Die profielen waar je op kunt klikkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar hoe kom je er bij dat wij nog zo jong zijn dan?.
*zich oud voel*
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:28 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Die mag je hier komen etenChinees om de hoek
Hah! Misschien herken ik je wel danquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:32 schreef Olaf56 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een foto neerzetten hier, even zoeken of ik hem vind
I saw that!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoewel, vergeleken met 56 is iederéén jong natuurlijk, zelfs error en XMN8R..
Ik? Nee hoor, een paar maarquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:26 schreef creno het volgende:
ja voor een date kun je erg zenuwachtig zijn !
maar je hebt eerst al onze profieltjes bekeken voor je ging posten
Dat begrijp ik nog wel, maar dat ie dan alsnog besluit ook te gaan posten, dat niet....quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:26 schreef creno het volgende:
maar je hebt eerst al onze profieltjes bekeken voor je ging posten
geen vervoer en/of slaapplek...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:26 schreef tech het volgende:
[..]
Laat je lekker vollopen bij de Orangerie
Ik vond het altijd wel leuk als je met een groepje was..quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:35 schreef creno het volgende:
hmmm volgens mij mis je niet zo heel veel aan de orangerie hoor
aha, zou dat het zijn...?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk als je met een groepje was..
Kwam ook regelmatig fokkers en oude bekenden tegen. Dat maakte het leuk
teveel buikspieroefeningen ?quote:
Maar ja, soms duurt het even voor je je op je gemak voelt bij iemand en gaan er meerdere afspraakjes over heen voor je door hebt of dat bij iemand het geval is of niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef creno het volgende:
na toch wel wat twijfels was het me sinds gisteren eigenlijk wel duidelijk.
Je moet je op je gemak voelen en als dat niet zo is, wat heeft verder afspraakjes maken voor zin.
Dus tja, dan komt er een moment dat je je gevoel moet uitpspreken naar die ander, en als die ander al aan heeft gegeven dat ie je steeds leuker gaat vinden dan word het helemaal niet makkelijk.
Maar ja ik ben geen ster in het verborgen houden dus aan kleine dingen ga je het merken, zo ook RuitR...
ik ga heel erg op mijn gevoel af...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar ja, soms duurt het even voor je je op je gemak voelt bij iemand en gaan er meerdere afspraakjes over heen voor je door hebt of dat bij iemand het geval is of niet..
zit je nu ook al in onze fotoboekenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:52 schreef Olaf56 het volgende:
Als ik zo door jullie fotoboeken heenblader, dan wil ik ook wel eens met jullie een beschuitje eten
Zoietsquote:
klagen ! is dat niet vrouw-eigenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets
Heb 2 weken niet getrained en had vandaag niet echt zin (moe).
Krijgen we verdomme een heel nieuw stuk. Eerst een uur met alleen Tranox, daarna NOG een heel uur met Black Snow erbij. Ik had net gegeten en het was zo'n godveres moeilijk jump-jump hiphop-stuk. M'n eten bouncte er na 2 uur aan een stuk hakken bijna uit
Ik denk dat ik morgen enoooooooooorm spierpijn heb. En die dames zaten na 1 uur al te klagen. Wij hadden verdomme d'r al ene uur opzitten voordat zij aan de beurt waren om mee te dansen1
Jaja, een ban omdat hij een beledigende e-mail heeft gestuurd naar een oudere heer die gewaagde foto's plaatst in Sexy & Gewaagd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:58 schreef creno het volgende:
hahahahahaha
als DP nog mee zit te lurken dan zal ie zo weer wel reageren !
maar had DP geen verbod o.i.d. gehad ?
quote:
ANG3L!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]jah.
maargoed, ik klaag nu ook.
en het IS ook een kutdans (mijn hiphop-stijl is te blank)
en het WAS ook te lang en te intensief.
En...........
BAH!
ff kotsen, moment.
VORK VORK !!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]jah.
maargoed, ik klaag nu ook.
en het IS ook een kutdans (mijn hiphop-stijl is te blank)
en het WAS ook te lang en te intensief.
En...........
BAH!
ff kotsen, moment.
Wat is een kloon? Wat is een DP? Sorry, ik weet nog niksquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij is Olaf56 een kloon van DP ofzo..
Ik schrokquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Holy fuck wat een trailer
http://www.apple.com/trai(...)ght_watch/large.html
agossie ! wie geeft waxxer wat warmte en gezelschapquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Het is hier stil.......... het is hier donker........... het is hier leeg.................
ik ben...................
ALOOOOOOOOOOOONNNEEEE..........
PARTY!!!!! ??quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Het is hier stil.......... het is hier donker........... het is hier leeg.................
Dan moet je een hoer bestellen ofzo..quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Betalen voor sex is zooooooo 2004quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan moet je een hoer bestellen ofzo..![]()
Hmz ja dan moet ik dubbel terief betalen omdat D. zo afgelegen ligt...quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan, maar daar was ik niet tevreden overquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow da's dan minder.. Uhm als je daar alleen zit, waarom ga je zelf daar niet weg ofzo??quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmz ja dan moet ik dubbel terief betalen omdat D. zo afgelegen ligt...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:48 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan, maar daar was ik niet tevreden over
www.chatboy.nlquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow.. ze doen het tegenwoordig ook gratis?![]()
Moggequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:52 schreef Cybart het volgende:
even WD na doen (alsof ik pas net wakker ben)
Moguh
Ik ben helemaal verzwolst johquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow da's dan minder.. Uhm als je daar alleen zit, waarom ga je zelf daar niet weg ofzo??
Hmz, ik weet niet of de baptistische buren een huis vol nichten overlevenquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.chatboy.nl
@Wax: een feestje kan altijd!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:52 schreef Cybart het volgende:
even WD na doen (alsof ik pas net wakker ben)
Moguh
Ja pcies, waarom geld betalen als je daar zo een sexdate hebtquote:
euhm....quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef Olaf56 het volgende:
Wat koop je voor een 16 jarige?
Een cd van K3?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef Olaf56 het volgende:
Lijkt me wel een goed ideequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo meteen ga ik welk muziek opzetten ofzo, evt zappen of iets of van ' t een of ander, desalniettemin redelijkerwijs.
als je dit post om te shockeren dan is je dat bij mij geluktquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef Olaf56 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef Olaf56 het volgende:
het probleem is dat dat pure pedofilie is..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:02 schreef Olaf56 het volgende:
Mag ik weten wat daar het probleem mee is? Ik val op iets jonger, die jongen op ouder. We willen allebei daten. Wat is het probleem dan? Heel bekrompen hoor. Ja sorry.
Nee hoor. Ik hou prive en werk gescheiden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eh..... zeg me dat het niet iemand via je werk is...?
dat scheelt 40 jaar... nah ja, 't is maar wat je leuk vind...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:02 schreef Olaf56 het volgende:
Mag ik weten wat daar het probleem mee is? Ik val op iets jonger, die jongen op ouder. We willen allebei daten. Wat is het probleem dan? Heel bekrompen hoor. Ja sorry.
"iets" is in mijn ogen geen 40 jaar verschil, maar goed, detailquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:02 schreef Olaf56 het volgende:
je bent inderdaad wel eens minder complimenteus geweestquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
steek ik eens een veer in je reet (is een keer wat anders he) is het nog niet goed...
Je snapt nog niet echt veel van homo's he! Penis! Niet veer!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
steek ik eens een veer in je reet (is een keer wat anders he) is het nog niet goed...
Verzin zelf eens iets origineelsquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"iets" is in mijn ogen geen 40 jaar verschil, maar goed, detail
Diplomatische antwoorden worden in mijn ogen ook zwaar overschat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
het probleem is dat dat pure pedofilie is..
en gewoon ranzig
maar dat is mijn mening
Pardon? Je kunt mij niet wijsmaken dat jij 16-jarige jongens niet ook erg leuk vindt. Bovendien is het legaal. Wat je er van vind, hou dat anders maar voor jezelfquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
het probleem is dat dat pure pedofilie is..
en gewoon ranzig
maar dat is mijn mening
tegen jou toch niet????quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
je bent inderdaad wel eens minder complimenteus geweest
16jarige jochies zijn niet leuk inderdaad...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Pardon? Je kunt mij niet wijsmaken dat jij 16-jarige jongens niet ook erg leuk vindt. Bovendien is het legaal. Wat je er van vind, hou dat anders maar voor jezelf![]()
Ja hallo, allebei om 23:04 gepost heur!quote:
dat principe heb ik weer lekker overboord gezetquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Diplomatische antwoorden worden in mijn ogen ook zwaar overschat..
Vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Pardon? Je kunt mij niet wijsmaken dat jij 16-jarige jongens niet ook erg leuk vindt. Bovendien is het legaal. Wat je er van vind, hou dat anders maar voor jezelf![]()
dus dat doe ik altijd verkeerd in relatiesquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt nog niet echt veel van homo's he! Penis! Niet veer!
Bedankt voor het verpesten van mijn avondquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
16jarige jochies zijn niet leuk inderdaad...
kinders...
ik zit er al 4 dagen in de week mee opgescheept...
legaal?
dat jochie kan je aanklagen!
en wat ik er van vind, dat meld ik, dit is een forum
ok ok...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, allebei om 23:04 gepost heur!
graag gedaan....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn avondIk ga slapen.
16-jarige jongetjes hebben me ABSOLUUT niets te bieden. Niet qua geest, niet qua lichaam. Uitzonderingen daargelaten, die zijn er altijd. Maar 16 ... dan groeit er nog amper gras op het speelveld, dus ik kom niet voor een potje hoor!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Pardon? Je kunt mij niet wijsmaken dat jij 16-jarige jongens niet ook erg leuk vindt.
Je leert nog eens wat van Ang3lquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus dat doe ik altijd verkeerd in relaties
en dan al die stoere verhalen uit 4 Mavoquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
16-jarige jongetjes hebben me ABSOLUUT niets te bieden. Niet qua geest, niet qua lichaam. Uitzonderingen daargelaten, die zijn er altijd. Maar 16 ... dan groeit er nog amper gras op het speelveld, dus ik kom niet voor een potje hoor!
Heb je ook ene date dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef Weemz het volgende:
Zo, de laatste uitvoering zit erop! Ik maak me klaar voor het bekende zwarte gat....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
16-jarige jongetjes hebben me ABSOLUUT niets te bieden. Niet qua geest, niet qua lichaam. Uitzonderingen daargelaten, die zijn er altijd. Maar 16 ... dan groeit er nog amper gras op het speelveld, dus ik kom niet voor een potje hoor!
Ik zie je al helemaal zo'n kip plukken en al die veren d'rin rammenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus dat doe ik altijd verkeerd in relaties
Is bier daar de graadmeter voor?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat bedoel ik
mensen waarmee ik bier drink heb ik geen hekel aan
Waxje is 16?!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
Oke oke oke ik geef toe, Olaf wiegt me in slaap
--->![]()
(Olaf, zoek eens een seniorenwerker ofzo.... bah!!)
truste waxjequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:![]()
Lente hoor, hoe suggestief!!![]()
Nu echt, SLAAP LEKKERRRR
Nog steeds te jong.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef Vlarp het volgende:
18 acht als absoluut minimum.. en liefst zelfs al zeker 19 of 20
Ik vind het anders niet ergquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
Goh, nu ben ik eens een keer niet degene die de newbie heeft weg gepest..
Yo yo, dude, ik hep een nieuwe scooter! Helemaal te gek breezergeel is ie. En vet hard dat ie gaat man! Eey, maarre, ik gaat 'r van door eey, ik hep zo een date met me pa. Doeeeeg! *scheurt weg op de scooter*quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan al die stoere verhalen uit 4 Mavo
kip slachten lijkt me best cool om te doen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal zo'n kip plukken en al die veren d'rin rammen
*het voor een keer met DM eensch is*quote:
En die zeehondjes in Canada zijn zielig?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
kip slachten lijkt me best cool om te doen...
De mijne is ook 5 jaar jonger (4.5) naar ik voel me absoluut niet ouder dan hem. Nooit gevoeld eigenlijk. Ja af en toe, maar da's meer omdat hij studeert en ik werk, niet echt qua karakter, of geest, of instelling. Wta dat betreft lijk ik meestal de jongstequote:
nee..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe jij leuke dingen met mensen die je niet moet?
(kan daarna wel omslaan hoor)
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:![]()
Lente hoor, hoe suggestief!!![]()
Nu echt, SLAAP LEKKERRRR
in principe niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En die zeehondjes in Canada zijn zielig?
Jij bent ook nog een klein kindquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is ook 5 jaar jonger (4.5) naar ik voel me absoluut niet ouder dan hem. Nooit gevoeld eigenlijk. Ja af en toe, maar da's meer omdat hij studeert en ik werk, niet echt qua karakter, of geest, of instelling. Wta dat betreft lijk ik meestal de jongste(ik ren af en toe rondjes om de tafel als een dolle hond
... pup noemt het mijn "Gekke 5 minuten")
Moet je ff Bobo worden en meedoen met die bush. Kun je samen met Jacques Herbes, Viola Holt en ff Knuffeluh ene kip slachten in de rimboe! En daarna die veer bij Jodi Bernal d'rinquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
kip slachten lijkt me best cool om te doen...
ok.. mja.. en die kippen hier lijden toch maar, kun je ze beter doodmakenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
in principe niet.
maar het is zo dat canada beweert dat er een "overbevolking" aan zeehonden is,
maar dat blijkt niet zo te zijn. en dan vind ik het redelijk overbodig
En dan noem je hém Pup?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik ren af en toe rondjes om de tafel als een dolle hond
Van binnenquote:
Jawel.. als ze er maar niet voor betaald worden. En vanaf 18 mag het betaald ...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef creno het volgende:
16 is toch niet legaal ?
wel toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef creno het volgende:
16 is toch niet legaal ?
Dus?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Word de laatste tijd vrij consequent 26 geschat..
ik dacht trouwens dat die ook flikker was....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff Bobo worden en meedoen met die bush. Kun je samen met Jacques Herbes, Viola Holt en ff Knuffeluh ene kip slachten in de rimboe! En daarna die veer bij Jodi Bernal d'rin
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
*het voor een keer met DM eensch is*.
Kijk, dat weet Vlarp dan weer.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel.. als ze er maar niet voor betaald worden. En vanaf 18 mag het betaald ...
quote:
Je deed het goedquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht trouwens dat die ook flikker was....
maar nu neukt ie blijkbaar met die adoptiedochter van Vanessa????
Heb ik die "new"-bie (ja zo kan je het toch niet noemen) nu echt weggejaagd...
ik krijg mn skills terug geloof ik
neuh, das een kwestie van lekker voedselquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ok.. mja.. en die kippen hier lijden toch maar, kun je ze beter doodmaken
Het moet niet gekker gaan worden.quote:
Ik dacht ook altijd dat ie fruity was, maar hij beweerde altijd van niet. Maar nu ik 'm zo als Bobo in die Bush zie valt ie eigenlijk 100% mee. Ik vond 'm altijd vre-se-lijk. .... maar zo in dat programma valt ie best mee. (en z'n muziek BLIJF ik vreselijk vinden hoor).quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht trouwens dat die ook flikker was....
maar nu neukt ie blijkbaar met die adoptiedochter van Vanessa????
En de spreeuw is een tof vogeltje.quote:
Kip smaakt nergens naarquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, das een kwestie van lekker voedsel
mjah, wat had ie dan verwacht...quote:
Ja hij wilde vast geen risico lopen, die heeft alles uitgezocht van te voren!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ie fruity was, maar hij beweerde altijd van niet. Maar nu ik 'm zo als Bobo in die Bush zie valt ie eigenlijk 100% mee. Ik vond 'm altijd vre-se-lijk. .... maar zo in dat programma valt ie best mee. (en z'n muziek BLIJF ik vreselijk vinden hoor).
misbruikt door je pastoor?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:20 schreef tech het volgende:
Leest met open mond (en hand ervoor; je weet nooit!) de laatste pagina's.
Nare herinneringen van 12 jaar geleden komen boven.
Was het maar zo.... Neen, het zwarte gat van het niet meer toneelspelen.... *zucht*quote:
Ja, zo zou ik het ook noemen.quote:
Que Si, Que Noquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ie fruity was, maar hij beweerde altijd van niet. Maar nu ik 'm zo als Bobo in die Bush zie valt ie eigenlijk 100% mee. Ik vond 'm altijd vre-se-lijk. .... maar zo in dat programma valt ie best mee. (en z'n muziek BLIJF ik vreselijk vinden hoor).
quote:
Bah. Lastig gevallen worden door pubers.quote:loverboy1989: maar ik wil jou
loverboy1989:
JP: haha, dat zou niet eens legaal zijn
loverboy1989: duss
loverboy1989: ik ga je niet aangeven leker belangrijk
JP: *grinnik*
JP: nee, sorry, je zou niet m'n tiep zijn
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, wat had ie dan verwacht...
dat we dat normaal zouden vinden
hey, we're queer.... but not THAT queer (and desperate)
na Boer zoekt Vrouw zit ik niet te wachten op de Homo Variant: Pa zoekt Zoon
Zeg kutje.. ga jij eens met Pup wandelen ofzo...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij wilde vast geen risico lopen, die heeft alles uitgezocht van te voren!
Zoiets had ik dus ook toen ik het las..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef creno het volgende:
16 is toch niet legaal ?
Menno WAS cool vind ik. menno werd een beetje overheerschend en een beetje opdringerig en een beetje schreeuwerig en kinderachtig en vervelend. Hij werd er (bijna) unaniem uitgestemd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
Que Si, Que No![]()
ernstig ja...
maar bobo's is wel relaxed...
al heb ik vorige week gemist
dus waarom iedereen Menno nu niet meer leuk vind????
Menno is cool
Ik heb de halsband boven liggen, moe'k die weer helemaal gaan halenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg kutje.. ga jij eens met Pup wandelen ofzo...
En dan beweren dat ie op 'iets jonger' valt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
Zoiets had ik dus ook toen ik het las..
filmexpertquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
leuke film over dat onderwerp
We legaal.. kijken jullie nooit naar het nieuws?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus ook toen ik het las..
Misschien vind ie dat fijn?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de halsband boven liggen, moe'k die weer helemaal gaan halen
Ik ga NU ff zoeken op www.imdb.comquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
filmexpert
als ik een verhaal zoek over een braziliaanse straathoer die overlijdt aan de gevolgen van pingpongen met een deostick dan weet jij daar het antwoord nog wel op geloof ik
dat heb ik dus gemist...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Menno WAS cool vind ik. menno werd een beetje overheerschend en een beetje opdringerig en een beetje schreeuwerig en kinderachtig en vervelend. Hij werd er (bijna) unaniem uitgestemd.
16 is toch ook 'iets jonger' dan 56?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan beweren dat ie op 'iets jonger' valt..
Nee pup zit (natuurlijk) (alweer) te werkenquote:
Mja, inderdaad.. en het nog goed proberen te praten...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan beweren dat ie op 'iets jonger' valt..
Ja de echte opvallende (viola en menno) zijn d'r uit. mMar misschien dat mensen zich nog heelrijk kunnen gaan irriteren aan Effe knuffuluh. Wie weetquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat heb ik dus gemist...
nu dus geen rede meer om te gaan kijken
yeah, butt stillquote:
Uitzending gemist danquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We legaal.. kijken jullie nooit naar het nieuws?
Leuke partner..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee pup zit (natuurlijk) (alweer) te werken
Misschien dat ze't herhalenquote:
alle leuke "Bn'ers" zijn er uit nuquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de echte opvallende (viola en menno) zijn d'r uit. mMar misschien dat mensen zich nog heelrijk kunnen gaan irriteren aan Effe knuffuluh. Wie weet
Nee. De laatste tijd eigenlijk niet. En dat heb ik 'm dan ook laten weten.quote:
kut....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
He pokke .........
Uw zoekbewerking - braziliaanse straathoer pingpong deo - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Sorry Bart!
Dat stemmetje van dat wijf is ZO vreselijk irritant!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
alle leuke "Bn'ers" zijn er uit nu
(alhoewel CDP daar vast anders over zou denken)
(als ie hetero was had ie allang zn gezicht 8 keer in de verschillende tietmaten van Fajah Laurens hebben gedrukt)
Da's ook informatie: het bestaat (nog) niet. Ideetje, wellicht?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
He pokke .........
Uw zoekbewerking - braziliaanse straathoer pingpong deo - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Sorry Bart!
Kip is heerlijk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
yeah, butt still
I love chicken...
Statement: I don't have sex with chicken (krijg je toch weer dat boer zoekt vrouw), ik vind het gewoon lekker (behalve gefrituurd, dat is zoooo cheesy)
We kunnen natuurlijk een videocamera pakken en een [HOMO]-fok-film maken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:29 schreef tech het volgende:
[..]
Da's ook informatie: het bestaat (nog) niet. Ideetje, wellicht?
Dat is overigens NIET wat ik heb meegemaakt. Ik kreeg die deo niet aan 't stuiteren op die tafel![]()
dat hele wijf...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat stemmetje van dat wijf is ZO vreselijk irritant!
Carriere gaat niet boven partner...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. De laatste tijd eigenlijk niet. En dat heb ik 'm dan ook laten weten.
O? D'r is dus wel een engelstalige remake van?quote:
rel.. ach.. na 10 posts was ie weg... 't was geen nathan..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Jeetje. Ik heb een rel gemist terwijl ik hier aan het schoonmaken was..
Nou laatst was op tv dat bv Jude Law, Russel Crow, Teri Hatcher, Marcia Cross etc allemaal als soapie zijn begonnen. "Er is leven na de soap" ging het toen. Maar in NL is er dat toch nog niete chtquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hele wijf...
bestaat er nu 1 fatsoenlijke Soapie?????
Wie gaat er dan ook op vrijdagavond schoonmaken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Jeetje. Ik heb een rel gemist terwijl ik hier aan het schoonmaken was..
wat dan wel????????quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:29 schreef tech het volgende:
[..]
Da's ook informatie: het bestaat (nog) niet. Ideetje, wellicht?
Dat is overigens NIET wat ik heb meegemaakt. Ik kreeg die deo niet aan 't stuiteren op die tafel![]()
Ik dacht eerder aan jou...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk een videocamera pakken en een [HOMO]-fok-film maken.
Wie speelt dna de braziliaanse straathoer? Ik nomineer Des!
Hij ging alleen maar naar bed, zal binnenkort dus wel terugkomen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
rel.. ach.. na 10 posts was ie weg... 't was geen nathan..
Is ie weer zo wegquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:32 schreef creno het volgende:
ik denk ook niet dat ie nog terug komt hoor ! zou het wel ?
Die viel toch ook op 'iets jonger'?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
rel.. ach.. na 10 posts was ie weg... 't was geen nathan..
Dat doe ik dus morgenochtend als ik uit bed kom..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
*beddegoed verschoon*
Iets meer op het oorspronkelijke thema. En ik ben niet katholiek.quote:
Alleen als het een webcam hadquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die viel toch ook op 'iets jonger'?.
ja, maar dan doelgroep Foxkids / TMFquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die viel toch ook op 'iets jonger'?.
Ik denk dat cybart het vanzelf wel weer doetquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij ging alleen maar naar bed, zal binnenkort dus wel terugkomen.
Dan mag iemand anders een poging wagen.
Op dit moment heeft ie 1 dag in de week school, 4 dagen in de week stage in Amsterdam, hij werkt met z'n broer aan 2 online goksites en in Deurne aan een GSM-site. Daarna is ie een nieuw project ana het opstarten voor een baby-site.quote:
ik spreek je van de week wel weerquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:34 schreef tech het volgende:
[..]
Iets meer op het oorspronkelijke thema. En ik ben niet katholiek.
Da's al meer oversharing dan ik op het populairste forum van Nederland wil hebben.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, maar dan doelgroep Foxkids / TMF
dit was indiezelfde vergelijking doelgroep Sesamstraat
Moet wel wat schmink aan te pas komen wil ik een beetje fatsoenlijk braziliaans lijken hoorquote:
pup....hiero???quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op dit moment heeft ie 1 dag in de week school, 4 dagen in de week stage in Amsterdam, hij werkt met z'n broer aan 2 online goksites en in Deurne aan een GSM-site. Daarna is ie een nieuw project ana het opstarten voor een baby-site.
o, en heel af en toe heeft ie nog tijd voor mij.
Ik zit al vanaf 22:00 te wachten want we zouden film kijken. Net kwam ie EINDELIJK eens aankakken, maar toen heb ik maar ff heel bot ngezegd dat ik geen zin meer had en nu is ie boos.
een troll ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn grote liefde is ook 4,5 jaar jonger (net als bij Pup & Ang3l) maar 40 jaar leeftijdsverschil?. Als-ie nou 25 was en de ander 65 dan zou het raar zijn, maar acceptabel. Maar niet met een joch van 16. Dat is gewoon fout.
En om dat hier in zo in dit homo-topic te komen verkondigen, dat riekt naar een troll.
Niet leukquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op dit moment heeft ie 1 dag in de week school, 4 dagen in de week stage in Amsterdam, hij werkt met z'n broer aan 2 online goksites en in Deurne aan een GSM-site. Daarna is ie een nieuw project ana het opstarten voor een baby-site.
o, en heel af en toe heeft ie nog tijd voor mij.
Ik zit al vanaf 22:00 te wachten want we zouden film kijken. Net kwam ie EINDELIJK eens aankakken, maar toen heb ik maar ff heel bot ngezegd dat ik geen zin meer had en nu is ie boos.
38 jaar....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:36 schreef Olaf56 het volgende:
Ik heb me dus vergist. Hij is 18 jaar. En nee, dat zeg ik niet omdat ik jullie onaangename reacties heb gelezen, maar omdat het zo is.
Ja hij werkt al een hele tijd bij GSM-track.quote:
mag je Brad Pitt pijpen.....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
Als je die vlammend hete pringles die niet eens zo vlammend heet zijn achte elkaar door blijft eten dan staat je mond op een gegeven moment toch een beetje in de fik..
Ik heb het gevoel alsof ik nu Angelina Jolie lippen heb.
Zegt de naam BansheeBoy je iets?quote:
Pools of hongaars mag toch ook wel?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet wel wat schmink aan te pas komen wil ik een beetje fatsoenlijk braziliaans lijken hoor
Trol, als iemand die bewust provocerende opmerkingen in een topic maakt met als doel een uit de hand lopende discussie te starten (ook wel flame genoemd).quote:
ik heb er nog nooit van gehoord eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij werkt al een hele tijd bij GSM-track.
geen idee weer dat precies in Deurne zit eigenlijk.
Neuh, niet bepaald nee.quote:
quote:
Als je een discussie wilt voeren over dit onderwerp, dan moet je dat in de daar voor bedoelde subfora doen (R&P of SEX), maar niet hier.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:36 schreef Olaf56 het volgende:
Ik heb me dus vergist. Hij is 18 jaar. En nee, dat zeg ik niet omdat ik jullie onaangename reacties heb gelezen, maar omdat het zo is.
ooooooquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:36 schreef Olaf56 het volgende:
*morgen meteen een voorraadje aanleg*quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
mag je Brad Pitt pijpen.....
dooreten zou ik zeggen
(alhoewel Brad eigenlijk helemaal niet zo hot is)
Is ook geen echte winkel, is online (www.gsmtrack.nl)quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Mja, logisch toch? Hij zal er vast leuk aan verdienen. Maar dat kan later ook nog wel enzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, niet bepaald nee.
Ben het een beetje beu.
Onder het mom van dat ik een mediastudent ben "Ach ja waarom niet..".quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk een videocamera pakken en een [HOMO]-fok-film maken.
Wie speelt dna de braziliaanse straathoer? Ik nomineer Des!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
En dat ie dan zo in de achtergrond stata met rod oogjes!
Noem je dat nou wegjagen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je een discussie wilt voeren over dit onderwerp, dan moet je dat in de daar voor bedoelde subfora doen (R&P of SEX), maar niet hier.
Camera's zijn sowieso kewlquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Onder het mom van dat ik een mediastudent ben "Ach ja waarom niet.."..
overal het voordeel in zien!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*morgen meteen een voorraadje aanleg*.
al met al, erg vervelend dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ook geen echte winkel, is online (www.gsmtrack.nl)
Alleen het kantoor zit ergens in Deurne. Dat was ook waar we die Mercedes SLK van hadden
Nee niet echt altijd meer nee.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:38 schreef Cybart het volgende:
(alhoewel Brad eigenlijk helemaal niet zo hot is)
wat dat betreft heb jij denk ik wel een "luqas-tic" : jongens met "lang" haar....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet echt altijd meer nee.
Alhoewel ik 'm in interview with the vampire prachtig vind.
[afbeelding]
But that's just my fetish....
Dat kan veel beter.quote:
Ja beetje welquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat dat betreft heb jij denk ik wel een "luqas-tic" : jongens met "lang" haar....
of niet?
ik heb er wel lol inquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, beleefd erop wijzen dat hij niet moet proberen dit topic te verzieken..
*met Ang3l mee sop*quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet echt altijd meer nee.
Alhoewel ik 'm in interview with the vampire prachtig vind.
[afbeelding]
But that's just my fetish....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, je kunt natuurlijk ook zeggen "pleurop vieze pedo" maar ik ben netjes opgevoed..
harde maatregelenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Net als die reclame..
"Foei"
"Nou, dat is wel heeeel erg mild"
Mijn god, haal het uit je playlist, Hel & verdoemenis!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef creno het volgende:
het gaat wel hard ineens
oja ik luister nu naar sillent night van mariah carey...random play
Sowieso mariahquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef creno het volgende:
het gaat wel hard ineens
en bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, je kunt natuurlijk ook zeggen "pleurop vieze pedo" maar ik ben netjes opgevoed..
Mariah Scarey.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef creno het volgende:
het gaat wel hard ineens
Bedoel je nou Vlarp?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar was die rotterdamse nicht die hier ooit kwam toch ook weg van.....
Ja bij mij is het de combo van Brad Pitt en Vampire natuurlijk hequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*met Ang3l mee sop*
Al blijft de Thelma & Louise Brad m'n voorkeur hebben..
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, pas maar op, straks valt hij op tegenstribbelende ventjes en dan ben je goed de lul..
dat regel ik welquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, pas maar op, straks valt hij op tegenstribbelende ventjes en dan ben je goed de lul..
We kunnen het ook gewoon allemaal gezamenlijk postenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Cybart is veilig. Die is veel te oud.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welke?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar was die rotterdamse nicht die hier ooit kwam toch ook weg van.....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cybart is veilig. Die is veel te oud..
Opgevoed, Schmopgevoed...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
16 - 30 toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cybart is veilig. Die is veel te oud..
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, die (erg lonsdale achtig) donkere
Feessie, a.k.a. ronduit'84?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, die (erg lonsdale achtig) donkere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |