wat schulz draait heet gewoon trance, omdat hij dan 2 'echte' progressive platen draait in een set heet het gelijk progressive trance... schulz is gewoon de langzamere en misschien iets diepere kant van trance, voor de rest blijft het gewoon een trance djquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:59 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ik vind progressive trance altijd zo'n rare stijl
Eigenlijk zou het gewoon progressive> Trance heten, maar omdat producers die het maken soms ook trance draaien en maken heet het opeens progressive trance ofzo
Veel van het spul wat bv Schulz draait wordt ook gedraait door 'gewone' progressive Dj's als Sander Kleinenberg en Sasha
Wat mij betreft zijn de albums 'LSG - Into Deep' en 'LSG - The Hive' aardige voorbeelden van 'progressive achtige' trance. Als ik dan naar markus achtige plaatjes luister vind ik het best ver gaan omdat dat progressive trance te noemen. Vind het meer een substroming van trance.quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:06 schreef hp22 het volgende:
Ik vind het spul wat Schulz draait meer progressive trance en spul als nathan fake, petter, james holden meer progressive
Noem je zo maar even drie van de meest geniale producers/dj's op aarde in 1 zin!quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:06 schreef hp22 het volgende:
Ik vind het spul wat Schulz draait meer progressive trance en spul als nathan fake, petter, james holden meer progressive
Zo kan je het ook zienquote:Op zaterdag 23 april 2005 15:49 schreef Xantra het volgende:
wat schulz draait heet gewoon trance, omdat hij dan 2 'echte' progressive platen draait in een set heet het gelijk progressive trance... schulz is gewoon de langzamere en misschien iets diepere kant van trance, voor de rest blijft het gewoon een trance dj
maargoed, hokjesdenkers...![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 16:32 schreef hp22 het volgende:
Discussie over wat het nou precies is zal altijd blijven, laten we het er maar op houden dat het gewoon goede muziek is
Ken ik niet, wat is de tracklist?quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:19 schreef Sport_Life het volgende:
Iemand bekent met de CD "Classical Trance Masterpieces Heaven (2005)"?. VInd het een erg geslaagde CD, zoals de naam al doet vermoeden staan er getrancte klasieke nummers op! (met als bekendse en ook wel beste Tiesto - Adagio 4 strings.)
quote:
Vooral de bekende nummers (nr 1,3, 7 oa) zijn gewoon cool dat je ze net iets anders hoortquote:01. Angels - The Phantom Of The Opera
02. Cosmic Baby - Fantasia
03. Angels - Happiness (Wedding March) dat mega-bekende trouw nummer heel relaxt geremixt)
04. Tiësto - Adagio For Strings (Radio Edit)
05. Castalia - Spring In Your Step
06. Rank1 - It's Up To You (Symsonic) (Dub Radio Edit)
07. Angels - LUST (Like A Morzart)
08. Cosmic Baby - Fantasia
09. Cosmos - From The New World
10. Schweitzer - Heaven & Hell (Zeer relax nummer)
11. Rank1 - Airwave (Sunset Mix)
12. Angels - Angels Theme (G-Aria) (Vocal Club Mix)
tuned inquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
Voor de liefhebbers. MM_X live in the mixage:
http://145.97.211.252:8000/listen.pls
Tracklist so far:
01 Julliet - Avalon (Jacques La Cont Remix)
02 Young Parisians - You Write the Rules (Solar Stone Remix)
03 Pinkbox Simple - Special
04 Peter Martin - Perfect Wave
05 DT8 - Winter (Max Graham Remix)
06 Andy B - Oceandrive (Probspot Remix)
... hier en daar wat foutjes![]()
Wat heb je met die plaatquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
10 Örtz - Secret Garden (F&W's Beautiful Mix)
Was een leuk mixje joost! Heb helaas moeten afhaken na Secret Garden..quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:39 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://145.97.211.252:8000/listen.pls
Tracklist so far:
01 Julliet - Avalon (Jacques La Cont Remix)
02 Young Parisians - You Write the Rules (Solar Stone Remix)
03 Pinkbox Simple - Special
04 Peter Martin - Perfect Wave
05 DT8 - Winter (Max Graham Remix)
06 Andy B - Oceandrive (Probspot Remix)
07 Oceanlab - Satellite (Above & Beyond Remix)
08 Starr - Summer Queen
09 Ferry Corsten - Spaceman (Matti Laamanen Remix)
10 Örtz - Secret Garden (F&W's Beautiful Mix)
11 Varian - Endless Desire (Mark Otten Energetic Remix)
... 't gaat nu wel aardig
Echt waar? Mën, FreshFM is echt een kickass zenderquote:Op zondag 24 april 2005 11:36 schreef Jaguar645 het volgende:jullie wisten al dat Armin van Buuren een nieuwe radio zender heeft om zijn show weer te doen?
Gisteravond rond half 8 heeft ie bekend gemaakt op FreshFM dat hij, vanaf aanstaande donderdag al, hun nieuwste collega is.
een kick ass radio zender die alleen maar beter wordt zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |