Radioshowsquote:M.I.K.E. is Mike Dierickx (Dirk Dierickx before changing his first name officially), a Belgian producer and DJ from the Antwerp area.
Although mostly known for his productions under the aliases M.I.K.E., Push and Plastic Boy, Mike has released hundreds of records under more than eighty aliases and collaborations since 1992 in a wide variety of styles ranging from rave, hardcore, techno, progressive house, trance, electro to even R&B, from accessible commercial anthems to minimalist underground sounds. He also produced tracks for George Vagas, Yves DeRuyter, Marco Bailey, Pascal Quatretemps (Freebase & Crash Guard), Ian Van Dahl and Diabokua.
At the age of 18, Mike handed his first demo tape to the Antwerp record company USA Import Music and released his first record as Vision Act. In 1996 he signed with Lightning Records (the parent company of Bonzai Records) where he worked with most of its artists and achieved his major commercial breakthrough in 1998 with the trance anthem "Universal Nation" under his Push guise, one of the best selling dance vinyls of all time which even ended up in mainstream singles charts all over the world. This was followed up by two more chart hits, "Strange World" and "The Legacy".
This success resulted in a number of high profile remixes for the likes of Sinéad O'Connor, Moby, Mauro Picotto, Bomfunk MC's, Ofra Haza and Oliver Lieb as well as many live shows and DJ sets all around the world. Mike also produced a soundtrack for a Japanese film and for the film "Groove" (2000).
In 1999 Mike started his own label Scanner and manages a second label Club Elite. After the bankruptcy of Lighting Records in early 2003, most of his music is currently released through sublabels of the Belgian successor of Lightning Records Banshee Worx and the Dutch record company Armada Music.
Ja staat voor slowchat waar ik groot voorstander van ben (zie aantal posts). En nee... heb niet zo mijn weekend afgeslotenquote:Op maandag 11 april 2005 19:40 schreef Veersesmurf het volgende:
SC? sorry, maar ben dit nooit eerder tegen gekomenow, slowchat misschien?
ze draaiden binnen Elise - Automatic. toch ook best trens?![]()
![]()
Ja, dat heb ik gelezen, hoezo? Ik lees altijd allesquote:Op maandag 11 april 2005 22:20 schreef jackson het volgende:
DA-Rippah... wel lezen eerst heh voordat je wat zegt
[..]
Ja staat voor slowchat waar ik groot voorstander van ben (zie aantal posts). En nee... heb niet zo mijn weekend afgesloten.
Elise - Automatic is nix zonder de clip... althans... dat lijkt me aangezien zij wel een popje is
Joehoei!!!quote:Op maandag 11 april 2005 22:24 schreef StephanL het volgende:
Joehie tranceVind ik een hele mooie muzieksoort
idd rare foto, normaal ziet hij er stoerder uitquote:Op maandag 11 april 2005 22:21 schreef da_rippah het volgende:
Is dát MIKE
Ik dacht dat hij er anders uitzag? Of is dat gewoon een rare foto?
je had het over steen enzo.... waar ik onder lag.... en haar niet kende... vandaarquote:Op maandag 11 april 2005 22:23 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gelezen, hoezo? Ik lees altijd alles![]()
Check!quote:
neeeej dan krijgen we een beuQ Mof aka PvD of Ronskiquote:
quote:Op maandag 11 april 2005 23:21 schreef Xantra het volgende:
Push - Universal nation
Push - Strange World
Push Plastic Boy - Live another Life
enz.
![]()
respect ! ! !
Na 300 posts is het topic volquote:Op dinsdag 12 april 2005 00:13 schreef Esrem het volgende:
Hoe werkt dit in vredes naam?? Wanneer is t tijd voor een nieuw topic??
haha! Newb!quote:Op dinsdag 12 april 2005 00:13 schreef Esrem het volgende:
Hoe werkt dit in vredes naam?? Wanneer is t tijd voor een nieuw topic??
ow ja iets te enthiousiastquote:
Wij!quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:14 schreef Esrem het volgende:
En wie bepaalt dan waar t volgende topic over gaat?
quote:Op dinsdag 12 april 2005 02:26 schreef Tomaz het volgende:
[..]
haha! Newb!
Na 300 (voorheen 255) reacties op een OP (OpeningsPost) zit een topic (thread) "vol" en komt er automatisch een slotje op. Dit om de boel een beetje overzichtelijk te houden, want een topic met duizenden reacties werkt natuurlijk niet al te fijn, zeker als je eens 's iets wilt terugvinden of als je op een bepaald punt verder wilt lezen. (daarom pis ik ook zo op dat TA-forum, honderden bladzijden in een topic, doe 's normaal...)
Check ook eens de andere dingen op fok! Het is niet alleen trancetopic natuurlijk wat fok! bied. Zolang je niet zo dramatisch veel posts heb als ik ben je nog niet verslaafd... dus je kan een eventuele verslaving nog even onderdrukken door naar mijn posts te kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:14 schreef Esrem het volgende:
En ik moet zeggen dat dit wel relaxter werkt dan TA met die My active topics alleen wel wat meer mannenpraat hier haha en daar heb ik geen reet aan
Check voor de gein de 1e pagina van het vorige topicquote:Op dinsdag 12 april 2005 09:14 schreef Esrem het volgende:
En wie bepaalt dan waar t volgende topic over gaat?
.....
Woei! Perry in de main dus deze keerquote:This summer you can find us again every Tuesday at Amnesia in Ibiza, but before that we're going to bring that true Ibiza Feeling to Amsterdam. On Friday 3rd of June we'll host the "Armada Night Kick-Off Party - Ibiza Summer 2005" together Amnesia on Europe's largest party ship Ocean Diva. The ticket sale has started so be quick because they sell fast! You can get tickets at Ticketbox and Free Record Shops.
Line up: Armin van Buuren, Remy, Perry O'Neil, Harry Lemon and the Amnesia world tour resident Brian Cross.
Information:
Armada Night Kick-Off Party - Ibiza Summer
Date: June 3rd 2005
Location: Ship Ocean Diva, Docking at Passenger Terminal Amsterdam (PTA)
Address: Piet Heinkade 27, Amsterdam
Tickets: Presale ¤21.75 (ex. fee) | At the door ¤25
Tickets available at more than 1100 TicketBox points and at Free Record Shop. Order online at www.ticketbox.nl or by phone 0900 9393 (¤0.45pm)
Er staat dat het al begonnen isquote:
Nee ik ook niet, maar dat zal er binnenkort wel opkomen ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:23 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ik vind anders niks op http://www.ticketbox.nl of http://www.frs.nl
Dan moet ik je teleurstellenquote:Op dinsdag 12 april 2005 17:55 schreef Veersesmurf het volgende:
mijn favoriet voor het volgende trance-topic: Solarstone![]()
Jahzeker... alleen mijn vriend/collega/groot voorbeeld Dhr. Tomazquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:24 schreef Veersesmurf het volgende:
hoezo? we gaan toch wel door met deze heerlijke reeks trance-topics?![]()
Het volgende deel zal ook over een nieuwe,jonge producer/dj gaanquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:32 schreef Esrem het volgende:
Ik vind dat het de volgende keer wel mag gaan over nieuwe, jonge producers/dj's, wie vinden jullie de beste en van wie denken jullie dat hij het nog wel ver gaat schoppen?
Van mijn part mag die vraag nu ook al wel beantwoord worden...ik heb geen flauw idee alleen of dat volgens de regels is hahaOver M.I.K.E ben je naar mijn mening nl ook wel snel uitgepraat...
hmmm, hebben we al een tijdje gehadquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:32 schreef Esrem het volgende:
Ik vind dat het de volgende keer wel mag gaan over nieuwe, jonge producers/dj's, wie vinden jullie de beste en van wie denken jullie dat hij het nog wel ver gaat schoppen?
DJ Beatquote:Op dinsdag 12 april 2005 18:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Jahzeker... alleen mijn vriend/collega/groot voorbeeld Dhr. Tomaz![]()
gaat het volgende topic maken. En nu weet ik toevallig wie hij als Titel gaat nemen
Whah! Dat gok ik ook.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:59 schreef Xantra het volgende:
[..]
DJ Beat![]()
hmmm dan gok ik op passiva of kris o'neill of intercity hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |