Denk het niet. Gebruik dat adres nooit ergens bij het downloaden.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Is het echt en hebben ze je gegevens wel rechtmatig verkregen?
Het was geil. Een top verzameling mongolen. Vond ze alleen niet erg Gronings. Het accent leek nergens opquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Probleemwijken gaat over Groningen. Du_ke en GB?
Waarom kijk je ook? Alle drie zijn om te kotsenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Tarak het volgende:
Femke Halsema bij Barend en Van Dorp. Ik heb 'm net opgezet en heb me nu al geërgerd.
Die blik in die kop alweer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef Tarak het volgende:
Femke Halsema bij Barend en Van Dorp. Ik heb 'm net opgezet en heb me nu al geërgerd.
In Ondiep in Utrecht zouden dergelijke types tot de elite van de wijk behoren.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het was geil. Een top verzameling mongolen. Vond ze alleen niet erg Gronings. Het accent leek nergens op
Te dom om na te denken te slim om te vergeten te ademen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
In Ondiep in Utrecht zouden dergelijke types tot de elite van de wijk behoren.
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.quote:
Dat misschien wel maar geen typische stadjers.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.
Dat waren echt geen echt Groningers. Ze waren te verstaan zelfs zonder ontdertiteling.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nee dat waren geboren en getogen Groningers Du_ke, dat jij je daar voor schaamt is een tweede.
Ja, voor jou misschien. Hier praten we Nederlands.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat waren echt geen echt Groningers. Ze waren te verstaan zelfs zonder ontdertiteling.
Waar? In Rotterdam?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, voor jou misschien. Hier praten we Nederlands.
Dat praat ik dan ook niet.quote:
Ik doet dat niet en ga nu ff leggen, want het is biertijd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef du_ke het volgende:
jaja en waarom zouden wij dat geloven?
Rrotterdams is een lekkerrr taaltje toch? Maarrr ik ben bevoorrohrdeelt, m'n moederr komt uit Rotterrdam, en m'n ohma komt uit Rotterrdam en m'n ohpa komt uit Rotterrdam.quote:
Ik weet het niet, Amerikanen denken teveel alsof ze in een aflevering van M*A*S*H of zo spelen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:18 schreef sizzler het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/gunner_palace-tlr.html
Lijkt me een interessante docu.
Kan geen oppervlakkigheid meer zien. Ik wil diepgang voelenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik weet het niet, Amerikanen denken teveel alsof ze in een aflevering van M*A*S*H of zo spelen.
Lousewies?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kan geen oppervlakkigheid meer zien. Ik wil diepgang voelen
quote:
Je ziet ook de ring?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk hoe ze die Mike vasthoudt.![]()
![]()
Wat een mondquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk hoe ze die Mike vasthoudt.![]()
![]()
Dat betekent dat ze het niet zo nauw neemt van achteren.quote:
De oud-voorzitter van de Jonge Democraten draagt de andere.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
De oud-voorzitter van de Jonge Democraten draagt de andere.
#5 Val kabinet in handen van D66 congres
Politiek leeft!
Ongelooflijk, was Balkenende geen penningmeester van de NCRV trouwens?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
De oud-voorzitter van de Jonge Democraten draagt de andere.
#5 Val kabinet in handen van D66 congres
Politiek leeft!
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*quote:Aaahikwordgek kan niet normaal reageren in POL. Schelden en op de man spelen doen we hier niet aan.
Week weg uit POL/NWS
Moeten we daar de oorlog nou mee winnen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 20, *The FA-team strikes back*![]()
hm. ik snap je link niet zo eigenlijk. Ik zie nergens AAAAh geband staan. We zitten op topic 20..quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:00 schreef sizzler het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Please, dit is toch geen 1 aprilpoging he?
Mayday Mayday going down, going downquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De paus krijgt zo ook een ban voor het leven!
hee, nu kun je tegen jongere leden zeggen: 'als 25 jarigen praten, houden jongeren hun bek', he hee. Gister was je verjaardagquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Mayday Mayday going down, going down
Mijn opa had een keer het verhaal opgehangen dat er een stel kinderen in de mergelgrotten verdwaald waren. Kwam, naar wat ik gehoord had, uitgebreid in het nieuws. Hoop mensen zoeken zonder wat te vinden. Ideetje?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:11 schreef sizzler het volgende:
Ik moet echt nog met een goede 1 april grap komen. Maar ik weet gewoon nog niks.
Je miste me al he?!quote:
Tuurlijk, wat een draadje als dit nodig heeft, is een sterke manquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:13 schreef George-Butters het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AAAAAAAAAAAAHHHHHHH ik mis je nu al.
Dat ik dat ooit zou zeggen over een moslimfoob
Ditoquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef du_ke het volgende:ik drink eerst nog even lekker een biertje
.
En Idemquote:
quote:De personen die hiervoor verantwoordelijk zijn zullen rekenschap moeten afleggen." Dat zei de Republikeinse leider in het Amerikaanse parlement Tom Delay vanavond naar aanleiding van de dood van comapatiënte Terri Schiavo. Delay veroordeelt de rechters die terugplaatsing van de voedingssonde afwezen.
"Dit verlies heeft zijn oorzaak in een juridisch systeem dat de mensen die juist de meeste bescherming nodig hebben niet beschermt, en dat gaat veranderen. Er komt een dag dat de personen die hier aan meewerkten hun gedrag zullen moeten verantwoorden", vervolgde Delay. Later sprak hij over een 'arrogante en oncontroleerbare rechterlijke macht, die zijn neus ophaalt voor het parlement en de president'. Delay wilde niet ingaan op de vraag of het parlement een afzettingsprocedure moet starten tegen de betrokken rechters.
Ook president George Bush reageerde op de dood van Schiavo. Hij riep zijn land op om de herinnering aan de vrouw in ere te houden door te werken aan een cultuur waarin het leven wordt geëerd. Een woordvoerder van het Vaticaan noemde het overlijden van Schiavo, die vijftien jaar in coma lag, 'moord'. "Dit is moord, niets meer en niets minder. Het is de overwinning van een cultuur van dood op dat van het leven", liet de Italiaanse kardinaal Renato Martino weten.
Wat een geblaat. Moord is het wanneer je iemand dood maakt, niet wanneer je iemand niet voedt. Nieuwste Southpark gaat er trouwens over, zeer geinig. Torrentquote:
ja, had iets te maken met het bestemmingsplan ofzo. Het was zo'n 'groene', helemaal wars van elk pragmatisme or realiteitszin, maar wel helemaal verknocht aan het hars van die ene boomquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Haha, wat voor belang had die ene boom dan en waarom moest die boom weg?
Ik vind je normaal een oppervlakkig persoon, maar hier heb je vol gelijk in.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat een geblaat. Moord is het wanneer je iemand dood maakt, niet wanneer je iemand niet voedt. Nieuwste Southpark gaat er trouwens over, zeer geinig. Torrent
Misschien tijd voor een stukje reflectie na zo'n avondquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:38 schreef Harry_Sack het volgende:
Er zitten meer dan 60 mensen voor hun werk in zo'n raadszaal voor hun werk te luisteren naar dat soort belangrijke argumenten![]()
Astu. Hoop alleen niet dat een torrent hier posten tegen de regels isquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]dankjewel, ik was de nieuwe aflevering vergeten. Staat nu aan.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind je normaal een oppervlakkig persoon, maar hier heb je vol gelijk in.
Bomen zijn liev, bomen zijn geil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dronk net nog een blikje bier. Morgen rustig aan doen op werk, want het weekend staat voor de deur!![]()
![]()
Oi !
Ach, dat weet je met een deelraad. Zo'n stom d66-achtig idee dat ooit nog werd beloond ook (vast op een zwak moment). Als er belangrijke beslissingen gemaakt moeten worden, dan pakt de centrale stad het hele issue toch afquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een stukje reflectie na zo'n avond"Waarom doen we dit nog?"
Ik geloof van wel. Maar dit is politiek gezien noodzakelijk en van zwaarwegend belangquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Astu. Hoop alleen niet dat een torrent hier posten tegen de regels is![]()
Mum's the wordquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik geloof van wel. Maar dit is politiek gezien noodzakelijk en van zwaarwegend belang
Daar wonen alleen maar Zuid-Amerikaanse dealers, ik zweer het je. Ze zeggen ook nog eens ambassadeur te hetenquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zoek je trouwens nog een mooi plekje om te wonen?
Zie hier: http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={C2ACEE63-C7FA-48D4-9A4D-947E9B983F42}&refining=N&sfRangschikking=DESC&sfSortering=obj%5FKoopprijs&sfStraal=0&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=1000000000&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=1&zid=192772&sfPlaatsID=6864&searchmode=normaal
[]afbeelding]
[afbeelding]
Het betreft hier een vrijstaande kapitale villa aan de Vondelstraat 87 te Amsterdam. Ondermeer omvattende circa 1417 m² eigen grond direct grenzend aan het Vondelpark, ruim 700 m² woonoppervlakte met 15 vertrekken, twee parkeergarages en mogelijkheid om op eigen terrein te parkeren, een inpandig zwembad, gastenverblijf en een fraai aangelegde tuin.
Het gebouw zelf dateert uit 1898 en is recentelijk op een meest onderscheidende wijze tot in detail gerenoveerd. Onderscheidend in detaillering, materiaal keuze, de wijze waarin is bewerkstelligd de oorspronkelijke stijl te waarborgen, sfeer, licht en de juiste verhoudingen. Dit alles is op technisch perfecte wijze uitgevoerd.
Onze opdrachtgever heeft met de meest vooraanstaande vaklieden gewerkt onder regie van restauratie architect mevrouw Merxk. Zij is onder andere bekend van de restauratie van het Amsterdamse Concertgebouw.
Het omliggende perceel is onder architectuur van de Belgische tuinarchitect Marcel Cornille aangelegd en voorzien van een beregeningsinstallatie en een fraaie vijver met winterbad. Het perceel waarborgt veel privacy en biedt de mogelijkheid voor parkeren op eigen terrein. Het geheel is omheind middels een nieuw gefundeerd en gesmeed hekwerk.
Aanvaarding in overleg.
Vraagprijs slechts zo'n 7.200.000,- k.k. It's a steal.
Dekker, ik zeg het je. Maareh, zou je zoiets niet kunnen uitbaten ofzo?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Daar wonen alleen maar Zuid-Amerikaanse dealers, ik zweer het je. Ze zeggen ook nog eens ambassadeur te heten![]()
Jawel, een embargo in de straat forceren en dan daar anti-kraak gaan wonen, maar het is niet hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dekker, ik zeg het je. Maareh, zou je zoiets niet kunnen uitbaten ofzo?
Veel wisselende contacten toch?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:55 schreef George-Butters het volgende:
Drugsdealers, heb het een tijdje gedaan. Maar het blijkt echt heeeel eentonig te zijn.
Ik had het al aangekondigd een paar weken terug. Alleen was mijn bron een CNV'er. Gek dat het CNV niet genoemd wordt.quote:Werknemers metaalelektro in staking
(Novum) - Werknemers van zeker 150 metaalelektro-bedrijven leggen vrijdag voor een dag het werk neer. Dat meldt FNV Bondgenoten. De onderhandelingen voor een nieuwe cao voor de 160 duizend werknemers in de elektrometaalsector liepen 25 februari vast.
Het ultimatum dat FNV Bondgenoten daarna aan de werkgevers stelde, liep maandag af. Op dinsdag en woensdag heeft nog overleg plaatsgevonden, maar dat heeft niets opgeleverd. De werknemersorganisatie organiseert manifestaties in onder meer Rotterdam, Hengelo en Eindhoven.
De vakbonden eisen van de werkgevers dat de huidige pensioenregeling blijft bestaan. Werknemers kunnen nu vanaf hun 61e met pensioen. Ook over een loonsverhoging zijn beide partijen vooralsnog niet tot een oplossing gekomen. De bonden willen vanaf 1 januari een loonsverhoging van 2,5 procent; de werkgevers bieden 0,85 procent.
Werkte hier prima hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:13 schreef du_ke het volgende:
Hmm dat torrent werkt ook niet fijn load je eerst down krijg je een stand waar ik niets mee kan.
Is dat niet de harten koning uit het kaartspel ?quote:Wolfowitz nieuwe president Wereldbank
WASHINGTON (ANP) - Paul Wolfowitz wordt de nieuwe president van de Wereldbank. Donderdag wezen de 24 bewindvoerders van de ontwikkelingsbank, die met elkaar 184 landen vertegenwoordigen, de Amerikaan aan als opvolger van James Wolfensohn, die de ontwikkelingsbank tien jaar heeft geleid.
Wolfowitz (61) is de tiende Wereldbank-president. Hij treedt op 1 juni in functie. Zijn kandidatuur is niet onomstreden geweest. Sinds president Bush hem naar voren schoof als kandidaat, zijn er heftige discussies over hem geweest. Wolfowitz wordt gezien als de man achter het Amerikaanse regeringsbeleid inzake Irak en zou weinig ervaring hebben met ontwikkelingshulp en het bestrijden van armoede.
Om zijn tegenstanders van het tegendeel te overtuigen maakte Wolfowitz een rondreis, die hem onder meer naar Brussel bracht. Daar sprak hij eerder deze week met enkele Europese ministers. Na die ontmoeting zei onder anderen minister van Ardenne van Ontwikkelingssamenwerking zijn kandidatuur te steunen. "Wolfowitz lijkt me goed ingesteld op deze nieuwe taak."
Zijn kandidatuur was dan omstreden, vanaf het begin twijfelde vrijwel niemand eraan dat Wolfowitz de nieuwe man van de Wereldbank zou worden. De Verenigde Staten zijn de grootste aandeelhouder van de instelling en de topman is altijd een Amerikaan.
Tijdens de vergadering van de Wereldbank-bewindvoerders over Wolfowitz’ benoeming demonstreerden nog wel enkele tientallen mensen voor het gebouw van de bank in Washington. Ze waren daar samengekomen om wat ze uitbeeldden als "de race met maar één paard" af te wijzen.
quote:Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
huh? waar?quote:Op vrijdag 1 april 2005 05:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(communistisch Fok! sensuur ?)
O ja... 1 april (took 0,3 ms).
Als je een bericht post... zie je vandaag soms een extra bijschrift... je komt het nog wel tegen..quote:Op vrijdag 1 april 2005 05:46 schreef the_disheaver het volgende:
huh? waar?
Ieder die zich na '66 heeft aangemeld is nieuw?quote:Op vrijdag 1 april 2005 04:45 schreef the_disheaver het volgende:
Ikke niet! Wel thee
Maar niet veel gebeurd... De paus ligt op sterven (of wellicht is hij al overleden, welke pauselijk woordvoerder werkt snachts?) en D66 beroept zich op het artikel om nieuwe leden te onderzoeken, waardoor ze nog geen stemrecht hebben. Das alles geloof ik!
quote:Geert Wilders krijgt beveiligde woning
Geert Wilders krijgt aan het eind van deze maand een extra beveiligde woning in de randstad toegewezen. Hij betaalt er een vaste bijdrage per maand voor en als Wilders in de toekomst niet meer wordt bedreigd zal het huis vrij komen voor andere politici die bedreigd worden. Volgens Justitie is de woning beveiligd genoeg om de locatie openbaar te maken.
Wilders woont al maanden in een gevangeniscel op Kamp Zeist. Eerder kreeg Hirsi Ali ook een beveiligd huis van Justitie. Volgens Donner was het moeilijk een geschikte woning te vinden.
Gisteren heeft de Groep Wilders zich laten registreren bij de Kiesraad in Den Haag. "Als het kabinet valt, zijn wij klaar voor verkiezingen", aldus Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |