ooooooquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:36 schreef Olaf56 het volgende:
Ik heb me dus vergist. Hij is 18 jaar. En nee, dat zeg ik niet omdat ik jullie onaangename reacties heb gelezen, maar omdat het zo is.
*morgen meteen een voorraadje aanleg*quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
mag je Brad Pitt pijpen.....
dooreten zou ik zeggen
(alhoewel Brad eigenlijk helemaal niet zo hot is)
Is ook geen echte winkel, is online (www.gsmtrack.nl)quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd
Mja, logisch toch? Hij zal er vast leuk aan verdienen. Maar dat kan later ook nog wel enzoquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, niet bepaald nee.
Ben het een beetje beu.
Onder het mom van dat ik een mediastudent ben "Ach ja waarom niet..".quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk een videocamera pakken en een [HOMO]-fok-film maken.
Wie speelt dna de braziliaanse straathoer? Ik nomineer Des!
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:39 schreef Ang3l het volgende:
En dat ie dan zo in de achtergrond stata met rod oogjes!
Noem je dat nou wegjagen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:39 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je een discussie wilt voeren over dit onderwerp, dan moet je dat in de daar voor bedoelde subfora doen (R&P of SEX), maar niet hier.
Camera's zijn sowieso kewlquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Onder het mom van dat ik een mediastudent ben "Ach ja waarom niet.."..
overal het voordeel in zien!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*morgen meteen een voorraadje aanleg*.
al met al, erg vervelend dusquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is ook geen echte winkel, is online (www.gsmtrack.nl)
Alleen het kantoor zit ergens in Deurne. Dat was ook waar we die Mercedes SLK van hadden
Nee niet echt altijd meer nee.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:38 schreef Cybart het volgende:
(alhoewel Brad eigenlijk helemaal niet zo hot is)
wat dat betreft heb jij denk ik wel een "luqas-tic" : jongens met "lang" haar....quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet echt altijd meer nee.
Alhoewel ik 'm in interview with the vampire prachtig vind.
[afbeelding]
But that's just my fetish....
Dat kan veel beter.quote:
Ja beetje welquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat dat betreft heb jij denk ik wel een "luqas-tic" : jongens met "lang" haar....
of niet?
ik heb er wel lol inquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee, beleefd erop wijzen dat hij niet moet proberen dit topic te verzieken..
*met Ang3l mee sop*quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niet echt altijd meer nee.
Alhoewel ik 'm in interview with the vampire prachtig vind.
[afbeelding]
But that's just my fetish....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, je kunt natuurlijk ook zeggen "pleurop vieze pedo" maar ik ben netjes opgevoed..
harde maatregelenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Net als die reclame..
"Foei"
"Nou, dat is wel heeeel erg mild"
Mijn god, haal het uit je playlist, Hel & verdoemenis!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef creno het volgende:
het gaat wel hard ineens
oja ik luister nu naar sillent night van mariah carey...random play
Sowieso mariahquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef creno het volgende:
het gaat wel hard ineens
en bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, je kunt natuurlijk ook zeggen "pleurop vieze pedo" maar ik ben netjes opgevoed..
Mariah Scarey.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef creno het volgende:
het gaat wel hard ineens
Bedoel je nou Vlarp?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar was die rotterdamse nicht die hier ooit kwam toch ook weg van.....
Ja bij mij is het de combo van Brad Pitt en Vampire natuurlijk hequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*met Ang3l mee sop*
Al blijft de Thelma & Louise Brad m'n voorkeur hebben..
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, pas maar op, straks valt hij op tegenstribbelende ventjes en dan ben je goed de lul..
dat regel ik welquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, pas maar op, straks valt hij op tegenstribbelende ventjes en dan ben je goed de lul..
We kunnen het ook gewoon allemaal gezamenlijk postenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Cybart is veilig. Die is veel te oud.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welke?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar was die rotterdamse nicht die hier ooit kwam toch ook weg van.....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cybart is veilig. Die is veel te oud..
Opgevoed, Schmopgevoed...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
16 - 30 toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cybart is veilig. Die is veel te oud..
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, die (erg lonsdale achtig) donkere
Feessie, a.k.a. ronduit'84?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, die (erg lonsdale achtig) donkere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |