Hehehehequote:Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
IK HAAT GVD TRAAAANCCEEEE!![]()
![]()
![]()
Lang leve hardcore/metal/grindcore/D&B![]()
Maar ik bedoel, trance is gewoon barslecht en Triesto is een sukkel, klinkt gewoon voor geen meter.
trance![]()
![]()
![]()
Vooral geen MTV en TMF meer kijken dan.......das de laatste tijd echt klotequote:Op zaterdag 16 april 2005 14:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik HAAT die vervloekte nigger-wannabe R&B en hiphop en al die andere oerwoud muziek.
En die figuren als Lange Jaap ofzo die met een fake Marokkaans-Nederlands accent 'rappen'.
Of die nigga's die hun minderwaardigheidscomplexje moeten verdoezelen met grote glimmende Caddilacs
Volledig mee eenschquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
IK HAAT GVD TRAAAANCCEEEE!![]()
![]()
![]()
Lang leve hardcore/metal/grindcore/D&B![]()
Maar ik bedoel, trance is gewoon barslecht en Triesto is een sukkel, klinkt gewoon voor geen meter.
trance![]()
![]()
![]()
Klopt, daar is het alleen maar opquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:50 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Vooral geen MTV en TMF meer kijken dan.......das de laatste tijd echt klote![]()
Ze zouden eens leuke feesten moeten laten zien.......niet elke dag hetzelfde, daar word je toch helemaal ff niet goed van.......![]()
![]()
![]()
En nu?quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:02 schreef Tha.Gnome het volgende:
Dan luister maar eens naar Perry Onei - Wave Force.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |