Je kijkt voetbal?quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft mijn vriend niet alle voetbal te zien
Ik vind het erg leuk en bovendien is het genieten van het een en ander aan mannelijk schoon![]()
Ik heb qu een paar dagen niet gezien volgens mij inderdaad... ? Is er iets?quote:Op dinsdag 12 april 2005 23:54 schreef livEliveD het volgende:
Waar is qu63 trouwens?Iemand een update?
Alsje.quote:Op woensdag 13 april 2005 01:35 schreef SingleCoil het volgende:
A.! Kijk net in me mail...kadootje ! Bedankt !![]()
![]()
![]()
![]()
Die quote ging eigenlijk over desperate housewivesquote:
quote:
Lijkt me erg leuk als de darts verkeerd terechtkomen en de vulling leeglooptquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:55 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Tssssk
En dan erover vallen als we topless darten willen zien als man (tv hit in america, echt waar!)
Ik bedoelde dus desperate housewivesquote:Op dinsdag 12 april 2005 23:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bedoel je nu desperate housewives of voetbal ?
Niet sexyquote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wat en wanneer mijn eerste seksuele herinnering is.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Altijd garantie op veel views bij een SEX-topic. Nu al 135, maar geen enkele reactie.
Dat kan, het geldt ongetwijfeld voor meer mensen.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wat en wanneer mijn eerste seksuele herinnering is.
Ben daar geloof ik nooit zo mee bezig geweest.
Ook goedemorgen.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!
Je vroegste seksuele herinnering...
Mijn nieuwe topic voor vandaag.
quote:Op woensdag 13 april 2005 08:43 schreef Reya het volgende:
En over je topic: ik heb geen flauw idee en ik ga er ook niet verder op in
Ja, hàllooooo.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:47 schreef Bensel het volgende:
Spamen jullie deze nou nog eens vol, dan kan ik een TVP plaatsen die wat dichter in het begin ligt
Als je wilt weten waarom ik dat wil weten moet je even klikken op de link in de OP naar het topic naar aanleiding waarvan ik dit topic heb geopend. Volgt u mij nog?quote:Op woensdag 13 april 2005 08:50 schreef SingleCoil het volgende:
Goedenmorgen! Het is niet zulk mooi weer vandaag...Lupa, waarom wil je dat nu weten ? Ik ga wel even kijken...
We doen ons best, maar je mag even helpen natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2005 08:47 schreef Bensel het volgende:
Spamen jullie deze nou nog eens vol, dan kan ik een TVP plaatsen die wat dichter in het begin ligt
Meteen al met een topic beginnenquote:Op woensdag 13 april 2005 08:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Goedemorgen!
Je vroegste seksuele herinnering...
Mijn nieuwe topic voor vandaag.
Ok, ik wel.. Maar dat gaat nog veel verder.quote:Op woensdag 13 april 2005 08:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die quote ging eigenlijk over desperate housewives
Maar ook voetbal kijk ik op zijn tijd wel hoor! Ik ben niet anti-voetbal ofzo, integendeel
Sowieso vind ik het doorgaans niet echt bijzondere mannen..quote:Op woensdag 13 april 2005 08:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus desperate housewives
Ik zie nu pas dat het inderdaad niet zo lekker geformuleerd was
Bij voetbal zit misschien ook wel zo nu en dan wat lekkers, maar tijdens zo'n wedstrijd zien ze er geen van allen echt appetijtelijk uit
Heel precies zou ik het eigenlijk ook niet weten..quote:Op woensdag 13 april 2005 08:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wat en wanneer mijn eerste seksuele herinnering is.
Ben daar geloof ik nooit zo mee bezig geweest.
Ik weet het echt niet meerquote:
voor jou doe ik alles..quote:Op woensdag 13 april 2005 08:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We doen ons best, maar je mag even helpen natuurlijk
Nou, hier en daar zit er best iets bij dat in gewone kleren helemaal niet onaardig isquote:Op woensdag 13 april 2005 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het doorgaans niet echt bijzondere mannen..
quote:
Dat ook inderdaad. Dat iemand zich laat degraderen door dat domme spelletje te spelen is echter ook niet bevorderlijk.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, hier en daar zit er best iets bij dat in gewone kleren helemaal niet onaardig is
Maar zo'n voetbaltenue vind ik doorgaans niet echt mooi, laat staan sexy. En al dat gespuug in de rondte worden ze ook niet aantrekkelijker van
Zou er een evolutionair doel achter zitten?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:14 schreef Bensel het volgende:
He, ik voetbal niet, en ik spuug niet op de grond (tenminste, niet zo vaak als ik sommige jongens zie doen.. echt.. ik heb me af en toe zo geergerd bij een bushokje aan jongens die allerlei smerige rochels maakten om toch maar door te kunnen gaan met dat kleine beetje speeksel uit te spugen..
auwquote:Op woensdag 13 april 2005 09:16 schreef Alicey het volgende:
Taalpuristen NIET klikken!
telefoon besteld
misschien is het bedoeld om minder wrictie te krijgen met de ondergrond ofzoquote:Op woensdag 13 april 2005 09:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zou er een evolutionair doel achter zitten?
Misschien zijn er bezuinigingen in het spel en gaat het om het irrigeren van het grasveld?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:16 schreef miss_sly het volgende:
Als ik zou voetballen zou ik werkelijk heel hard mijn best doen niet te vallen tijdens zo'n wedstrijd. Naarmate de tijd vordert is het volgens mij bijna onmogelijk nog op een plekje te vallen waar geen rochel ligt
Bah, bah, bah.
in elk geval vrij veel..quote:Op woensdag 13 april 2005 09:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
![]()
Alles is veel hoor...
Anyway, het topic is bijna vol
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |