Je zal er voor getekend moeten hebben.... en dat heb jij dus niet gedaan... vraag dat bewijs opquote:Op woensdag 13 april 2005 09:21 schreef meelborp het volgende:
ik heb inmiddels een mailtje gestuurd naar de winkel, even afwachten dus.
en ja ja ik weet het d en ts zijn niet mn sterkste kant
Je hebt wel gelijk, maar of het simpel gaat worden, dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:24 schreef Flyingdutchman het volgende:
Aangezien het met de post is verstuurd zal je of een ontvangstbevestiging getekend moeten hebben of een bewijs van afgifte hebben.
Oftewel: als de TPG dat niet heeft (kopie) is het pakje dus niet afgeleverd.
Simpel.
nee mailtje had ik daarvoor al verstuurd, maar ik wou nog ff precies weten wat je moet doen in zo'n situatie.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:27 schreef Libris het volgende:
[..]
Moest je trouwens echt een topic openen om te horen dat je even een mailtje naar die winkel moest sturen....?
Ook de postbode doet dit regelmatig. Andere verzenders presteren het zelfs pakketjes (met in dit geval een waarde van enkele duizenden euro's) op de stoep achter te laten.quote:Op woensdag 13 april 2005 09:53 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij geeft TPG geen pakketjes af bij derden. Andere postaanbieders doen dat wel, maar ik geloof dat dit bij TPG tegen de policy is.
Serieus?quote:Op woensdag 13 april 2005 09:58 schreef _-rally-_ het volgende:
Andere verzenders presteren het zelfs pakketjes (met in dit geval een waarde van enkele duizenden euro's) op de stoep achter te laten.
Ook wel eens zo'n soort bezorger gehad.. Die vond dat hij te moe werd van een pakje 3 trappen naar boven meenemen. De beste man toch maar even verteld dat hij dan maar een ander beroep had moeten kiezen.quote:Op woensdag 13 april 2005 10:18 schreef Kjew het volgende:
Hehe, hier kwam laatst ook iemand wat brengen.... niet dat het wat zegt, maar een beetje een vadsig Arabisch type.. of we alles even zelf wilden uitpakken... "Mag niet tiele... heb lash fan rugh.. kahn joellie doen?" Lekkere bezorgservice dan!![]()
![]()
Dan weet ik ook nog wel een leuke!quote:Op woensdag 13 april 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook wel eens zo'n soort bezorger gehad.. Die vond dat hij te moe werd van een pakje 3 trappen naar boven meenemen. De beste man toch maar even verteld dat hij dan maar een ander beroep had moeten kiezen.
Maar de webwinkel claimt dat je binnen 2 werkdagen je mobieltje ontvangt, dit is dus bij mij niet het geval. Kan je nu van de winkel eisen dat ze een nieuw mobieltje versturen? dus voordat alle onderzoeken van de tpg zijn afgerond?quote:Geachte heer meelborp,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik heb de barcode voor u gecontroleerd. Volgens mijn gegevens is het pakket inderdaad inmiddels overhandigd. U geeft aan dat dit niet het geval is. Ik betreur de gang van zaken.
Graag zou ik u willen adviseren om de afzender te vragen een navraag in te dienen naar dit pakket. Wij gaan dan aan de hand van de door de afzender verstrekte gegevens proberen dit pakket zo snel mogelijk boven water te krijgen.
Met vriendelijke groet,
naam
Namens TPG Post Klantenservice
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |