quote:
Niet plots ''zelfredzaamheid'' introduceren.quote:Op zondag 3 april 2005 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De rest doe je maar lekker zelf.![]()
-edit-quote:Op zondag 3 april 2005 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet plots ''zelfredzaamheid'' introduceren.
Slechte specificatie.quote:Op zondag 3 april 2005 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niet plots ''zelfredzaamheid'' introduceren.
Dit wil ik meer in POL zien van jou, JdW!quote:Op zondag 3 april 2005 20:13 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat je de debiele afkorting ''ff'' gebruikt, maakt deze uiting zo mogelijk nog zieker. Flikker eens op met je onzin en je relativisme.
Krijg jij de pest nog maar een keer, mental coach.quote:Op zondag 3 april 2005 20:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dit wil ik meer in POL zien van jou, JdW!![]()
![]()
Tsjakka! Positieve energie maken van negatieve.quote:Op zondag 3 april 2005 20:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Krijg jij de pest nog maar een keer, mental coach..
hahahahahhahahahahahquote:Op zondag 3 april 2005 20:01 schreef Meh7 het volgende:
marrOkaNuH uitZsetTuuhHh, eiGu vollLuk eRSt, NiEuW ReCHTZ, PiM VoRtUiN
p.s. LoNsDale, HardCoREEE
Was je dood dan?quote:
Jaja, backstabber, ik las het welquote:Op zondag 3 april 2005 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Was je dood dan?![]()
Welkom terug, gefeliciteerd nog met het behoud van het kabinet!![]()
![]()
waar komt dat?quote:Op zondag 3 april 2005 22:42 schreef George-Butters het volgende:
leuk inderdaad
dit is ook een mooie serie:
The league of gentlemen
Dat wist ik wel, jij lurkert!quote:
ouwehoerquote:
Altijd leuk.quote:Op zondag 3 april 2005 22:44 schreef George-Butters het volgende:
Ik denk dat ik ga radicaliseren.
Even speedfeak2 aanmaken.
Joh, twee voorbeelden.quote:Op zondag 3 april 2005 21:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Waarom haat jij de VS?
Hebben we hier te maken met een Darth-Vader-Generator?
Ik dacht, Harry is er niet, dus nu moet ik voor twee ouwehoeren.quote:
Word jij nooit moe van jezelf? Zijn je etiketjes weer aangevuld?quote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef Bluesdude het volgende:
Natuurlijk is ie geeeeeeeeeeen racist... dat zijn ze nooit...
Stel die vraag aan jezelf..jij bent kampioen etiketjes uitdelen.quote:Op zondag 3 april 2005 22:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf? Zijn je etiketjes weer aangevuld?
Wel een dubieus Rationele Partij Nederland figuur.quote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef Bluesdude het volgende:
Joh, twee voorbeelden.
Heeft Darth Vader last van een stiekem racistisch sentiment ?
Natuurlijk is ie geeeeeeeeeeen racist... dat zijn ze nooit...
quote:Op zondag 3 april 2005 22:57 schreef Bluesdude het volgende:
Maar... zie jij het mogelijk racistisch sentiment dan niet in die voorbeelden ?
Nee. Jij ziet dat wel, want jij wil het graag zien. Ik zie niet wie er gediscrimineerd zou worden. De Duitser, de Amerikaan?quote:Nee?
Zonder de VS waren we nu een stukje Duitsland vol 'Hollands ogende inwoners'.
Dankzij de VS zijn we straks nog steeds Holland, maar dan met een flinke minderheid aan 'Hollands ogende inwoners'.
Tsja, wat klinkt nu aangenamer... Ik weet 't niet.
Maar jij ziet ook geen mogelijk verborgen racistisch sentiment in die quotes ?quote:Op zondag 3 april 2005 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wel een dubieus Rationele Partij Nederland figuur.
Maar in dit vrolijke subforum vol diversiteit is hij welkom.![]()
En waarom begrijp je dan niet dat dat normaal gesproken niet nodig is?quote:Op zondag 3 april 2005 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik dacht, Harry is er niet, dus nu moet ik voor twee ouwehoeren.
Omdat ik respect heb voor de moderator.quote:Op zondag 3 april 2005 23:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En waarom begrijp je dan niet dat dat normaal gesproken niet nodig is?
Geeft niks, ieder zijn Zenpad he..quote:Op zondag 3 april 2005 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat ik respect heb voor de moderator.![]()
Wat is er met je onderschrift aan de hand?quote:
Wat?quote:Op zondag 3 april 2005 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is er met je onderschrift aan de hand?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |