Naar aanleiding van
dit topic.
Baby's in de baarmoeder masturberen al. Kinderen hebben rond de leeftijd van drie jaar een friemel-aan-je-piemel/plasser-fase. Volgens
Wikipedia kunnen kinderen vanaf vijf jaar een orgasme beleven.
Wat is jouw vroegste seksuele herinnering? Ik heb het dan dus niet over de eerste keer seks, maar over zaken als 'doktertje spelen' of 'vieze spelletjes'. Welke gevoelens herinner je je? Was er sprake van een orgasme? Voelde je je er schuldig over, had je het idee dat het niet mocht? Zo ja, wat denk je dat daarvan de oorzaak is? Ben je wel eens betrapt bij 'vieze spelletjes'? Wat was de reactie van de betreffende volwassene?
TS begint... Toen ik negen was vonden mijn vriendje en ik het wel een goed idee om na te doen wat we op TV zagen en waar de Grote Mensen het vaak over schenen te hebben. Dat kwam erop neer dat hij zijn piemel(tje) heen en weer bewoog tussen mijn schaamlippen. Ik vond het erg leuk en hoewel de herinnering vaag is, denk ik dat ik toen mijn eerste orgasme kreeg. Ik dacht achteraf (maar pas een paar jaar later) dat het iets heel stouts was wat ik had gedaan, ondanks het feit dat mijn ouders mij zeer vrij hebben opgevoed op dit gebied. Toen ik 'het' aan mijn moeder vertelde zei ze dat het helemaal niet erg was, als ik het maar fijn had gevonden. Waar mijn idee dat het niet mocht vandaan komt, weet ik niet goed. Ik denk toch doordat grote mensen algemeen 'stiekem' doen over seks, vooral als er kinderen in de buurt zijn. Ik wist dat het iets bijzonders moest zijn, maar dat de meeste mensen vonden dat het niet geschikt was voor kinderen.
Even voor de duidelijkheid: dit topic heeft niks met pedoseksualiteit of welke andere ranzigheid dan ook te maken en ik zou de moderators dan ook willen verzoeken om replies in die richting te verwijderen.