Hij gaat het daar in het Nederlands doen geloof ikquote:Op zondag 24 april 2005 12:42 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Echt waar? Mën, FreshFM is echt een kickass zender.
geweldige producers, jammer dat ze met zo'n zwakke plaat op ISOS4 komen maar achquote:
Petter - Altogether is m'n Petter no#1quote:Op zondag 24 april 2005 13:28 schreef Agrafes het volgende:
[..]
geweldige producers, jammer dat ze met zo'n zwakke plaat op ISOS4 komen maar ach
Wow, er wordt zelfs gepraat over Petter, Fake & Holden, dat is pas muziekDinamo was ietwat teleurstellend maar Petter zn EP is echt geweldig, Freak & Love en Untitled Acid zijn echt geweldig. De beat in Freak & Love is echt dodelijk
![]()
![]()
And you know it babyquote:Op zondag 24 april 2005 16:53 schreef marciemarcs het volgende:
Die filmpjes zijn echt geweldig.... Wat een gigantische kneus is dat.
Jean, neemt nog een snuif!
Hahah, deel 2 van de reportage... echt schaamteloos hoe hij daar "tof" doet. Wat een walgelijke vent zegquote:Op zondag 24 april 2005 16:49 schreef m-kay het volgende:
http://www.eyestreamtv.nl/movies/Jean1van3.wmv
http://www.eyestreamtv.nl/movies/Jean2van3.wmv
Kreeg ik net van hp22. Maak de vloer vrij, want ROFL-en zal je. Wat een kneus die Jean.!!!!
hij heeft wel een goede platenkeuze...quote:Op zondag 24 april 2005 17:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Hahah, deel 2 van de reportage... echt schaamteloos hoe hij daar "tof" doet. Wat een walgelijke vent zeg.
Die gast is zooooo fout dat het gewoon goed is... prachtigquote:Op zondag 24 april 2005 21:45 schreef m-kay het volgende:
DJ Jean is een prima kerel...als ie in de fik staat!
quote:Op zondag 24 april 2005 21:45 schreef m-kay het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:45 schreef m-kay het volgende:
Ieder zijn mening... ik kan et wel waarderenquote:Op zondag 24 april 2005 22:11 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
![]()
Respect voor Jean? Maakt de interviewer eindelijk een leuk grapje (Frits Spits heeft ook een vrouw), gaat ie heel "stoer" weglopen. Echt, wat een mislukte gast zeg.
nee, das zonde van die ferrariquote:Op maandag 25 april 2005 02:33 schreef Tomaz het volgende:
OMFG. Wat een ontzettend domme, arrogante, humorloze, mislukte knurft is die Jean zeg. Wat een debiel, ik wist dat 't erg was, maar van deze filmpjes schrok ik zelfs even. Ongelooflijk wat een mongool. Hij verdient het om zichzelf kapot te rijden in die ferrari van 'm!
[afbeelding]
Je vergeet "From Here to Nowhere" !quote:Op maandag 25 april 2005 01:11 schreef ioko het volgende:
Nog even een postje over M.I.K.E. a.k.a. Plastic Boy.
Angel dust, Can you Feel it, Life ain't easy, Live another life, Night Hawks, twixt en Silver bath vooral, echt supernummers om bij weg te dromen. Sublieme opzet en opbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |