[edit: doe's lief]quote:
Waarom ze heeft er een streepjes overhemd voor aangetrokken, zodat je er ook nog wat bolling in kan ontdekkenquote:
Hey! Dat was eenquote:
Slisslerquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Waarom ze heeft er een streepjes overhemd voor aangetrokken, zodat je er ook nog wat bolling in kan ontdekken![]()
Dit soort machtsmisbruik leidt tot nog veel meer gezeik. Bemoei je met je eigen post.quote:
Ohja, eerst wordt er in feedback gemiept dat er geen vrouwen in POL komen. Komt er één die zelfs haar tieten laat zien (wat wil je nog meer!quote:
Je bent gewoon jaloers menquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ohja, eerst wordt er in feedback gemiept dat er geen vrouwen in POL komen. Komt er één die zelfs haar tieten laat zien (wat wil je nog meer!), gaan jullie die wegjagen!
Eenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ohja, eerst wordt er in feedback gemiept dat er geen vrouwen in POL komen. Komt er één die zelfs haar tieten laat zien (wat wil je nog meer!), gaan jullie die wegjagen!
O, dat zou ik heel fijn vinden, wanneer spreken we af?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:26 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Skatje toch! Je mag me weleens komen meeten om ze echt te zien hoor mops
Wat ben je lief vandaag zeg!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Eendie hier alleen kwam om een
te scoren?
![]()
Nee, ik val niet opquote:
Ik ben regelmatig op een meet te vinden. Check de lijstjes maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O, dat zou ik heel fijn vinden, wanneer spreken we af?![]()
Ik word agressief van dat lukrake deleten van die modjes hier op fok.quote:
net had je het over je, niet julliequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig op een meet te vinden. Check de lijstjes maar
Ja maar die knopjes zijn zo tofquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik word agressief van dat lukrake deleten van die modjes hier op fok.
Omdat je het zoquote:
Mag je knuffelen met Knutquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
net had je het over je, niet jullie
Wil je mij onderdak geven als Kickie en Sizzie alles deleten van POL?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:30 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja maar die knopjes zijn zo tof
Grapje. In LIF hoef je niet zo vaak te deleten. dat scheelt
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Omdat je het zo-lievv vraagt.
Vertel eens, dat lijkt me echt zo'n type dat voor de lol op zijn bek geslagen wordt. Zie je dat vaak gebeuren eigenlijk?quote:
quote:
Je mag gerust een topic openen in LIF hoor schatquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wil je mij onderdak geven als Kickie en Sizzie alles deleten van POL?
Ik vind je weer liev, waarom ben jij niet op POl moderin?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wel in die audi, anders mot ik je niet
Hoi, wanneer heb je tijd ? Dan mag je me even stevig voor mijn bek rossenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vertel eens, dat lijkt me echt zo'n type dat voor de lol op zijn bek geslagen wordt. Zie je dat vaak gebeuren eigenlijk?
Hoezo lukraak? Er staat toch een reden bij?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik word agressief van dat lukrake deleten van die modjes hier op fok.
Waarover? Ik hou niet van snobbengedrag.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je mag gerust een topic openen in LIF hoor schat
quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Vertel eens, dat lijkt me echt zo'n type dat voor de lol op zijn bek geslagen wordt. Zie je dat vaak gebeuren eigenlijk?
Man, jij neemt alles veel te serieus en Sil kent mij, die kan zichzelf echt wel verdedigen hoor. Mén!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hoezo lukraak? Er staat toch een reden bij?
Omdat er al 2 capabele mods zijnquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind je weer liev, waarom ben jij niet op POl moderin?![]()
![]()
Welnee, ik sla geen mensen die zich belangrijk vinden in onzin. Frans Bouwer sla je toch ook niet omdat ie iets niet begrijptquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef Silmarwen het volgende:
[..]! Hij is een beetje groot, en intimiderend. Het lijkt me wel eens leuk om te zien wat er dan zou gebeuren.
Maar nee, dat zie ik nooit? Hoezo wilde je het proberen?! Oe oe catfight (of hoe noem je dat als 2 mannen het doen
)
Heb je geen intressante moedervlek op een rare plek ofzo?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarover? Ik hou niet van snobbengedrag.![]()
![]()
*Aaah niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Man, jij neemt alles veel te serieus en Sil kent mij, die kan zichzelf echt wel verdedigen hoor. Mén!
Wat ben je toch liev als je blond bent.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat er al 2 capabele mods zijn
ieuw dat was zowaar een compliment naar sizzler en Sidekick!
![]()
volgens mij heeft iemand het hondehok niet goed dichtgedaanquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:32 schreef Knut het volgende:
[..]
Hoi, wanneer heb je tijd ? Dan mag je me even stevig voor mijn bek rossen. Kijken hoe ver je komt
Niet ik ben een lief klein knuffelig lammetje en ik vind het fijn als sizzler mij verdedigtquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Man, jij neemt alles veel te serieus en Sil kent mij, die kan zichzelf echt wel verdedigen hoor. Mén!
Dan mag je nog steeds een keer langskomen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Welnee, ik sla geen mensen die zich belangrijk vinden in onzin. Frans Bouwer sla je toch ook niet omdat ie iets niet begrijpt![]()
Ben jij zo'n "vriend" die tussen een vriend en zijn vriendinnetje in gaat staan, omdat die zelf geen gesprek aan durft te gaan met een vrouw?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
*Aaah niet meer serieus nemen
Check.
Ik heb rood haar hoorquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat ben je toch liev als je blond bent.![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:35 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Heb je geen intressante moedervlek op een rare plek ofzo?
Dat denk jij.quote:
Zitten die in je huis of op je lichaam, anders moet ik hem helaas sluiten. Geen leuke nieuwe kleding of rare medicijnen, niemand die je kent gaat dood aan iets?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee.
Wel een hekel aan blauwe smurfen!
Ik heb een hekel aan weblogs, mag dat ook?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zitten die in je huis of op je lichaam, anders moet ik hem helaas sluiten. Geen leuke nieuwe kleding of rare medicijnen, niemand die je kent gaat dood aan iets?
Make love not warquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Can't we just get along?
Dat is meer R&P of KLB. Sorry no can doquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan weblogs, mag dat ook?
Ik vind het schandalig dat D66 het land zo langer sloopt met dat achterlijke optreden. Weg met die partij! Wat daarna gebeurt, zal vast niet beter zijn, maar dat wisten we al.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:39 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Make love not war
Hey trouwens, ik hoop dat D66 morgen massaal nee gaat stemmenNieuwe verkiezingen
Die pechtold is overigens een lul eerste klas, in Leiden flikte hij dingen die niet okay waren
Een coalitie van VVD CDA en Wildersquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig dat D66 het land zo langer sloopt met dat achterlijke optreden. Weg met die partij! Wat daarna gebeurt, zal vast niet beter zijn, maar dat wisten we al.
Belgie!!!![]()
En over kittens en klittebanden?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat is meer R&P of KLB. Sorry no can do
F&Fquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
En over kittens en klittebanden?![]()
Het me eigenlijk echt niks verrotten. Dit land is de komende jaren toch weer een chaos.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Een coalitie van VVD CDA en Wilders
Sorry, no can do. Verbal.quote:
Terugkomen he, dankzij jou ben ik weer vrolijk!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:44 schreef Silmarwen het volgende:
Mensen ik ga weer braaf studeren enzo. Het was gezellig![]()
Ik twijfel over wat voor soort mensen je precies bedoelt. Maar denk er toch niet aan te voldoen. Ik heb ook geen vrienden die zoiets niet zouden durven.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ben jij zo'n "vriend" die tussen een vriend en zijn vriendinnetje in gaat staan, omdat die zelf geen gesprek aan durft te gaan met een vrouw?![]()
Kijk, nu kom je ergens, je vorige reply was uebersaai!quote:
nuchter is dit topic inderdaad niet te pruimenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Tijd voor een bier.
Dat rode dingetje he?quote:
Nee, ik ben niet zo'n schaap.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:12 schreef Harry_Sack het volgende:
heeft iemand van jullie eigenlijk een kip geadopteerd? Dat schijnt het helemaal te zijn nu
quote:U hebt vast ongetwijfeld wel de TV commercial van B.I.G. op TV gezien en zult u ook meegekregen hebben wat wij online en offline op jacht gaan naar illegale software. Hieronder vallen games, applicaties.
Onze online-detectives hebben op Uw PC illegale software aangetroffen.
Het bezitten en/of verspreiden van deze software is zeer strafbaar.
Verwijderen van deze software heeft geen zin meer, daar wij er kopieen van hebben gemaakt.
U kunt op korte termijn een dagvaarding verwachten om te verschijnen voor de kantonrechter.
Mocht U nog iets onduidelijk zijn kunt U een kijkje nemen op onze website:
http://www.bigweb.nl
Met vriendelijk groet,
het B.I.G. team.
(Op dit mailtje kan NIET gereplyed worden!)
Morgen jezelf maar aangeven op het politiebureau dan maar he ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
ik kreeg dit net in m'n hotmail:
[..]
Byebyequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je kreeg net klappies!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:17 schreef du_ke het volgende:
Ja ik ben die met die regenboogtrui.
Ik woon echter in een betere wijk van de stad
Ik kom wel even langs in de cel om gedag te zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Goed gedaan, jochie!quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
samantha?quote:
interessanter zou het zijn als we haar msn log mochten lezenquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
samantha?![]()
![]()
Zo'n lekkere ordinaire del.![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
interessanter zou het zijn als we haar msn log mochten lezen
Compleet uitgeleefd op haar 16e waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
samantha?![]()
![]()
Zo'n lekkere ordinaire del.![]()
![]()
1luv!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
interessanter zou het zijn als we haar msn log mochten lezen
Dat denk ik ook wel, die heeft natuurlijk geen schijn van kansquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Compleet uitgeleefd op haar 16e waarschijnlijk.
Denk het niet. Gebruik dat adres nooit ergens bij het downloaden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Is het echt en hebben ze je gegevens wel rechtmatig verkregen?
Het was geil. Een top verzameling mongolen. Vond ze alleen niet erg Gronings. Het accent leek nergens opquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Probleemwijken gaat over Groningen. Du_ke en GB?
Waarom kijk je ook? Alle drie zijn om te kotsenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Tarak het volgende:
Femke Halsema bij Barend en Van Dorp. Ik heb 'm net opgezet en heb me nu al geërgerd.
Die blik in die kop alweer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Tarak het volgende:
Femke Halsema bij Barend en Van Dorp. Ik heb 'm net opgezet en heb me nu al geërgerd.
In Ondiep in Utrecht zouden dergelijke types tot de elite van de wijk behoren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het was geil. Een top verzameling mongolen. Vond ze alleen niet erg Gronings. Het accent leek nergens op
Te dom om na te denken te slim om te vergeten te ademen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
In Ondiep in Utrecht zouden dergelijke types tot de elite van de wijk behoren.
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.quote:
Dat misschien wel maar geen typische stadjers.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.
Dat waren echt geen echt Groningers. Ze waren te verstaan zelfs zonder ontdertiteling.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.
Ja, voor jou misschien. Hier praten we Nederlands.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat waren echt geen echt Groningers. Ze waren te verstaan zelfs zonder ontdertiteling.
Waar? In Rotterdam?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, voor jou misschien. Hier praten we Nederlands.
Dat praat ik dan ook niet.quote:
Ik doet dat niet en ga nu ff leggen, want het is biertijd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef du_ke het volgende:
jaja en waarom zouden wij dat geloven?
Rrotterdams is een lekkerrr taaltje toch? Maarrr ik ben bevoorrohrdeelt, m'n moederr komt uit Rotterrdam, en m'n ohma komt uit Rotterrdam en m'n ohpa komt uit Rotterrdam.quote:
Ik weet het niet, Amerikanen denken teveel alsof ze in een aflevering van M*A*S*H of zo spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:18 schreef sizzler het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/gunner_palace-tlr.html
Lijkt me een interessante docu.
Kan geen oppervlakkigheid meer zien. Ik wil diepgang voelenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Amerikanen denken teveel alsof ze in een aflevering van M*A*S*H of zo spelen.
Lousewies?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kan geen oppervlakkigheid meer zien. Ik wil diepgang voelen
quote:
Je ziet ook de ring?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk hoe ze die Mike vasthoudt.![]()
![]()
Wat een mondquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk hoe ze die Mike vasthoudt.![]()
![]()
Dat betekent dat ze het niet zo nauw neemt van achteren.quote:
De oud-voorzitter van de Jonge Democraten draagt de andere.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
De oud-voorzitter van de Jonge Democraten draagt de andere.
#5 Val kabinet in handen van D66 congres
Politiek leeft!
Ongelooflijk, was Balkenende geen penningmeester van de NCRV trouwens?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
De oud-voorzitter van de Jonge Democraten draagt de andere.
#5 Val kabinet in handen van D66 congres
Politiek leeft!
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*quote:Aaahikwordgek kan niet normaal reageren in POL. Schelden en op de man spelen doen we hier niet aan.
Week weg uit POL/NWS
Moeten we daar de oorlog nou mee winnen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*![]()
hm. ik snap je link niet zo eigenlijk. Ik zie nergens AAAAh geband staan. We zitten op topic 20..quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Please, dit is toch geen 1 aprilpoging he?
Mayday Mayday going down, going downquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De paus krijgt zo ook een ban voor het leven!
hee, nu kun je tegen jongere leden zeggen: 'als 25 jarigen praten, houden jongeren hun bek', he hee. Gister was je verjaardagquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mayday Mayday going down, going down
Mijn opa had een keer het verhaal opgehangen dat er een stel kinderen in de mergelgrotten verdwaald waren. Kwam, naar wat ik gehoord had, uitgebreid in het nieuws. Hoop mensen zoeken zonder wat te vinden. Ideetje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:11 schreef sizzler het volgende:
Ik moet echt nog met een goede 1 april grap komen. Maar ik weet gewoon nog niks.
Je miste me al he?!quote:
Tuurlijk, wat een draadje als dit nodig heeft, is een sterke manquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:13 schreef George-Butters het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAHHHHHHH ik mis je nu al.
Dat ik dat ooit zou zeggen over een moslimfoob
Ditoquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef du_ke het volgende:ik drink eerst nog even lekker een biertje
.
En Idemquote:
quote:De personen die hiervoor verantwoordelijk zijn zullen rekenschap moeten afleggen." Dat zei de Republikeinse leider in het Amerikaanse parlement Tom Delay vanavond naar aanleiding van de dood van comapatiënte Terri Schiavo. Delay veroordeelt de rechters die terugplaatsing van de voedingssonde afwezen.
"Dit verlies heeft zijn oorzaak in een juridisch systeem dat de mensen die juist de meeste bescherming nodig hebben niet beschermt, en dat gaat veranderen. Er komt een dag dat de personen die hier aan meewerkten hun gedrag zullen moeten verantwoorden", vervolgde Delay. Later sprak hij over een 'arrogante en oncontroleerbare rechterlijke macht, die zijn neus ophaalt voor het parlement en de president'. Delay wilde niet ingaan op de vraag of het parlement een afzettingsprocedure moet starten tegen de betrokken rechters.
Ook president George Bush reageerde op de dood van Schiavo. Hij riep zijn land op om de herinnering aan de vrouw in ere te houden door te werken aan een cultuur waarin het leven wordt geëerd. Een woordvoerder van het Vaticaan noemde het overlijden van Schiavo, die vijftien jaar in coma lag, 'moord'. "Dit is moord, niets meer en niets minder. Het is de overwinning van een cultuur van dood op dat van het leven", liet de Italiaanse kardinaal Renato Martino weten.
Wat een geblaat. Moord is het wanneer je iemand dood maakt, niet wanneer je iemand niet voedt. Nieuwste Southpark gaat er trouwens over, zeer geinig. Torrentquote:
ja, had iets te maken met het bestemmingsplan ofzo. Het was zo'n 'groene', helemaal wars van elk pragmatisme or realiteitszin, maar wel helemaal verknocht aan het hars van die ene boomquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Haha, wat voor belang had die ene boom dan en waarom moest die boom weg?
Ik vind je normaal een oppervlakkig persoon, maar hier heb je vol gelijk in.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat een geblaat. Moord is het wanneer je iemand dood maakt, niet wanneer je iemand niet voedt. Nieuwste Southpark gaat er trouwens over, zeer geinig. Torrent
Misschien tijd voor een stukje reflectie na zo'n avondquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:38 schreef Harry_Sack het volgende:
Er zitten meer dan 60 mensen voor hun werk in zo'n raadszaal voor hun werk te luisteren naar dat soort belangrijke argumenten![]()
Astu. Hoop alleen niet dat een torrent hier posten tegen de regels isquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]dankjewel, ik was de nieuwe aflevering vergeten. Staat nu aan.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind je normaal een oppervlakkig persoon, maar hier heb je vol gelijk in.
Bomen zijn liev, bomen zijn geil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dronk net nog een blikje bier. Morgen rustig aan doen op werk, want het weekend staat voor de deur!![]()
![]()
Oi !
Ach, dat weet je met een deelraad. Zo'n stom d66-achtig idee dat ooit nog werd beloond ook (vast op een zwak moment). Als er belangrijke beslissingen gemaakt moeten worden, dan pakt de centrale stad het hele issue toch afquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een stukje reflectie na zo'n avond"Waarom doen we dit nog?"
Ik geloof van wel. Maar dit is politiek gezien noodzakelijk en van zwaarwegend belangquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Astu. Hoop alleen niet dat een torrent hier posten tegen de regels is![]()
Mum's the wordquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik geloof van wel. Maar dit is politiek gezien noodzakelijk en van zwaarwegend belang
Daar wonen alleen maar Zuid-Amerikaanse dealers, ik zweer het je. Ze zeggen ook nog eens ambassadeur te hetenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zoek je trouwens nog een mooi plekje om te wonen?
Zie hier: http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={C2ACEE63-C7FA-48D4-9A4D-947E9B983F42}&refining=N&sfRangschikking=DESC&sfSortering=obj%5FKoopprijs&sfStraal=0&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=1000000000&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=1&zid=192772&sfPlaatsID=6864&searchmode=normaal
[]afbeelding]
[afbeelding]
Het betreft hier een vrijstaande kapitale villa aan de Vondelstraat 87 te Amsterdam. Ondermeer omvattende circa 1417 m² eigen grond direct grenzend aan het Vondelpark, ruim 700 m² woonoppervlakte met 15 vertrekken, twee parkeergarages en mogelijkheid om op eigen terrein te parkeren, een inpandig zwembad, gastenverblijf en een fraai aangelegde tuin.
Het gebouw zelf dateert uit 1898 en is recentelijk op een meest onderscheidende wijze tot in detail gerenoveerd. Onderscheidend in detaillering, materiaal keuze, de wijze waarin is bewerkstelligd de oorspronkelijke stijl te waarborgen, sfeer, licht en de juiste verhoudingen. Dit alles is op technisch perfecte wijze uitgevoerd.
Onze opdrachtgever heeft met de meest vooraanstaande vaklieden gewerkt onder regie van restauratie architect mevrouw Merxk. Zij is onder andere bekend van de restauratie van het Amsterdamse Concertgebouw.
Het omliggende perceel is onder architectuur van de Belgische tuinarchitect Marcel Cornille aangelegd en voorzien van een beregeningsinstallatie en een fraaie vijver met winterbad. Het perceel waarborgt veel privacy en biedt de mogelijkheid voor parkeren op eigen terrein. Het geheel is omheind middels een nieuw gefundeerd en gesmeed hekwerk.
Aanvaarding in overleg.
Vraagprijs slechts zo'n 7.200.000,- k.k. It's a steal.
Dekker, ik zeg het je. Maareh, zou je zoiets niet kunnen uitbaten ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Daar wonen alleen maar Zuid-Amerikaanse dealers, ik zweer het je. Ze zeggen ook nog eens ambassadeur te heten![]()
Jawel, een embargo in de straat forceren en dan daar anti-kraak gaan wonen, maar het is niet hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dekker, ik zeg het je. Maareh, zou je zoiets niet kunnen uitbaten ofzo?
Veel wisselende contacten toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:55 schreef George-Butters het volgende:
Drugsdealers, heb het een tijdje gedaan. Maar het blijkt echt heeeel eentonig te zijn.
Ik had het al aangekondigd een paar weken terug. Alleen was mijn bron een CNV'er. Gek dat het CNV niet genoemd wordt.quote:Werknemers metaalelektro in staking
(Novum) - Werknemers van zeker 150 metaalelektro-bedrijven leggen vrijdag voor een dag het werk neer. Dat meldt FNV Bondgenoten. De onderhandelingen voor een nieuwe cao voor de 160 duizend werknemers in de elektrometaalsector liepen 25 februari vast.
Het ultimatum dat FNV Bondgenoten daarna aan de werkgevers stelde, liep maandag af. Op dinsdag en woensdag heeft nog overleg plaatsgevonden, maar dat heeft niets opgeleverd. De werknemersorganisatie organiseert manifestaties in onder meer Rotterdam, Hengelo en Eindhoven.
De vakbonden eisen van de werkgevers dat de huidige pensioenregeling blijft bestaan. Werknemers kunnen nu vanaf hun 61e met pensioen. Ook over een loonsverhoging zijn beide partijen vooralsnog niet tot een oplossing gekomen. De bonden willen vanaf 1 januari een loonsverhoging van 2,5 procent; de werkgevers bieden 0,85 procent.
Werkte hier prima hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:13 schreef du_ke het volgende:
Hmm dat torrent werkt ook niet fijn load je eerst down krijg je een stand waar ik niets mee kan.
Is dat niet de harten koning uit het kaartspel ?quote:Wolfowitz nieuwe president Wereldbank
WASHINGTON (ANP) - Paul Wolfowitz wordt de nieuwe president van de Wereldbank. Donderdag wezen de 24 bewindvoerders van de ontwikkelingsbank, die met elkaar 184 landen vertegenwoordigen, de Amerikaan aan als opvolger van James Wolfensohn, die de ontwikkelingsbank tien jaar heeft geleid.
Wolfowitz (61) is de tiende Wereldbank-president. Hij treedt op 1 juni in functie. Zijn kandidatuur is niet onomstreden geweest. Sinds president Bush hem naar voren schoof als kandidaat, zijn er heftige discussies over hem geweest. Wolfowitz wordt gezien als de man achter het Amerikaanse regeringsbeleid inzake Irak en zou weinig ervaring hebben met ontwikkelingshulp en het bestrijden van armoede.
Om zijn tegenstanders van het tegendeel te overtuigen maakte Wolfowitz een rondreis, die hem onder meer naar Brussel bracht. Daar sprak hij eerder deze week met enkele Europese ministers. Na die ontmoeting zei onder anderen minister van Ardenne van Ontwikkelingssamenwerking zijn kandidatuur te steunen. "Wolfowitz lijkt me goed ingesteld op deze nieuwe taak."
Zijn kandidatuur was dan omstreden, vanaf het begin twijfelde vrijwel niemand eraan dat Wolfowitz de nieuwe man van de Wereldbank zou worden. De Verenigde Staten zijn de grootste aandeelhouder van de instelling en de topman is altijd een Amerikaan.
Tijdens de vergadering van de Wereldbank-bewindvoerders over Wolfowitz’ benoeming demonstreerden nog wel enkele tientallen mensen voor het gebouw van de bank in Washington. Ze waren daar samengekomen om wat ze uitbeeldden als "de race met maar één paard" af te wijzen.
quote:Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
huh? waar?quote:Op vrijdag 1 april 2005 05:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(communistisch Fok! sensuur ?)
O ja... 1 april (took 0,3 ms).
Als je een bericht post... zie je vandaag soms een extra bijschrift... je komt het nog wel tegen..quote:Op vrijdag 1 april 2005 05:46 schreef the_disheaver het volgende:
huh? waar?
Ieder die zich na '66 heeft aangemeld is nieuw?quote:Op vrijdag 1 april 2005 04:45 schreef the_disheaver het volgende:
Ikke niet! Wel thee
Maar niet veel gebeurd... De paus ligt op sterven (of wellicht is hij al overleden, welke pauselijk woordvoerder werkt snachts?) en D66 beroept zich op het artikel om nieuwe leden te onderzoeken, waardoor ze nog geen stemrecht hebben. Das alles geloof ik!
quote:Geert Wilders krijgt beveiligde woning
Geert Wilders krijgt aan het eind van deze maand een extra beveiligde woning in de randstad toegewezen. Hij betaalt er een vaste bijdrage per maand voor en als Wilders in de toekomst niet meer wordt bedreigd zal het huis vrij komen voor andere politici die bedreigd worden. Volgens Justitie is de woning beveiligd genoeg om de locatie openbaar te maken.
Wilders woont al maanden in een gevangeniscel op Kamp Zeist. Eerder kreeg Hirsi Ali ook een beveiligd huis van Justitie. Volgens Donner was het moeilijk een geschikte woning te vinden.
Gisteren heeft de Groep Wilders zich laten registreren bij de Kiesraad in Den Haag. "Als het kabinet valt, zijn wij klaar voor verkiezingen", aldus Wilders.
Een copy van het bunkercomplex van A.Hitler was toch ook goed genoegquote:Op vrijdag 1 april 2005 08:06 schreef sizzler het volgende:
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=165289quote:De coup via internet
Het lot van het kabinet ligt in handen van de D66-leden. Zaterdag stemmen zij over het ‘paasakkoord’ dat de coalitiepartijen hebben gesloten om een kabinetscrisis te voorkomen. Momenteel zijn internetters druk in de weer om tegenstemmers te mobiliseren.
‘One man, one vote’
D66 kent het ‘one man, one vote’-systeem. Dat betekent dat de stem van elk lid – prominent of niet – even zwaar meetelt bij een stemming. Ook nieuwe leden mogen zaterdag hun stem uitbrengen, als hun contributie voor die tijd voldaan is. Dat kan zelfs nog aan de deur.
Computerproblemen
Nadat bekend werd dat D66-leden het coalitieakkoord kunnen afwijzen, stroomden de nieuwe leden binnen bij de partij. Zoveel zelfs dat D66 dinsdag stelde de nieuwe leden niet op tijd te kunnen invoeren door gebrek aan personeel en computerproblemen. Inmiddels zijn die problemen opgelost.
Internet
Op internet zien tegenstanders van Balkenende-II hun kans. “Dit is de kans op bestuurlijke vernieuwing, sterker nog de kans van je leven om een kabinet te laten vallen”, riep Fleischbaum bezoekers van GeenStijl.nl op om snel lid te worden van de partij. Ook andere sites, zoals Laathetkabinetvallen en Telegravin.nl moedigen de bezoekers aan zich aan te sluiten.
Vier touringcars
GeenStijl zegt al 200 aanmeldingen te hebben en vier touringcars te kunnen vullen. Toch zijn meer mensen nog welkom. “Prijs van dit alles is 50 euri inclusief D66 lidmaatschap, GeenStijl shirtje, lunchpakket en een kortingsbon van 10 euri voor de Pier van Scheveningen (45 euri voor lieden onder de 28 jaar).”
Tijdelijk
Juridisch gezien valt er weinig aan te doen. “In onze statuten staat dat elk nieuw lid stemrecht heeft”, stelt partijvoorlichter Harms in de Volkskrant. Wel overweegt D66 tijdelijke lidmaatschappen te geven: na een onderzoek naar de achtergrond van de nieuwe leden kunnen hun stemmen achteraf nog ongeldig worden verklaard. D66 verwacht ongeveer 2000 mensen op het congres.
Een stukje en het ging nergens over. Stelletje kleuters zonder baan zijn het.quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=165289
Heeft iemand het gezien gister?
Jij bent de volgende heb ik begrepen!quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
Bans in POL/NWS.
Na weken editten, bijsturen, discussie die door deze users ontspoorden krijgen de volgende users eens een weekban in NWS/POL.
Cherrymoontraxx
Meaculpa en -famke_ blijven weg.
Machteld
Speedfreak1 was al gebanned.
Tikorev
en PietVerdriet.
Hopelijk hebben topics in NWS nu iets meer kans..
------------------------------------Ik zit op koers
Wie is Wilbers?quote:
Verbannen naar siberie ofzo die aap. Die knakker zorgt voor niets dan ellende en kost klauwen vol geldquote:
Is dit vragen naar de bekende weg? Wijzig je bericht s en probeer het opnieuw.quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:07 schreef gr8w8 het volgende:
Zeg, dit is toch politiek? Over stemmen enzo? Doe 's stemmen dan! Crew en users.
Tegenstemmers en dictators uitgezonderd uiteraard.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:59 schreef Monidique het volgende:
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*.
quote:Schiavo-zaak verdeelt conservatief Amerika
Conservatieven verwijten president Bush en het Congres in de zaak-Schiavo dat zij zich bemoeien met een private kwestie.
WASHINGTON, 31 MAART. Het overlijden van Terri Schiavo, de Amerikaanse comapatiënte die vandaag - dertien dagen nadat haar kunstmatige voeding werd gestopt - overleed, heeft verdeeldheid in conservatieve kring aan het licht gebracht. Pogingen van politici om in te grijpen met het oog op de christelijk-conservatieve achterban hebben averechts gewerkt.
Die conclusies werden gisteren versterkt toen een notoir conservatieve rechter in het Hof van Beroep in Atlanta zware kritiek uitte op president Bush en andere Republikeinse politici. Rechter Stanley Birch sprak zich uit naar aanleiding van een laatste (opnieuw mislukte) juridische poging van de ouders van Terri het leven van hun dochter te redden. Zij menen dat met fysiotherapie het leven van de sinds 1990 in permanente vegetatieve toestand verkerende Terri waardig kan zijn. Haar echtgenoot meent dat zij vroeger heeft gezegd onder dergelijke omstandigheden niet te willen leven.
Volgens de rechter zijn de recente bemoeienissen van de wetgever, zowel op het niveau van de staat Florida waar Schiavo woont, als op federaal niveau in Washington, inbreuken op de onafhankelijkheid van de rechterlijke macht. ,,Wanneer de politieke emoties van de uitvoerende en de wetgevende machten leiden tot gedrag dat in strijd is met de strekking van de Grondwet, dan is het de taak van de rechterlijke macht in te grijpen.''
De ongebruikelijke tirade van de rechter is maar één teken dat conservatieven in de Verenigde Staten verdeeld zijn over het activisme van president Bush, zijn broer Jeb, gouverneur van Florida, en de Republikeinse meerderheid in het Huis van Afgevaardigden in Washington DC. Uit een opiniepeiling blijkt dat het Amerikaanse volk de noodwetgeving en andere pogingen van politici om Schiavo in leven te houden niet op prijs stelt.
In een opinieartikel in The New York Times beschuldigde de Republikeinse oud-VN-ambassadeur ds. John Danforth de leiders van de Republikeinen ervan de ,,partij in de politieke arm van conservatieve christenen'' te hebben veranderd.
Conservatieven van diverse pluimage beseffen dat de coalitie die Bush opnieuw naar het Witte Huis heeft gedragen uiteenlopende achtergronden heeft. De christelijke conservatieven, wier miljoenenopkomst in november voor de overwinning zorgde, verwijten George W. en Jeb Bush dat zij niet meer hebben gedaan om Terri te redden.
'Libertarians', conservatieven die vooral streven naar minimale overheidsinvloed en fiscale zuiverheid, hebben echter vol afschuw gezien hoe hier de wetgever, met steun van de uitvoerende macht, een private kwestie op overheidsbureaus deed belanden, eerst in Florida en daarna in Washington. Een schending van het federalisme waar zij zo sterk aan hechten. Door een regering die ook al de overheid deed groeien en al doende het begrotingstekort uit de hand liet lopen.
Jesse Jackson, de Afrikaans-Amerikaanse dominee die ooit hoopte de mantel van Martin Luther King te kunnen dragen, kwam ter elfder ure de familie van Terri Schiavo bijstaan. Hoewel hij Democraat is, die hoopte presidentskandidaat te worden, symboliseert deze steun niet dat 'de Democraten' verdeeld zijn of 'pro life' zijn geworden. Door niets te zeggen gaven zij de Republikeinen ruim baan met hun politisering van de zaak de grenzen van de conservatieve almacht te verkennen.
quote:Eerst boos, dan toch pragmatisch
D66-kopstukken proberen de partij sinds gisteren te winnen voor het 'paasakkoord'.
DEN HAAG, 31 MAART. Om de partijleden te overtuigen dat D66 in het kabinet met CDA en VVD moet blijven, kan de D66-fractie alle hulp gebruiken. In een warm Haags zaaltje staat Kamerlid Ursie Lambrechts uit te leggen dat D66 in het paasakkoord van de coalitie ruimschoots compensatie heeft gekregen voor het uitstel van de gekozen burgemeester, afstel van het districtenstelsel en het vertrek van vice-premier Thom de Graaf. Zie het extra geld voor onderwijs, zie het nieuwe omroepbestel.
Dan staat opeens de nieuwe vice-premier van D66, minister Brinkhorst, naast Lambrechts. Zijn jas houdt hij aan, hij heeft haast. In een korte donderpreek bezweert hij de aanwezigen op het beslissende D66-congres niet tegen het paasakkoord te stemmen. ,,Als u dat doet, zeggen CDA en VVD weer dág met het handje tegen de gekozen burgemeester.'' Applaus. En weg is de minister weer, met een zoen voor Lambrechts.
De kopstukken van D66 zijn begonnen aan een veldtocht onder de leden in het land om de partij in het kabinet te houden. Politiek leider Dittrich deed het gisteren op tv, waar hij zich vooral moest verdedigen tegen kritiek van 'mister-D66' Van Mierlo dat D66 zich al vóór de komende verkiezingen in het kamp van CDA en VVD laat dringen. De Kamerleden bezweren in het land dat D66 met het paasakkoord veel heeft binnengehaald. ,,Gouden bergen'' zelfs, aldus Lousewies van der Laan in Amsterdam.
Hun verhaal stuit overal op scepsis, maar het 'nee' is in de minderheid, blijkt al met al uit peilingen onder de aanwezige leden in Amsterdam (honderd leden), Rotterdam (vijftig), Den Haag (45), Utrecht (40) en Enschede (32). ,,Ik was eerst ook heel boos'', verwoordt Tjalling Palmbergen in Enschede de stemming in de achterban: ,,Maar ik redeneer nu pragmatisch. Je moet die regenten van de PvdA niet de kans geven om ons te killen.''
Het argument van Dittrich dat D66 na de nederlaag van vorige week moet aantonen 'breder' te zijn dan de gekozen burgemeester, slaat aan. ,,Heel goed om nu eens niet je kop in de strop te steken en dan iemand vragen de stoel onder je vandaag te schoppen,'' prijst een lid in Amsterdam.
De critici maken zich vooral zorgen dat D66 in het Haagse machtsspel ten onder gaat. De schouderklopjes van Jozias van Aartsen en Maxime Verhagen voor Boris Dittrich geven de verhoudingen goed weer, betoogde Gerard Jilleba uit Hengelo in Enschede. ,,Zo van, jochie, je hebt het goed gedaan''.
Da's toch twee keer crew?quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:52 schreef George-Butters het volgende:
Chanty en Insomniac, daar heb ik bij deze opgestemd.
Dat heb ik allang al uitgezet!quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En dan ook nog s die irritante "grap" bij elke keer dat je post....![]()
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?pagename=JPost/JPArticle/ShowFull&cid=1111980180248quote:A thorough analysis of the Koran reveals that the US will cease to exist in the year 2007, according to research published by Palestinian scholar Ziad Silwadi.
The study, which has caught the attention of millions of Muslims worldwide, is based on in-depth interpretations of various verses in the Koran. It predicts that the US will be hit by a tsunami larger than that which recently struck southeast Asia.
Helemaal fout!quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:18 schreef Sidekick het volgende:
Zo, deze kansloze loser is ook weer wakker.
Dus een kansloze loser is iemand die al verloren heeft, maar nog wel meedingt?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:21 schreef Monidique het volgende:
Dat klinkt leuk, Sjors, maar het bevat een fout! Iemand die kansloos is, dingt nog mee, waar de loser echter al verloren heeft!
Nou, in feite kun je ook kansloos zijn zonder mee te doen. Echter, een loser doet per definie niet mee. Daarom is het niet dubbelop.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dus een kansloze loser is iemand die al verloren heeft, maar nog wel meedingt?
mmmm interesting point of view. Ik ben het echter niet eens met je definite van een loser. Als je nergens aanquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, in feite kun je ook kansloos zijn zonder mee te doen. Echter, een loser doet per definie niet mee. Daarom is het niet dubbelop.
Stoere lobby, maar straks gaat het dan toch alleen nog maar om voetbal?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
Bans in POL/NWS.
Na weken editten, bijsturen, discussie die door deze users ontspoorden krijgen de volgende users eens een weekban in NWS/POL.
Cherrymoontraxx
Meaculpa en -famke_ blijven weg.
Machteld
Speedfreak1 was al gebanned.
Tikorev
en PietVerdriet.
Hopelijk hebben topics in NWS nu iets meer kans..
------------------------------------Ik zit op koers
HM, in het bericht wordt niet gerept over een eigen vaste bijdrage..quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie is Wilbers?
Wilders heeft een nieuw huisje! Eat shit fundi's!![]()
Wat ben je toch een geil mannetjequote:Op vrijdag 1 april 2005 10:52 schreef George-Butters het volgende:
Chanty en Insomniac, daar heb ik bij deze opgestemd.
In trant van: "je mag wel zeggen wat je wilt, maar dan moet je ook meebetalen..."quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
HM, in het bericht wordt niet gerept over een eigen vaste bijdrage..
Om het toch maar een beetje corrupt te maken, vooruit, Dit is mijn stem:quote:
Dacht het wel, of Wilbers moet zichtbaar op zwart zaad zittenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
In trant van: "je mag wel zeggen wat je wilt, maar dan moet je ook meebetalen..."
Nee, je dééd ergens aan mee.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
mmmm interesting point of view. Ik ben het echter niet eens met je definite van een loser. Als je nergens aan
mee doet kan je ook niet verliezen en dus ook geen loser zijn.
De mond gesnoerdquote:Een SCH mag kennelijk mensen doorlopend voor rascist uitmaken, hetgeen ook al de gewoonte is van éne Monidique.
Jij bent dan ook mijn voetenbankje.quote:
(s)Linkse opmerking.quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
De breedste schouders dragen dan ook de zwaarste lasten![]()
In dat topic wel een goede 1 april reactiequote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Hoeveel mailjes zal knut krijgen vanwege zijn verjaardag?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
In dat topic wel een goede 1 april reactie.
dE breedste bierbuik bedoel je?quote:Op vrijdag 1 april 2005 13:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
De breedste schouders dragen dan ook de zwaarste lasten![]()
Ook maar die is wat minder geschikt als voetenbankjequote:Op vrijdag 1 april 2005 13:58 schreef George-Butters het volgende:
[..]
dE breedste bierbuik bedoel je?![]()
![]()
Leuk is dat.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Optyphen, behalve Chewie dan.
Hoezo? Als je nu al zo onwetend bent, zou nogmaals een kwart eeuw oefening in denken heus geen verbetering bewerken.quote:
volledig artikel http://www.gic.nl/VerlengdBericht.asp?ali=23817&katern=1quote:De Volkskrant en NCRV Radio vragen tekst en uitleg over verbouw Provinciehuis tot gevangenis
Het bericht op de Groninger Internet Courant van gisteren dat er vandaag protest-acties zijn tegen het plan om het Groningse provinciehuis om te bouwen tot gevangenis, heeft tot opmerkelijke reacties geleid. Deze website trok gisteren bovendien een record aantal bezoekers na het verschijnen van de Luncheditie.
Een wakkere journaliste van De Volkskrant nam contact op met het provinciehuis om te vragen wat er precies waar was van het verhaal. Maar uiteindelijk kwam ze zelf op het idee dat de publicatie mogelijk te maken had met de datum van vandaag. Ook de Bond Heemschut werd gebeld door de NCRV-radio n.a.v. het bericht in de GIC-krant over de bouw van cellen in het Provinciehuis.
In het Provinciehuis was de ombouw gistermiddag en gistermorgen het gesprek van de dag. Punt is namelijk dat er wel degelijk plannen zijn om de binnenplaats voor een miljoen euro te overkappen. Critici vragen zich af of er niet belangrijker doelen gevonden kunnen worden waar dit geld aan besteed zou kunnen worden.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:43 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Dit is pas lelijk.....
Zodadelijk komt Mondique en Du-Ke met eensmiley
Je begint al te kalen zag ik op je fotoboek. Het is nu tijd om je kennis om te zetten in liquide middelen!quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:40 schreef Drugshond het volgende:
Mijn CV past met moeite op 4 pagina's..... eigenlijk zou ik minder moeten weten en meer de werkslaaf uit moeten hangen.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:49 schreef du_ke het volgende:
[..]Ik geil inderdaad niet zo op rode kruisjes.
Ik wil een nieuwe pc. Ik heb nu een athlon 1700+, 512mb, gf4 ti4200. De rest voldoet wel aan de voorwaarden. De gf4 ook wel maar die past niet in een eventueel moederbord met pci-express.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:43 schreef Drugshond het volgende:
blabla
Ja, ik vind het wel aardig, vooralsnog. Alleen twee dingetjes stoorden mij wel, ik zal ze even opzoeken, ze stonden in het begin.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, is dat wat, ''Kinderen van Aristoteles''?
Nou, ik kan het zo 1-2-3 niet vinden, waarschijnlijk heb ik hetme verbeeld. Het is wel een aardig boek en, als ik het goed heb, het gaat voornamelijk om Europese, christelijke denkers uit de twaalde, dertiende en veertiende eeuw.quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel aardig, vooralsnog. Alleen twee dingetjes stoorden mij wel, ik zal ze even opzoeken, ze stonden in het begin.
Goed dan, ik zal eens kijken of ik het kan vinden. Die twee beschrijvingen in ''Wat lees je nu'' schenen elkaar wel een beetje tegen te spreken.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, ik kan het zo 1-2-3 niet vinden, waarschijnlijk heb ik hetme verbeeld. Het is wel een aardig boek en, als ik het goed heb, het gaat voornamelijk om Europese, christelijke denkers uit de twaalde, dertiende en veertiende eeuw.
Het lijkt wel een Korte Samenvatting van de Scholastiek,!
Heee hij doet HBO informatica, dus hij is niet dom!quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:10 schreef Monidique het volgende:
De blinde paniek bij de media...
Landmass soliciteert ook naar een slachtofferrolletje?
Sta ik op je lijstje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 14:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie er niet op mijn lijstje staan![]()
Hele goede vraag inderdaad!quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb het me al eerder afgevraagd, maar het blijft mijn gemoed bezwaren; hoe komen economen erbij dat ze het recht hebben om ook maar iets met enige stelligheid te beweren?
Hele goede vraag inderdaad!quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb het me al eerder afgevraagd, maar het blijft mijn gemoed bezwaren; hoe komen economen erbij dat ze het recht hebben om ook maar iets met enige stelligheid te beweren?
En ja, ik weet dat ik het aan ''de'' informatica te danken heb dat ik hier nu op deze wijze aan het ouwehoeren ben en niet aan het feit dat ik weet wie Montezuma doodde, maar ik heb het volste recht op Informatica-HBOers te smalen, en zeker op deze!quote:
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En ja, ik weet dat ik het aan ''de'' informatica te danken heb dat ik hier nu op deze wijze aan het ouwehoeren ben en niet aan het feit dat ik weet wie Montezuma doodde, maar ik heb het volste recht op Informatica-HBOers te smalen, en zeker op deze!
quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Sic et non.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Die twee beschrijvingen in ''Wat lees je nu'' schenen elkaar wel een beetje tegen te spreken.
Beeeehdaaaanket veurrrrrr diehhee bleuhmeeeeeeeeen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je icoon doet het niet, of bedoel je iets anders?
Ik dacht even dat hij al gestorven was.quote:Op vrijdag 1 april 2005 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beeeehdaaaanket veurrrrrr diehhee bleuhmeeeeeeeeen.
ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik dacht even dat hij al gestorven was.
Nope, helaas voor de rechtse kliek zat er dit keer geen moslim-mod achter de massamoord op rechtse rakkersquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heb jij de rechtse Wilbers kliek laten bannen? Je eerste nobele daad als muslim-mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |