Ditoquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:30 schreef du_ke het volgende:ik drink eerst nog even lekker een biertje
.
En Idemquote:
quote:De personen die hiervoor verantwoordelijk zijn zullen rekenschap moeten afleggen." Dat zei de Republikeinse leider in het Amerikaanse parlement Tom Delay vanavond naar aanleiding van de dood van comapatiënte Terri Schiavo. Delay veroordeelt de rechters die terugplaatsing van de voedingssonde afwezen.
"Dit verlies heeft zijn oorzaak in een juridisch systeem dat de mensen die juist de meeste bescherming nodig hebben niet beschermt, en dat gaat veranderen. Er komt een dag dat de personen die hier aan meewerkten hun gedrag zullen moeten verantwoorden", vervolgde Delay. Later sprak hij over een 'arrogante en oncontroleerbare rechterlijke macht, die zijn neus ophaalt voor het parlement en de president'. Delay wilde niet ingaan op de vraag of het parlement een afzettingsprocedure moet starten tegen de betrokken rechters.
Ook president George Bush reageerde op de dood van Schiavo. Hij riep zijn land op om de herinnering aan de vrouw in ere te houden door te werken aan een cultuur waarin het leven wordt geëerd. Een woordvoerder van het Vaticaan noemde het overlijden van Schiavo, die vijftien jaar in coma lag, 'moord'. "Dit is moord, niets meer en niets minder. Het is de overwinning van een cultuur van dood op dat van het leven", liet de Italiaanse kardinaal Renato Martino weten.
Wat een geblaat. Moord is het wanneer je iemand dood maakt, niet wanneer je iemand niet voedt. Nieuwste Southpark gaat er trouwens over, zeer geinig. Torrentquote:
ja, had iets te maken met het bestemmingsplan ofzo. Het was zo'n 'groene', helemaal wars van elk pragmatisme or realiteitszin, maar wel helemaal verknocht aan het hars van die ene boomquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Haha, wat voor belang had die ene boom dan en waarom moest die boom weg?
Ik vind je normaal een oppervlakkig persoon, maar hier heb je vol gelijk in.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat een geblaat. Moord is het wanneer je iemand dood maakt, niet wanneer je iemand niet voedt. Nieuwste Southpark gaat er trouwens over, zeer geinig. Torrent
Misschien tijd voor een stukje reflectie na zo'n avondquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:38 schreef Harry_Sack het volgende:
Er zitten meer dan 60 mensen voor hun werk in zo'n raadszaal voor hun werk te luisteren naar dat soort belangrijke argumenten![]()
Astu. Hoop alleen niet dat een torrent hier posten tegen de regels isquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]dankjewel, ik was de nieuwe aflevering vergeten. Staat nu aan.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind je normaal een oppervlakkig persoon, maar hier heb je vol gelijk in.
Bomen zijn liev, bomen zijn geil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dronk net nog een blikje bier. Morgen rustig aan doen op werk, want het weekend staat voor de deur!![]()
![]()
Oi !
Ach, dat weet je met een deelraad. Zo'n stom d66-achtig idee dat ooit nog werd beloond ook (vast op een zwak moment). Als er belangrijke beslissingen gemaakt moeten worden, dan pakt de centrale stad het hele issue toch afquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een stukje reflectie na zo'n avond"Waarom doen we dit nog?"
Ik geloof van wel. Maar dit is politiek gezien noodzakelijk en van zwaarwegend belangquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Astu. Hoop alleen niet dat een torrent hier posten tegen de regels is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |