Radioshowsquote:M.I.K.E. is Mike Dierickx (Dirk Dierickx before changing his first name officially), a Belgian producer and DJ from the Antwerp area.
Although mostly known for his productions under the aliases M.I.K.E., Push and Plastic Boy, Mike has released hundreds of records under more than eighty aliases and collaborations since 1992 in a wide variety of styles ranging from rave, hardcore, techno, progressive house, trance, electro to even R&B, from accessible commercial anthems to minimalist underground sounds. He also produced tracks for George Vagas, Yves DeRuyter, Marco Bailey, Pascal Quatretemps (Freebase & Crash Guard), Ian Van Dahl and Diabokua.
At the age of 18, Mike handed his first demo tape to the Antwerp record company USA Import Music and released his first record as Vision Act. In 1996 he signed with Lightning Records (the parent company of Bonzai Records) where he worked with most of its artists and achieved his major commercial breakthrough in 1998 with the trance anthem "Universal Nation" under his Push guise, one of the best selling dance vinyls of all time which even ended up in mainstream singles charts all over the world. This was followed up by two more chart hits, "Strange World" and "The Legacy".
This success resulted in a number of high profile remixes for the likes of Sinéad O'Connor, Moby, Mauro Picotto, Bomfunk MC's, Ofra Haza and Oliver Lieb as well as many live shows and DJ sets all around the world. Mike also produced a soundtrack for a Japanese film and for the film "Groove" (2000).
In 1999 Mike started his own label Scanner and manages a second label Club Elite. After the bankruptcy of Lighting Records in early 2003, most of his music is currently released through sublabels of the Belgian successor of Lightning Records Banshee Worx and the Dutch record company Armada Music.
Ja staat voor slowchat waar ik groot voorstander van ben (zie aantal posts). En nee... heb niet zo mijn weekend afgeslotenquote:Op maandag 11 april 2005 19:40 schreef Veersesmurf het volgende:
SC? sorry, maar ben dit nooit eerder tegen gekomenow, slowchat misschien?
ze draaiden binnen Elise - Automatic. toch ook best trens?![]()
![]()
Ja, dat heb ik gelezen, hoezo? Ik lees altijd allesquote:Op maandag 11 april 2005 22:20 schreef jackson het volgende:
DA-Rippah... wel lezen eerst heh voordat je wat zegt
[..]
Ja staat voor slowchat waar ik groot voorstander van ben (zie aantal posts). En nee... heb niet zo mijn weekend afgesloten.
Elise - Automatic is nix zonder de clip... althans... dat lijkt me aangezien zij wel een popje is
Joehoei!!!quote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef StephanL het volgende:
Joehie tranceVind ik een hele mooie muzieksoort
idd rare foto, normaal ziet hij er stoerder uitquote:Op maandag 11 april 2005 22:21 schreef da_rippah het volgende:
Is dát MIKE
Ik dacht dat hij er anders uitzag? Of is dat gewoon een rare foto?
je had het over steen enzo.... waar ik onder lag.... en haar niet kende... vandaarquote:Op maandag 11 april 2005 22:23 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen, hoezo? Ik lees altijd alles![]()
Check!quote:
neeeej dan krijgen we een beuQ Mof aka PvD of Ronskiquote:
quote:Op maandag 11 april 2005 23:21 schreef Xantra het volgende:
Push - Universal nation
Push - Strange World
Push Plastic Boy - Live another Life
enz.
![]()
respect ! ! !
Na 300 posts is het topic volquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:13 schreef Esrem het volgende:
Hoe werkt dit in vredes naam?? Wanneer is t tijd voor een nieuw topic??
haha! Newb!quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:13 schreef Esrem het volgende:
Hoe werkt dit in vredes naam?? Wanneer is t tijd voor een nieuw topic??
ow ja iets te enthiousiastquote:
Wij!quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:14 schreef Esrem het volgende:
En wie bepaalt dan waar t volgende topic over gaat?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 02:26 schreef Tomaz het volgende:
[..]
haha! Newb!
Na 300 (voorheen 255) reacties op een OP (OpeningsPost) zit een topic (thread) "vol" en komt er automatisch een slotje op. Dit om de boel een beetje overzichtelijk te houden, want een topic met duizenden reacties werkt natuurlijk niet al te fijn, zeker als je eens 's iets wilt terugvinden of als je op een bepaald punt verder wilt lezen. (daarom pis ik ook zo op dat TA-forum, honderden bladzijden in een topic, doe 's normaal...)
Check ook eens de andere dingen op fok! Het is niet alleen trancetopic natuurlijk wat fok! bied. Zolang je niet zo dramatisch veel posts heb als ik ben je nog niet verslaafd... dus je kan een eventuele verslaving nog even onderdrukken door naar mijn posts te kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:14 schreef Esrem het volgende:
En ik moet zeggen dat dit wel relaxter werkt dan TA met die My active topics alleen wel wat meer mannenpraat hier haha en daar heb ik geen reet aan
Check voor de gein de 1e pagina van het vorige topicquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:14 schreef Esrem het volgende:
En wie bepaalt dan waar t volgende topic over gaat?
.....
Woei! Perry in de main dus deze keerquote:This summer you can find us again every Tuesday at Amnesia in Ibiza, but before that we're going to bring that true Ibiza Feeling to Amsterdam. On Friday 3rd of June we'll host the "Armada Night Kick-Off Party - Ibiza Summer 2005" together Amnesia on Europe's largest party ship Ocean Diva. The ticket sale has started so be quick because they sell fast! You can get tickets at Ticketbox and Free Record Shops.
Line up: Armin van Buuren, Remy, Perry O'Neil, Harry Lemon and the Amnesia world tour resident Brian Cross.
Information:
Armada Night Kick-Off Party - Ibiza Summer
Date: June 3rd 2005
Location: Ship Ocean Diva, Docking at Passenger Terminal Amsterdam (PTA)
Address: Piet Heinkade 27, Amsterdam
Tickets: Presale ¤21.75 (ex. fee) | At the door ¤25
Tickets available at more than 1100 TicketBox points and at Free Record Shop. Order online at www.ticketbox.nl or by phone 0900 9393 (¤0.45pm)
Er staat dat het al begonnen isquote:
Nee ik ook niet, maar dat zal er binnenkort wel opkomen ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:23 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik vind anders niks op http://www.ticketbox.nl of http://www.frs.nl
Dan moet ik je teleurstellenquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:55 schreef Veersesmurf het volgende:
mijn favoriet voor het volgende trance-topic: Solarstone![]()
Jahzeker... alleen mijn vriend/collega/groot voorbeeld Dhr. Tomazquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:24 schreef Veersesmurf het volgende:
hoezo? we gaan toch wel door met deze heerlijke reeks trance-topics?![]()
Het volgende deel zal ook over een nieuwe,jonge producer/dj gaanquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:32 schreef Esrem het volgende:
Ik vind dat het de volgende keer wel mag gaan over nieuwe, jonge producers/dj's, wie vinden jullie de beste en van wie denken jullie dat hij het nog wel ver gaat schoppen?
Van mijn part mag die vraag nu ook al wel beantwoord worden...ik heb geen flauw idee alleen of dat volgens de regels is hahaOver M.I.K.E ben je naar mijn mening nl ook wel snel uitgepraat...
hmmm, hebben we al een tijdje gehadquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:32 schreef Esrem het volgende:
Ik vind dat het de volgende keer wel mag gaan over nieuwe, jonge producers/dj's, wie vinden jullie de beste en van wie denken jullie dat hij het nog wel ver gaat schoppen?
DJ Beatquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Jahzeker... alleen mijn vriend/collega/groot voorbeeld Dhr. Tomaz![]()
gaat het volgende topic maken. En nu weet ik toevallig wie hij als Titel gaat nemen
Whah! Dat gok ik ook.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:59 schreef Xantra het volgende:
[..]
DJ Beat![]()
hmmm dan gok ik op passiva of kris o'neill of intercity hehe
quote:
Passiva!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:32 schreef Esrem het volgende:
Van mijn part mag die vraag nu ook al wel beantwoord worden...ik heb geen flauw idee alleen of dat volgens de regels is hahaOver M.I.K.E ben je naar mijn mening nl ook wel snel uitgepraat...
Aardige gozer... grappig dat ik em een beetje ken ... producties worden steeds beter. Vind em ook wel goed draaien. Gewoon wel oke.... niet echt bijzonder hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:57 schreef Esrem het volgende:
Als Tom t mag zeggen wordt t zeker Galen, als hij een meisje was geweest had ik hem bijna uitgemaakt voor groupie
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:00 schreef Esrem het volgende:
Maar ik begrijp echt de helft van die emoticons hier niet, op TA kan je er ff op staan en dan staat er uitleg bij, zou hier ook handig zijn![]()
clouds like heaven vind ik nog het coolstquote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Esrem het volgende:
Ik moet zeggen dat Galen echt 1 van de weinigen is van wie ik de producties bijna altijd goed vind, dat ik er gewoon op kan bouwen dat wat zn volgende productie ook wordt, ik t wel mooi vind. Ik heb dat verder met Hydroid (die tingeltjes zijn geweldig!) en Gabriel & Dresden.
hmmm die vind ik dus niks (als één van de weinigenquote:
Xantra, ik kan je geruststellen wat Hydroid betreft.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:02 schreef Xantra het volgende:
[..]
clouds like heaven vind ik nog het coolst
Hydroid vind ik cool, maar van mij mag die wel een keer stoppen met die 'tingeltjes', elke productie lijkt daardoor teveel op elkaar, gewoon toonhoogte veranderen en anders 'schrijven' en klaar lijkt hydroid, is soms mijn gevoel
[..]
hmmm die vind ik dus niks (als één van de weinigen)
bij 5djs vond ik hem lekker, maar toen ik hem later hoorde, was ik hem al zat![]()
chill, was dus niet het enige met dat gevoelquote:Op woensdag 13 april 2005 17:17 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Xantra, ik kan je geruststellen wat Hydroid betreft.
Ik las laatst op t.nu een interview over hem; en hij is zich ervan bewust dat sommige nrs wat teveel op elkaar leken. Z'n album komt binnenkort uit, en die schijnt vol met vage prog/tech experimenten te zitten.
Dus dat komt wel goed.
Je bedoelt toch niet square wave achtige tingels? Die zijn ondertussen voor 500% uitgemolken.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Esrem het volgende:
Ik heb dat verder met Hydroid (die tingeltjes zijn geweldig!).
gebruik Wavelab, erg goed progr. je kan er echt alles meequote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef Esrem het volgende:
Verdomme, ik weet het, ik mag niet schelden, maar heb dus vandaag al 2x een mix opgenomen en beide keren gaat er met opslaan in soundforge iets mis waardoor t hele bestand onbruikbaar wordt. En had dus net die mixen nodig!
Zonde jah... waren wel leuk die mixen.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef Esrem het volgende:
Verdomme, ik weet het, ik mag niet schelden, maar heb dus vandaag al 2x een mix opgenomen en beide keren gaat er met opslaan in soundforge iets mis waardoor t hele bestand onbruikbaar wordt. En had dus net die mixen nodig!
Ligt vaak aan de gebruikerquote:Op donderdag 14 april 2005 01:03 schreef Esrem het volgende:
Ik ga idd maar ff op zoek naar een ander proggie, maar verder is sound forge wel heel goed alleen doet ie nu dus ff raar maar dat doet mn hele pc volgens mij :s
jawel hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 00:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik gebruik Cooledit maar dat is helaas niet gratis
pssst, het is een ISOS4 Tourquote:Op donderdag 14 april 2005 16:56 schreef Tomaz het volgende:
Die Tiesto toch! Ook al naar Groningen! Volgens mij gaat hij Nederland voorgoed verlaten en doet hij nu nog even wat clubs aan door heel 't land als soort van afscheidstour.
Niet zeggen dat je dit van mij hebt [afbeelding]
quote:Op donderdag 14 april 2005 16:56 schreef Tomaz het volgende:
Die Tiesto toch! Ook al naar Groningen! Volgens mij gaat hij Nederland voorgoed verlaten en doet hij nu nog even wat clubs aan door heel 't land als soort van afscheidstour.
Niet zeggen dat je dit van mij hebt [afbeelding]
Luister nou wat ik zeg jongen, hij gaat ervandoor en komt nooit meer terug!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:06 schreef Xantra het volgende:
[..]
pssst, het is een ISOS4 Tour [afbeelding]
Ik zou hem niet eens missen, denk ik. Alhoewel ik hem straks 2x zie binnen 2 weken, komt dat meer door de locaties. HMH is een toplocatie + trance, dan moet ik er wel heenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:11 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Luister nou wat ik zeg jongen, hij gaat ervandoor en komt nooit meer terug!![]()
Dat was de laatste keer zeker (najaar 2003)? toen was het echt snel uitverkocht, te snelquote:Op donderdag 14 april 2005 17:21 schreef Esrem het volgende:
Ik ben 1x naar Tiesto in The Palace geweest, maar was zo druk daar en echt kut draaide ie toen, maar heel mss ga ik nu toch maar weer
neeeej ik wil het niet gelovenquote:Op donderdag 14 april 2005 17:11 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Luister nou wat ik zeg jongen, hij gaat ervandoor en komt nooit meer terug!![]()
Het was denk ik najaar ja, sowieso 2003 iig, t enige goede nummer dat ie toen draaide was Nalin & Kane - Open your eyes, of iig dat is t enige nummer dat ik me nog kan herinneren dat ik toen goed vond.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:28 schreef Joppy het volgende:
[..]
Dat was de laatste keer zeker (najaar 2003)? toen was het echt snel uitverkocht, te snelMaar de keer daarvoor(maart 2003) heb ik wel een superavond gehad
Die Misja, kan beter draaien dan dansen, dat weet ik wel!quote:Op donderdag 14 april 2005 17:22 schreef hp22 het volgende:
Ik ga denk ik wel naar Tijsje in de Asta, Misja Helsloot draait ook
Zelfde geldt toch voor Tijs?quote:Op donderdag 14 april 2005 17:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Die Misja, kan beter draaien dan dansen, dat weet ik wel!![]()
Wij zijn erbij om 'm uit te zwaaien de 29e gelukkigquote:Op donderdag 14 april 2005 17:29 schreef Xantra het volgende:
[..]
neeeej ik wil het niet geloven![]()
dat kan gewoon niet....![]()
![]()
*verhaal verteld*quote:Op donderdag 14 april 2005 17:35 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Die Misja, kan beter draaien dan dansen, dat weet ik wel!![]()
hehe, die pop van Misja kwam ook niet meer bijquote:Op donderdag 14 april 2005 17:53 schreef jackson het volgende:
[..]
*verhaal verteld*
Nu snap meteen iedereen wat je bedoelt
(ik snap et wel... en ik vond em wel sterk... en Misja ook)
Ik niet snappenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:28 schreef Tomaz het volgende:
[..]
hehe, die pop van Misja kwam ook niet meer bij [afbeelding]
hehe, ikke uitleggen!quote:Op donderdag 14 april 2005 19:32 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik niet snappenMaar goed, 't zal wel leuk zijn geweest
![]()
Ahaquote:Op donderdag 14 april 2005 19:38 schreef Tomaz het volgende:
[..]
hehe, ikke uitleggen!
De vriendin van Misja ken ik vaag. Stond in de Asta toen ff met 'r te praten, laat op de avond, toen Misja naar ons toe kwam lopen. En die begint me toch een potje te hakken/knallen daar op de dansvloer niet te zuinig. Dus ik zeg tegen haar, die vriend van jou kan beter draaien dan dansen en toen lagen we allemaal dubbel.Geloof me, het was op dat moment lachwekkend!
Je vraagt zelf om uitleg... dus nu zul je lachen ookquote:Op donderdag 14 april 2005 19:40 schreef Joppy het volgende:
[..]
Aha
Hoe later op de avond, hoe lachwekkender alles wordt, zullen we maar zeggen
Zeker ... ook ik vond em sterk... en ik had niet eens gedronkenquote:Op donderdag 14 april 2005 19:38 schreef Tomaz het volgende:
Geloof me, het was op dat moment lachwekkend!
Ik begon er niet overquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Je vraagt zelf om uitleg... dus nu zul je lachen ook![]()
Misja Helsloot is toch wel een soort van koning.quote:Op donderdag 14 april 2005 17:22 schreef hp22 het volgende:
Ik ga denk ik wel naar Tijsje in de Asta, Misja Helsloot draait ook
gelukkig beter dan de a-kantquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:11 schreef Tomaz het volgende:
Damn, die solid globe - found is lekker zeg!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik vind die Lost Cities juist beter dan North Pole. North Pole had altijd maar 1 cool stukje, maar dat kwam te weinig (ja met die strings jaquote:Op vrijdag 15 april 2005 14:11 schreef Xantra het volgende:
[..]
gelukkig beter dan de a-kant
vind north pole nog altijd de coolste![]()
*afwacht*quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:52 schreef Esrem het volgende:
Ik heb Found zo langzamerhand al weer grijs gedraaid, echt n fantastisch nummer, alleen zou ik er zelf n paar kleine veranderingetjes in aangebracht hebben
Vele malen beter dan lost cities ja! North Pole & Sahara rocken!quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:11 schreef Xantra het volgende:
[..]
gelukkig beter dan de a-kant
vind north pole nog altijd de coolste![]()
Zal toch nietquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:43 schreef marciemarcs het volgende:
Ben ik nu de enige die zowel Lost Cities als Found enorm vind tegenvallen???
nee, ik vind beide ook tegenvallen, maarquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:43 schreef marciemarcs het volgende:
Ben ik nu de enige die zowel Lost Cities als Found enorm vind tegenvallen???
Scherpquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Zal toch niet
Die hardrocker hiernaast me vind ze ook allebei tegenvallen.... die vind mijn hele collectie tegenvallen overigens
rond 8 min bedoel je? wordt die zwaarder ja, waarschijnlijk wat meer reverb op die bass (denk ik, misschien weet joost het beter uit te leggenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:05 schreef Esrem het volgende:
Ik ben nu Absolute - Day dream aan t draaien en dat laatste stukje dat er bij dat deuntje zo'n lage deun bij komt zeg maar (Lekker duidelijk he) vink nog steeds geweldig!
Nee, helaas. We posten al 31 topics lang pure crap...quote:Op zaterdag 16 april 2005 01:53 schreef Sport_Life het volgende:
Zo vorige week (weer..) Rank 1 ontdekt, heerlijke muziek! K vraag me af of er meer van dit soort heerlijke relax nummers zijn van andere DJ's?.
Shit.. en ik maar denken dat ik wereldplaten aan het luisteren benquote:Op zaterdag 16 april 2005 02:21 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Nee, helaas. We posten al 31 topics lang pure crap...![]()
Sorry maar ik vind Rank 1 toch wel een apart soort zegmaar.. Of zijn mijn oren nou zo goed dat ik Rank1 kan onderscheiden van Tiesto....quote:Op zaterdag 16 april 2005 02:21 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Nee, helaas. We posten al 31 topics lang pure crap...![]()
Nee, ik begrijp niet echt wat je bedoelt. Ik denk dat je niet genoeg werk van Tiësto kent. Maar rank 1 heeft inderdaad wel vaak typische strings en is daardoor herkenbaar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind Rank 1 toch wel een apart soort zegmaar.. Of zijn mijn oren nou zo goed dat ik Rank1 kan onderscheiden van Tiesto....
Begrijp je wat ik bedoel?
Ken het nummer niet, maar oud is hij wel. Uit 1995 volgens discogs.quote:Op zaterdag 16 april 2005 13:27 schreef DerBolle het volgende:
disco volante - moonraker (man with no name rmx)
oudje volgens mij, kwam em tge op usenext..
Iedere producer heeft een eigen stijl, en dat is, zeker met enige kennis van zaken, vaak goed te herkennen hoor. Dat ligt dus niet aan jouw orenquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind Rank 1 toch wel een apart soort zegmaar.. Of zijn mijn oren nou zo goed dat ik Rank1 kan onderscheiden van Tiesto....
Begrijp je wat ik bedoel?
Met echte muziekliefhebbers kan het wel, ongeacht de persoonlijke voorkeur. Maar die zijn lastig te vinden, helaas.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:27 schreef Esrem het volgende:
Hoe kan je nou discussieren over een ding als muziek, je vindt iets mooi of niet, klaar!
idd, het gaat om de argumentatiequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:51 schreef Joppy het volgende:
[..]
Met echte muziekliefhebbers kan het wel, ongeacht de persoonlijke voorkeur. Maar die zijn lastig te vinden, helaas.
En om die trieste reacties in dat topic kan ik vol met medelijden glimlachen
Wat triest ?!quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:51 schreef Joppy het volgende:
[..]
Met echte muziekliefhebbers kan het wel, ongeacht de persoonlijke voorkeur. Maar die zijn lastig te vinden, helaas.
En om die trieste reacties in dat topic kan ik vol met medelijden glimlachen
omdat het nergens op slaat...quote:Op zondag 17 april 2005 02:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat triest ?!
Die kerel vindt dat.... wat is daar triest aan dan ?
idd. ik vind het prima als iemand een andere smaak heeft, iedereen is anders tenslotte. Maar reacties als het zuigt en het is voor homo's, en dan ook nog zonder onderbouwing.quote:Op zondag 17 april 2005 12:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
omdat het nergens op slaat...
trance is gay en dat soort dingen, zijn hele goede argumenten uhum...![]()
Mee eens maar ik stoor me er niet echt aan ofzo. Heb wel even lekker meegedaan aan die discussiequote:Op zondag 17 april 2005 12:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
omdat het nergens op slaat...
trance is gay en dat soort dingen, zijn hele goede argumenten uhum...![]()
Tja, het is ook wel lastig om daar een onderbouwing voor te verzinnenquote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef Joppy het volgende:
[..]
idd. ik vind het prima als iemand een andere smaak heeft, iedereen is anders tenslotte. Maar reacties als het zuigt en het is voor homo's, en dan ook nog zonder onderbouwing.
Die gaat tenminste op in de muziek, dat kan je van de rest daar niet zeggenquote:Op maandag 18 april 2005 12:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://www.killsometime.c(...)deo=Effects-of-Drugs
Blijft leuk.
1 | fake tracklists |
waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 18 april 2005 14:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Allememaggies Adriaantje!
ISOS4 tracklist tijd :
CD1:
[ code verwijderd ]
CD2:
[ code verwijderd ]
... 3x raden van wie Electric pulse - White Noise is. Juist! Sunquest! Zijn tune komt ook op de 2x4 vinyl sampler. Erg fijne deun al zeg ik het zelf.
dancegrooves.com....quote:
Hoeveel nog?quote:Op maandag 18 april 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:
er zijn nog kaarten voor Tiesto in de HMH, maar dat was natuurlijk al gemeld hier.
geen idee, maar t zal wel niet lang meer duren aangezien er een directe link op www.tiesto.com staat naar de kaartverkoopquote:
hmmm hoop platen die ik draai, qua prog achtigquote:Op maandag 18 april 2005 14:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Allememaggies Adriaantje!
ISOS4 tracklist tijd :
CD1:
[ code verwijderd ]
CD2:
[ code verwijderd ]
... 3x raden van wie Electric pulse - White Noise is. Juist! Sunquest! Zijn tune komt ook op de 2x4 vinyl sampler. Erg fijne deun al zeg ik het zelf.
Ik twijfel ook nog, met name omdat Phynn - Solitude er niet op staat, terwijl die wel degelijk als officiele ISOS4 track word gepresenteerd op beatport.quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef Esrem het volgende:
Ik had betere tracks verwacht eigenlijk...na ja eigenlijk vooral meer nieuwe, maar is deze wel echt n keer?
quote:Playlist:
01 Tiesto - Forever Today (Intro)
02 Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino Dub Tech Remix)
03 Inner Stories - Beyond
04 Estuera vs. Re:Locate - Palma Salone
05 Blank & Jones ft. Bobo - Perfect Silence (E-Craig's "212" Mix)
06 Adam White & Andy Moor pr. Whiteroom ft. Amy Cooper - Someday (Original Instrumental Mix)
07 Sensorica vs. J Key - Only One
08 Tiesto - Just Be (Original Mix)
09 Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
10 Rank 1 - Beats@Rank1.com
11 ID
12 Ernesto vs. Bastian - Darkside Of The Moon
13 Tiesto - Olympic Flame
14 Tiesto - Forever Today [With Live Electric Violin Perfomance by DJ Mason]
15 Ron van den Beuken - Sunset
16 Jonas Steur - Silent Waves
17 ID [#9 Aria Montreal (11-06-04)]
18 Sinead O'Connor - Troy (Push Remix)
19 Matthew Dekay vs. Proluctors - Bad
20 Skin - Faithfulness (Tiesto Remix)
21 Tiesto - Traffic
22 Abel Ramos - Aquarius (Randy Katana's "Dubdown" Remix)
23 The Freak pr. Exo - Above The Clouds (Mark Norman Remix)
24 ID
25 Darren Tate - Prayer For A God
26 Tiesto - Lethal Industry (Tiesto 2004 Edit) [With Live Electric Violin Perfomance by DJ Mason]
27 M.I.D.O.R. & Six4Eight - No Man's Land
28 Joop - The World
29 Push - Universal Nation (Montana Edit)
30 ID
31 Joop - Another World [Encore]
ik geloof ook niet dat dat hem isquote:Op maandag 18 april 2005 16:00 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog, met name omdat Phynn - Solitude er niet op staat, terwijl die wel degelijk als officiele ISOS4 track word gepresenteerd op beatport.
Laat dat erg maar weg.. ik durf m'n hand voor in het vuur (au!) te steken dat ie voor 85% overeenkomt met de echte ISOS tracklist.quote:Op maandag 18 april 2005 16:45 schreef Xantra het volgende:
finne heeft gezegd dat zijn track erop staat, dus hij is idd erg nep
ja ok, er zullen een hoop tracks van in staan, dat weet ik ook, maar waarom al die nep lijsten...quote:Op maandag 18 april 2005 16:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Laat dat erg maar weg.. ik durf m'n hand voor in het vuur (au!) te steken dat ie voor 85% overeenkomt met de echte ISOS tracklist.
Prachtig inderdaad... kende em al maar het blijft mooi !quote:Op maandag 18 april 2005 17:08 schreef Veersesmurf het volgende:
whahaha dat filmpje met die gast die volledig los loopt te gaan is echt zo herkenbaar![]()
iemand een heeeeel klein linkje naar Tiësto @ Disneyland??
Past wel bij Tiesto..... hoop bombarie en shit...quote:Op maandag 18 april 2005 17:34 schreef Xantra het volgende:
[..]
ja ok, er zullen een hoop tracks van in staan, dat weet ik ook, maar waarom al die nep lijsten...
inderdaad http://www.megamodel.de/s/models.php3?show=939quote:Op maandag 18 april 2005 19:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://www.megamodel.de/s/models.php3?show=823
Het zou je vriendin maar zijn![]()
![]()
ja tijs zal wel heel gelukkig zijnquote:Op maandag 18 april 2005 19:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
![]()
quote:Op maandag 18 april 2005 19:46 schreef MarkzMan_X het volgende:
![]()
Ach ach... het is leuk maar nou ook weer niet extreem bijzonder. Blonde delquote:
vrouwen kijken anders naar vrouwen dan mannen naar vrouwenquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:57 schreef Esrem het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik mooiere vrouwen ken, maar ja Tijs is zelf ook niet de lekkerste
Kan wezen maar vind wel dat vrouwen vaak een goeie kijk hebben op andere vrouwen. Oohja... smaken verschillen wel enzoquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:38 schreef Xantra het volgende:
[..]
vrouwen kijken anders naar vrouwen dan mannen naar vrouwen
Goeie shit... ik heb allemaal huillies aan mijn kop die hem willen hebben...quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:09 schreef Veersesmurf het volgende:
en dat hele kleine linkje naar Tiesto @ Mickey-MouseLand hoeft niet meer hoor(voor zover jullie daar achteraan zijn geweest...
)
Trensverkeerquote:Op dinsdag 19 april 2005 19:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie shit... ik heb allemaal huillies aan mijn kop die hem willen hebben...Maar heb em niet
. Dus mocht je veel upload zin hebben hoor ik het wel
heb hem al!quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie shit... ik heb allemaal huillies aan mijn kop die hem willen hebben...Maar heb em niet
. Dus mocht je veel upload zin hebben hoor ik het wel
Ik krijg em ook net doorquote:
Grappig dat heb ik nou nooit dat ik een nummer super vaak per dag luisterquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:03 schreef Esrem het volgende:
Ik ben echt fan van Departure - Without you near en Terry Grant feat Jennifer Horn - I'll kill you (original mix en luke chable mix). Ik luister bijna niets anders vandaag.
Ziet er leuk uit! Toffe trailers!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
Na, "its all gone, Pete Tong", is er nu ook een andere Dj-film, namelijk http://www.heydjthemovie.nl/ .
Ziet er wel geinig uit. Best veel bekende DJs zitten er in: Carl Cox, Bob Sinclair, Kai Tracid, Pete Tong, Judge Jules, Marco V, etc..
Op dit moment heb ik kaarten voor Tiesto @ HMH en @The Palace. Tevens worden de kaarten voor Armada Night en L.E.F(20 mei in huize maas, Groningenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:19 schreef hp22 het volgende:
Zo, kaarten voor Tiësto in de Asta en Armada Night zijn binnen, ik kan weer even vooruit
Ach het zal wel een dolle boerenfeest geweest zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik Perry toch even gemist vrijdagavond...
Had z'n verjaardagsfeestje, maar moest werken..
Toch jammer...
Met Perry altijd ja...quote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach het zal wel een dolle boerenfeest geweest zijn![]()
Yeahquote:Op donderdag 21 april 2005 18:10 schreef jackson het volgende:
Ik graag even melden dat ik kaarten heb voor amada/ibiza/armin/perry/etc. op den ocean divaat !
Dus![]()
![]()
Tevens aanwezig: Tomaz (aka DJ Tom S)![]()
![]()
hier nog 1. moest de volgende ochtend vroeg weer op, anders was ik toch ff naar The Oprah gegaan. weet je of het iets was vrijdag?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik Perry toch even gemist vrijdagavond...
Had z'n verjaardagsfeestje, maar moest werken..
Toch jammer...
Goesquote:Op donderdag 21 april 2005 18:29 schreef Veersesmurf het volgende:
Goes is voor mij het meest dichtbijweet iemand of er op die editie's alle DJ's komen draaien die hier staan vermeld?
Nee. In dordt draaien Marco V, ATB, Cosmic Gate, Three Drives en Vuisto.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:29 schreef Veersesmurf het volgende:
Goes is voor mij het meest dichtbijweet iemand of er op die editie's alle DJ's komen draaien die hier staan vermeld?
en anders gaan ze nog verder wegquote:Op donderdag 21 april 2005 18:29 schreef Veersesmurf het volgende:
haha, de laatste uurtjes zijn meestal het meest gezellig![]()
trouwens, dit las ik ergens:
-knip-
De volgende data zullen ze gaan draaien:
Dordrecht Spuiboulevard 30-04-05
Breda Chasséveld 15-05-05
Maastricht Geusseltpark 05-06-05
Enschede Oude Markt 11-06-05
Leeuwarden Zaailand 03-07-05
Goes Grote Markt 31-07-05
Den Haag Malieveld 28-08-05
die set is echt beroerd qua mixen zeg, te erg gewoon, het irriteerde me mateloos al helemaal bij de gedachte dat er in alle kranten stond, dat het een supersterke set was en naadloos in elkaar zat, ach hou toch op, ze mogen het ook wel eens durven om iets slechts over hem te schrijven, want als je deze set hoor...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:48 schreef biertapper het volgende:
Radio 538 zal komende zaterdag als eerste station het nieuwe album van DJ Tiësto laten horen. Tijdens Dance Department zal zijn nieuwe album “In Search of Sunrise: Latin America” officieel in première gaan.
Dance Department zal zaterdagavond speciaal omgedoopt worden tot “Tiësto Department”, want naast het albumprimeur zal ook zijn 3-uur durende magische set tijdens de opening van Space Mountain 2 in Disneyland Resort Paris te horen zijn. Ook maken luisteraars kans een Tiesto pakket met daarin onder andere het nieuwe album en kaarten voor de releaseparty op 29 april in de Heineken Music Hall en een meet & greet met de nummer 1 DJ van de wereld.
Vanaf 20 uur zal Wessel van Diepen de luisteraars van Dance Department alvast opwarmen met de beste hits van Tiësto. Vanaf 20.30 uur zal zijn nieuwe album te horen zijn. Tussen 21 en 0 uur zal zal zijn magische set vanuit Parijs worden uitgezonden.
Dat komt omdat Tiesto z'n wat minder goeie tweelingsbroer liet draaien:quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:54 schreef Xantra het volgende:
[..]
die set is echt beroerd qua mixen zeg, te erg gewoon, het irriteerde me mateloos al helemaal bij de gedachte dat er in alle kranten stond, dat het een supersterke set was en naadloos in elkaar zat, ach hou toch op, ze mogen het ook wel eens durven om iets slechts over hem te schrijven, want als je deze set hoor...
Froukjequote:Op vrijdag 22 april 2005 18:11 schreef Xantra het volgende:
hehe idd die is ietwat stijver in z'n vingetjes...
(met een pioneer ipv een stanton, die hij al jaren opheb... moest hij zeker ook aan wennen)
...froukje ziet er trouwens best lekker uit...
het gaat mij ook meer om isosquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:54 schreef Xantra het volgende:
[..]
die set is echt beroerd qua mixen zeg, te erg gewoon, het irriteerde me mateloos al helemaal bij de gedachte dat er in alle kranten stond, dat het een supersterke set was en naadloos in elkaar zat, ach hou toch op, ze mogen het ook wel eens durven om iets slechts over hem te schrijven, want als je deze set hoor...
hij gebruikt toch stanton headphones?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat komt omdat Tiesto z'n wat minder goeie tweelingsbroer liet draaien:
[afbeelding]
met dank aan hans voor het plaatje..
Tsssssk.... ik vind haar als 1 van de weinig super! Kan me dus niet schelen hoe ze erop staatquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:58 schreef Esrem het volgende:
Mannen...Je kan Froukje niet eens normaal zien op die foto!!!
jawel hoor, goed genoegquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:58 schreef Esrem het volgende:
Zo dan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:58 schreef Esrem het volgende:
Het is geen Armada logoquote:Dat icoon heb ik overigens nooit van je begrepen. Armada logo, en dan in techno-topics peausten.
Af met die pet... WEG met dat truitjequote:
Tuurlijk, brand los zou ik zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:41 schreef pulsar2kx het volgende:
Wordt hier ook over progressive gesproken trouwens, of is dat verboden hier
Ooooooooh jahwel... ga zo een progressive-trance setje draaien... mocht je willen luisteren kan je me even contacten op msnquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:41 schreef pulsar2kx het volgende:
Wordt hier ook over progressive gesproken trouwens, of is dat verboden hier
Ik heb een paar dagen terug In House We Trust 3 en 4 binnen gekregen van Yoshitoshiquote:
Hmm... die cd's zeggen me weinigquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:55 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug In House We Trust 3 en 4 binnen gekregen van Yoshitoshi
* pulsar2kx luistert nu Layered Sounds van Bedrock
Ik vind progressive trance altijd zo'n rare stijlquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:52 schreef jackson het volgende:
Ooooooooh jahwel... ga zo een progressive-trance setje draaien... mocht je willen luisteren kan je me even contacten op msn
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:58 schreef jackson het volgende:
Hmm... die cd's zeggen me weinig. Tune ff in mocht je nix te doen hebben vanmiddag.. dan zal ik mijn muziek laten horen.
!
Mee eens ja! Ik noem het dan ook meestal progressivequote:Op zaterdag 23 april 2005 14:59 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ik vind progressive trance altijd zo'n rare stijl
Eigenlijk zou het gewoon progressive heten, maar omdat producers die het maken soms ook trance draaien en maken heet het opeens progressive trance ofzo
Veel van het spul wat bv Schulz draait wordt ook gedraait door 'gewone' progressive Dj's als Sander Kleinenberg en Sasha
wat schulz draait heet gewoon trance, omdat hij dan 2 'echte' progressive platen draait in een set heet het gelijk progressive trance... schulz is gewoon de langzamere en misschien iets diepere kant van trance, voor de rest blijft het gewoon een trance djquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:59 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ik vind progressive trance altijd zo'n rare stijl
Eigenlijk zou het gewoon progressive> Trance heten, maar omdat producers die het maken soms ook trance draaien en maken heet het opeens progressive trance ofzo
Veel van het spul wat bv Schulz draait wordt ook gedraait door 'gewone' progressive Dj's als Sander Kleinenberg en Sasha
Wat mij betreft zijn de albums 'LSG - Into Deep' en 'LSG - The Hive' aardige voorbeelden van 'progressive achtige' trance. Als ik dan naar markus achtige plaatjes luister vind ik het best ver gaan omdat dat progressive trance te noemen. Vind het meer een substroming van trance.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:06 schreef hp22 het volgende:
Ik vind het spul wat Schulz draait meer progressive trance en spul als nathan fake, petter, james holden meer progressive
Noem je zo maar even drie van de meest geniale producers/dj's op aarde in 1 zin!quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:06 schreef hp22 het volgende:
Ik vind het spul wat Schulz draait meer progressive trance en spul als nathan fake, petter, james holden meer progressive
Zo kan je het ook zienquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:49 schreef Xantra het volgende:
wat schulz draait heet gewoon trance, omdat hij dan 2 'echte' progressive platen draait in een set heet het gelijk progressive trance... schulz is gewoon de langzamere en misschien iets diepere kant van trance, voor de rest blijft het gewoon een trance dj
maargoed, hokjesdenkers...![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:32 schreef hp22 het volgende:
Discussie over wat het nou precies is zal altijd blijven, laten we het er maar op houden dat het gewoon goede muziek is
Ken ik niet, wat is de tracklist?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:19 schreef Sport_Life het volgende:
Iemand bekent met de CD "Classical Trance Masterpieces Heaven (2005)"?. VInd het een erg geslaagde CD, zoals de naam al doet vermoeden staan er getrancte klasieke nummers op! (met als bekendse en ook wel beste Tiesto - Adagio 4 strings.)
quote:
Vooral de bekende nummers (nr 1,3, 7 oa) zijn gewoon cool dat je ze net iets anders hoortquote:01. Angels - The Phantom Of The Opera
02. Cosmic Baby - Fantasia
03. Angels - Happiness (Wedding March) dat mega-bekende trouw nummer heel relaxt geremixt)
04. Tiësto - Adagio For Strings (Radio Edit)
05. Castalia - Spring In Your Step
06. Rank1 - It's Up To You (Symsonic) (Dub Radio Edit)
07. Angels - LUST (Like A Morzart)
08. Cosmic Baby - Fantasia
09. Cosmos - From The New World
10. Schweitzer - Heaven & Hell (Zeer relax nummer)
11. Rank1 - Airwave (Sunset Mix)
12. Angels - Angels Theme (G-Aria) (Vocal Club Mix)
tuned inquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Voor de liefhebbers. MM_X live in the mixage:
http://145.97.211.252:8000/listen.pls
Tracklist so far:
01 Julliet - Avalon (Jacques La Cont Remix)
02 Young Parisians - You Write the Rules (Solar Stone Remix)
03 Pinkbox Simple - Special
04 Peter Martin - Perfect Wave
05 DT8 - Winter (Max Graham Remix)
06 Andy B - Oceandrive (Probspot Remix)
... hier en daar wat foutjes![]()
Wat heb je met die plaatquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
10 Örtz - Secret Garden (F&W's Beautiful Mix)
Was een leuk mixje joost! Heb helaas moeten afhaken na Secret Garden..quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://145.97.211.252:8000/listen.pls
Tracklist so far:
01 Julliet - Avalon (Jacques La Cont Remix)
02 Young Parisians - You Write the Rules (Solar Stone Remix)
03 Pinkbox Simple - Special
04 Peter Martin - Perfect Wave
05 DT8 - Winter (Max Graham Remix)
06 Andy B - Oceandrive (Probspot Remix)
07 Oceanlab - Satellite (Above & Beyond Remix)
08 Starr - Summer Queen
09 Ferry Corsten - Spaceman (Matti Laamanen Remix)
10 Örtz - Secret Garden (F&W's Beautiful Mix)
11 Varian - Endless Desire (Mark Otten Energetic Remix)
... 't gaat nu wel aardig
Echt waar? Mën, FreshFM is echt een kickass zenderquote:Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef Jaguar645 het volgende:jullie wisten al dat Armin van Buuren een nieuwe radio zender heeft om zijn show weer te doen?
Gisteravond rond half 8 heeft ie bekend gemaakt op FreshFM dat hij, vanaf aanstaande donderdag al, hun nieuwste collega is.
een kick ass radio zender die alleen maar beter wordt zo![]()
Hij gaat het daar in het Nederlands doen geloof ikquote:Op zondag 24 april 2005 12:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Echt waar? Mën, FreshFM is echt een kickass zender.
geweldige producers, jammer dat ze met zo'n zwakke plaat op ISOS4 komen maar achquote:
Petter - Altogether is m'n Petter no#1quote:Op zondag 24 april 2005 13:28 schreef Agrafes het volgende:
[..]
geweldige producers, jammer dat ze met zo'n zwakke plaat op ISOS4 komen maar ach
Wow, er wordt zelfs gepraat over Petter, Fake & Holden, dat is pas muziekDinamo was ietwat teleurstellend maar Petter zn EP is echt geweldig, Freak & Love en Untitled Acid zijn echt geweldig. De beat in Freak & Love is echt dodelijk
![]()
![]()
And you know it babyquote:Op zondag 24 april 2005 16:53 schreef marciemarcs het volgende:
Die filmpjes zijn echt geweldig.... Wat een gigantische kneus is dat.
Jean, neemt nog een snuif!
Hahah, deel 2 van de reportage... echt schaamteloos hoe hij daar "tof" doet. Wat een walgelijke vent zegquote:Op zondag 24 april 2005 16:49 schreef m-kay het volgende:
http://www.eyestreamtv.nl/movies/Jean1van3.wmv
http://www.eyestreamtv.nl/movies/Jean2van3.wmv
Kreeg ik net van hp22. Maak de vloer vrij, want ROFL-en zal je. Wat een kneus die Jean.!!!!
hij heeft wel een goede platenkeuze...quote:Op zondag 24 april 2005 17:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hahah, deel 2 van de reportage... echt schaamteloos hoe hij daar "tof" doet. Wat een walgelijke vent zeg.
Die gast is zooooo fout dat het gewoon goed is... prachtigquote:Op zondag 24 april 2005 21:45 schreef m-kay het volgende:
DJ Jean is een prima kerel...als ie in de fik staat!
quote:Op zondag 24 april 2005 21:45 schreef m-kay het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:45 schreef m-kay het volgende:
Ieder zijn mening... ik kan et wel waarderenquote:Op zondag 24 april 2005 22:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
![]()
Respect voor Jean? Maakt de interviewer eindelijk een leuk grapje (Frits Spits heeft ook een vrouw), gaat ie heel "stoer" weglopen. Echt, wat een mislukte gast zeg.
nee, das zonde van die ferrariquote:Op maandag 25 april 2005 02:33 schreef Tomaz het volgende:
OMFG. Wat een ontzettend domme, arrogante, humorloze, mislukte knurft is die Jean zeg. Wat een debiel, ik wist dat 't erg was, maar van deze filmpjes schrok ik zelfs even. Ongelooflijk wat een mongool. Hij verdient het om zichzelf kapot te rijden in die ferrari van 'm!
[afbeelding]
Je vergeet "From Here to Nowhere" !quote:Op maandag 25 april 2005 01:11 schreef ioko het volgende:
Nog even een postje over M.I.K.E. a.k.a. Plastic Boy.
Angel dust, Can you Feel it, Life ain't easy, Live another life, Night Hawks, twixt en Silver bath vooral, echt supernummers om bij weg te dromen. Sublieme opzet en opbouw.
Ik lurk gezellig verder hierquote:Op maandag 25 april 2005 10:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Je vergeet "From Here to Nowhere" !Welkom! Overigens..
haha!quote:Op maandag 25 april 2005 02:33 schreef Tomaz het volgende:
OMFG. Wat een ontzettend domme, arrogante, humorloze, mislukte knurft is die Jean zeg. Wat een debiel, ik wist dat 't erg was, maar van deze filmpjes schrok ik zelfs even. Ongelooflijk wat een mongool. Hij verdient het om zichzelf kapot te rijden in die ferrari van 'm!
[afbeelding]
Aan de velgen te zien is het een 360. Hier in de buurt heeft een vent een 430 bestelt maar die heeft em nogsteeds niet. Ook aan de kleur te zien lijkt het me een 360.. erggg vette kleurquote:Op maandag 25 april 2005 09:15 schreef da_rippah het volgende:
Volgens mij zit Jean nu thuis dit te lezen en heel geniepig te grinniken
Jackson, weet je trouwens zeker dat t een 360 was? ik dacht een F430 te zien maar kan me vergissen hoor
Ik denk dat Jean zich juist aangevallen voelt als ie zulke reacties leest. Die man is simpelweg niet intelligent genoeg om hierom te kunnen lachen. Hij lokt onbewust zulke reacties uit omdat hij met z'n dronken kop amper weet wat ie zegt. Alleen al die denigrerende, haast racistische reactie nadat die parkeerwacht niet wist waar de artiesteningang was zegt genoeg. Een triest figuur is het, klaar!quote:Op maandag 25 april 2005 17:46 schreef jackson het volgende:
[..]
haha!. Dit soort reacties lokt die vent gewoon uit en mensen knallen er gewoon vol tegenin! Prachtig... wat zal die Jean zich kapot lachen als hij dit zou zien
Iedereen maar moeilijk doen tegen die Jean. Lekker boeiend allemaal... laat die vent
Inparkeren is ook moeilijkquote:Op maandag 25 april 2005 18:41 schreef Tomaz het volgende:
En deeltje 3 van het interview met Jean: http://www.eyestreamtv.nl/movies/Jean3van3.wmv
[afbeelding]
Het overbekende "peugeot blauw" is het! En vette bak!quote:Op maandag 25 april 2005 19:31 schreef da_rippah het volgende:
Ik zie het nuDie kleur misleidde me een beetje, heb die F430 alleen nog maar in het zilver gezien namelijk
Op autogebied zit ik er niet zovaak naastquote:Op maandag 25 april 2005 18:41 schreef Tomaz het volgende:
En die Ferrari van 'm is een 360 Modena. Van TA:
ofwel, het volgende topic staat alweer voor de deur!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:25 schreef Tomaz het volgende:
En het einde is zicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |