China heeft dat al. Niet echt nodig in Europese landen aangezien in veel landen de bevolking al afneemt. Beter toepassen in landen met hoge bevolkingsgroei.quote:Op zondag 3 april 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit om wat te doen aan de inmense overbevolking. We hadden een project in de buitengewesten, maar Jan Pronk trok in 1990 daar de steun voor in. 1 kind per gezin zou genoeg moeten zijn. Als we dit nu overal propageren , om te beginnen in Nederland. Dan dragen we ons steentje bij!
had je 25 jaar geleden moeten zeggen, nu hebben we ruim 2 miljoen niet westerse allochtonen waar we niet meer vanaf komen. Banen kunnen gecreerd worden, het tijdperk van landaanwinning is echter afgesloten.quote:Op zondag 3 april 2005 20:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit om wat te doen aan de inmense overbevolking. We hadden een project in de buitengewesten, maar Jan Pronk trok in 1990 daar de steun voor in. 1 kind per gezin zou genoeg moeten zijn. Als we dit nu overal propageren , om te beginnen in Nederland. Dan dragen we ons steentje bij!
met als gevolg een foute man vrouw verhouding, ik dacht dat zo'n 40 miljoen chinese mannen niet meer gematched kunnen worden aan een chinese vrouw. Dank je wel communismequote:Op zondag 3 april 2005 20:55 schreef BlaZ het volgende:
[..]
China heeft dat al. Niet echt nodig in Europese landen aangezien in veel landen de bevolking al afneemt. Beter toepassen in landen met hoge bevolkingsgroei.
Dan wil ik even weten op welke wetenschap je zin hier is gebasseerd ....quote:Op zondag 3 april 2005 21:01 schreef __Saviour__ het volgende:
1 kind is niet tof. Ze hebben een broertje of zusje nodig.
Net of overbevolking zoveel beter is.quote:Op zondag 3 april 2005 20:58 schreef Landmass het volgende:
[..]
met als gevolg een foute man vrouw verhouding, ik dacht dat zo'n 40 miljoen chinese mannen niet meer gematched kunnen worden aan een chinese vrouw. Dank je wel communisme
Wat was het, buitenlanders eruit?quote:Op zondag 3 april 2005 21:05 schreef Chriz2kloon het volgende:
-Slikt banwaardige opmerking in-
Het is gewoon iets wat ik vind, het is leuker voor het kind.quote:Op zondag 3 april 2005 21:04 schreef Pearly het volgende:
[..]
Dan wil ik even weten op welke wetenschap je zin hier is gebasseerd ....
Zou je dat uit willen leggen?
aahh okay ... Bedankt voor je uitleg!quote:Op zondag 3 april 2005 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is gewoon iets wat ik vind, het is leuker voor het kind.
Ik vind het niet nodig om beperkingen op te leggen. Heel globaal gezegd vind ik dat het menselijk ras moet groeien. Op de lange baan worden er toch wel manieren gevonden om de problemen die de huidige overbevolking met zich meebrengt op te lossen. Ik zie het niet zitten om de hoeveelheid mensen kunstmatig op een bepaald niveau te houden, dat voelt niet 'natuurlijk' aan.quote:Op zondag 3 april 2005 21:11 schreef charon het volgende:
Voor de verandering ben ik het eens met de TS eens. Maar dit moet inderdaad niet beperkt worden tot Nederland. Het is tenslotte de meest diepliggende oorzaak van 90% van de wereldproblemen.
Men zou hier eens kunnen beginnen met Kinderbijslag alleen voor het eerste kind door te voeren- dat lijkt me prima.
Ik FOK! altijd zonder condoom, ik weet niet wat jij doetquote:Op zondag 3 april 2005 21:20 schreef soylent het volgende:
Nou, in Afrika wordt er wel veel gefokt zonder condooms, maar 't is niet alsof DIE gasten nou voor alle vervuiling zorgen...
Daarvoor moeten we toch echt bij onszelf te rade gaanMaar zoals ik al zei als we eerst de USA ontruimen kunnen wij lekker nog ff onze gang gaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |