Iedere producer heeft een eigen stijl, en dat is, zeker met enige kennis van zaken, vaak goed te herkennen hoor. Dat ligt dus niet aan jouw orenquote:Op zaterdag 16 april 2005 13:04 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind Rank 1 toch wel een apart soort zegmaar.. Of zijn mijn oren nou zo goed dat ik Rank1 kan onderscheiden van Tiesto....
Begrijp je wat ik bedoel?
Met echte muziekliefhebbers kan het wel, ongeacht de persoonlijke voorkeur. Maar die zijn lastig te vinden, helaas.quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:27 schreef Esrem het volgende:
Hoe kan je nou discussieren over een ding als muziek, je vindt iets mooi of niet, klaar!
idd, het gaat om de argumentatiequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:51 schreef Joppy het volgende:
[..]
Met echte muziekliefhebbers kan het wel, ongeacht de persoonlijke voorkeur. Maar die zijn lastig te vinden, helaas.
En om die trieste reacties in dat topic kan ik vol met medelijden glimlachen
Wat triest ?!quote:Op zaterdag 16 april 2005 18:51 schreef Joppy het volgende:
[..]
Met echte muziekliefhebbers kan het wel, ongeacht de persoonlijke voorkeur. Maar die zijn lastig te vinden, helaas.
En om die trieste reacties in dat topic kan ik vol met medelijden glimlachen
omdat het nergens op slaat...quote:Op zondag 17 april 2005 02:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat triest ?!
Die kerel vindt dat.... wat is daar triest aan dan ?
idd. ik vind het prima als iemand een andere smaak heeft, iedereen is anders tenslotte. Maar reacties als het zuigt en het is voor homo's, en dan ook nog zonder onderbouwing.quote:Op zondag 17 april 2005 12:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
omdat het nergens op slaat...
trance is gay en dat soort dingen, zijn hele goede argumenten uhum...![]()
Mee eens maar ik stoor me er niet echt aan ofzo. Heb wel even lekker meegedaan aan die discussiequote:Op zondag 17 april 2005 12:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
omdat het nergens op slaat...
trance is gay en dat soort dingen, zijn hele goede argumenten uhum...![]()
Tja, het is ook wel lastig om daar een onderbouwing voor te verzinnenquote:Op zondag 17 april 2005 13:56 schreef Joppy het volgende:
[..]
idd. ik vind het prima als iemand een andere smaak heeft, iedereen is anders tenslotte. Maar reacties als het zuigt en het is voor homo's, en dan ook nog zonder onderbouwing.
Die gaat tenminste op in de muziek, dat kan je van de rest daar niet zeggenquote:Op maandag 18 april 2005 12:59 schreef MarkzMan_X het volgende:
http://www.killsometime.c(...)deo=Effects-of-Drugs
Blijft leuk.
1 | fake tracklists |
waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 18 april 2005 14:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Allememaggies Adriaantje!
ISOS4 tracklist tijd :
CD1:
[ code verwijderd ]
CD2:
[ code verwijderd ]
... 3x raden van wie Electric pulse - White Noise is. Juist! Sunquest! Zijn tune komt ook op de 2x4 vinyl sampler. Erg fijne deun al zeg ik het zelf.
dancegrooves.com....quote:
Hoeveel nog?quote:Op maandag 18 april 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:
er zijn nog kaarten voor Tiesto in de HMH, maar dat was natuurlijk al gemeld hier.
geen idee, maar t zal wel niet lang meer duren aangezien er een directe link op www.tiesto.com staat naar de kaartverkoopquote:
hmmm hoop platen die ik draai, qua prog achtigquote:Op maandag 18 april 2005 14:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Allememaggies Adriaantje!
ISOS4 tracklist tijd :
CD1:
[ code verwijderd ]
CD2:
[ code verwijderd ]
... 3x raden van wie Electric pulse - White Noise is. Juist! Sunquest! Zijn tune komt ook op de 2x4 vinyl sampler. Erg fijne deun al zeg ik het zelf.
Ik twijfel ook nog, met name omdat Phynn - Solitude er niet op staat, terwijl die wel degelijk als officiele ISOS4 track word gepresenteerd op beatport.quote:Op maandag 18 april 2005 14:59 schreef Esrem het volgende:
Ik had betere tracks verwacht eigenlijk...na ja eigenlijk vooral meer nieuwe, maar is deze wel echt n keer?
quote:Playlist:
01 Tiesto - Forever Today (Intro)
02 Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino Dub Tech Remix)
03 Inner Stories - Beyond
04 Estuera vs. Re:Locate - Palma Salone
05 Blank & Jones ft. Bobo - Perfect Silence (E-Craig's "212" Mix)
06 Adam White & Andy Moor pr. Whiteroom ft. Amy Cooper - Someday (Original Instrumental Mix)
07 Sensorica vs. J Key - Only One
08 Tiesto - Just Be (Original Mix)
09 Mr Sam - Lyteo (Rank 1 Remix)
10 Rank 1 - Beats@Rank1.com
11 ID
12 Ernesto vs. Bastian - Darkside Of The Moon
13 Tiesto - Olympic Flame
14 Tiesto - Forever Today [With Live Electric Violin Perfomance by DJ Mason]
15 Ron van den Beuken - Sunset
16 Jonas Steur - Silent Waves
17 ID [#9 Aria Montreal (11-06-04)]
18 Sinead O'Connor - Troy (Push Remix)
19 Matthew Dekay vs. Proluctors - Bad
20 Skin - Faithfulness (Tiesto Remix)
21 Tiesto - Traffic
22 Abel Ramos - Aquarius (Randy Katana's "Dubdown" Remix)
23 The Freak pr. Exo - Above The Clouds (Mark Norman Remix)
24 ID
25 Darren Tate - Prayer For A God
26 Tiesto - Lethal Industry (Tiesto 2004 Edit) [With Live Electric Violin Perfomance by DJ Mason]
27 M.I.D.O.R. & Six4Eight - No Man's Land
28 Joop - The World
29 Push - Universal Nation (Montana Edit)
30 ID
31 Joop - Another World [Encore]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |