Ben jij nog steeds een liefhebber van Melkert, dwz in de politieke zin?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:10 schreef Sidekick het volgende:
Tsja, ik moest gelijk denken aan Ad Melkert die nu weer een open vacature ziet.
De beste man is 25 jaar ziek zwak en misselijk geweest. De laatste tien jaar was ie vooral symbolisch leider.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Een zonnebril maakt je berichtje niet grappig, hoor.
Komt er nu een tussenpaus?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie zouden de Grijze Wolven ditmaal moeten verwonden?
quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Een zonnebril maakt je berichtje niet grappig, hoor.
Nee, dank je. Dat ga ik niet beantwoorden aangezien jij hiermee wat credits kunt scoren bij de FA's. Ook speelt het mee dat ik geen zin in heb om weer een nieuwe proxy aan te maken.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:35 schreef Sidekick het volgende:
Mijn antwoord is: nee.
Nu mijn vraag: Van wie ben jij een kloon?
Dit is een weinig smakeloos.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:03 schreef George-Butters het volgende:
Eindelijk is die luchthappende vis overleden. Het werd tijdIk had gewed op 18.00 gisteravond
M.!!!quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:31 schreef Maerycke het volgende:
Het is allemaal wat. Allemaal genoten van de politieke poppenkast van vandaag? Ik ook niet. Buiten was het namelijk lekker weer!
Jan-Peter bedoel je in je eerste opsomming?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
M.!!!![]()
![]()
![]()
Alles is weer goed gekomen. Jp mag door en Jp mag naar God.
Noord-Westelijk Afrika welteverstaan.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:47 schreef Drugshond het volgende:
Ik hoop dat de volgende paus nog moderner is.... en Afrika eens een keer aan een condoom gaat helpen.
Ach, het is allemaal jammerlijk persoonlijkleed. Maar natuurlijk veruit het beste.quote:
Ja duh, een grap uitleggen is niet leuk.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:51 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Jan-Peter bedoel je in je eerste opsomming?
Dan moet ik mijn gevoel voor humor maar eens herzien.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja duh, een grap uitleggen is niet leuk.
Om je nek.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Moet ik als undercoverpastoor nog een rouwband om?
En van wie ben jij nu weer een kloon?quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:59 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn gevoel voor humor maar eens herzien.
Heb je een voorbeeldfoto?quote:
Uiteraard en op naar Rome om afscheid te nemen.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Moet ik als undercoverpastoor nog een rouwband om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |