Als jij dit lijden noemt, heb jij het niet begrepen.quote:Op zondag 3 april 2005 12:29 schreef Monidique het volgende:
Gisteren balanceerde ik. Elke tiende van een seconde ging ik van extreme walging naar extreem genot. Het was lijden!
Ik ben dan ook niet zo slim. Zou je het mij willen uitleggen?quote:Op zondag 3 april 2005 12:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als jij dit lijden noemt, heb jij het niet begrepen.
Pas op voor brandende autobanden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Moet ik als undercoverpastoor nog een rouwband om?
Dat, mijn vriend, gaat ''lijden'' verre te boven. Lijden is niet kunnen absorberen. Wie dat wel kan, lijdt niet, maar schept.quote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo slim. Zou je het mij willen uitleggen?
Joden, moslims?quote:
Alvast wat voorbeelden van medelijden.quote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet zo slim. Zou je het mij willen uitleggen?
Die vat ik niet 1-2-3 op de vroege zondagochtend.quote:Op zondag 3 april 2005 12:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat, mijn vriend, gaat ''lijden'' verre te boven. Lijden is niet kunnen absorberen. Wie dat wel kan, lijdt niet, maar schept.
Ahha!quote:Toutes les formes d'amour, de souffrance, de folie ; il cherche lui-même, il épuise en lui tous les poisons, pour n'en garder que les quintessences. Ineffable torture où il a besoin de toute la foi, de toute la force surhumaine, où il devient entre tous le grand malade, le grand criminel, le grand maudit, - et le suprême Savant ! - Car il arrive à l'inconnu
quote:Alle vormen van liefde, lijden, van waanzin; hij zoekt zelf, hij put in hem alle giffen uit, om slechts de kwintessens ervan te houden. Ineffable foltering waar hij het heel vertrouwen, van de hele bovenmenselijke kracht nodig heeft, waar hij tussen alle grote zieke wordt, maudit de grote misdadiger, de grote, - en opperste Geleerde! - Want hij komt tot de onbekende
Het is niet alleen zeer bekend an sich, het wordt bovendien vooraf gegaan door zo'n beetje het meest misbruikte citaat aller tijden; ''JE'' est un autre.quote:Op zondag 3 april 2005 12:40 schreef Monidique het volgende:
Is het... bekend? Versleten?
Ik krijg een 404.quote:Op zondag 3 april 2005 13:06 schreef Monidique het volgende:
De frontpage is cool: http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/52836#1953042 .
Nee, ik bedoel echt "goedemorgen". Vraag je mij dan of ik wist dat het al middag was, dan antwoord ik dat ik me daar niet van bewust was, daaraan toevoegend dat er ook niet over na is gedacht door mij.quote:Op zondag 3 april 2005 13:21 schreef Pr0nXXX het volgende:
Je bedoelt goedemiddag?
Dan weet je het nu.quote:Op zondag 3 april 2005 13:23 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel echt "goedemorgen". Vraag je mij dan of ik wist dat het al middag was, dan antwoord ik dat ik me daar niet van bewust was, daaraan toevoegend dat er ook niet over na is gedacht door mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |