Jahoor, alles weer prima.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Gaat het alweer goed Alicey (wat er ook was)?
Heb ik die ook al aangestoken vorige week?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja. Naar school geweest, was leuk. Daarna bij mijn zusje langs geweest, die zat thuis met keelontsteking.
Het zal ook eens niet.quote:Heb dubbellikkers voor haar gekocht,
Hmmm dat samen een profiel opstellen klinkt ergens toch vreemd.quote:heb haar compje gefixt en heb samen met haar een profiel opgesteld voor een datingsite waar ze lid van is geworden.
Wie weet.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:28 schreef Alicey het volgende:
Heb ik die ook al aangestoken vorige week?![]()
It's a family thing.quote:Het zal ook eens niet.
Ik heb haar geholpen met het opstellen van de tekst, woordkeus e.d. Het is wel echt haar profiel geworden. Ik zie het een beetje als iemand helpen met het schrijven van een sollicitatiebrief - niet iedereen is even goed in het op schrift stellen van dit soort dingen.quote:Hmmm dat samen een profiel opstellen klinkt ergens toch vreemd.
ik hoor van allerlei kanten dat het erg leuk is, maar net als Lost heb ik het nog nooit gezien.quote:
Allemaal aan die ijsjes.quote:
Ah, ok.. Op die manier.. Dat is inderdaad wel waar. Aan de andere kant, is de manier waarop je dingen op schrift stelt niet een onderdeel van je identiteit?quote:Ik heb haar geholpen met het opstellen van de tekst, woordkeus e.d. Het is wel echt haar profiel geworden. Ik zie het een beetje als iemand helpen met het schrijven van een sollicitatiebrief - niet iedereen is even goed in het op schrift stellen van dit soort dingen.
We moeten natuurlijk geen Cyrano-achtige toestanden krijgen.
Klinkt niet eens zo slecht.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:37 schreef het_fokschaap het volgende:
net magnetron moussaka van de AH gegeten![]()
Ik zou dat zelf iets te zoet vinden met die ananas, maar het idee is natuurlijk prima.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik maak broodjes in de oven met ananas en kaas.
Dat is wel waar, maar een aantal dingen uit haar profiel maakten een verkeerde indruk. Voorbeeldje: ze begon een stukje met "Het lijkt misschien saai, maar...". Toen zei ik tegen haar dat ze eigenlijk bij voorbaat haar excuses maakt voor wie/hoe ze is en dat dat geen goede verkooptruuc is. Dat soort dingen. Ik heb zelf het idee dat het profiel nu meer over haar zegt dan eerst.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef Alicey het volgende:
Ah, ok.. Op die manier.. Dat is inderdaad wel waar. Aan de andere kant, is de manier waarop je dingen op schrift stelt niet een onderdeel van je identiteit?
Jij bent echt onmenselijk.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:47 schreef Alicey het volgende:
Ik zou dat zelf iets te zoet vinden met die ananas, maar het idee is natuurlijk prima.
Dat zijn wel van die dingen inderdaad.. Hoewel je wel een stukje over haarzelf nu toch hebt weggehaald.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar een aantal dingen uit haar profiel maakten een verkeerde indruk. Voorbeeldje: ze begon een stukje met "Het lijkt misschien saai, maar...". Toen zei ik tegen haar dat ze eigenlijk bij voorbaat haar excuses maakt voor wie/hoe ze is en dat dat geen goede verkooptruuc is. Dat soort dingen. Ik heb zelf het idee dat het profiel nu meer over haar zegt dan eerst.
kaas hawai broodjesquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik maak broodjes in de oven met ananas en kaas.
Ja, maar ik heb haar nadrukkelijk haar eigen woorden laten gebruiken, heb gewoon wat truucjes toegepast om het allemaal goed over te laten komen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:53 schreef Alicey het volgende:
Of het profiel meer over haar zegt is natuurlijk de vraag.. Jij hebt een bepaald beeld van haar.
Dat is natuurlijk ook zo.. Het is inderdaad niet zo statisch.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb haar nadrukkelijk haar eigen woorden laten gebruiken, heb gewoon wat truucjes toegepast om het allemaal goed over te laten komen.
Maar wat mij betreft is zo'n profiel vooral 'lokaas'. Je weet toch pas hoe iemand is als je gaat chatten, mailen of daten...
Goed idee!quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:58 schreef het_fokschaap het volgende:
kaas hawai broodjes
en een dubbellikker als toetje
Ik ben geloof ik echt apart als ik anders ga combineren..quote:
Dat klinkt best goed!quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:04 schreef Alicey het volgende:
Voor het kaasbroodje:
broodje kaas, augurk + kruiden
Een wat agressiever schaapje?quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:58 schreef het_fokschaap het volgende:
nee, die heb ik nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Een wat agressiever schaapje?
[afbeelding]
of heb je hem al?
deze kwam ik ook nog tegen.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:24 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, die heb ik nog niet
bedankt, ik dacht dat ik alle schapen al had gevonden
quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wow, it's an evil sheep!
Ik ga slapen, jongens. Welterusten allemaal.
en nog een schaaaaaaap !quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:39 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
deze kwam ik ook nog tegen.
[afbeelding]
beiden via http://www.alltheweb.com/
Natuurlijk moet dat desperate zijnquote:Op dinsdag 12 april 2005 20:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is dat ook een tv-serie?
Moet het trouwens niet desperate zijn?![]()
Gelukkig hoeft mijn vriend niet alle voetbal te zienquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:34 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik hoor van allerlei kanten dat het erg leuk is, maar net als Lost heb ik het nog nooit gezien.
weinig tijd...en ik moet natuurlijk voetbal kijken en in dit topic posten
Is dat met die knappe tuinman?quote:
Lost begint super maar wordt per aflevering minderquote:Op dinsdag 12 april 2005 21:34 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoor van allerlei kanten dat het erg leuk is, maar net als Lost heb ik het nog nooit gezien.
weinig tijd...en ik moet natuurlijk voetbal kijken en in dit topic posten
Tsssskquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:57 schreef miss_sly het volgende:
Gelukkig hoeft mijn vriend niet alle voetbal te zien
Ik vind het erg leuk en bovendien is het genieten van het een en ander aan mannelijk schoon![]()
bedoel je nu desperate housewives of voetbal ?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:57 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het erg leuk en bovendien is het genieten van het een en ander aan mannelijk schoon![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:57 schreef livEliveD het volgende:
Nou slaap lekker voor degene die gaan slapen![]()
En bedankt voor de afbeeldingen van schapen. Ik zal ze tellen vannacht.
Er zijn ook waterijsjes zonder kleurstoffen. Het leuke daarvan is dat ze allemaal wit zijn, en toch allemaal een (sterke) andere smaak hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb nu een gele dubbellikker. Ik wil nog eens een smaaktest doen met die dingen. Het is namelijk mijn impressie dat de verschillende kleuren ook verschillende smaken hebben. Maar er staat in de ingrediėnten alleen maar citroensmaakstof...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |