Van binnenquote:
Jawel.. als ze er maar niet voor betaald worden. En vanaf 18 mag het betaald ...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef creno het volgende:
16 is toch niet legaal ?
wel toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef creno het volgende:
16 is toch niet legaal ?
Dus?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Word de laatste tijd vrij consequent 26 geschat..
ik dacht trouwens dat die ook flikker was....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je ff Bobo worden en meedoen met die bush. Kun je samen met Jacques Herbes, Viola Holt en ff Knuffeluh ene kip slachten in de rimboe! En daarna die veer bij Jodi Bernal d'rin
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef beaverhausen het volgende:
*het voor een keer met DM eensch is*.
Kijk, dat weet Vlarp dan weer.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel.. als ze er maar niet voor betaald worden. En vanaf 18 mag het betaald ...
quote:
Je deed het goedquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht trouwens dat die ook flikker was....
maar nu neukt ie blijkbaar met die adoptiedochter van Vanessa????
Heb ik die "new"-bie (ja zo kan je het toch niet noemen) nu echt weggejaagd...
ik krijg mn skills terug geloof ik
neuh, das een kwestie van lekker voedselquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ok.. mja.. en die kippen hier lijden toch maar, kun je ze beter doodmaken
Het moet niet gekker gaan worden.quote:
Ik dacht ook altijd dat ie fruity was, maar hij beweerde altijd van niet. Maar nu ik 'm zo als Bobo in die Bush zie valt ie eigenlijk 100% mee. Ik vond 'm altijd vre-se-lijk. .... maar zo in dat programma valt ie best mee. (en z'n muziek BLIJF ik vreselijk vinden hoor).quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik dacht trouwens dat die ook flikker was....
maar nu neukt ie blijkbaar met die adoptiedochter van Vanessa????
En de spreeuw is een tof vogeltje.quote:
Kip smaakt nergens naarquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
neuh, das een kwestie van lekker voedsel
mjah, wat had ie dan verwacht...quote:
Ja hij wilde vast geen risico lopen, die heeft alles uitgezocht van te voren!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ie fruity was, maar hij beweerde altijd van niet. Maar nu ik 'm zo als Bobo in die Bush zie valt ie eigenlijk 100% mee. Ik vond 'm altijd vre-se-lijk. .... maar zo in dat programma valt ie best mee. (en z'n muziek BLIJF ik vreselijk vinden hoor).
misbruikt door je pastoor?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:20 schreef tech het volgende:
Leest met open mond (en hand ervoor; je weet nooit!) de laatste pagina's.
Nare herinneringen van 12 jaar geleden komen boven.
Was het maar zo.... Neen, het zwarte gat van het niet meer toneelspelen.... *zucht*quote:
Ja, zo zou ik het ook noemen.quote:
Que Si, Que Noquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat ie fruity was, maar hij beweerde altijd van niet. Maar nu ik 'm zo als Bobo in die Bush zie valt ie eigenlijk 100% mee. Ik vond 'm altijd vre-se-lijk. .... maar zo in dat programma valt ie best mee. (en z'n muziek BLIJF ik vreselijk vinden hoor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |