quote:
Passiva!quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:32 schreef Esrem het volgende:
Ik vind dat het de volgende keer wel mag gaan over nieuwe, jonge producers/dj's, wie vinden jullie de beste en van wie denken jullie dat hij het nog wel ver gaat schoppen?
Van mijn part mag die vraag nu ook al wel beantwoord worden...ik heb geen flauw idee alleen of dat volgens de regels is hahaOver M.I.K.E ben je naar mijn mening nl ook wel snel uitgepraat...
Aardige gozer... grappig dat ik em een beetje ken ... producties worden steeds beter. Vind em ook wel goed draaien. Gewoon wel oke.... niet echt bijzonder hoorquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2005 21:57 schreef Esrem het volgende:
Als Tom t mag zeggen wordt t zeker Galen, als hij een meisje was geweest had ik hem bijna uitgemaakt voor groupie
quote:Op woensdag 13 april 2005 12:00 schreef Esrem het volgende:
Maar ik begrijp echt de helft van die emoticons hier niet, op TA kan je er ff op staan en dan staat er uitleg bij, zou hier ook handig zijn![]()
clouds like heaven vind ik nog het coolstquote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Esrem het volgende:
Ik moet zeggen dat Galen echt 1 van de weinigen is van wie ik de producties bijna altijd goed vind, dat ik er gewoon op kan bouwen dat wat zn volgende productie ook wordt, ik t wel mooi vind. Ik heb dat verder met Hydroid (die tingeltjes zijn geweldig!) en Gabriel & Dresden.
hmmm die vind ik dus niks (als één van de weinigenquote:
Xantra, ik kan je geruststellen wat Hydroid betreft.quote:Op woensdag 13 april 2005 17:02 schreef Xantra het volgende:
[..]
clouds like heaven vind ik nog het coolst
Hydroid vind ik cool, maar van mij mag die wel een keer stoppen met die 'tingeltjes', elke productie lijkt daardoor teveel op elkaar, gewoon toonhoogte veranderen en anders 'schrijven' en klaar lijkt hydroid, is soms mijn gevoel
[..]
hmmm die vind ik dus niks (als één van de weinigen)
bij 5djs vond ik hem lekker, maar toen ik hem later hoorde, was ik hem al zat![]()
chill, was dus niet het enige met dat gevoelquote:Op woensdag 13 april 2005 17:17 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Xantra, ik kan je geruststellen wat Hydroid betreft.
Ik las laatst op t.nu een interview over hem; en hij is zich ervan bewust dat sommige nrs wat teveel op elkaar leken. Z'n album komt binnenkort uit, en die schijnt vol met vage prog/tech experimenten te zitten.
Dus dat komt wel goed.
Je bedoelt toch niet square wave achtige tingels? Die zijn ondertussen voor 500% uitgemolken.quote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Esrem het volgende:
Ik heb dat verder met Hydroid (die tingeltjes zijn geweldig!).
gebruik Wavelab, erg goed progr. je kan er echt alles meequote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef Esrem het volgende:
Verdomme, ik weet het, ik mag niet schelden, maar heb dus vandaag al 2x een mix opgenomen en beide keren gaat er met opslaan in soundforge iets mis waardoor t hele bestand onbruikbaar wordt. En had dus net die mixen nodig!
Zonde jah... waren wel leuk die mixen.quote:Op woensdag 13 april 2005 23:46 schreef Esrem het volgende:
Verdomme, ik weet het, ik mag niet schelden, maar heb dus vandaag al 2x een mix opgenomen en beide keren gaat er met opslaan in soundforge iets mis waardoor t hele bestand onbruikbaar wordt. En had dus net die mixen nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |