Is bier daar de graadmeter voor?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat bedoel ik
mensen waarmee ik bier drink heb ik geen hekel aan
Waxje is 16?!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
Oke oke oke ik geef toe, Olaf wiegt me in slaap
--->![]()
(Olaf, zoek eens een seniorenwerker ofzo.... bah!!)
truste waxjequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:![]()
Lente hoor, hoe suggestief!!![]()
Nu echt, SLAAP LEKKERRRR
Nog steeds te jong.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef Vlarp het volgende:
18 acht als absoluut minimum.. en liefst zelfs al zeker 19 of 20
Ik vind het anders niet ergquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
Goh, nu ben ik eens een keer niet degene die de newbie heeft weg gepest..
Yo yo, dude, ik hep een nieuwe scooter! Helemaal te gek breezergeel is ie. En vet hard dat ie gaat man! Eey, maarre, ik gaat 'r van door eey, ik hep zo een date met me pa. Doeeeeg! *scheurt weg op de scooter*quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dan al die stoere verhalen uit 4 Mavo
kip slachten lijkt me best cool om te doen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie je al helemaal zo'n kip plukken en al die veren d'rin rammen
*het voor een keer met DM eensch is*quote:
En die zeehondjes in Canada zijn zielig?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
kip slachten lijkt me best cool om te doen...
De mijne is ook 5 jaar jonger (4.5) naar ik voel me absoluut niet ouder dan hem. Nooit gevoeld eigenlijk. Ja af en toe, maar da's meer omdat hij studeert en ik werk, niet echt qua karakter, of geest, of instelling. Wta dat betreft lijk ik meestal de jongstequote:
nee..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
doe jij leuke dingen met mensen die je niet moet?
(kan daarna wel omslaan hoor)
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:![]()
Lente hoor, hoe suggestief!!![]()
Nu echt, SLAAP LEKKERRRR
in principe niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En die zeehondjes in Canada zijn zielig?
Jij bent ook nog een klein kindquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne is ook 5 jaar jonger (4.5) naar ik voel me absoluut niet ouder dan hem. Nooit gevoeld eigenlijk. Ja af en toe, maar da's meer omdat hij studeert en ik werk, niet echt qua karakter, of geest, of instelling. Wta dat betreft lijk ik meestal de jongste(ik ren af en toe rondjes om de tafel als een dolle hond
... pup noemt het mijn "Gekke 5 minuten")
Moet je ff Bobo worden en meedoen met die bush. Kun je samen met Jacques Herbes, Viola Holt en ff Knuffeluh ene kip slachten in de rimboe! En daarna die veer bij Jodi Bernal d'rinquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
kip slachten lijkt me best cool om te doen...
ok.. mja.. en die kippen hier lijden toch maar, kun je ze beter doodmakenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
in principe niet.
maar het is zo dat canada beweert dat er een "overbevolking" aan zeehonden is,
maar dat blijkt niet zo te zijn. en dan vind ik het redelijk overbodig
En dan noem je hém Pup?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik ren af en toe rondjes om de tafel als een dolle hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |