Dat heb ik allang al uitgezet!quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
En dan ook nog s die irritante "grap" bij elke keer dat je post....![]()
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?pagename=JPost/JPArticle/ShowFull&cid=1111980180248quote:A thorough analysis of the Koran reveals that the US will cease to exist in the year 2007, according to research published by Palestinian scholar Ziad Silwadi.
The study, which has caught the attention of millions of Muslims worldwide, is based on in-depth interpretations of various verses in the Koran. It predicts that the US will be hit by a tsunami larger than that which recently struck southeast Asia.
Helemaal fout!quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:18 schreef Sidekick het volgende:
Zo, deze kansloze loser is ook weer wakker.
Dus een kansloze loser is iemand die al verloren heeft, maar nog wel meedingt?quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:21 schreef Monidique het volgende:
Dat klinkt leuk, Sjors, maar het bevat een fout! Iemand die kansloos is, dingt nog mee, waar de loser echter al verloren heeft!
Nou, in feite kun je ook kansloos zijn zonder mee te doen. Echter, een loser doet per definie niet mee. Daarom is het niet dubbelop.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:22 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dus een kansloze loser is iemand die al verloren heeft, maar nog wel meedingt?
mmmm interesting point of view. Ik ben het echter niet eens met je definite van een loser. Als je nergens aanquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, in feite kun je ook kansloos zijn zonder mee te doen. Echter, een loser doet per definie niet mee. Daarom is het niet dubbelop.
Stoere lobby, maar straks gaat het dan toch alleen nog maar om voetbal?quote:Op vrijdag 1 april 2005 09:32 schreef SCH het volgende:
Bans in POL/NWS.
Na weken editten, bijsturen, discussie die door deze users ontspoorden krijgen de volgende users eens een weekban in NWS/POL.
Cherrymoontraxx
Meaculpa en -famke_ blijven weg.
Machteld
Speedfreak1 was al gebanned.
Tikorev
en PietVerdriet.
Hopelijk hebben topics in NWS nu iets meer kans..
------------------------------------Ik zit op koers
HM, in het bericht wordt niet gerept over een eigen vaste bijdrage..quote:Op vrijdag 1 april 2005 10:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wie is Wilbers?
Wilders heeft een nieuw huisje! Eat shit fundi's!![]()
Wat ben je toch een geil mannetjequote:Op vrijdag 1 april 2005 10:52 schreef George-Butters het volgende:
Chanty en Insomniac, daar heb ik bij deze opgestemd.
In trant van: "je mag wel zeggen wat je wilt, maar dan moet je ook meebetalen..."quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
HM, in het bericht wordt niet gerept over een eigen vaste bijdrage..
Om het toch maar een beetje corrupt te maken, vooruit, Dit is mijn stem:quote:
Dacht het wel, of Wilbers moet zichtbaar op zwart zaad zittenquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
In trant van: "je mag wel zeggen wat je wilt, maar dan moet je ook meebetalen..."
Nee, je dééd ergens aan mee.quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
mmmm interesting point of view. Ik ben het echter niet eens met je definite van een loser. Als je nergens aan
mee doet kan je ook niet verliezen en dus ook geen loser zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |