alle leuke "Bn'ers" zijn er uit nuquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de echte opvallende (viola en menno) zijn d'r uit. mMar misschien dat mensen zich nog heelrijk kunnen gaan irriteren aan Effe knuffuluh. Wie weet
Nee. De laatste tijd eigenlijk niet. En dat heb ik 'm dan ook laten weten.quote:
kut....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
He pokke .........
Uw zoekbewerking - braziliaanse straathoer pingpong deo - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Sorry Bart!
Dat stemmetje van dat wijf is ZO vreselijk irritant!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
alle leuke "Bn'ers" zijn er uit nu
(alhoewel CDP daar vast anders over zou denken)
(als ie hetero was had ie allang zn gezicht 8 keer in de verschillende tietmaten van Fajah Laurens hebben gedrukt)
Da's ook informatie: het bestaat (nog) niet. Ideetje, wellicht?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:27 schreef Ang3l het volgende:
He pokke .........
Uw zoekbewerking - braziliaanse straathoer pingpong deo - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Sorry Bart!
Kip is heerlijk!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
yeah, butt still
I love chicken...
Statement: I don't have sex with chicken (krijg je toch weer dat boer zoekt vrouw), ik vind het gewoon lekker (behalve gefrituurd, dat is zoooo cheesy)
We kunnen natuurlijk een videocamera pakken en een [HOMO]-fok-film maken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:29 schreef tech het volgende:
[..]
Da's ook informatie: het bestaat (nog) niet. Ideetje, wellicht?
Dat is overigens NIET wat ik heb meegemaakt. Ik kreeg die deo niet aan 't stuiteren op die tafel![]()
dat hele wijf...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat stemmetje van dat wijf is ZO vreselijk irritant!
Carriere gaat niet boven partner...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. De laatste tijd eigenlijk niet. En dat heb ik 'm dan ook laten weten.
O? D'r is dus wel een engelstalige remake van?quote:
rel.. ach.. na 10 posts was ie weg... 't was geen nathan..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Jeetje. Ik heb een rel gemist terwijl ik hier aan het schoonmaken was..
Nou laatst was op tv dat bv Jude Law, Russel Crow, Teri Hatcher, Marcia Cross etc allemaal als soapie zijn begonnen. "Er is leven na de soap" ging het toen. Maar in NL is er dat toch nog niete chtquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat hele wijf...
bestaat er nu 1 fatsoenlijke Soapie?????
Wie gaat er dan ook op vrijdagavond schoonmaken?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Jeetje. Ik heb een rel gemist terwijl ik hier aan het schoonmaken was..
wat dan wel????????quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:29 schreef tech het volgende:
[..]
Da's ook informatie: het bestaat (nog) niet. Ideetje, wellicht?
Dat is overigens NIET wat ik heb meegemaakt. Ik kreeg die deo niet aan 't stuiteren op die tafel![]()
Ik dacht eerder aan jou...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk een videocamera pakken en een [HOMO]-fok-film maken.
Wie speelt dna de braziliaanse straathoer? Ik nomineer Des!
Hij ging alleen maar naar bed, zal binnenkort dus wel terugkomen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
rel.. ach.. na 10 posts was ie weg... 't was geen nathan..
Is ie weer zo wegquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:32 schreef creno het volgende:
ik denk ook niet dat ie nog terug komt hoor ! zou het wel ?
Die viel toch ook op 'iets jonger'?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
rel.. ach.. na 10 posts was ie weg... 't was geen nathan..
Dat doe ik dus morgenochtend als ik uit bed kom..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
*beddegoed verschoon*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |