Ja ja, je weet zelf ook dat er zeker wat betreft de ziekmeldingen een waarheid in zit.quote:Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En jij verwacht dat mensen hier serieus op in gaan?![]()
STFU!![]()
Verwensing namens mijn vriendin!![]()
Hou nu eens op met die Bhv-er. Ik ken die gast niet en ik ga ook niet inlezen ofzo.quote:Op zondag 10 april 2005 19:12 schreef Charmian het volgende:
BHFH heeft volgens mij ook al eens zo'n topic geopend.
What's next van TS? Moet ik mijn gasten geld vragen voor de verwarming?
quote:Op zondag 10 april 2005 19:14 schreef Mirage het volgende:
tsja, dat man en vrouw nooit op hetzelfde niveau komen te staan is wel duidelijk.
Vrouwen kunnen nou eenmaal 10 dingen tegelijk doen en mannen krijgen het vaak zelfs voor elkaar het éne ding dat ze aanpakken te verkloten.
Vrouwen denken vaak dat ze van alles kunnen. Maar als het spreekwoordelijke puntje weer bij paaltje komt staan ze weer al huilend in de gang te mekker over de telefoon dat het niet luktquote:Op zondag 10 april 2005 19:14 schreef Mirage het volgende:
tsja, dat man en vrouw nooit op hetzelfde niveau komen te staan is wel duidelijk.
Vrouwen kunnen nou eenmaal 10 dingen tegelijk doen en mannen krijgen het vaak zelfs voor elkaar het éne ding dat ze aanpakken te verkloten.
De beroepsbevolking halveren is wel goed voor de economie zeker.quote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef PolarStars het volgende:
Ja, een zeer goede zaak aangezien vrouwen de economie laten verslechteren.
Wat hij zegt!quote:Op zondag 10 april 2005 19:19 schreef Klonk het volgende:
tot nu toe blinkt TS uit vooral uit in domme zaadtopics
Ik wou zeggen, ik zag de TT in AT, en keek gelijk naar rechts of er niet BloodHound..... stondquote:Op zondag 10 april 2005 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
hee een bhfh kloon....
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef PolarStars het volgende:
Eens of oneens?
1 thing:quote:Op zondag 10 april 2005 19:24 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
Om te beginnen maar meteen stoppen met te hoog opleiden, nergens voor nodig. (enorme besparing!)
Basisschool met nog twee jaar huishoudelijke dingetjes moet genoeg zijn.
Niet werkende vrouwen betalen geen belasting het is dan ook niet nodig dat ze stemmen.
Wat jij voorstelt is natuurlijk fantastisch, maar het lijkt me ook goed bepaalde historische blunders recht te zetten. Zoals stemrecht voor vrouwen en zo.
ja.quote:Op zondag 10 april 2005 19:18 schreef DennisMoore het volgende:
Is het ziekteverzuim bij vrouwen hoger dan bij mannen?
Nee, vrouwen die een opleiding doen zouden al helemaal geen kinderen moeten krijgen.quote:Op zondag 10 april 2005 19:35 schreef mechatronics het volgende:
[..]
ja, een kind baren in de koffiepauze is ook zo lastig he
Ah, jij kent het verhaal van de theepluksters in china niet?quote:Op zondag 10 april 2005 19:35 schreef mechatronics het volgende:
ja, een kind baren in de koffiepauze is ook zo lastig he
Als je een vrouw bent>> kromstaan en billen wijdquote:Op zondag 10 april 2005 19:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ah, jij kent het verhaal van de theepluksters in china niet?
Die plukken thee, stoppen even, baren een kind, leggen het onder een struikje, gaan verder met werken. Dat kan dus gewoon wél.
Maar dat hoeft ook niet in het systeem van TS, de vrouwen werken immers niet. Win-win.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |