die set is echt beroerd qua mixen zeg, te erg gewoon, het irriteerde me mateloos al helemaal bij de gedachte dat er in alle kranten stond, dat het een supersterke set was en naadloos in elkaar zat, ach hou toch op, ze mogen het ook wel eens durven om iets slechts over hem te schrijven, want als je deze set hoor...quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:48 schreef biertapper het volgende:
Radio 538 zal komende zaterdag als eerste station het nieuwe album van DJ Tiësto laten horen. Tijdens Dance Department zal zijn nieuwe album “In Search of Sunrise: Latin America” officieel in première gaan.
Dance Department zal zaterdagavond speciaal omgedoopt worden tot “Tiësto Department”, want naast het albumprimeur zal ook zijn 3-uur durende magische set tijdens de opening van Space Mountain 2 in Disneyland Resort Paris te horen zijn. Ook maken luisteraars kans een Tiesto pakket met daarin onder andere het nieuwe album en kaarten voor de releaseparty op 29 april in de Heineken Music Hall en een meet & greet met de nummer 1 DJ van de wereld.
Vanaf 20 uur zal Wessel van Diepen de luisteraars van Dance Department alvast opwarmen met de beste hits van Tiësto. Vanaf 20.30 uur zal zijn nieuwe album te horen zijn. Tussen 21 en 0 uur zal zal zijn magische set vanuit Parijs worden uitgezonden.
Dat komt omdat Tiesto z'n wat minder goeie tweelingsbroer liet draaien:quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:54 schreef Xantra het volgende:
[..]
die set is echt beroerd qua mixen zeg, te erg gewoon, het irriteerde me mateloos al helemaal bij de gedachte dat er in alle kranten stond, dat het een supersterke set was en naadloos in elkaar zat, ach hou toch op, ze mogen het ook wel eens durven om iets slechts over hem te schrijven, want als je deze set hoor...
Froukjequote:Op vrijdag 22 april 2005 18:11 schreef Xantra het volgende:
hehe idd die is ietwat stijver in z'n vingetjes...
(met een pioneer ipv een stanton, die hij al jaren opheb... moest hij zeker ook aan wennen)
...froukje ziet er trouwens best lekker uit...
het gaat mij ook meer om isosquote:Op vrijdag 22 april 2005 16:54 schreef Xantra het volgende:
[..]
die set is echt beroerd qua mixen zeg, te erg gewoon, het irriteerde me mateloos al helemaal bij de gedachte dat er in alle kranten stond, dat het een supersterke set was en naadloos in elkaar zat, ach hou toch op, ze mogen het ook wel eens durven om iets slechts over hem te schrijven, want als je deze set hoor...
hij gebruikt toch stanton headphones?quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Dat komt omdat Tiesto z'n wat minder goeie tweelingsbroer liet draaien:
[afbeelding]
met dank aan hans voor het plaatje..
Tsssssk.... ik vind haar als 1 van de weinig super! Kan me dus niet schelen hoe ze erop staatquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:58 schreef Esrem het volgende:
Mannen...Je kan Froukje niet eens normaal zien op die foto!!!
jawel hoor, goed genoegquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:58 schreef Esrem het volgende:
Zo dan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 10:58 schreef Esrem het volgende:
Het is geen Armada logoquote:Dat icoon heb ik overigens nooit van je begrepen. Armada logo, en dan in techno-topics peausten.
Af met die pet... WEG met dat truitjequote:
Tuurlijk, brand los zou ik zeggenquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:41 schreef pulsar2kx het volgende:
Wordt hier ook over progressive gesproken trouwens, of is dat verboden hier
Ooooooooh jahwel... ga zo een progressive-trance setje draaien... mocht je willen luisteren kan je me even contacten op msnquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:41 schreef pulsar2kx het volgende:
Wordt hier ook over progressive gesproken trouwens, of is dat verboden hier
Ik heb een paar dagen terug In House We Trust 3 en 4 binnen gekregen van Yoshitoshiquote:
Hmm... die cd's zeggen me weinigquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:55 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ik heb een paar dagen terug In House We Trust 3 en 4 binnen gekregen van Yoshitoshi
* pulsar2kx luistert nu Layered Sounds van Bedrock
Ik vind progressive trance altijd zo'n rare stijlquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:52 schreef jackson het volgende:
Ooooooooh jahwel... ga zo een progressive-trance setje draaien... mocht je willen luisteren kan je me even contacten op msn
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:58 schreef jackson het volgende:
Hmm... die cd's zeggen me weinig. Tune ff in mocht je nix te doen hebben vanmiddag.. dan zal ik mijn muziek laten horen.
!
Mee eens ja! Ik noem het dan ook meestal progressivequote:Op zaterdag 23 april 2005 14:59 schreef pulsar2kx het volgende:
[..]
Ik vind progressive trance altijd zo'n rare stijl
Eigenlijk zou het gewoon progressive heten, maar omdat producers die het maken soms ook trance draaien en maken heet het opeens progressive trance ofzo
Veel van het spul wat bv Schulz draait wordt ook gedraait door 'gewone' progressive Dj's als Sander Kleinenberg en Sasha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |