abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:46:48 #176
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25896460
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Ik geloof van wel. Maar dit is politiek gezien noodzakelijk en van zwaarwegend belang
Mum's the word
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_25896461
Zo ook torrent maar eens op m'n pc gegooid .

Gaat idd redelijk rap.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:47:51 #178
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25896483
Zoek je trouwens nog een mooi plekje om te wonen?

Zie hier: http://tinyurl.com/6sljd

Het betreft hier een vrijstaande kapitale villa aan de Vondelstraat 87 te Amsterdam. Ondermeer omvattende circa 1417 m² eigen grond direct grenzend aan het Vondelpark, ruim 700 m² woonoppervlakte met 15 vertrekken, twee parkeergarages en mogelijkheid om op eigen terrein te parkeren, een inpandig zwembad, gastenverblijf en een fraai aangelegde tuin.

Het gebouw zelf dateert uit 1898 en is recentelijk op een meest onderscheidende wijze tot in detail gerenoveerd. Onderscheidend in detaillering, materiaal keuze, de wijze waarin is bewerkstelligd de oorspronkelijke stijl te waarborgen, sfeer, licht en de juiste verhoudingen. Dit alles is op technisch perfecte wijze uitgevoerd.

Onze opdrachtgever heeft met de meest vooraanstaande vaklieden gewerkt onder regie van restauratie architect mevrouw Merxk. Zij is onder andere bekend van de restauratie van het Amsterdamse Concertgebouw.
Het omliggende perceel is onder architectuur van de Belgische tuinarchitect Marcel Cornille aangelegd en voorzien van een beregeningsinstallatie en een fraaie vijver met winterbad. Het perceel waarborgt veel privacy en biedt de mogelijkheid voor parkeren op eigen terrein. Het geheel is omheind middels een nieuw gefundeerd en gesmeed hekwerk.

Aanvaarding in overleg.

Vraagprijs slechts zo'n 7.200.000,- k.k. It's a steal.
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:49:14 #179
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25896508
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zoek je trouwens nog een mooi plekje om te wonen?

Zie hier: http://www.funda.nl/koop/detail_overzicht.asp?obj_GUID={C2ACEE63-C7FA-48D4-9A4D-947E9B983F42}&refining=N&sfRangschikking=DESC&sfSortering=obj%5FKoopprijs&sfStraal=0&sfPrijsMin=0&sfPrijsMax=1000000000&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=1&zid=192772&sfPlaatsID=6864&searchmode=normaal

[]afbeelding]
[afbeelding]

Het betreft hier een vrijstaande kapitale villa aan de Vondelstraat 87 te Amsterdam. Ondermeer omvattende circa 1417 m² eigen grond direct grenzend aan het Vondelpark, ruim 700 m² woonoppervlakte met 15 vertrekken, twee parkeergarages en mogelijkheid om op eigen terrein te parkeren, een inpandig zwembad, gastenverblijf en een fraai aangelegde tuin.

Het gebouw zelf dateert uit 1898 en is recentelijk op een meest onderscheidende wijze tot in detail gerenoveerd. Onderscheidend in detaillering, materiaal keuze, de wijze waarin is bewerkstelligd de oorspronkelijke stijl te waarborgen, sfeer, licht en de juiste verhoudingen. Dit alles is op technisch perfecte wijze uitgevoerd.

Onze opdrachtgever heeft met de meest vooraanstaande vaklieden gewerkt onder regie van restauratie architect mevrouw Merxk. Zij is onder andere bekend van de restauratie van het Amsterdamse Concertgebouw.
Het omliggende perceel is onder architectuur van de Belgische tuinarchitect Marcel Cornille aangelegd en voorzien van een beregeningsinstallatie en een fraaie vijver met winterbad. Het perceel waarborgt veel privacy en biedt de mogelijkheid voor parkeren op eigen terrein. Het geheel is omheind middels een nieuw gefundeerd en gesmeed hekwerk.

Aanvaarding in overleg.

Vraagprijs slechts zo'n 7.200.000,- k.k. It's a steal.
Daar wonen alleen maar Zuid-Amerikaanse dealers, ik zweer het je. Ze zeggen ook nog eens ambassadeur te heten
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:51:02 #180
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25896537
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:49 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Daar wonen alleen maar Zuid-Amerikaanse dealers, ik zweer het je. Ze zeggen ook nog eens ambassadeur te heten
Dekker, ik zeg het je. Maareh, zou je zoiets niet kunnen uitbaten ofzo?
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:54:14 #181
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25896617
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dekker, ik zeg het je. Maareh, zou je zoiets niet kunnen uitbaten ofzo?
Jawel, een embargo in de straat forceren en dan daar anti-kraak gaan wonen, maar het is niet hetzelfde hoor
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:55:14 #182
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_25896643
Drugsdealers, heb het een tijdje gedaan. Maar het blijkt echt heeeel eentonig te zijn.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:56:27 #183
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25896675
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 00:55 schreef George-Butters het volgende:
Drugsdealers, heb het een tijdje gedaan. Maar het blijkt echt heeeel eentonig te zijn.
Veel wisselende contacten toch?
  vrijdag 1 april 2005 @ 01:01:27 #184
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25896791
Wat is er mis met drugs dealen? Je speelt in op een behoefte.
  vrijdag 1 april 2005 @ 01:01:34 #185
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_25896793
zo, ik heb het wel weer gehad voor vandaag. Fok verveelt me eindelijk & morgen weer op

pi_25896943
quote:
Werknemers metaalelektro in staking

(Novum) - Werknemers van zeker 150 metaalelektro-bedrijven leggen vrijdag voor een dag het werk neer. Dat meldt FNV Bondgenoten. De onderhandelingen voor een nieuwe cao voor de 160 duizend werknemers in de elektrometaalsector liepen 25 februari vast.

Het ultimatum dat FNV Bondgenoten daarna aan de werkgevers stelde, liep maandag af. Op dinsdag en woensdag heeft nog overleg plaatsgevonden, maar dat heeft niets opgeleverd. De werknemersorganisatie organiseert manifestaties in onder meer Rotterdam, Hengelo en Eindhoven.

De vakbonden eisen van de werkgevers dat de huidige pensioenregeling blijft bestaan. Werknemers kunnen nu vanaf hun 61e met pensioen. Ook over een loonsverhoging zijn beide partijen vooralsnog niet tot een oplossing gekomen. De bonden willen vanaf 1 januari een loonsverhoging van 2,5 procent; de werkgevers bieden 0,85 procent.
Ik had het al aangekondigd een paar weken terug. Alleen was mijn bron een CNV'er. Gek dat het CNV niet genoemd wordt.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_25896974
Hmm dat torrent werkt ook niet fijn load je eerst down krijg je een stand waar ik niets mee kan .
  vrijdag 1 april 2005 @ 01:19:48 #188
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25897070
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 01:13 schreef du_ke het volgende:
Hmm dat torrent werkt ook niet fijn load je eerst down krijg je een stand waar ik niets mee kan .
Werkte hier prima hoor.
pi_25897109
hm morgen maar weer kijken. Nu eerst even de kroeg in voor een lekker fris tapbiertje .
  vrijdag 1 april 2005 @ 02:26:20 #190
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25897667
Wat ontzettend koel!! Echt geweldig: http://www.compfused.com/directlink/715/
Probeer dat maar eens te regelen tijdens college
  vrijdag 1 april 2005 @ 04:37:30 #191
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_25898072
In slaap gevallen om 19:00 en wakker geworden om 04:20 ... ik heb helemaal niks van de avond meegekregen ..... Hey ?! ik heb nog bier
pi_25898084
Ikke niet! Wel thee

Maar niet veel gebeurd... De paus ligt op sterven (of wellicht is hij al overleden, welke pauselijk woordvoerder werkt snachts?) en D66 beroept zich op het artikel om nieuwe leden te onderzoeken, waardoor ze nog geen stemrecht hebben. Das alles geloof ik!
  vrijdag 1 april 2005 @ 05:29:57 #193
89730 Drugshond
pi_25898110
quote:
Wolfowitz nieuwe president Wereldbank

WASHINGTON (ANP) - Paul Wolfowitz wordt de nieuwe president van de Wereldbank. Donderdag wezen de 24 bewindvoerders van de ontwikkelingsbank, die met elkaar 184 landen vertegenwoordigen, de Amerikaan aan als opvolger van James Wolfensohn, die de ontwikkelingsbank tien jaar heeft geleid.
Wolfowitz (61) is de tiende Wereldbank-president. Hij treedt op 1 juni in functie. Zijn kandidatuur is niet onomstreden geweest. Sinds president Bush hem naar voren schoof als kandidaat, zijn er heftige discussies over hem geweest. Wolfowitz wordt gezien als de man achter het Amerikaanse regeringsbeleid inzake Irak en zou weinig ervaring hebben met ontwikkelingshulp en het bestrijden van armoede.
Om zijn tegenstanders van het tegendeel te overtuigen maakte Wolfowitz een rondreis, die hem onder meer naar Brussel bracht. Daar sprak hij eerder deze week met enkele Europese ministers. Na die ontmoeting zei onder anderen minister van Ardenne van Ontwikkelingssamenwerking zijn kandidatuur te steunen. "Wolfowitz lijkt me goed ingesteld op deze nieuwe taak."
Zijn kandidatuur was dan omstreden, vanaf het begin twijfelde vrijwel niemand eraan dat Wolfowitz de nieuwe man van de Wereldbank zou worden. De Verenigde Staten zijn de grootste aandeelhouder van de instelling en de topman is altijd een Amerikaan.
Tijdens de vergadering van de Wereldbank-bewindvoerders over Wolfowitz’ benoeming demonstreerden nog wel enkele tientallen mensen voor het gebouw van de bank in Washington. Ze waren daar samengekomen om wat ze uitbeeldden als "de race met maar één paard" af te wijzen.
Is dat niet de harten koning uit het kaartspel ?
  vrijdag 1 april 2005 @ 05:31:17 #194
89730 Drugshond
pi_25898113
quote:
Wegens een per direct van kracht zijnde maatregel worden posts voortaan door de crew handmatig gecontroleerd voor plaatsing. Het kan daarom enige tijd duren voordat je post wordt geplaatst.
(communistisch Fok! sensuur ?)
O ja... 1 april (took 0,3 ms).
pi_25898127
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 05:31 schreef Drugshond het volgende:

[..]

(communistisch Fok! sensuur ?)
O ja... 1 april (took 0,3 ms).
huh? waar?
  vrijdag 1 april 2005 @ 05:48:56 #196
89730 Drugshond
pi_25898130
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 05:46 schreef the_disheaver het volgende:
huh? waar?
Als je een bericht post... zie je vandaag soms een extra bijschrift... je komt het nog wel tegen..
Vorig jaar hadden ze ook al zoiets.
pi_25898141
hihi, ik heb de optie: "Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn:" uitgezet. En idd: "de topicstarter is gebanned. Je kunt niet reageren op zijn/haar topic"
pi_25898142
En nu:
quote:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
  vrijdag 1 april 2005 @ 07:58:55 #199
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25898503
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 04:45 schreef the_disheaver het volgende:
Ikke niet! Wel thee

Maar niet veel gebeurd... De paus ligt op sterven (of wellicht is hij al overleden, welke pauselijk woordvoerder werkt snachts?) en D66 beroept zich op het artikel om nieuwe leden te onderzoeken, waardoor ze nog geen stemrecht hebben. Das alles geloof ik!
Ieder die zich na '66 heeft aangemeld is nieuw?
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_25898543
quote:
Geert Wilders krijgt beveiligde woning

Geert Wilders krijgt aan het eind van deze maand een extra beveiligde woning in de randstad toegewezen. Hij betaalt er een vaste bijdrage per maand voor en als Wilders in de toekomst niet meer wordt bedreigd zal het huis vrij komen voor andere politici die bedreigd worden. Volgens Justitie is de woning beveiligd genoeg om de locatie openbaar te maken.

Wilders woont al maanden in een gevangeniscel op Kamp Zeist. Eerder kreeg Hirsi Ali ook een beveiligd huis van Justitie. Volgens Donner was het moeilijk een geschikte woning te vinden.

Gisteren heeft de Groep Wilders zich laten registreren bij de Kiesraad in Den Haag. "Als het kabinet valt, zijn wij klaar voor verkiezingen", aldus Wilders.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')