Mijn god, haal het uit je playlist, Hel & verdoemenis!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef creno het volgende:
het gaat wel hard ineens
oja ik luister nu naar sillent night van mariah carey...random play
Sowieso mariahquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef creno het volgende:
het gaat wel hard ineens
en bedanktquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, je kunt natuurlijk ook zeggen "pleurop vieze pedo" maar ik ben netjes opgevoed..
Mariah Scarey.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef creno het volgende:
het gaat wel hard ineens
Bedoel je nou Vlarp?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar was die rotterdamse nicht die hier ooit kwam toch ook weg van.....
Ja bij mij is het de combo van Brad Pitt en Vampire natuurlijk hequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*met Ang3l mee sop*
Al blijft de Thelma & Louise Brad m'n voorkeur hebben..
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, pas maar op, straks valt hij op tegenstribbelende ventjes en dan ben je goed de lul..
dat regel ik welquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, pas maar op, straks valt hij op tegenstribbelende ventjes en dan ben je goed de lul..
We kunnen het ook gewoon allemaal gezamenlijk postenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja, je kunt natuurlijk ook zeggen "pleurop vieze pedo" maar ik ben netjes opgevoed..
Cybart is veilig. Die is veel te oud.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Welke?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
daar was die rotterdamse nicht die hier ooit kwam toch ook weg van.....
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cybart is veilig. Die is veel te oud..
Opgevoed, Schmopgevoed...quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
16 - 30 toch?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cybart is veilig. Die is veel te oud..
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, die (erg lonsdale achtig) donkere
Feessie, a.k.a. ronduit'84?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, die (erg lonsdale achtig) donkere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |