Niet echt relevant op dit moment. Bij het volgende incident uiteraard wel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik gaf aanvankelijk de voorkeur aan ''Mocrokosmos''.
Hij heeft het al zo zwaar, want het kabinet is niet gevallen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Let's make things bitter.
Oe oe oe oe oe ....quote:Voetbalwedstrijd gestaakt na gooien bananen
De thuiswedstrijd van de Katwijkse voetbalploeg Quick Boys tegen Capelle werd vandaag gestaakt, omdat het publiek bananen op het veld gooide. De donkere scheidsrechter weigerde vervolgens de wedstrijd verder te spelen.
Op het moment van het bananenincident in de tiende minuut van de tweede helft, stond Capelle met 1-0 voor. De bananen werden dan ook vanuit het deel waar de supporters van Quick Boys zaten gegooid. "Diep triest", zo reageerde voorzitter van de club Jaap Kuijt na het staken van de wedstrijd. "Ik ben met stomheid geslagen. Dat dit op een voetbalveld gebeurt. In het veld was er niets aan de hand." In totaal werden er vijf bananen het veld op gegooid. De voorzitter vreest dat het incident grote gevolgen zal hebben voor de voetbalclub.
Mag ik hier uit afleiden dat jij denkt dat ik de val van het kabinet wens?quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij heeft het al zo zwaar, want het kabinet is niet gevallen.
Johan, ben jij rechts?quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik laat hierbij overigens vastleggen dat Deel 666 niet door MIJ gemaakt zal worden.
Betekent dat woord, nog iets tegenwoordig? Veel mensen vinden mij rechts (quote:
Ik ben ook afgehaaktquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:25 schreef gelly het volgende:
Wat moet ik nou de volgende keer gaan stemmenNiet weer op dat nutteloze D'66 iig
Tackles op het strand!quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:31 schreef Maerycke het volgende:
Het is allemaal wat. Allemaal genoten van de politieke poppenkast van vandaag? Ik ook niet. Buiten was het namelijk lekker weer!
Ok,dan haal ik je van mijn blacklist af.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Betekent dat woord, nog iets tegenwoordig? Veel mensen vinden mij rechts (), hoewel ik op bepaalde terreinen eerder ''links'' zou moeten heten - denk ik, tenminste.
Laat mij gerust staan, Sidekok.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ok,dan haal ik je van mijn blacklist af.
Zand tussen je boterhammen!quote:
[Monidique]quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:25 schreef gelly het volgende:
Wat moet ik nou de volgende keer gaan stemmen
Nuh-uh.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat mij gerust staan, Sidekok.
Die grap maakte mijn leraar Frans al. En die was doof.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:45 schreef Sidekick het volgende:
Ik moet prioriteiten stellen, Fanny Blankers Coen.
Dat beroep zou je een goedhorende ook niet aan willen doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die grap maakte mijn leraar Frans al. En die was doof.
Hij was doof geworden als muzikant, dat is prachtig.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat beroep zou je een goedhorende ook niet aan willen doen natuurlijk.
Wel als je 'm wil "uitdeuken"quote:Op zaterdag 2 april 2005 19:37 schreef Monidique het volgende:
Rukken doe ik met beide handen. En al helemaal niet naar rechts,!
Dan is ze zeker nog nooit in een abattoir geweest? Hoe zou ze die noemen?quote:Zeehondenjager bedreigt SP-Kamerlid met mes
SP-Tweede Kamerlid Krista van Velzen is in het Canadese Charlottetown door een zeehondenjager bedreigd met een mes. "Hij zat met een mes achter me aan. Zijn handen zaten vol met bloed. Het was doodeng", vertelt het Kamerlid na de angstaanjagende gebeurtenis vandaag.
Van Velzen moest hard rennen om aan de man te ontkomen. Vervolgens verhinderde hij gedurende drie kwartier dat de helikopter, waarin Van Velzen zat, kon vertrekken. "Hij zwaaide met zijn mes in de lucht", aldus de SP'er. De piloot durfde niet op te stijgen, omdat hij vreesde dat de man in de rotor verstrikt zou raken. De belager belde uiteindelijk de politie. "Hij wil ons een proces aan doen", zo vertelde Van Velzen verontwaardigd.
Het Kamerlid is op dit moment in Canada om met eigen ogen te aanschouwen hoe de zeehondenjacht eraan toe gaat. Jaarlijks worden er tijdens deze jacht honderdduizenden jonge zeehonden doodgeknuppeld voor hun vlees, vet en bont. Van Velzen is ontdaan van wat zij aantrof in Canada. Ze omschrijft de jacht als 'Auschwitz voor zeehonden'. Behalve het SP-lid zijn ook Joanneke Kruijsen (PvdA) en Janneke Snijder (VVD) in Canada.
tja, dat krijg je he, als je je burgemeester kan kiezenquote:163 tt-EEN 163 za 02 apr 21:03:07
buitenland
AUTOTOL IN LONDEN FORS OPGETROKKEN
De tol voor auto's in het stadscentrum
van Londen wordt fors opgetrokken. Dat
heeft de Londense burgemeester Ken
Livingstone bekendgemaakt.
Wie tussen 7 uur 's morgens en half
zeven 's avonds met de auto de stad in
wil, zal voortaan 8 pond of 11,2 euro
moeten betalen tegenover 5 pond nu.
Voor de stad betekent dit een extra
opbrengst van zo'n 45 miljoen pond.
Livingstone wil daarmee het openbaar
vervoer in Londen verder uitbouwen.
De autotol werd twee jaar geleden
ingevoerd en drong het autoverkeer in
de Britse hoofdstad terug met 15
procent.
Stop de Hollandse Haider!quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:14 schreef Johan_de_With het volgende:
En als ik Commissaris van de Koningin was, zou ik Scooter hebben laten arresteren, K-liber met waterpistolen van hun coonfietsen hebben laten spuiten en de TMF-awards verboden hebben verklaard.
Typische reactie in de trant van "Ich habe es nicht gewusst".quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waarom ben ik een Haider als ik een Duitser die zich hardcore voelt, wil laten oppakken?
Laat ik nu net republikein zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:38 schreef Sidekick het volgende:
Ik fietste deze middag in een wijk met straatnamen van verzetsstrijders, en ik dacht bij mezelf: we hebben binnenkort weer dit soort mensen nodig mocht Johan_de_With Commissaris van de Koningin worden.
Abou Jahjah heeft ook aan verkiezingen meegedaan, dus dat zegt niets.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat ik nu net republikein zijn.
Er is ook wel eens iemand democratisch verkozen, wie was dat toch?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Abou Jahjah heeft ook aan verkiezingen meegedaan, dus dat zegt niets.
Belachelijk, hoe durf je dit te opperen! Dit is ronduit demonisatie.quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Er is ook wel eens iemand democratisch verkozen, wie was dat toch?
Wat, ik vergelijk hem toch niet met Bush?quote:Op zaterdag 2 april 2005 21:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Belachelijk, hoe durf je dit te opperen! Dit is ronduit demonisatie.![]()
Ongeremde eikel.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:03 schreef George-Butters het volgende:
Eindelijk is die luchthappende vis overleden. Het werd tijdIk had gewed op 18.00 gisteravond
quote:
Heb je het nu over Dittrich op het congres?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Vind het wel machtig interessant wat er gebeurt daar. Alleen is het wel een soap vol met achterkamertjes politiek.
Het is raar dat iemand door niet te functioneren een miljard mensen wilt leiden/lijden.
Ben jij nog steeds een liefhebber van Melkert, dwz in de politieke zin?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:10 schreef Sidekick het volgende:
Tsja, ik moest gelijk denken aan Ad Melkert die nu weer een open vacature ziet.
De beste man is 25 jaar ziek zwak en misselijk geweest. De laatste tien jaar was ie vooral symbolisch leider.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Een zonnebril maakt je berichtje niet grappig, hoor.
Komt er nu een tussenpaus?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie zouden de Grijze Wolven ditmaal moeten verwonden?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Een zonnebril maakt je berichtje niet grappig, hoor.
Nee, dank je. Dat ga ik niet beantwoorden aangezien jij hiermee wat credits kunt scoren bij de FA's. Ook speelt het mee dat ik geen zin in heb om weer een nieuwe proxy aan te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:35 schreef Sidekick het volgende:
Mijn antwoord is: nee.
Nu mijn vraag: Van wie ben jij een kloon?
Dit is een weinig smakeloos.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:03 schreef George-Butters het volgende:
Eindelijk is die luchthappende vis overleden. Het werd tijdIk had gewed op 18.00 gisteravond
M.!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:31 schreef Maerycke het volgende:
Het is allemaal wat. Allemaal genoten van de politieke poppenkast van vandaag? Ik ook niet. Buiten was het namelijk lekker weer!
Jan-Peter bedoel je in je eerste opsomming?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
M.!!!![]()
![]()
![]()
Alles is weer goed gekomen. Jp mag door en Jp mag naar God.
Noord-Westelijk Afrika welteverstaan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:47 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoop dat de volgende paus nog moderner is.... en Afrika eens een keer aan een condoom gaat helpen.
Ach, het is allemaal jammerlijk persoonlijkleed. Maar natuurlijk veruit het beste.quote:
Ja duh, een grap uitleggen is niet leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:51 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Jan-Peter bedoel je in je eerste opsomming?
Dan moet ik mijn gevoel voor humor maar eens herzien.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja duh, een grap uitleggen is niet leuk.
Om je nek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Moet ik als undercoverpastoor nog een rouwband om?
En van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:59 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn gevoel voor humor maar eens herzien.
Heb je een voorbeeldfoto?quote:
Uiteraard en op naar Rome om afscheid te nemen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Das wel lekker.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard en op naar Rome om afscheid te nemen.
Zeker.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:45 schreef Tuana het volgende:
Wat een mooie foto van de paus op de frontpage!
Jij trouwens ook bericht terugquote:Op zaterdag 2 april 2005 23:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zeker.
Je hebt overigens bericht terug!.
Ja.quote:Op zondag 3 april 2005 00:10 schreef Tuana het volgende:
Wanneer komt er trouwens witte rook uit de schoorsteen en wanneer zwarteAls er een nieuwe Paus is gekozen witte rook, anders zwart?
Oi, soddin' off mate?quote:Op zondag 3 april 2005 00:37 schreef du_ke het volgende:
oh ok dat zal idd ook wel werken.
Maar ik ga aftaaien, lekker aan de zuip.
oi!
quote:Endure the pain
You know my name
I am your soul insane
I am no one
No one who cares
I am your soul despair
Your fear deceives
Vulnerability
Leaving an easy prey
Consume your mind
A power so divine
Will take you and rape you blind
Gemini master of demise
Your death is my salvation
To a kingdom mine
My lord is my light
The master of darkness
Your death is my salvation
To a kingdom mine
You look at me with eyes of fate
And see the graphic truth
Your ignorance cannot shield you
From your naked abuse
Numbing of your moral sense
Facing reality
That life is undonditional
And death is only the beginning
The pain will never end...
Walking slow, breathing heavy
You could see death sweat
How it shined
An argument out of control in my mind
I am here for the sole purpose of your death
Walking slow breathing heavy
You can see death sweat.
I am here for the sole purpose of death
Look into my eyes and see teh revelation of your demise
Feel the pain that stares at the center of your heart
Reflections of my soul
Reflections of the dark
Sharon: de vredestichter.quote:Overigens is Sharon helemaal geen minister president. Dat is Katsav. Sharon is premier. Balkenende is ook geen Beatrix.
Als jij dit lijden noemt, heb jij het niet begrepen.quote:Op zondag 3 april 2005 12:29 schreef Monidique het volgende:
Gisteren balanceerde ik. Elke tiende van een seconde ging ik van extreme walging naar extreem genot. Het was lijden!
Ik ben dan ook niet zo slim. Zou je het mij willen uitleggen?quote:Op zondag 3 april 2005 12:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als jij dit lijden noemt, heb jij het niet begrepen.
Pas op voor brandende autobanden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat, mijn vriend, gaat ''lijden'' verre te boven. Lijden is niet kunnen absorberen. Wie dat wel kan, lijdt niet, maar schept.quote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo slim. Zou je het mij willen uitleggen?
Joden, moslims?quote:
Alvast wat voorbeelden van medelijden.quote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo slim. Zou je het mij willen uitleggen?
Die vat ik niet 1-2-3 op de vroege zondagochtend.quote:Op zondag 3 april 2005 12:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat, mijn vriend, gaat ''lijden'' verre te boven. Lijden is niet kunnen absorberen. Wie dat wel kan, lijdt niet, maar schept.
Ahha!quote:Toutes les formes d'amour, de souffrance, de folie ; il cherche lui-męme, il épuise en lui tous les poisons, pour n'en garder que les quintessences. Ineffable torture oų il a besoin de toute la foi, de toute la force surhumaine, oų il devient entre tous le grand malade, le grand criminel, le grand maudit, - et le supręme Savant ! - Car il arrive ā l'inconnu
quote:Alle vormen van liefde, lijden, van waanzin; hij zoekt zelf, hij put in hem alle giffen uit, om slechts de kwintessens ervan te houden. Ineffable foltering waar hij het heel vertrouwen, van de hele bovenmenselijke kracht nodig heeft, waar hij tussen alle grote zieke wordt, maudit de grote misdadiger, de grote, - en opperste Geleerde! - Want hij komt tot de onbekende
Het is niet alleen zeer bekend an sich, het wordt bovendien vooraf gegaan door zo'n beetje het meest misbruikte citaat aller tijden; ''JE'' est un autre.quote:Op zondag 3 april 2005 12:40 schreef Monidique het volgende:
Is het... bekend? Versleten?
Ik krijg een 404.quote:Op zondag 3 april 2005 13:06 schreef Monidique het volgende:
De frontpage is cool: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52836#1953042 .
Nee, ik bedoel echt "goedemorgen". Vraag je mij dan of ik wist dat het al middag was, dan antwoord ik dat ik me daar niet van bewust was, daaraan toevoegend dat er ook niet over na is gedacht door mij.quote:Op zondag 3 april 2005 13:21 schreef Pr0nXXX het volgende:
Je bedoelt goedemiddag?
Dan weet je het nu.quote:Op zondag 3 april 2005 13:23 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt "goedemorgen". Vraag je mij dan of ik wist dat het al middag was, dan antwoord ik dat ik me daar niet van bewust was, daaraan toevoegend dat er ook niet over na is gedacht door mij.
Monidique.quote:Op zondag 3 april 2005 13:40 schreef Pr0nXXX het volgende:
Wat is dat?
Je avatar is verdacht.quote:Op zondag 3 april 2005 13:42 schreef tvlxd het volgende:
Onzin!
tvxld is GEEN kloon van M.quote:
Mars was goed. Nu ben Ik terug.quote:Op zondag 3 april 2005 13:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hee tvlxd! Hoe is het op Mars?
Heeft wel een tijd geduurt voordat de kpn daar zijn aansluitingen in orde heeft gebracht.
De bijdrage in de FB is anders typisch M.quote:Op zondag 3 april 2005 13:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
tvxld is GEEN kloon van M.
De waarheid kent slechts één vorm.quote:Op zondag 3 april 2005 14:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De bijdrage in de FB is anders typisch M.
Onder andere.quote:Op zondag 3 april 2005 14:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is Mars gecultiveerd voor het Blanke Ras?
Not yet, just comin' in mate.quote:
Passoa!quote:Op zondag 3 april 2005 15:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Rimbaud is duidelijk te min, ik had Pessoa moeten citeren.
Ik reageer niet in NWS en POL, tvlxd ook niet, monidique ook niet.quote:Op zondag 3 april 2005 15:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat doet M. slim; M. zegt nergens meer te zullen reageren, behalve in de SC van POL. Vervolgens haalt die zijn kloontjes van stal.
Do you waaaaaaaaant......do you waaaaaant to come back to my place, bouncy-bouncy?quote:Op zondag 3 april 2005 15:30 schreef euqinimod het volgende:
[..]
Ik reageer niet in NWS en POL, tvlxd ook niet, monidique ook niet.
En dat is: Walging.quote:
Zal zeker de nieuwe Paus zijn, nee ik ben nog niet zo oud dat ik alle series van vroeger ken.quote:Op zondag 3 april 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick, wie is die nerd in je plaatje?
Ik ben toch jonger en ik ken wel alle koningen van vroeger.quote:Op zondag 3 april 2005 15:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal zeker de nieuwe Paus zijn, nee ik ben nog niet zo oud dat ik alle series van vroeger ken.
De nerd is in jouw, zoals jij in de nerds bent?quote:Op zondag 3 april 2005 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben toch jonger en ik ken wel alle koningen van vroeger..
Maar ik ben dan ook een nerd, wat heet, ik omvat alle nerds!
Dat is die Mandela-wannabe.quote:Op zondag 3 april 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick, wie is die nerd in je plaatje?
ii heeft niets op.quote:Op zondag 3 april 2005 16:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Drank maakt M. meer goed dan ii lievvv is.
Hoch! Hohenzollernblut!quote:Op zondag 3 april 2005 16:10 schreef PJORourke het volgende:
Grrrrrrrrr
Ik lees:quote:Op zondag 3 april 2005 16:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als je van hoek naar hoek kijkt, dan komt er beweging in!
raar, ik:quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 16:37 schreef ii het volgende:
[..]
Da's gek, ik zag heel wat anders.
[afbeelding]
Ik las even aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah4eva.quote:Op zondag 3 april 2005 16:37 schreef ii het volgende:
[..]
Da's gek, ik zag heel wat anders.
[afbeelding]
quote:
Citeerde hij de halve wereldbevolking.quote:Op zondag 3 april 2005 17:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
oeh oeh, irritant
ff een biertje nemen om er tegen te kunnnen dan maar
Kost nog verdomme veel moeite alles op een rij te krijgen. Moest er een excel-file voor maken.quote:Op zondag 3 april 2005 17:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
oeh oeh, irritant
ff een biertje nemen om er tegen te kunnnen dan maar
Kun jjij dat poppetje nu eens de Confederate flag opplakken? Alsjeblieft?quote:Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 3 april 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun jjij dat poppetje nu eens de Confederate flag opplakken? Alsjeblieft?
Okay en dan hierquote:Op zondag 3 april 2005 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, dat 'ie van kleur verschiet en dan deze gezichtsuitdrukking aanneemt.
Lastig, maar ik zal het eens proberen.quote:
De "Ik word geelektrocuteerd, maar ik geef geen krimp"-smiley?quote:
Zoiets?quote:Op zondag 3 april 2005 18:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De "Ik word geelektrocuteerd, maar ik geef geen krimp"-smiley?
quote:Op zondag 3 april 2005 18:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De "Ik word geelektrocuteerd, maar ik geef geen krimp"-smiley?
Klonen mag. Van fok, niet van Balkenende.quote:Op zondag 3 april 2005 18:53 schreef PJORourke het volgende:
Is er ergens een kliktopic om klonen te melden?
Auw!quote:Op zondag 3 april 2005 19:09 schreef Monidique het volgende:
And now for something completely different
[afbeelding]
quote:
Niet plots ''zelfredzaamheid'' introduceren.quote:Op zondag 3 april 2005 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De rest doe je maar lekker zelf.![]()
-edit-quote:Op zondag 3 april 2005 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet plots ''zelfredzaamheid'' introduceren.
Slechte specificatie.quote:Op zondag 3 april 2005 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet plots ''zelfredzaamheid'' introduceren.
Dit wil ik meer in POL zien van jou, JdW!quote:Op zondag 3 april 2005 20:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat je de debiele afkorting ''ff'' gebruikt, maakt deze uiting zo mogelijk nog zieker. Flikker eens op met je onzin en je relativisme.
Krijg jij de pest nog maar een keer, mental coach.quote:Op zondag 3 april 2005 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit wil ik meer in POL zien van jou, JdW!![]()
![]()
Tsjakka! Positieve energie maken van negatieve.quote:Op zondag 3 april 2005 20:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Krijg jij de pest nog maar een keer, mental coach..
hahahahahhahahahahahquote:Op zondag 3 april 2005 20:01 schreef Meh7 het volgende:
marrOkaNuH uitZsetTuuhHh, eiGu vollLuk eRSt, NiEuW ReCHTZ, PiM VoRtUiN
p.s. LoNsDale, HardCoREEE
Was je dood dan?quote:
Jaja, backstabber, ik las het welquote:Op zondag 3 april 2005 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Was je dood dan?![]()
Welkom terug, gefeliciteerd nog met het behoud van het kabinet!![]()
![]()
waar komt dat?quote:Op zondag 3 april 2005 22:42 schreef George-Butters het volgende:
leuk inderdaad
dit is ook een mooie serie:
The league of gentlemen
Dat wist ik wel, jij lurkert!quote:
ouwehoerquote:
Altijd leuk.quote:Op zondag 3 april 2005 22:44 schreef George-Butters het volgende:
Ik denk dat ik ga radicaliseren.
Even speedfeak2 aanmaken.
Joh, twee voorbeelden.quote:Op zondag 3 april 2005 21:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom haat jij de VS?
Hebben we hier te maken met een Darth-Vader-Generator?
Ik dacht, Harry is er niet, dus nu moet ik voor twee ouwehoeren.quote:
Word jij nooit moe van jezelf? Zijn je etiketjes weer aangevuld?quote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef Bluesdude het volgende:
Natuurlijk is ie geeeeeeeeeeen racist... dat zijn ze nooit...
Stel die vraag aan jezelf..jij bent kampioen etiketjes uitdelen.quote:Op zondag 3 april 2005 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf? Zijn je etiketjes weer aangevuld?
Wel een dubieus Rationele Partij Nederland figuur.quote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef Bluesdude het volgende:
Joh, twee voorbeelden.
Heeft Darth Vader last van een stiekem racistisch sentiment ?
Natuurlijk is ie geeeeeeeeeeen racist... dat zijn ze nooit...
quote:Op zondag 3 april 2005 22:57 schreef Bluesdude het volgende:
Maar... zie jij het mogelijk racistisch sentiment dan niet in die voorbeelden ?
Nee. Jij ziet dat wel, want jij wil het graag zien. Ik zie niet wie er gediscrimineerd zou worden. De Duitser, de Amerikaan?quote:Nee?
Zonder de VS waren we nu een stukje Duitsland vol 'Hollands ogende inwoners'.
Dankzij de VS zijn we straks nog steeds Holland, maar dan met een flinke minderheid aan 'Hollands ogende inwoners'.
Tsja, wat klinkt nu aangenamer... Ik weet 't niet.
Maar jij ziet ook geen mogelijk verborgen racistisch sentiment in die quotes ?quote:Op zondag 3 april 2005 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wel een dubieus Rationele Partij Nederland figuur.
Maar in dit vrolijke subforum vol diversiteit is hij welkom.![]()
En waarom begrijp je dan niet dat dat normaal gesproken niet nodig is?quote:Op zondag 3 april 2005 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik dacht, Harry is er niet, dus nu moet ik voor twee ouwehoeren.
Omdat ik respect heb voor de moderator.quote:Op zondag 3 april 2005 23:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En waarom begrijp je dan niet dat dat normaal gesproken niet nodig is?
Geeft niks, ieder zijn Zenpad he..quote:Op zondag 3 april 2005 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat ik respect heb voor de moderator.![]()
Wat is er met je onderschrift aan de hand?quote:
Wat?quote:Op zondag 3 april 2005 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is er met je onderschrift aan de hand?![]()
Je leest me wel!quote:
Nou, die is veranderd in een nieuw 'feitje'.. hoezo?quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 23:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou, die is veranderd in een nieuw 'feitje'.. hoezo?
quote:Op zondag 3 april 2005 21:11 schreef Darth-Vader het volgende:
Kunnen we deze regel niet enkel op niet Westerse allochtonen toepassen?
Zij groeien namelijk het hardst en vormen de grootste bedreiging voor ons voortbestaan.
Maar wat wordt er bedoeld met "hollands ogende inwoners" ?quote:Op zondag 3 april 2005 21:26 schreef Darth-Vader het volgende:
Nee?
Zonder de VS waren we nu een stukje Duitsland vol 'Hollands ogende inwoners'.
Dankzij de VS zijn we straks nog steeds Holland, maar dan met een flinke minderheid aan 'Hollands ogende inwoners'.
Tsja, wat klinkt nu aangenamer... Ik weet 't niet.
Kep wel wat meer inzicht gekregen in de kwaliteiten van Sidekick en Sizzler, dat zijn best goede mods, in andere subfora heerst soms gewoon een waar schrikbewindquote:
Kijk, dat bedoel ik nu. Je spoort niet. Star wars is niet écht gebeurd.quote:Op zondag 3 april 2005 23:17 schreef Bluesdude het volgende:
Toevallig ken ik ook stukjes van Darth Vader van lang terug
Ja, daar geef ik je wel gelijk in, al doen ze dat best goed en consequent.quote:Op zondag 3 april 2005 23:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Kep wel wat meer inzicht gekregen in de kwaliteiten van Sidekick en Sizzler, dat zijn best goede mods, in andere subfora heerst soms gewoon een waar schrikbewind![]()
Help.. wat zeg je nu?quote:Op zondag 3 april 2005 23:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nu. Je spoort niet. Star wars is niet écht gebeurd.
Jij maakt het nieuws anders wel!quote:Op zondag 3 april 2005 23:24 schreef Harry_Sack het volgende:
ik pik de aktualiteiten maandag wel weer op.. denk ik,
quote:Op zondag 3 april 2005 23:25 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat zei ik echt niet.. Niet deze keer...
Ernstig grieperig... Ik zit dit met tranen in de ogen te bekijken.. en dat is niet omdat ik zo ontroerd ben...quote:Op zondag 3 april 2005 23:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met mijn zeepdoosje?![]()
Niet best, zakdoekje?quote:Op zondag 3 april 2005 23:27 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ernstig grieperig... Ik zit dit met tranen in de ogen te bekijken.. en dat is niet omdat ik zo ontroerd ben...
Maar vroeg naar je bedje en een warme deken extra.quote:Op zondag 3 april 2005 23:29 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb hier nog voorraden voor minstens nog 3x griep, maar ik dank je voor de goede zorgen![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 23:31 schreef Neurotica het volgende:
wat is de bedoeling van dit topic?!?!
quote:Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke vernieuwing en alleen maar grappig bedoelde complottheorieen. Iedereen is welkom, mits ...
Voor het echte slappe persoonlijke ballen en eikelen, is er het IRC-kanaal, genaamd #pol. en natuurlijk MSN.
Is het de bedoeling dat het een bedoeling heeft dan?quote:Op zondag 3 april 2005 23:31 schreef Neurotica het volgende:
Het is een hangtopic voor cyberhangjongeren?quote:Op zondag 3 april 2005 23:31 schreef Neurotica het volgende:
Laat maar eens zien wat je kunt. Begin maar met Bluesdude in deze pagina.quote:Op zondag 3 april 2005 23:33 schreef Neurotica het volgende:
dan is mijn gedachten gang correct geweest![]()
ik ruk wel rechts![]()
Discriminatie!quote:Op zondag 3 april 2005 23:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laat maar eens zien wat je kunt. Begin maar met Bluesdude in deze pagina.
Iedereen kan wel roepen dat die rechts rukt!
Kijk je een beetje uit met die bacillen als je schreeuwt!quote:
Ik deel graag alles met je, Aaah...quote:Op zondag 3 april 2005 23:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kijk je een beetje uit met die bacillen als je schreeuwt!
![]()
Welkom terug van een queeste die de jongens van de mannen scheidt harry.quote:
Aaaah, wat lievvvvv!quote:
Als ik me morgen nog zo brak voel, dan kunnen ze het op het werk inderdaad bekijken...quote:Op zondag 3 april 2005 23:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aaaah, wat lievvvvv!![]()
![]()
zullen we dan morgen lekker uitslapen?![]()
Ah joh, dat werk is er overmorgen ook nog wel.quote:Op zondag 3 april 2005 23:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Als ik me morgen nog zo brak voel, dan kunnen ze het op het werk inderdaad bekijken...
Tuurlijk wel. Maar een vleugje racisme komt de diversiteit op het forum ten goede. Dat moet jij toch wel begrijpen.quote:Op zondag 3 april 2005 23:02 schreef Bluesdude het volgende:
Maar jij ziet ook geen mogelijk verborgen racistisch sentiment in die quotes ?
Mogge.quote:De NOS claimt het nieuws van het overlijden van paus Johannes Paulus II vier minuten eerder dan CNN te hebben gebracht. Ook was de publieke omroep 20 minuten voor RTL4. ,,Al willen we er geen wedstrijd van maken'', zegt men bij het Journaal.
quote:Bied Lonsdale-jeugd reisje Lijnbaan aan'
Lonsdale-jongeren uit de provincie zouden een reisje naar de Rotterdamse binnenstad aangeboden moeten krijgen. Dan worden ze overdonderd door de vele allochtonen en zijn ze snel hun grote mond kwijt.
Dat zegt Gé Grubben van het Landelijk Bureau ter bestrijding van Rassendiscriminatie. Zaterdag gooiden jongeren in Venray de ruiten in van een moskee. Daarna gingen ze op de vuist met Turkse jongeren. Het is het zoveelste incident met jongeren die het merk Lonsdale dragen. Grubben: ,,Er zit geen organisatie achter en geen ideologie. Ik noem het dan ook geen rechts-extremisme. Het zijn jongeren die met drank en drugs agressief worden. Dat ze zich dan op moslims storten, komt door angst voor de islam en voor het verlies van 'hun' plek in het dorp. In de randstad speelt dit niet zo. Logisch, daar zijn allochtonen vaak in de meerderheid en pas je wel op.''
Rotterdam is ook een model stad zonder criminaliteit.... dan heb je iets niet goed begrepen lijkt me als je met zo'n bezopen voorstel komt. Je keurt hiermee eigenlijk het geweld in Rotterdam goed.quote:
Blijft een vage partij, en ik geef ze heel weinig kans van slagen.quote:GroenLinks hervat strijd tegen luxe terreinwagens
DEN HAAG - GroenLinks blaast de campagne tegen luxe terreinwagens nieuw leven in. Volgens de partij kunnen gemeenten wel degelijk maatregelen nemen om deze wagens te weren, bijvoorbeeld uit de buurt van scholen.
GroenLinks-fracties in plaatsen als Nijmegen, Amersfoort en Leusden gaan vanaf maandag weer de boer op met zulke voorstellen. Oktober vorig jaar probeerde de fractie van GroenLinks in Nijmegen een parkeerverbod voor dit soort wagens ('PC-Hoofttractoren' of 'asobakken') door te drukken. De gemoederen liepen hoog op, tot ver buiten de gemeentegrenzen. Uiteindelijk liep het initiatief stuk op het college van burgemeester en wethouders. Dat besloot een door de gemeenteraad aanvaarde motie naast zich neer te leggen.
Daarvoor voerde het college naast technische ook juridische gronden aan, maar volgens Tweede-Kamerlid Duyvendak hebben gemeenten voldoende juridische mogelijkheden. Zij kunnen het gebruik van de terreinwagens reguleren door bepaalde wegen, zoals bij scholen, voor ze af te sluiten. Het rijden kan ook worden ontmoedigd door een hoger parkeertarief. Ook zouden gemeenten via het instrument van een Algemene Plaatselijke Verordening het parkeren van grote voertuigen op bepaalde plaatsen kunnen tegengaan.
SUV
Eerder pleitte GroenLinks voor landelijke maatregelen tegen de vermeende overlast van SUV's, naar de Engelse afkorting voor deze wagens. In de vorm van hogere wegenbelasting, een verbod op 'koeienvangers' en een verbod op de allergrootste terreinwagens. Minister Peijs (Verkeer) gaf niet thuis en beloofde alleen een onderzoek naar de nadelige gevolgen van dit type auto's.
Volgens verkeersorganisaties zoals SWOV en 3VO zijn SUV's extra onveilig; bij botsingen met 'gewone' wagens vallen onder inzittenden daarvan drie keer zoveel doden als bij een ongeval tussne normale auto's. Een stoere voorbumper als de koeienvanger, waarvan de harde versies in Europa op termijn misschien in de ban gaan, maakt dat alleen maar erger.
Verkoop
De verkoop van terreinwagens stijgt gestaag. Volgens cijfers van brancheorganisatie RAI zijn er in 2004 19.369 stuks verkocht tegen 17.253 in 2003, een stijging van 12,3 procent. Het marktaandeel, hoe bescheiden ook, groeide van 3,5 tot 4 procent. De plannen van GroenLinks kunnen op voorhand opnieuw op forse kritiek rekenen van RAI en Bovag. "Terreinwagens zijn gewoon goedgekeurd en toegelaten op de weg. Eigenaren betalen ook alle lasten." Een RAI-woordvoerder spreekt van een bijna heilloze maatregel om te handhaven.
Echt de debielste uitspraak van deze week.quote:
denk maar niet dat we nu bij elkaar horen, makkerquote:Op zondag 3 april 2005 23:40 schreef sjun het volgende:
[..]
Welkom terug van een queeste die de jongens van de mannen scheidt harry.
Ik blijf jong van geest.quote:Op maandag 4 april 2005 11:55 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
denk maar niet dat we nu bij elkaar horen, makker
Que?quote:Op maandag 4 april 2005 11:43 schreef Monidique het volgende:
Het is eigenlijk behoorlijk ad hominem, sizzler, maar Mörner is een nogal verdacht persoon: http://www.phact.org/e/z/randi-dowsing.txt .
Kyoto-waanzinquote:
Oh, ok.quote:Op maandag 4 april 2005 12:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Kyoto-waanzin
Evenals die twee onderzoekers die zogenaamd hebben aangetoond dat de befaamde hockeystick niet klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |