Diplomatische antwoorden worden in mijn ogen ook zwaar overschat.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
het probleem is dat dat pure pedofilie is..
en gewoon ranzig
maar dat is mijn mening
Pardon? Je kunt mij niet wijsmaken dat jij 16-jarige jongens niet ook erg leuk vindt. Bovendien is het legaal. Wat je er van vind, hou dat anders maar voor jezelfquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
het probleem is dat dat pure pedofilie is..
en gewoon ranzig
maar dat is mijn mening
tegen jou toch niet????quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
je bent inderdaad wel eens minder complimenteus geweest
16jarige jochies zijn niet leuk inderdaad...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Pardon? Je kunt mij niet wijsmaken dat jij 16-jarige jongens niet ook erg leuk vindt. Bovendien is het legaal. Wat je er van vind, hou dat anders maar voor jezelf![]()
Ja hallo, allebei om 23:04 gepost heur!quote:
dat principe heb ik weer lekker overboord gezetquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Diplomatische antwoorden worden in mijn ogen ook zwaar overschat..
Vrijheid van meningsuiting?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Pardon? Je kunt mij niet wijsmaken dat jij 16-jarige jongens niet ook erg leuk vindt. Bovendien is het legaal. Wat je er van vind, hou dat anders maar voor jezelf![]()
dus dat doe ik altijd verkeerd in relatiesquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je snapt nog niet echt veel van homo's he! Penis! Niet veer!
Bedankt voor het verpesten van mijn avondquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
16jarige jochies zijn niet leuk inderdaad...
kinders...
ik zit er al 4 dagen in de week mee opgescheept...
legaal?
dat jochie kan je aanklagen!
en wat ik er van vind, dat meld ik, dit is een forum
ok ok...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, allebei om 23:04 gepost heur!
graag gedaan....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Bedankt voor het verpesten van mijn avondIk ga slapen.
16-jarige jongetjes hebben me ABSOLUUT niets te bieden. Niet qua geest, niet qua lichaam. Uitzonderingen daargelaten, die zijn er altijd. Maar 16 ... dan groeit er nog amper gras op het speelveld, dus ik kom niet voor een potje hoor!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Pardon? Je kunt mij niet wijsmaken dat jij 16-jarige jongens niet ook erg leuk vindt.
Je leert nog eens wat van Ang3lquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus dat doe ik altijd verkeerd in relaties
en dan al die stoere verhalen uit 4 Mavoquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
16-jarige jongetjes hebben me ABSOLUUT niets te bieden. Niet qua geest, niet qua lichaam. Uitzonderingen daargelaten, die zijn er altijd. Maar 16 ... dan groeit er nog amper gras op het speelveld, dus ik kom niet voor een potje hoor!
Heb je ook ene date dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:06 schreef Weemz het volgende:
Zo, de laatste uitvoering zit erop! Ik maak me klaar voor het bekende zwarte gat....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
16-jarige jongetjes hebben me ABSOLUUT niets te bieden. Niet qua geest, niet qua lichaam. Uitzonderingen daargelaten, die zijn er altijd. Maar 16 ... dan groeit er nog amper gras op het speelveld, dus ik kom niet voor een potje hoor!
Ik zie je al helemaal zo'n kip plukken en al die veren d'rin rammenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
dus dat doe ik altijd verkeerd in relaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |