quote:
Nu ben ik hier pas sinds kort geregged, maar ik ken de huisregels blijkbaar al beter dan jij
Lees
[DIG] De huisregels. nog eens heel goed door voordat je ergens reageerd. Deze jongen of meisje opent hier een topic omdat hij/zij zijn/haar ei kwijt wil, en jij kwakt er zo'n smily tegenaan
Terug ontopic: ik ben hier toevallig via Google terecht gekomen (geweldige zoekmachine overigens), omdat ik op zoek was naar een oplossing voor mijn 'probleem'. Ik heb sinds afgelopen zaterdagochtend een stip op mijn beeldscherm zitten. Hoe die daar komt is me een raadsel, maar ik heb hem daar niet neergezet. Het enigste wat ik nog weet van de vrijdag op zaterdag is dat ik knokenzat thuis ben gekomen op mijn fietske
![]()
Het is zeker geen dode pixel, want ik heb nog een CRT monitor. Ik dacht eerst dat mijn zusje aan mijn pc had gezeten zonder toestemming
![]()
Maar nadat ik haar een flink pak slaag had gegeven bleek dit dus niet zo te zijn. SO the quest continued. Ten einde raad heb ik een oude 15" monitor van zolder gehaald en deze aangesloten. Resultaat: nada, nog steeds die stip op mijn scherm
![]()
Het wisselen van kabels, drivers etc. had ook geen resultaat. Zelfs een TNT2 kaartje ipv mijn Radeon 9800 pro bood geen soelaas...
Ik ben toen aan het zoeken gegaan, en uiteraard eerst op het forum van de tweakers
![]()
. Helaas bood hun zoekmachine mij niet de oplossing, dus wende ik mij tot Google (hele fijne zoekmachine overigens). Zo ben ik dus tenslotte hier terechtgekomen
![]()
Wat ik mij nu afvraag: is deze stip weg te krijgen? En zo ja --> hoe?
Ik erger me er namelijk best wel aan, want wat ik ook doe op mijn pc, die stip blijft in beeld
![]()
Greet44: bied die stip nu echt zo'n geweldige uitkomst voor bepaalde taken?
Voor ieder ander: hebben jullie dit al ooit eens eerder meegemaakt?
Hieronder een screenshot van mijn 'stip'. Sorry voor de ranzige compressie, maar de screenshot is met paint gemaakt