Zal zeker de nieuwe Paus zijn, nee ik ben nog niet zo oud dat ik alle series van vroeger ken.quote:Op zondag 3 april 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick, wie is die nerd in je plaatje?
Ik ben toch jonger en ik ken wel alle koningen van vroeger.quote:Op zondag 3 april 2005 15:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zal zeker de nieuwe Paus zijn, nee ik ben nog niet zo oud dat ik alle series van vroeger ken.
De nerd is in jouw, zoals jij in de nerds bent?quote:Op zondag 3 april 2005 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben toch jonger en ik ken wel alle koningen van vroeger..
Maar ik ben dan ook een nerd, wat heet, ik omvat alle nerds!
Dat is die Mandela-wannabe.quote:Op zondag 3 april 2005 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Sidekick, wie is die nerd in je plaatje?
ii heeft niets op.quote:Op zondag 3 april 2005 16:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Drank maakt M. meer goed dan ii lievvv is.
Hoch! Hohenzollernblut!quote:Op zondag 3 april 2005 16:10 schreef PJORourke het volgende:
Grrrrrrrrr
Ik lees:quote:Op zondag 3 april 2005 16:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als je van hoek naar hoek kijkt, dan komt er beweging in!
raar, ik:quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 16:37 schreef ii het volgende:
[..]
Da's gek, ik zag heel wat anders.
[afbeelding]
Ik las even aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah4eva.quote:Op zondag 3 april 2005 16:37 schreef ii het volgende:
[..]
Da's gek, ik zag heel wat anders.
[afbeelding]
quote:
Citeerde hij de halve wereldbevolking.quote:Op zondag 3 april 2005 17:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
oeh oeh, irritant
ff een biertje nemen om er tegen te kunnnen dan maar
Kost nog verdomme veel moeite alles op een rij te krijgen. Moest er een excel-file voor maken.quote:Op zondag 3 april 2005 17:50 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
oeh oeh, irritant
ff een biertje nemen om er tegen te kunnnen dan maar
Kun jjij dat poppetje nu eens de Confederate flag opplakken? Alsjeblieft?quote:Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 3 april 2005 17:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun jjij dat poppetje nu eens de Confederate flag opplakken? Alsjeblieft?
Okay en dan hierquote:Op zondag 3 april 2005 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nou, dat 'ie van kleur verschiet en dan deze gezichtsuitdrukking aanneemt.
Lastig, maar ik zal het eens proberen.quote:
De "Ik word geelektrocuteerd, maar ik geef geen krimp"-smiley?quote:
Zoiets?quote:Op zondag 3 april 2005 18:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De "Ik word geelektrocuteerd, maar ik geef geen krimp"-smiley?
quote:Op zondag 3 april 2005 18:20 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De "Ik word geelektrocuteerd, maar ik geef geen krimp"-smiley?
Klonen mag. Van fok, niet van Balkenende.quote:Op zondag 3 april 2005 18:53 schreef PJORourke het volgende:
Is er ergens een kliktopic om klonen te melden?
Auw!quote:Op zondag 3 april 2005 19:09 schreef Monidique het volgende:
And now for something completely different
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |