Alleen als het een webcam hadquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die viel toch ook op 'iets jonger'?.
ja, maar dan doelgroep Foxkids / TMFquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die viel toch ook op 'iets jonger'?.
Ik denk dat cybart het vanzelf wel weer doetquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij ging alleen maar naar bed, zal binnenkort dus wel terugkomen.
Dan mag iemand anders een poging wagen.
Op dit moment heeft ie 1 dag in de week school, 4 dagen in de week stage in Amsterdam, hij werkt met z'n broer aan 2 online goksites en in Deurne aan een GSM-site. Daarna is ie een nieuw project ana het opstarten voor een baby-site.quote:
ik spreek je van de week wel weerquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:34 schreef tech het volgende:
[..]
Iets meer op het oorspronkelijke thema. En ik ben niet katholiek.
Da's al meer oversharing dan ik op het populairste forum van Nederland wil hebben.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, maar dan doelgroep Foxkids / TMF
dit was indiezelfde vergelijking doelgroep Sesamstraat
Moet wel wat schmink aan te pas komen wil ik een beetje fatsoenlijk braziliaans lijken hoorquote:
pup....hiero???quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op dit moment heeft ie 1 dag in de week school, 4 dagen in de week stage in Amsterdam, hij werkt met z'n broer aan 2 online goksites en in Deurne aan een GSM-site. Daarna is ie een nieuw project ana het opstarten voor een baby-site.
o, en heel af en toe heeft ie nog tijd voor mij.
Ik zit al vanaf 22:00 te wachten want we zouden film kijken. Net kwam ie EINDELIJK eens aankakken, maar toen heb ik maar ff heel bot ngezegd dat ik geen zin meer had en nu is ie boos.
een troll ?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Mijn grote liefde is ook 4,5 jaar jonger (net als bij Pup & Ang3l) maar 40 jaar leeftijdsverschil?. Als-ie nou 25 was en de ander 65 dan zou het raar zijn, maar acceptabel. Maar niet met een joch van 16. Dat is gewoon fout.
En om dat hier in zo in dit homo-topic te komen verkondigen, dat riekt naar een troll.
Niet leukquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op dit moment heeft ie 1 dag in de week school, 4 dagen in de week stage in Amsterdam, hij werkt met z'n broer aan 2 online goksites en in Deurne aan een GSM-site. Daarna is ie een nieuw project ana het opstarten voor een baby-site.
o, en heel af en toe heeft ie nog tijd voor mij.
Ik zit al vanaf 22:00 te wachten want we zouden film kijken. Net kwam ie EINDELIJK eens aankakken, maar toen heb ik maar ff heel bot ngezegd dat ik geen zin meer had en nu is ie boos.
38 jaar....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:36 schreef Olaf56 het volgende:
Ik heb me dus vergist. Hij is 18 jaar. En nee, dat zeg ik niet omdat ik jullie onaangename reacties heb gelezen, maar omdat het zo is.
Ja hij werkt al een hele tijd bij GSM-track.quote:
mag je Brad Pitt pijpen.....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
Als je die vlammend hete pringles die niet eens zo vlammend heet zijn achte elkaar door blijft eten dan staat je mond op een gegeven moment toch een beetje in de fik..
Ik heb het gevoel alsof ik nu Angelina Jolie lippen heb.
Zegt de naam BansheeBoy je iets?quote:
Pools of hongaars mag toch ook wel?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet wel wat schmink aan te pas komen wil ik een beetje fatsoenlijk braziliaans lijken hoor
Trol, als iemand die bewust provocerende opmerkingen in een topic maakt met als doel een uit de hand lopende discussie te starten (ook wel flame genoemd).quote:
ik heb er nog nooit van gehoord eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij werkt al een hele tijd bij GSM-track.
geen idee weer dat precies in Deurne zit eigenlijk.
Neuh, niet bepaald nee.quote:
quote:
Als je een discussie wilt voeren over dit onderwerp, dan moet je dat in de daar voor bedoelde subfora doen (R&P of SEX), maar niet hier.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:36 schreef Olaf56 het volgende:
Ik heb me dus vergist. Hij is 18 jaar. En nee, dat zeg ik niet omdat ik jullie onaangename reacties heb gelezen, maar omdat het zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |