China heeft dat al. Niet echt nodig in Europese landen aangezien in veel landen de bevolking al afneemt. Beter toepassen in landen met hoge bevolkingsgroei.quote:Op zondag 3 april 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit om wat te doen aan de inmense overbevolking. We hadden een project in de buitengewesten, maar Jan Pronk trok in 1990 daar de steun voor in. 1 kind per gezin zou genoeg moeten zijn. Als we dit nu overal propageren , om te beginnen in Nederland. Dan dragen we ons steentje bij!
had je 25 jaar geleden moeten zeggen, nu hebben we ruim 2 miljoen niet westerse allochtonen waar we niet meer vanaf komen. Banen kunnen gecreerd worden, het tijdperk van landaanwinning is echter afgesloten.quote:Op zondag 3 april 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit om wat te doen aan de inmense overbevolking. We hadden een project in de buitengewesten, maar Jan Pronk trok in 1990 daar de steun voor in. 1 kind per gezin zou genoeg moeten zijn. Als we dit nu overal propageren , om te beginnen in Nederland. Dan dragen we ons steentje bij!
met als gevolg een foute man vrouw verhouding, ik dacht dat zo'n 40 miljoen chinese mannen niet meer gematched kunnen worden aan een chinese vrouw. Dank je wel communismequote:Op zondag 3 april 2005 20:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
China heeft dat al. Niet echt nodig in Europese landen aangezien in veel landen de bevolking al afneemt. Beter toepassen in landen met hoge bevolkingsgroei.
Dan wil ik even weten op welke wetenschap je zin hier is gebasseerd ....quote:Op zondag 3 april 2005 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
1 kind is niet tof. Ze hebben een broertje of zusje nodig.
Net of overbevolking zoveel beter is.quote:Op zondag 3 april 2005 20:58 schreef Landmass het volgende:
[..]
met als gevolg een foute man vrouw verhouding, ik dacht dat zo'n 40 miljoen chinese mannen niet meer gematched kunnen worden aan een chinese vrouw. Dank je wel communisme
Wat was het, buitenlanders eruit?quote:Op zondag 3 april 2005 21:05 schreef Chriz2kloon het volgende:
-Slikt banwaardige opmerking in-
Het is gewoon iets wat ik vind, het is leuker voor het kind.quote:Op zondag 3 april 2005 21:04 schreef Pearly het volgende:
[..]
Dan wil ik even weten op welke wetenschap je zin hier is gebasseerd ....
Zou je dat uit willen leggen?
aahh okay ... Bedankt voor je uitleg!quote:Op zondag 3 april 2005 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is gewoon iets wat ik vind, het is leuker voor het kind.
Ik vind het niet nodig om beperkingen op te leggen. Heel globaal gezegd vind ik dat het menselijk ras moet groeien. Op de lange baan worden er toch wel manieren gevonden om de problemen die de huidige overbevolking met zich meebrengt op te lossen. Ik zie het niet zitten om de hoeveelheid mensen kunstmatig op een bepaald niveau te houden, dat voelt niet 'natuurlijk' aan.quote:Op zondag 3 april 2005 21:11 schreef charon het volgende:
Voor de verandering ben ik het eens met de TS eens. Maar dit moet inderdaad niet beperkt worden tot Nederland. Het is tenslotte de meest diepliggende oorzaak van 90% van de wereldproblemen.
Men zou hier eens kunnen beginnen met Kinderbijslag alleen voor het eerste kind door te voeren- dat lijkt me prima.
Ik FOK! altijd zonder condoom, ik weet niet wat jij doetquote:Op zondag 3 april 2005 21:20 schreef soylent het volgende:
Nou, in Afrika wordt er wel veel gefokt zonder condooms, maar 't is niet alsof DIE gasten nou voor alle vervuiling zorgen...
Daarvoor moeten we toch echt bij onszelf te rade gaanMaar zoals ik al zei als we eerst de USA ontruimen kunnen wij lekker nog ff onze gang gaan!
Nederland te volquote:Op zondag 3 april 2005 21:07 schreef timbastiaansen het volgende:
als nederland te vol is, stuur je eerst maar al die buitenlanders weg naar mijn mening. We moeten niet omdat er een paar mensen denken dat het hier beter is, zelf gaan bezuinigen.
ouderen hebben pech gehad, die laten we stikken, dat is hun eigen schuld, hadden ze maar niet naar de linkse leugens moeten luisteren, nu zijn zij de lulquote:Op zondag 3 april 2005 21:24 schreef ETA het volgende:
ehm.... je weet dat dat zeer slecht voor de toekomstige economie is? Nu hebben we al last van vergrijzing, later zal dat verergeren als je maar 1 kind mag hebben. Max 1 kind-> veel meer ouderen relatief -> de werkenden moeten dan relatief meer afdragen aan sociale lasten -> economie zakt in.......... en bedankt!
dat wil ik graag zo houdenquote:Op zondag 3 april 2005 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nederland te vol... In het westen misschien. In het noorden en oosten zie je nog altijd meer open vlaktes dan huizen.
Verbaast me niets. Maar om dan over vol te gaan spreken is wat lachwekkend.quote:Op zondag 3 april 2005 21:26 schreef Landmass het volgende:
dat wil ik graag zo houden
tuurlijk niet. De mensen met meer dan 1 kind compenseren voor de kneuzen zoals jou die niet eens bijeen vrouw in de buurt kunnen komenquote:Op zondag 3 april 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De opmerking over vol is zo beladen omdat direct het migrantenvraagstuk er bij wordt gehaald. Terwijl Nederland vol is met Nederlanders en echt niet met asielzoekers. We zullen we moeten nadenken over de vraag hoe we ons land leefbaar houden En leefbaarheid is iets heel anders dan vol.quote:Op zondag 3 april 2005 21:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbaast me niets. Maar om dan over vol te gaan spreken is wat lachwekkend.
Jij zegt dat nou zo he!quote:Op zondag 3 april 2005 21:21 schreef baskabel4 het volgende:
of gewoon als je de 40 ben gepasseerd afvoeren(dumpen,lozen...dijkvulling)
ruim 2 miljoen niet westerse allochtonenquote:Op zondag 3 april 2005 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De opmerking over vol is zo beladen omdat direct het migrantenvraagstuk er bij wordt gehaald. Terwijl Nederland vol is met Nederlanders en echt niet met asielzoekers. We zullen we moeten nadenken over de vraag hoe we ons land leefbaar houden En leefbaarheid is iets heel anders dan vol.
Ik vind het best. Laat iedereen maar zijn eigen mening hebben over vol of niet vol danquote:Op zondag 3 april 2005 21:29 schreef SCH het volgende:
[..]
De opmerking over vol is zo beladen omdat direct het migrantenvraagstuk er bij wordt gehaald. Terwijl Nederland vol is met Nederlanders en echt niet met asielzoekers. We zullen we moeten nadenken over de vraag hoe we ons land leefbaar houden En leefbaarheid is iets heel anders dan vol.
Jouw probleem - ik zit er niet meequote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Landmass het volgende:
[..]
ruim 2 miljoen niet westerse allochtonen
vind ik wel veel hoor
Jij denkt dat "vol" alleen slaat op ruimte? Wat dacht je van sociale voorzieningen en werkgelegenheid bijvoorbeeld?quote:Op zondag 3 april 2005 21:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nederland te vol... In het westen misschien. In het noorden en oosten zie je nog altijd meer open vlaktes dan huizen.
Laten we daar dan wat meer aan bijdragen in het westen in plaats van het tegen te werken.quote:Op zondag 3 april 2005 21:33 schreef HenryHill het volgende:
Laten ze in 3e-wereldlanden de welvaart maar wat omhoog krikken
Mee eens trouwens !!quote:Op zondag 3 april 2005 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is gewoon iets wat ik vind, het is leuker voor het kind.
De bevolking neemt in Nederland allang af door een toenemend aantal kansloze vrijgezellen.quote:Op zondag 3 april 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Puntje, ik heb me er niet in verdiept dus kan ook het tegendeel niet bewijzen. Ik denk alleen dat het aantal lang studerende jongeren een stuk lager is dan het aantal ouderen die een AOW-uitkering krijgen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:40 schreef Pearly het volgende:
Zeg pijnboom ..... ? Gaat er al niet genoeg geld naar 'de jongeren' die tot hun honderdste blijven studeren?
Ik niet eens is met uwes!
Begin maar vast, als het helpt zal ik er eens over denken om mee te doenquote:Op zondag 3 april 2005 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Laten we daar dan wat meer aan bijdragen in het westen in plaats van het tegen te werken.
Het gaat niet om ons 2 hoor.quote:Op zondag 3 april 2005 21:44 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Begin maar vast, als het helpt zal ik er eens over denken om mee te doen
dat is een tijdelijk probleem, want als al die een-kinderen weer oud zijn zijn er juist weer weinig ouderen.. Voor de toekomst is het het beste als de wereldbevolking zou teruglopen.. te beginnen in Nederland.quote:Op zondag 3 april 2005 21:24 schreef ETA het volgende:
ehm.... je weet dat dat zeer slecht voor de toekomstige economie is? Nu hebben we al last van vergrijzing, later zal dat verergeren als je maar 1 kind mag hebben. Max 1 kind-> veel meer ouderen relatief -> de werkenden moeten dan relatief meer afdragen aan sociale lasten -> economie zakt in.......... en bedankt!
quote:Op zondag 3 april 2005 22:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat is een tijdelijk probleem, want als al die een-kinderen weer oud zijn zijn er juist weer weinig ouderen.. Voor de toekomst is het het beste als de wereldbevolking zou teruglopen.. te beginnen in Nederland.Belgie
je bent ook echt niet van deze wereld he, rare denkbeelden hebben ze daar bij de NCRV. Net alsof ze alleen maar welvarend kunnen worden als wij ze helpen.quote:Op zondag 3 april 2005 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Laten we daar dan wat meer aan bijdragen in het westen in plaats van het tegen te werken.
Nee, laten we ze vooral niet helpen. Dan weet je tenminste zeker dat het daar nooit beter gaat..quote:Op zondag 3 april 2005 23:53 schreef Landmass het volgende:
[..]
je bent ook echt niet van deze wereld he, rare denkbeelden hebben ze daar bij de NCRV. Net alsof ze alleen maar welvarend kunnen worden als wij ze helpen.
resultaten van de afgelopen 30 jaar geven iig geen gunstige voorspelling voor de toekomstquote:Op maandag 4 april 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, laten we ze vooral niet helpen. Dan weet je tenminste zeker dat het daar nooit beter gaat..
Belachelijk voorstel. Nederland is gebaat bij een gelijkmatige leeftijdsopbouw van de bevolking. Elke onregelmatigheid stelt ons voor grote problemen: zie de babyboomgeneratie die over een paar jaar massaal met pensioen gaat. De mensen die minder oud zijn (dus zeg maar iedereen tussen 18 en pakweg 45-50) moeten dat straks gaan betalen. Als je nu minder kinderen zou hebben, krijg je over zo'n 40 jaar weer een soortgelijk effect. Nederland telt dan weliswaar minder inwoners dan nu, maar een minder grote groep moet gaan betalen voor de grotere groep (onze generatie).quote:Op zondag 3 april 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik draai het liever om. Pas na een test of je geschikt bent om kinderen te hebben, zwanger mogen worden. Criteria zijn er al; adoptie. Maar goed, hoe voorkom je massaal de zwangerschap...quote:Op maandag 4 april 2005 00:35 schreef KonnieKipke het volgende:
Hmm, ik ben voor de eugenetica. Verplichte sterilisatie voor mensen met een IQ<70.
Maar het worden het er imo wel steeds meer. Maar goed, jouw argument is 'ach, ze zullen er altijd wel zijn, dus hoeven we er niets aan te doen. Ben ik blij dat jij niets te zeggen hebt over het beleid richting criminelen...quote:Op maandag 4 april 2005 11:22 schreef Tup het volgende:
Laat ik beginnen te zeggen dat Landmass wel erg veel kul verkndigd in dit topic.
Om vegrijzing het hoofd te bieden, is dit een slecht plan. Kinderbijslag laten bestaan. Ouders moeten kinderen beter opvoeden, maar:
- waardeloze ouders zullen er altijd zijn.
Ook ouders die allebei steun trekken maken ook niet snel tijd voor hun kids hoor, dus je kan het niet puur op werken gooien. Ik ben wel met je eens dat de kinderopvang belachelijk duur is (dank je wel overheid!).quote:- de huidige cultuur van werken werken werken en geld geld geld, werkt in de hand dat ouders hun kinderen niet meer zien, behoudens de tien minuten quality time per week.
Zijn vast een hoop Chinese mannen die hierheen komen om onze vrouwen te scoren.quote:Op zondag 3 april 2005 21:30 schreef Landmass het volgende:
[..]
ruim 2 miljoen niet westerse allochtonen
vind ik wel veel hoor
Dat jij je zo druk maakt over kinderen zeg, je krijgt ze toch nooit.quote:Op maandag 4 april 2005 19:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
afschaffen van de kinderbijslag vanaf het 2e kind en een 2e kindbelasting invoeren. Een jaarlijkse belastingtoeslag (inkomensgerelateerd) per kind. Het 2e kind bijvoorbeeld 5% van het jaarinkomen, het 3e kind 10% het 4e kind 30%. zo wordt het wel erg onaantrekkelijk meer dan 1 kind te krijgen financieel.
hier ook alquote:Op maandag 4 april 2005 19:04 schreef attila het volgende:
Goed idee, deze topic titel. In mijn streek is alles zo langzamerhand in een grote bouwput aan het veranderen. Doodziek word ik er van. Ik zou het leuk vinden als ik bejaard ben er nog wat natuur en open ruimte hier zou zijn. En aangezien de nederlandse bevoking natuurljk niet gedwongen kan worden in een paar grote wolkenkrabbers te gaan wonen zou de oplossing vanuit een andere hoek moeten komen namelijk minder mensen (en sommige alloctoonese groepen mogen ook wel nadenken hierover; je kunt ook gelukkig zijn met minder als 8 kinderen). Maar het is allemaal theorie, in de praktijk kun je dit niet afdwingen (mogelijk dat de afschaf van kinderbijslag iets helpt). Het is dan onvermijdelijk dat NL over een tijdje moet worden opgevat als een dunbevolkte stad en over nog veel langer als een dichtbevolkte stad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |