Denk het niet. Gebruik dat adres nooit ergens bij het downloaden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Is het echt en hebben ze je gegevens wel rechtmatig verkregen?
Het was geil. Een top verzameling mongolen. Vond ze alleen niet erg Gronings. Het accent leek nergens opquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Probleemwijken gaat over Groningen. Du_ke en GB?
Waarom kijk je ook? Alle drie zijn om te kotsenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Tarak het volgende:
Femke Halsema bij Barend en Van Dorp. Ik heb 'm net opgezet en heb me nu al geėrgerd.
Die blik in die kop alweer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Tarak het volgende:
Femke Halsema bij Barend en Van Dorp. Ik heb 'm net opgezet en heb me nu al geėrgerd.
In Ondiep in Utrecht zouden dergelijke types tot de elite van de wijk behoren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het was geil. Een top verzameling mongolen. Vond ze alleen niet erg Gronings. Het accent leek nergens op
Te dom om na te denken te slim om te vergeten te ademen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
In Ondiep in Utrecht zouden dergelijke types tot de elite van de wijk behoren.
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.quote:
Dat misschien wel maar geen typische stadjers.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.
Dat waren echt geen echt Groningers. Ze waren te verstaan zelfs zonder ontdertiteling.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.
Ja, voor jou misschien. Hier praten we Nederlands.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat waren echt geen echt Groningers. Ze waren te verstaan zelfs zonder ontdertiteling.
Waar? In Rotterdam?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, voor jou misschien. Hier praten we Nederlands.
Dat praat ik dan ook niet.quote:
Ik doet dat niet en ga nu ff leggen, want het is biertijd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef du_ke het volgende:
jaja en waarom zouden wij dat geloven?
Rrotterdams is een lekkerrr taaltje toch? Maarrr ik ben bevoorrohrdeelt, m'n moederr komt uit Rotterrdam, en m'n ohma komt uit Rotterrdam en m'n ohpa komt uit Rotterrdam.quote:
Ik weet het niet, Amerikanen denken teveel alsof ze in een aflevering van M*A*S*H of zo spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:18 schreef sizzler het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/gunner_palace-tlr.html
Lijkt me een interessante docu.
Kan geen oppervlakkigheid meer zien. Ik wil diepgang voelenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Amerikanen denken teveel alsof ze in een aflevering van M*A*S*H of zo spelen.
Lousewies?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kan geen oppervlakkigheid meer zien. Ik wil diepgang voelen
quote:
Je ziet ook de ring?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk hoe ze die Mike vasthoudt.![]()
![]()
Wat een mondquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk hoe ze die Mike vasthoudt.![]()
![]()
Dat betekent dat ze het niet zo nauw neemt van achteren.quote:
De oud-voorzitter van de Jonge Democraten draagt de andere.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
De oud-voorzitter van de Jonge Democraten draagt de andere.
#5 Val kabinet in handen van D66 congres
Politiek leeft!
Ongelooflijk, was Balkenende geen penningmeester van de NCRV trouwens?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
De oud-voorzitter van de Jonge Democraten draagt de andere.
#5 Val kabinet in handen van D66 congres
Politiek leeft!
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*quote:Aaahikwordgek kan niet normaal reageren in POL. Schelden en op de man spelen doen we hier niet aan.
Week weg uit POL/NWS
Moeten we daar de oorlog nou mee winnen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*![]()
hm. ik snap je link niet zo eigenlijk. Ik zie nergens AAAAh geband staan. We zitten op topic 20..quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Please, dit is toch geen 1 aprilpoging he?
Mayday Mayday going down, going downquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De paus krijgt zo ook een ban voor het leven!
hee, nu kun je tegen jongere leden zeggen: 'als 25 jarigen praten, houden jongeren hun bek', he hee. Gister was je verjaardagquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mayday Mayday going down, going down
Mijn opa had een keer het verhaal opgehangen dat er een stel kinderen in de mergelgrotten verdwaald waren. Kwam, naar wat ik gehoord had, uitgebreid in het nieuws. Hoop mensen zoeken zonder wat te vinden. Ideetje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:11 schreef sizzler het volgende:
Ik moet echt nog met een goede 1 april grap komen. Maar ik weet gewoon nog niks.
Je miste me al he?!quote:
Tuurlijk, wat een draadje als dit nodig heeft, is een sterke manquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:13 schreef George-Butters het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAHHHHHHH ik mis je nu al.
Dat ik dat ooit zou zeggen over een moslimfoob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |