Hehehehequote:Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
IK HAAT GVD TRAAAANCCEEEE!![]()
![]()
![]()
Lang leve hardcore/metal/grindcore/D&B![]()
Maar ik bedoel, trance is gewoon barslecht en Triesto is een sukkel, klinkt gewoon voor geen meter.
trance![]()
![]()
![]()
Vooral geen MTV en TMF meer kijken dan.......das de laatste tijd echt klotequote:Op zaterdag 16 april 2005 14:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik HAAT die vervloekte nigger-wannabe R&B en hiphop en al die andere oerwoud muziek.
En die figuren als Lange Jaap ofzo die met een fake Marokkaans-Nederlands accent 'rappen'.
Of die nigga's die hun minderwaardigheidscomplexje moeten verdoezelen met grote glimmende Caddilacs
Volledig mee eenschquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
![]()
![]()
Maar ik bedoel, trance is gewoon barslecht en Triesto is een sukkel, klinkt gewoon voor geen meter.
trance![]()
![]()
![]()
Klopt, daar is het alleen maar opquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:50 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Vooral geen MTV en TMF meer kijken dan.......das de laatste tijd echt klote![]()
Ze zouden eens leuke feesten moeten laten zien.......niet elke dag hetzelfde, daar word je toch helemaal ff niet goed van.......![]()
![]()
![]()
En nu?quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:02 schreef Tha.Gnome het volgende:
Dan luister maar eens naar Perry Onei - Wave Force.
Hey onze dorpsjosti is der weerquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:07 schreef TerrorFront het volgende:
^_^hihi fuck trance! gay muziek =] ...en die wiggr muziek haat ik ookTerreur uber alles
fuck gothics
quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
IK HAAT GVD hardcore/metal/grindcore/D&B!![]()
![]()
![]()
Lang leve TRANCE![]()
Maar ik bedoel, hardcore/metal/grindcore/D&B is gewoon barslecht en Darkraver is een sukkel, klinkt gewoon voor geen meter.
hardcore/metal/grindcore/D&B![]()
![]()
![]()
Amenquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:45 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik HAAT die vervloekte nigger-wannabe R&B en hiphop en al die andere oerwoud muziek.
En die figuren als Lange Jaap ofzo die met een fake Marokkaans-Nederlands accent 'rappen'.
Of die nigga's die hun minderwaardigheidscomplexje moeten verdoezelen met grote glimmende Cadillacs
De laatste paar jaar.quote:Op zaterdag 16 april 2005 14:50 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Vooral geen MTV en TMF meer kijken dan.......das de laatste tijd echt klote![]()
Hahahahahah ook ja......maar tis wel erger geworden vind ik......althans ik kijk er nog geneens meer naar nu, vind er niks meer aan...quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:36 schreef speedfreakssj het volgende:
liever triesto dan zo'n zielige teirngkneus die liever in zijn gestolen bling bling BMW rondrijd en zich voor wil doen als het laafste der aarde, marokkaanse rappers.
precies, hoe simpel kan het zijnquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:44 schreef Stuart het volgende:
Heel simpel, luister er gewoon niet naar![]()
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:54 schreef Clawhammer het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat oi is man![]()
Je snapt het niet.quote:
Wat een frustratie.quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Al die trance-sukkeltjes dragen bij aan de verloedering van ONZE maatschappij.
![]()
![]()
trance![]()
![]()
![]()
Apri ski hut kut muziekquote:Op zaterdag 16 april 2005 15:21 schreef ARKON het volgende:
http://arkserver.servehttp.com/1.mp3 lekkere muziek hoor
Flink blowen en je merkt er nix meer van..quote:
Niks mis met een ac/dc shirt hequote:Op zaterdag 16 april 2005 16:21 schreef mechatronics het volgende:
je vergeet:
-van die streepdingen om hun armen
-korte broek met dit weer maar wel loodzware kisten aan
-een veiligheidsketting rood wit ala:
[afbeelding]
een shirt van ACDC of weet ik wat, een duitse legerjas, een zwarte rugtas vol met veiligheidsspelden en idd van die plakkertjes enzo
mag allemaal wel van mij hoor, maar kijk dan op zn minst blij
Ik denk dat hij een hele andere hardcore muziek bedoelt als waar jij aan denkt.quote:Op zaterdag 16 april 2005 16:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]Nee inderdaad, jij houdt van kwaliteitsmuziek he
wat dinges zegtquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Klopt, daar is het alleen maar op
Kutzenders zijn dat geworden.
Vooral die mannetjes in hun geblindeerde E30-jes die denken dat ze ook gangsta-nigga zijn als ze stoer kijken en die herrie draaien
Of die BrEeZaH's die gangsta-rap draaien, lachwekkend of eigenlijk om te huilen.
![]()
![]()
trance![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:07 schreef TerrorFront het volgende:
^_^hihi fuck trance! gay muziek
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:57 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Je snapt het niet.
Al die trance-sukkeltjes dragen bij aan de verloedering van ONZE maatschappij.
quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 16 april 2005 19:03 schreef Xantra het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[afbeelding]
Dat is ook werkelijk het enige kut argumentje dat electro-haters kunnen bedenken hequote:Op zaterdag 16 april 2005 18:38 schreef Ixnay het volgende:
Trance is niet eens muziek trouwens.
Jij hebt het begrepenquote:Op zaterdag 16 april 2005 16:06 schreef Tha.Gnome het volgende:
Geef mij maar wat progressive trance, markus schulz spul.
Idd, er is meer dan alleen Tiesto. Dat is piemeltrance.quote:Op zaterdag 16 april 2005 19:59 schreef AcidTrance het volgende:
I smell shit here![]()
Psychedelische Trance, Goa Trance, TechTrance heerlijk![]()
Voor alle Trance haters kijk eens verder dan TMF er is meer in deze wereld succes ermee![]()
PiemelTrance.....ken ik nog niet.......is het wat???quote:Op zaterdag 16 april 2005 20:51 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Idd, er is meer dan alleen Tiesto. Dat is piemeltrance.
En wie zegt dat de TS dat niet gedaan heeft?quote:Op zondag 17 april 2005 01:54 schreef Faxie het volgende:
't Is maar wat je onder Trnce verstaat.....voor veel mensen betekend het die blij zooi van de top40, en nee dat vind ik idd ook niks...
Maar een Infected Mushroom oid kan ik wel goed verteren hoor.
Tipje, verdiep je wat verder in een genre voordat je alles over een kam scheert, dan zul je merken dat die paar nummer die je kent niet eens representatief zijn voor het genre![]()
Beter dan die kut-crap die jij maakt .... halve zoolquote:Op zondag 17 april 2005 02:39 schreef cerror het volgende:
Trance is gewoon een mix tussen soms een goede melodie en numbless gebeuk.
Ik bedenk tenminste mijn eigen melodie en ik herhaal ze niet 4 minuten lang.....quote:Op zondag 17 april 2005 02:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Beter dan die kut-crap die jij maakt .... halve zool
Kortzichtig/dom/apart/wat boeit mensen wat jij vindt/knuppel/maak je niet druk./krijg de betontyfus achter je hartkleppen/waarom post je dit/wat voor zin heeft dit/laat ieder zijn ding mooi vinden/ik hou van trance/weet je wel waarover je het hebt?/ik maak me toch ook niet druk over jou muzieksmaak/sterf/zoek het uit/mafkeesquote:Op zaterdag 16 april 2005 14:39 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
![]()
![]()
trance![]()
![]()
![]()
Wie niet dan ??? Welke producer niet ?quote:Op zondag 17 april 2005 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik bedenk tenminste mijn eigen melodie
quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:14 schreef Tha.Gnome het volgende:
Ach, hardcore is voor pussy's, echte kerels luisteren naar schranz (als het hard moet).
Heb ik verstand van producers?quote:Op zondag 17 april 2005 02:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Wie niet dan ??? Welke producer niet ?
Probeer het morgen nuchter nog eensquote:Op zondag 17 april 2005 02:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Kortzichtig/dom/apart/wat boeit mensen wat jij vindt/knuppel/maak je niet druk./krijg de betontyfus achter je hartkleppen/waarom post je dit/wat voor zin heeft dit/laat ieder zijn ding mooi vinden/ik hou van trance/weet je wel waarover je het hebt?/ik maak me toch ook niet druk over jou muzieksmaak/sterf/zoek het uit/mafkees
Slechts wat termen die in mijn (op dit moment) dronkenkop opkomen
Kansloze reacties zijn wel okequote:Op zondag 17 april 2005 02:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]als het dan ook echt hard moet luister dan naar drillcore/teKno...Schranz is voor ex-beuQers
Waarschijnlijk niet .... althans... er is weinig van te merken uit deze postquote:
Zo bewijst bovenstaande quote maar weerquote:
Morgen is het maandag... dan zal ik wel weer helder zijnquote:
zelf !quote:Op zondag 17 april 2005 02:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zo bewijst bovenstaande quote maar weer
Van wat ik hoor aan trance: Het interesseert mij voor 1 minuut en daarna heb ik het wel gehoord.quote:Op zondag 17 april 2005 02:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet .... althans... er is weinig van te merken uit deze post
Wat een dooddoenerquote:
Jij bent helemaal niet dronken! Daar ben je veel te wakker voorquote:Op zondag 17 april 2005 02:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Morgen is het maandag... dan zal ik wel weer helder zijn
Dat kan... maar omdat nou zo nodig aan de hele wereld te melden via een topic lijkt me vrij dom.... mij hoor je toch ook niet over andere muziek stylenquote:Op zondag 17 april 2005 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Van wat ik hoor aan trance: Het interesseert mij voor 1 minuut en daarna heb ik het wel gehoord.
Dan ben ik niet meer benieuwd naar de rest.
Maar waarom maak je je druk dan als een ander het wel leuk vindt?quote:Op zondag 17 april 2005 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Van wat ik hoor aan trance: Het interesseert mij voor 1 minuut en daarna heb ik het wel gehoord.
Dan ben ik niet meer benieuwd naar de rest.
Ik maak me niet druk.... alleen als mensen met een fatsoenlijke mening komen...quote:
Nou ja, hier zitten allemaal voorstanders van trance.quote:Op zondag 17 april 2005 02:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat kan... maar omdat nou zo nodig aan de hele wereld te melden via een topic lijkt me vrij dom.... mij hoor je toch ook niet over andere muziek stylen
De lijst is oneindig bijna.... met helden die muziek maken/draaienquote:Op zondag 17 april 2005 02:51 schreef SteekSleutel17 het volgende:
Daniele Mondello![]()
www.danielemondello.com
Geen mening hebben op dit gebied is ook okay?quote:Op zondag 17 april 2005 02:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk.... alleen als mensen met een fatsoenlijke mening komen...
En wanneer is een mening fatsoenlijk dan? Bepaal jij wat de criteria zijn, aan welke voorwaarden een mening moet voldoen, wilt hij fatsoenlijk zijn?quote:Op zondag 17 april 2005 02:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk.... alleen als mensen met een fatsoenlijke mening komen...
Je draait al bij.... zwak hoor...quote:Op zondag 17 april 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou ja, hier zitten allemaal voorstanders van trance.
Mag er dan tenminste 1 tegenstander zitten?
ja... maar post dan nixquote:Op zondag 17 april 2005 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen mening hebben op dit gebied is ook okay?
quote:
Ik neem aan dat die mensen die nu nog op zijn toch wel enig idee hebben van wat fatsoenlijk is.... en dat is niet kansloos dingen roepenquote:Op zondag 17 april 2005 02:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En wanneer is een mening fatsoenlijk dan? Bepaal jij wat de criteria zijn, aan welke voorwaarden een mening moet voldoen, wilt hij fatsoenlijk zijn?
Tis klaagbaak... geen onzinquote:
mja, ik zet nog ff een lekkere minimale acid track op...quote:Op zondag 17 april 2005 02:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen die nu nog op zijn toch wel enig idee hebben van wat fatsoenlijk is.... en dat is niet kansloos dingen roepen
Dat is een goed argument vind ik! Niet iedereen hoeft het geweldig te vindenquote:Op zondag 17 april 2005 02:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik hou niet van trance, omdat het me niet raakt.
Yeah, I know my place, see youquote:
Doe dat.... ik gooi er even wat progressive trance in...quote:Op zondag 17 april 2005 02:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
mja, ik zet nog ff een lekkere minimale acid track op...
quote:Op zondag 17 april 2005 02:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
mja, ik zet nog ff een lekkere minimale acid track op...
quote:
Het is KB en geen msn.quote:
Duracel - U turnquote:
quote:A Unit Moebius spin-off, slow and depressive electro-bass funk, typical dark off-beat robot music that reveals a certain paranoid and fatigued attitude towards humanity in general. The anxious beat rasps difficultly through your neurons, while you realise it's an unpleasant never-ending story. Here's a rope around your neck!
Behalve Bonzaiquote:
Ik ben een pussyquote:
Kraut Rockquote:Op zondag 17 april 2005 03:13 schreef teknomist het volgende:
Echte kerels luisteren Tangerine Dream.
Ik ben een kerelquote:Op zondag 17 april 2005 03:13 schreef teknomist het volgende:
Echte kerels luisteren Tangerine Dream.
Euhm, je bedoelt dat je moeite moet doen? Laat dan maar zitten!quote:Op zondag 17 april 2005 03:21 schreef MSXUser het volgende:
Het grootste deel van alle uitgebrachte muziek (in elk genre) is bagger. Helaas is er een select groepje mensen die bepaalt wat wij de hele dag op radio en TV moeten horen/zien. Een middagje bij een goede platenzaak kan erg verhelderend werken.
Ah, de patatgeneratie is er ook nog.quote:Op zondag 17 april 2005 03:22 schreef MissMSX het volgende:
Euhm, je bedoelt dat je moeite moet doen? Laat dan maar zitten!
Waarom zou je moeite doen als goede muziek recht voor je neus geserveerd wordt?quote:
Als jij daar tevreden mee bent, is het prima toch?quote:Op zondag 17 april 2005 03:27 schreef MissMSX het volgende:
Waarom zou je moeite doen als goede muziek recht voor je neus geserveerd wordt?
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapenquote:Op zondag 17 april 2005 03:30 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als jij daar tevreden mee bent, is het prima toch?
Hahahahaha gouwe ouwe......quote:Op zondag 17 april 2005 11:29 schreef navi het volgende:
http://www.vangaalen.com/Public/Upload/hakkuh.mp3![]()
nej he dat weet jij of ik weet wat oi is :|quote:Op zaterdag 16 april 2005 15:54 schreef Clawhammer het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat oi is man![]()
Dat is nou humor.......sommigen begrijpen dat nietquote:Op zondag 17 april 2005 13:11 schreef boyv het volgende:
[..]
Over scene-verneuken maar niet te beginnen, wat een boutlied.
Stukken beter dan trance jaquote:Op zondag 17 april 2005 11:29 schreef navi het volgende:
http://www.vangaalen.com/Public/Upload/hakkuh.mp3![]()
Dat komt omdat ze het niet bewust hebben meegemaakt.. De gemiddelde Fokker was toen een jaar of 10 oud..quote:Op zondag 17 april 2005 13:45 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Dat is nou humor.......sommigen begrijpen dat niet![]()
En de rest had te veel gesnoven en geslikt om zich er nog wat van te kunnen herinnerenquote:Op zondag 17 april 2005 14:52 schreef navi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze het niet bewust hebben meegemaakt.. De gemiddelde Fokker was toen een jaar of 10 oud..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |