes zijn?
volgens mij weet ik dat nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:
Ja! Hier!quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:
Grote knikkers, toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 12:15 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat iedereen die topic aan het lezen is, Haus.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:57 schreef Haushofer het volgende:
Wat ist hier stil....zo krijg je zo'n topic nooit vol, natuurlijk
Leuk topic trouwens, Alicey.
Het was een inkoppertje inderdaad.quote:
Jij was zeker ook degene die het van de springplank deed?quote:Doet me denken aan het fenomeen zwembad-plassen: de één doet het in het zwembad zelf, de ander vanaf de springplank.
Og, gij ellendige kwade duivel!quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:12 schreef livEliveD het volgende:
Sorry mods maar ik had ff zin om te zieken
Ga je nu een houten kruis door me hart timmeren?quote:
Nee, ik ga je kruisigen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:16 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ga je nu een houten kruis door me hart timmeren?
Hmm, dat topic heb ik maar een stukkie gelezen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:05 schreef Alicey het volgende:
Werkende vrouw afschaffen
Leesvoor voor degenen die het niet weten.
Heb jij een internet verbinding in de keuken?quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan nooit zo geloven dat zulke gasten het echt menen, en als ze het wel menen, zitten ze toch niet serieus op mijn input te wachten
Datzelfde figuur opent allerlei van dat soort achterlijke topics, vast een troll.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hmm, dat topic heb ik maar een stukkie gelezen.
Ik kan nooit zo geloven dat zulke gasten het echt menen, en als ze het wel menen, zitten ze toch niet serieus op mijn input te wachten
Als mijn partner mij in de keuken krijgt (Bijv. met touw en ketting) zou ik hele andere ideeen krijgen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 14:22 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Heb jij een internet verbinding in de keuken?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |