Die profielen waar je op kunt klikkenquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar hoe kom je er bij dat wij nog zo jong zijn dan?.
*zich oud voel*
quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:28 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Die mag je hier komen etenChinees om de hoek
Hah! Misschien herken ik je wel danquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:32 schreef Olaf56 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een foto neerzetten hier, even zoeken of ik hem vind
I saw that!quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:19 schreef Great_Expectations het volgende:
Hoewel, vergeleken met 56 is iederéén jong natuurlijk, zelfs error en XMN8R..
Ik? Nee hoor, een paar maarquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:26 schreef creno het volgende:
ja voor een date kun je erg zenuwachtig zijn !
maar je hebt eerst al onze profieltjes bekeken voor je ging posten
Dat begrijp ik nog wel, maar dat ie dan alsnog besluit ook te gaan posten, dat niet....quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:26 schreef creno het volgende:
maar je hebt eerst al onze profieltjes bekeken voor je ging posten
geen vervoer en/of slaapplek...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:26 schreef tech het volgende:
[..]
Laat je lekker vollopen bij de Orangerie
Ik vond het altijd wel leuk als je met een groepje was..quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:35 schreef creno het volgende:
hmmm volgens mij mis je niet zo heel veel aan de orangerie hoor
aha, zou dat het zijn...?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel leuk als je met een groepje was..
Kwam ook regelmatig fokkers en oude bekenden tegen. Dat maakte het leuk
teveel buikspieroefeningen ?quote:
Maar ja, soms duurt het even voor je je op je gemak voelt bij iemand en gaan er meerdere afspraakjes over heen voor je door hebt of dat bij iemand het geval is of niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef creno het volgende:
na toch wel wat twijfels was het me sinds gisteren eigenlijk wel duidelijk.
Je moet je op je gemak voelen en als dat niet zo is, wat heeft verder afspraakjes maken voor zin.
Dus tja, dan komt er een moment dat je je gevoel moet uitpspreken naar die ander, en als die ander al aan heeft gegeven dat ie je steeds leuker gaat vinden dan word het helemaal niet makkelijk.
Maar ja ik ben geen ster in het verborgen houden dus aan kleine dingen ga je het merken, zo ook RuitR...
ik ga heel erg op mijn gevoel af...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Maar ja, soms duurt het even voor je je op je gemak voelt bij iemand en gaan er meerdere afspraakjes over heen voor je door hebt of dat bij iemand het geval is of niet..
zit je nu ook al in onze fotoboekenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:52 schreef Olaf56 het volgende:
Als ik zo door jullie fotoboeken heenblader, dan wil ik ook wel eens met jullie een beschuitje eten
Zoietsquote:
klagen ! is dat niet vrouw-eigenquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets
Heb 2 weken niet getrained en had vandaag niet echt zin (moe).
Krijgen we verdomme een heel nieuw stuk. Eerst een uur met alleen Tranox, daarna NOG een heel uur met Black Snow erbij. Ik had net gegeten en het was zo'n godveres moeilijk jump-jump hiphop-stuk. M'n eten bouncte er na 2 uur aan een stuk hakken bijna uit
Ik denk dat ik morgen enoooooooooorm spierpijn heb. En die dames zaten na 1 uur al te klagen. Wij hadden verdomme d'r al ene uur opzitten voordat zij aan de beurt waren om mee te dansen1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |