Oei! "Elitist non-argumenten". Deze discussie is al talloze malen gevoerd. Waarom is opeens iets slecht als een bepaalde (commerciele, OMFG de DJ maakt WINST.. dude, ik ga dood..quote:Op zondag 10 april 2005 15:45 schreef Agrafes het volgende:
[..]
nouja het deed even pijn dat Armin tussen al zn standaard Schulz pingel Mcprog een tune van Deep Dish draait
ligt ook aan Deep Dish zelf natuurlijk, de producties worden er steeds luchtige op![]()
en tja het nummer had wel wat undergrounder mogen blijven![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 21:09 schreef Esrem het volgende:
Tom hoe was Carl Cox? Je hebt je vast wel vermaakt as usual.
OMFG Dit feest was echt te bruut voor woorden! Heb niet stil gestaan! Zulk lekker geluid en zulke goede techno!quote:Tomaz heeft het overal naar zijn zin... en aan het gebler te horen toen hij me belde kreeg ik niet echt de indruk dat hij het vervelend vond.
Heb ik allemaal gemistquote:
*Eensch*quote:Op maandag 11 april 2005 00:54 schreef Xantra het volgende:
[..]
die prog die armin, tijs en andere jongens draait, horen wij gewoon Trance te noemen
Dat bepalen we zelf welquote:Op maandag 11 april 2005 00:54 schreef Xantra het volgende:
die prog die armin, tijs en andere jongens draait, horen wij gewoon Trance te noemen
Mensen die TVP's plaatsen op de 11e pagina (einde topic) zijn...... *vul zelf maar in*quote:Op maandag 11 april 2005 14:25 schreef mrkanarie het volgende:
tvp
Uhhh ja... maargoed het kan ook een les zijn om er de volgende keer wel heen te gaan. Ik baal er niet van dat ik het gemist heb maar als ik dit zo hoor ga ik er misschien ook maar eens kijken. Ben soms best toe aan een wat stevigere soundquote:Op maandag 11 april 2005 08:00 schreef Esrem het volgende:
Als je moet gaan rouwen om wat je allemaal niet mist in je leven, ben je nooit meer vrolijk...
Mee eens maar wat Xantra al zegt klopt ook, er zijn mannen die veel meer underground draaienquote:En wat betreft underground shit: Ik bedoelde meer dat er niet heel veel Trance en Progressive-trance heel underground is en ik reken Say Hello tot die stromingen dus...
tering joh, ik kwam rond 1.15 thuis afgelopen zaterdag, ik de radio aan, ohh jezus wat was het knallen, ik had bijna staan knallen in de woonkamer (lekker zo'n home cinema systemquote:Op maandag 11 april 2005 02:14 schreef Tomaz het volgende:
[..]
[..]
OMFG Dit feest was echt te bruut voor woorden! Heb niet stil gestaan! Zulk lekker geluid en zulke goede techno!
Carl Cox, bedankt ouwe neger!
quote:Op maandag 11 april 2005 15:24 schreef Esrem het volgende:
Ja maar die underground sound is heel anders dan die van Armin zeg maar.
TerugVindPost, zodat je het topic snel bij de hand hebt in je my active topics list. Fok! = okay!quote:Op maandag 11 april 2005 15:24 schreef Esrem het volgende:
En ik weet het, ben een leek en blond, maar wat is tvp??![]()
Jij had 't echt geweldig gevonden Jan! Volgende keer gaan we zeker met z'n allen jongens!quote:Op maandag 11 april 2005 15:47 schreef Xantra het volgende:
[..]
tering joh, ik kwam rond 1.15 thuis afgelopen zaterdag, ik de radio aan, ohh jezus wat was het knallen, ik had bijna staan knallen in de woonkamer (lekker zo'n home cinema system)
de sfeer was zelfs te voelen in de woonkamer, dan zal het daar wel helemaal geweldig zijn geweest !!!
Alleen als het topic bijna over is is het wat zinloos tenzij er iets instaat dat je graag later nog eens wil bekijken.quote:Op maandag 11 april 2005 15:58 schreef Tomaz het volgende:
[..]
TerugVindPost, zodat je het topic snel bij de hand hebt in je my active topics list. Fok! = okay!![]()
Checkquote:Op maandag 11 april 2005 16:00 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Jij had 't echt geweldig gevonden Jan! Volgende keer gaan we zeker met z'n allen jongens!
ff wat setjes opzoeken dan maar. Ik vind techno wel lekkere muziek om op te werkenquote:Op maandag 11 april 2005 15:47 schreef Xantra het volgende:
[..]
tering joh, ik kwam rond 1.15 thuis afgelopen zaterdag, ik de radio aan, ohh jezus wat was het knallen, ik had bijna staan knallen in de woonkamer (lekker zo'n home cinema system)
de sfeer was zelfs te voelen in de woonkamer, dan zal het daar wel helemaal geweldig zijn geweest !!!
Mind the SC please...quote:Op maandag 11 april 2005 19:00 schreef Veersesmurf het volgende:
vanmiddag weer is ouderwets op terras gezeten. jupiler erbij, en dan maar genieten van de zon en de voorbijkomende mensen/meiden. heerlijk! wie heeft er nog meer het weekend op deze manier afgesloten?
Goed zo!quote:Op maandag 11 april 2005 19:40 schreef Veersesmurf het volgende:
SC? sorry, maar ben dit nooit eerder tegen gekomenow, slowchat misschien?
ze draaiden binnen Elise - Automatic. toch ook best trens?![]()
![]()
Ja staat voor slowchat waar ik groot voorstander van ben (zie aantal posts). En nee... heb niet zo mijn weekend afgeslotenquote:Op maandag 11 april 2005 19:40 schreef Veersesmurf het volgende:
SC? sorry, maar ben dit nooit eerder tegen gekomenow, slowchat misschien?
ze draaiden binnen Elise - Automatic. toch ook best trens?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 19:44 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Goed zo!
Als jij vindt dat dat trens is, dan is 't ontopic![]()
![]()
Mijn weekend had weinig met trance te maken, dus ik doe geen uitspraken![]()
quote:Op maandag 11 april 2005 02:14 schreef Tomaz het volgende:
[..]
[..]
OMFG Dit feest was echt te bruut voor woorden! Heb niet stil gestaan! Zulk lekker geluid en zulke goede techno!
Na Johan Cyber en een uurtje Michel de Hey als opwarmers kwam Carl even openen. En hoe, volume vol omhoog, lekkere intro techno sounds en vol Blur - Song 2 (dikke techno remix uiteraard...) door de Ahoy. Op dat moment ging er weer een wereld voor me open.
Carl de hele avond met z'n mic ons entertainen! Na de live show van Joris, Carl door de mic: "Give it up for Joris Voorn! Iedereen juichen, Carl: "Don't go away!", en direct een plaat instarten: BAM BAM BAM! Werkelijk waar schitterend!
Tegen het einde van de avond stonden we helemaal vooraan te genieten van de battle tussen Carl en Michel de Hey. Zooo goed! Ik stond tussen allemaal negers daar, knallen die lui! Echt gezellig, supergoede sfeer. En stug 40 minuten uitlopen he! Hoe bedoel je toegift?! Tot 7.40 de Ahoy compleet op z'n kop! Amazing! Ruim 8 uur lang staan dansen en springen en juichen, heb er geen woorden voor.
Live performance van Joris Voorn![]()
Umek & Valentino b2b
Harde remix van Need to feel loved
Chemical Brothers - Galvanise (met oerharde beat)
Tel bij dit alles een perfect gevulde Ahoy (niet té druk, maar gewoon lekker!), reteveel mooie vrouwen en de nodige hoeveelheid aan Bier op en ik kom tot de conclusie dat dit zeker niet m'n laatste techno feestje was, integendeel! Beste feestje in tijden (hoe vaak ik dat niet zeg tegenwoordig)
Ik ga genieten van m'n spierpijn, ben kapot! Lang geleden dat ik spierpijn had van 't dansen, maar dit is verdiend. Heerlijk!
Carl Cox, bedankt ouwe neger!
haha, ik ben ook wel voor slowchat. en ik dacht nog bij mezelf: begin nou niet over het uiterlijk van elise, want dan is dat weer offtopicquote:Op maandag 11 april 2005 19:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja staat voor slowchat waar ik groot voorstander van ben (zie aantal posts). En nee... heb niet zo mijn weekend afgesloten.
Elise - Automatic is nix zonder de clip... althans... dat lijkt me aangezien zij wel een popje is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |