Jaja, een ban omdat hij een beledigende e-mail heeft gestuurd naar een oudere heer die gewaagde foto's plaatst in Sexy & Gewaagd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:58 schreef creno het volgende:
hahahahahaha
als DP nog mee zit te lurken dan zal ie zo weer wel reageren !
maar had DP geen verbod o.i.d. gehad ?
quote:
ANG3L!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]jah.
maargoed, ik klaag nu ook.
en het IS ook een kutdans (mijn hiphop-stijl is te blank)
en het WAS ook te lang en te intensief.
En...........
BAH!
ff kotsen, moment.
VORK VORK !!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]jah.
maargoed, ik klaag nu ook.
en het IS ook een kutdans (mijn hiphop-stijl is te blank)
en het WAS ook te lang en te intensief.
En...........
BAH!
ff kotsen, moment.
Wat is een kloon? Wat is een DP? Sorry, ik weet nog niksquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Volgens mij is Olaf56 een kloon van DP ofzo..
Ik schrokquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Holy fuck wat een trailer
http://www.apple.com/trai(...)ght_watch/large.html
agossie ! wie geeft waxxer wat warmte en gezelschapquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Het is hier stil.......... het is hier donker........... het is hier leeg.................
ik ben...................
ALOOOOOOOOOOOONNNEEEE..........
PARTY!!!!! ??quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Het is hier stil.......... het is hier donker........... het is hier leeg.................
Dan moet je een hoer bestellen ofzo..quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Betalen voor sex is zooooooo 2004quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dan moet je een hoer bestellen ofzo..![]()
Hmz ja dan moet ik dubbel terief betalen omdat D. zo afgelegen ligt...quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan, maar daar was ik niet tevreden overquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow da's dan minder.. Uhm als je daar alleen zit, waarom ga je zelf daar niet weg ofzo??quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmz ja dan moet ik dubbel terief betalen omdat D. zo afgelegen ligt...
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:48 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan, maar daar was ik niet tevreden over
www.chatboy.nlquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow.. ze doen het tegenwoordig ook gratis?![]()
Moggequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:52 schreef Cybart het volgende:
even WD na doen (alsof ik pas net wakker ben)
Moguh
Ik ben helemaal verzwolst johquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow da's dan minder.. Uhm als je daar alleen zit, waarom ga je zelf daar niet weg ofzo??
Hmz, ik weet niet of de baptistische buren een huis vol nichten overlevenquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
www.chatboy.nl
@Wax: een feestje kan altijd!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:52 schreef Cybart het volgende:
even WD na doen (alsof ik pas net wakker ben)
Moguh
Ja pcies, waarom geld betalen als je daar zo een sexdate hebtquote:
euhm....quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef Olaf56 het volgende:
Wat koop je voor een 16 jarige?
Een cd van K3?quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef Olaf56 het volgende:
Lijkt me wel een goed ideequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo meteen ga ik welk muziek opzetten ofzo, evt zappen of iets of van ' t een of ander, desalniettemin redelijkerwijs.
als je dit post om te shockeren dan is je dat bij mij geluktquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef Olaf56 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:59 schreef Olaf56 het volgende:
het probleem is dat dat pure pedofilie is..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:02 schreef Olaf56 het volgende:
Mag ik weten wat daar het probleem mee is? Ik val op iets jonger, die jongen op ouder. We willen allebei daten. Wat is het probleem dan? Heel bekrompen hoor. Ja sorry.
Nee hoor. Ik hou prive en werk gescheiden.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eh..... zeg me dat het niet iemand via je werk is...?
dat scheelt 40 jaar... nah ja, 't is maar wat je leuk vind...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:02 schreef Olaf56 het volgende:
Mag ik weten wat daar het probleem mee is? Ik val op iets jonger, die jongen op ouder. We willen allebei daten. Wat is het probleem dan? Heel bekrompen hoor. Ja sorry.
"iets" is in mijn ogen geen 40 jaar verschil, maar goed, detailquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:02 schreef Olaf56 het volgende:
je bent inderdaad wel eens minder complimenteus geweestquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
steek ik eens een veer in je reet (is een keer wat anders he) is het nog niet goed...
Je snapt nog niet echt veel van homo's he! Penis! Niet veer!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
steek ik eens een veer in je reet (is een keer wat anders he) is het nog niet goed...
Verzin zelf eens iets origineelsquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"iets" is in mijn ogen geen 40 jaar verschil, maar goed, detail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |