Ik krijg em ook net doorquote:
Grappig dat heb ik nou nooit dat ik een nummer super vaak per dag luisterquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:03 schreef Esrem het volgende:
Ik ben echt fan van Departure - Without you near en Terry Grant feat Jennifer Horn - I'll kill you (original mix en luke chable mix). Ik luister bijna niets anders vandaag.
Ziet er leuk uit! Toffe trailers!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:44 schreef MarkzMan_X het volgende:
Na, "its all gone, Pete Tong", is er nu ook een andere Dj-film, namelijk http://www.heydjthemovie.nl/ .
Ziet er wel geinig uit. Best veel bekende DJs zitten er in: Carl Cox, Bob Sinclair, Kai Tracid, Pete Tong, Judge Jules, Marco V, etc..
Op dit moment heb ik kaarten voor Tiesto @ HMH en @The Palace. Tevens worden de kaarten voor Armada Night en L.E.F(20 mei in huize maas, Groningenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:19 schreef hp22 het volgende:
Zo, kaarten voor Tiësto in de Asta en Armada Night zijn binnen, ik kan weer even vooruit
Ach het zal wel een dolle boerenfeest geweest zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik Perry toch even gemist vrijdagavond...
Had z'n verjaardagsfeestje, maar moest werken..
Toch jammer...
Met Perry altijd ja...quote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach het zal wel een dolle boerenfeest geweest zijn![]()
Yeahquote:Op donderdag 21 april 2005 18:10 schreef jackson het volgende:
Ik graag even melden dat ik kaarten heb voor amada/ibiza/armin/perry/etc. op den ocean divaat !
Dus![]()
![]()
Tevens aanwezig: Tomaz (aka DJ Tom S)![]()
![]()
hier nog 1. moest de volgende ochtend vroeg weer op, anders was ik toch ff naar The Oprah gegaan. weet je of het iets was vrijdag?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb ik Perry toch even gemist vrijdagavond...
Had z'n verjaardagsfeestje, maar moest werken..
Toch jammer...
Goesquote:Op donderdag 21 april 2005 18:29 schreef Veersesmurf het volgende:
Goes is voor mij het meest dichtbijweet iemand of er op die editie's alle DJ's komen draaien die hier staan vermeld?
Nee. In dordt draaien Marco V, ATB, Cosmic Gate, Three Drives en Vuisto.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:29 schreef Veersesmurf het volgende:
Goes is voor mij het meest dichtbijweet iemand of er op die editie's alle DJ's komen draaien die hier staan vermeld?
en anders gaan ze nog verder wegquote:Op donderdag 21 april 2005 18:29 schreef Veersesmurf het volgende:
haha, de laatste uurtjes zijn meestal het meest gezellig![]()
trouwens, dit las ik ergens:
-knip-
De volgende data zullen ze gaan draaien:
Dordrecht Spuiboulevard 30-04-05
Breda Chasséveld 15-05-05
Maastricht Geusseltpark 05-06-05
Enschede Oude Markt 11-06-05
Leeuwarden Zaailand 03-07-05
Goes Grote Markt 31-07-05
Den Haag Malieveld 28-08-05
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |