quote:
Bah. Lastig gevallen worden door pubers.quote:loverboy1989: maar ik wil jou
loverboy1989:
JP: haha, dat zou niet eens legaal zijn
loverboy1989: duss
loverboy1989: ik ga je niet aangeven leker belangrijk
JP: *grinnik*
JP: nee, sorry, je zou niet m'n tiep zijn
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah, wat had ie dan verwacht...
dat we dat normaal zouden vinden
hey, we're queer.... but not THAT queer (and desperate)
na Boer zoekt Vrouw zit ik niet te wachten op de Homo Variant: Pa zoekt Zoon
Zeg kutje.. ga jij eens met Pup wandelen ofzo...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hij wilde vast geen risico lopen, die heeft alles uitgezocht van te voren!
Zoiets had ik dus ook toen ik het las..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:16 schreef creno het volgende:
16 is toch niet legaal ?
Menno WAS cool vind ik. menno werd een beetje overheerschend en een beetje opdringerig en een beetje schreeuwerig en kinderachtig en vervelend. Hij werd er (bijna) unaniem uitgestemd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
Que Si, Que No![]()
ernstig ja...
maar bobo's is wel relaxed...
al heb ik vorige week gemist
dus waarom iedereen Menno nu niet meer leuk vind????
Menno is cool
Ik heb de halsband boven liggen, moe'k die weer helemaal gaan halenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg kutje.. ga jij eens met Pup wandelen ofzo...
En dan beweren dat ie op 'iets jonger' valt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
Zoiets had ik dus ook toen ik het las..
filmexpertquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[afbeelding]
leuke film over dat onderwerp
We legaal.. kijken jullie nooit naar het nieuws?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Zoiets had ik dus ook toen ik het las..
Misschien vind ie dat fijn?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de halsband boven liggen, moe'k die weer helemaal gaan halen
Ik ga NU ff zoeken op www.imdb.comquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
filmexpert
als ik een verhaal zoek over een braziliaanse straathoer die overlijdt aan de gevolgen van pingpongen met een deostick dan weet jij daar het antwoord nog wel op geloof ik
dat heb ik dus gemist...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Menno WAS cool vind ik. menno werd een beetje overheerschend en een beetje opdringerig en een beetje schreeuwerig en kinderachtig en vervelend. Hij werd er (bijna) unaniem uitgestemd.
16 is toch ook 'iets jonger' dan 56?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan beweren dat ie op 'iets jonger' valt..
Nee pup zit (natuurlijk) (alweer) te werkenquote:
Mja, inderdaad.. en het nog goed proberen te praten...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En dan beweren dat ie op 'iets jonger' valt..
Ja de echte opvallende (viola en menno) zijn d'r uit. mMar misschien dat mensen zich nog heelrijk kunnen gaan irriteren aan Effe knuffuluh. Wie weetquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat heb ik dus gemist...
nu dus geen rede meer om te gaan kijken
yeah, butt stillquote:
Uitzending gemist danquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We legaal.. kijken jullie nooit naar het nieuws?
Leuke partner..quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee pup zit (natuurlijk) (alweer) te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |